مقالات

مزیت های فریت بار و چرا نباید همیشه از فریت بار استفاده کنید؟

۵ دلیل اصلی که نباید از فریت بار استفاده کنید!

در کدام موارد نباید از سرویس فریت بار استفاده کرد؟

شما برای حمل بار با چه کسی مشورت می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید در همه موارد استفاده از مزیت های فریت بار یا حمل هوایی به نفع شماست؟ اگر کسی به شما گفته در همه موارد ارسال بارهای حجیم بهتر است از فریت بار استفاده کنید یا اطلاع کافی نداشته و یا باید به دوستی او شک کنید! اما از شوخی گذشته، استفاده از فریت بار در اغلب موارد نه تنها به سود شماست، بلکه از نظر هزینه و اطمینان از سلامت بار هم با هیچ سرویس دیگری قابل مقایسه نیست. در این مطلب به چند دلیل اصلی می‌پردازیم که نشان می‌دهد اگر بخواهید ضرر نکنید حتماً باید از فریت بار استفاده کنید.

مجموعه تهران ایر فریت بار  با سابقه‌ای طولانی در فریت بار و حمل بار هوایی انواع محموله می‌تواند از صفر تا صد  این کار را برای شما  انجام دهد. با استفاده از خدمات مجموعه سفیران، بار شما صحیح و سالم و با رعایت تمامی استانداردهای حمل بین‌المللی به کشور مقصد شما می‌رسد. سفیران از خدمات پیکاپ و حمل کالا به فرودگاه گرفته تا تشریفات گمرکی در فرودگاه مبدا و تحویل در گمرک شهر مقصد را در اسرع وقت انجام می‌دهد. در صورت نیاز به مشاوره در مورد حمل بار هوایی  با کارشناسان تهران ایر فریت تماس بگیرید.

تعریف فریت بار

اصطلاح فریت بار که از کلمه انگلیسی freight به معنی بار گرفته شده است در صنعت حمل و نقل بین‌المللی به هرگونه حمل بار چه به صورت هوایی، دریایی و یا زمینی اطلاق می‌گردد. اگرچه منظور از فریت بار می‌تواند حمل هرگونه حمل بار به صورت جزئی و یا کلی باشد، اما در سالهای اخیر اصطلاح فریت بار بیشتر برای اشاره به حمل هوایی با استفاده از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی بکار رفته است. در سرویس فریت بار، شما به عنوان صاحب بار دارای بارنامه رسمی هستید و مسیر رسیدن بار تا مقصد و تحویل آنرا می‌توانید بصورت انلاین ردیابی کنید.

چرا باید از فریت بار استفاده کرد؟

نکته مهم این است که در مورد سرویس‌هایی همچون فریت بار یا حمل هوایی نمی‌شود حُکم کلی صادر کرد؛ اما در بیش از ۹۰ درصد موارد، استفاده از فریت بار حتماً به نفع شماست.  باید برحسب نوع بار و کشور و حتی شهر مقصد و فرودگاه آن اظهارنظر کارشناسی کرد. اما بطور کلی مسائلی چون نوع بار، حجم بار،‌نوع بسته‌بندی، وزن بار و هزینه آن طبق تعرفه فریت بار، کشور مقصد و قوانین فرودگاهی را باید در تصمیم‌گیری خود لحاظ کنید. خوبی مجموعه تهران ایر فریت این است که با تجربه خود تمامی این موارد را در نظر می‌گیرد و به شما مشاوره کارشناسی می‌دهد. می‌توانید تمامی این موارد را با مشاور حمل خود درمیان بگذارید.

اصلی‌ترین مزایای فریت بار چیست؟

فریت بار یا حمل هوایی مزایای بسیاری دارد که آنرا نسبت به دیگر سرویس‌ها منحصر بفرد می‌کند. در اینجا به چند مزیت اصلی فریت بار اشاره می‌کنیم که به هیچ وجه قابل مقایسه با حمل دریایی و یا زمینی نیست.

مزیت‌های فریت بار | هزینه مقرون به صرفه

شاید اگر بگوییم اصلی‌ترین مزیت فریت بار یا حمل هوایی هزینه آن است اغراق نکرده باشیم. هزینه فریت بار در نسبت با سرویس پُست عادی و یا Courier  برای وزنهای مخصوص بسیار مقرون به صرفه است. ممکن است تعرفه حمل دریایی کمتر باشد، اما به نسبت سرعت و امنیت فریت بار، هزینه آن منطقی بنظر می‌رسد.

مزیت‌های فریت بار | سرعت حمل بار

فریت بار یا حمل هوایی سریعترین راه حمل محموله‌ی شماست. کدام سرویس را سراغ دارید که بتواند بار شما را ظرف ۳ روز کاری از این طرف کره زمین به آن طرف حمل کند؟ در مواقعی که شما عجله دارید و بار شما باید در اسرع وقت به مقصد برسد این ویژگی فریت بار به قدر طلا ارزش دارد!

مزیت‌های فریت بار | محدودیت کمتر

در سرویس فریت بار، به جز محدودیت‌های قانونی در مورد بارهای ممنوعه، شما از نظر حجم و نوع بار محدودیت دیگری نخواهید داشت. غیر از محدودیت‌های گمرکی، از نظر نوع بار محدودیتی نخواهید داشت و به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید بفرستید! نکته دیگر اینکه معمولاً محدودیت حجمی هم وجود ندارد و بار شما هرچقدر باشد با یک تریپ و در کمترین زمان ممکن به فرودگاه شهر مقصد می‌رسد.

مزیت‌های فریت بار | امنیت بار

صحت و سلامت بار یکی از مهمترین دغدغه‌های شما به عنوان صاحب کالاست. طبیعی است که بخواهید بارتان بی‌کم و کاست به فرودگاه مقصد برسد و دچار نقصان و شکستگی و… نشود. از نظر حفظ امنیت و صحت و سلامت بار سرویس فریت بار بهترین‌ گزینه‌ی شماست. بار شما هرچه باشد، با بسته‌بندی تخصصی، استفاده از نایلون حبابدار،‌ پالت‌بندی و تسمه‌کشی و ساخت جعبه چوبی مناسب به سلامت به مقصد می‌رسد.

مزیت‌های فریت بار | سطح دسترسی گسترده

در سرویس‌های زمینی و دریایی محدودیت دسترسی به برخی از شهرها و کشورها وجود دارد. در ایران حمل زمینی معمولاً فقط به کشورهای همسایه انجام می‌پذیرد. در حمل دریایی نیز امکان حمل بار به همه‌ی شهرها نیست و صرفاً تا بنادر معروف جهان بار حمل می‌شود. اما در حمل هوایی بیش ۱۰۰۰ شهر در جهان در دسترس شماست که با ارتباط بین‌المللی به دیگر نقاط نیز راه دارند. بدین ترتیب می‌توان گفت با سرویس فریت بار شما امکان حمل بار به همه جهان را در کمترین زمان ممکن دارید.

برای آشنایی بیشتر با مزیت‌های فریت بار و مشاوره بار خود می‌توانید از مشاوره حمل تهران ایر فریت کمک بگیرید

شرکت فریت بار تهران ایر فریت با سابقه‌ای طولانی در فریت بار و حمل بار هوایی انواع محموله می‌تواند از صفر تا صد  این کار را برای شما  انجام دهد. با استفاده از خدمات مجموعه سفیران، بار شما صحیح و سالم و با رعایت تمامی استانداردهای حمل بین‌المللی به کشور مقصد شما می‌رسد. سفیران از خدمات پیکاپ و حمل کالا به فرودگاه گرفته تا تشریفات گمرکی در فرودگاه مبدا و تحویل در گمرک شهر مقصد را در اسرع وقت انجام می‌دهد. در صورت نیاز به مشاوره در مورد حمل بار هوایی  با کارشناسان تهران ایر فریت تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *