فهرست عناوین

اگر شما قصد مهاجرت به مجارستان را دارید و یا به عنوان تاجر قصد تجارت در کشور مجارستان را دارید. قطعا نیاز به “ارسال بار به مجارستان”  ، بصورت لوازم شخصی یا کارگو تجاری از طریق مسیر هوایی به این کشور خواهید داشت. مجموعه تهران ایر فریت دارای نیروهای با تجربه و متخصص در زمینه فریت بار به مجارستان است و با ارائه مشاوره رایگان امکان ارسال آسان بار شما را به کشور مجارستان فراهم می‌آورد.

شما با همکاری با مجموعه تهران ایر فریت در پروسه ارسال بار خود به این کشور شاهد کیفیت عالی خدمات این مجموعه در “ارسال هوایی بار به مجارستان” و یا سایر کشورهای دنیا خواهید بود.

ارسال بار به مجارستان

کم هزینه ترین حمل هوایی به مجارستان از فریت بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار تجاری یا شخصی شما به کشور مجارستان توسط مجموعه تهران ایر فریت با مناسب‌ترین هزینه ممکن انجام می‌شود. کارشناسی و بازدید از محموله شما، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله در محل زندگی یا محل کارتان، سرویس حمل بار به ترمینال بار فرودگاه امام و انجام کلیه تشریفات گمرکی و صدور بارنامه از جمله خدمات ارائه شده به مشتریان در مجموعه تهران ایر فریت می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت با به صرفه‌ترین هزینه و آسان‌ترین روش تمامی این خدمات را جهت ارسال هوایی بار به مجارستان ارائه می‌نماید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است.

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به نروژ، یاری دهد.

با تهران ایر فریت پروسه حمل بار هوایی به مجارستان را با  آسودگی و خیالی راحت انجام دهید.

ارسال بار با به صرفه‌ترین هزینه به تمام شهرهای مجارستان

یکی از مهم‌ترین چالش‌های مردم دنیا در سال‌های اخیر مهاجرت کردن است. مهاجرت از کشوری به کشور دیگر پیامد‌های طبیعی را در پی خود دارد. یکی از این پیامد‌ها دوری از خانواده و دوستان است. از دیگر پیامد‌های مهمی که مهاجرت ایجاد کرده است مسئله ارسال لوازم زندگی یا هر محموله دیگری از کشور مبدا به کشور مقصد است. همچنین ممکن است دوستان و خانواده از کشور مبدا، قصد داشته باشند برای مهاجر بسته ای ارسال نمایند و یا بالعکس.

مجموعه تهران ایر فریت در ارسال بسته‌های پستی یا محموله‌هایی که قصد دارید به کشور مجارستان ارسال نمایید به شما یاری خواهد رساند. البته در ارسال محموله شما به مجارستان باید به محدودیت‌های موجود و قوانین پستی کشور مجارستان توجه نمود. مجموعه تهران ایر فریت بسته‌های ارسالی شما را به مجارستان تا وزن 45 کیلوگرم که غالبا شامل سوغاتی و هدیه و… است، از فرودگاه امام خمینی به شهر‌های مختلف مجارستان ارسال خواهد کرد.

لازم به ذکر است بهره گیری از مسیر هوایی برای ارسال بار به نسبت سایر مسیرها شامل هزینه‌های به صرفه‌تری خواهد شد. همچنین دیگر مزیت استفاده از مسیر ارسال هوایی برای فرستادن محموله به مجارستان این است که بار ارسالی شما شامل بیمه‌ هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر و فعال ایران می‌شود. مجموعه تهران ایر فریت ارسال بسته شما به شهرهای مختلف مجارستان نظیر شهر بوداپست را ممکن می‌کند.

ارسال بار به مجارستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

معرفی شرکت‌های هواپیمایی که خدمات حمل بار از فرودگاه امام به مجارستان را ارائه می‌نمایند.

شرکت‌های هواپیمایی مختلفی در ایران مستقر هستند. این شرکت‌های هواپیمایی فعال و معتبر ایرانی هر سال اقدام به حمل هزاران تن بار هوایی به کشور‌های مختلف می‌کنند. هر ساله محموله بسیاری از هموطنان و متقاضیان ارسال هوایی بار به مجارستان توسط این شرکت‌های هوایی معتبر و فعال از ترمینال فرودگاه امام به این کشور و فرودگاه‌های شهرهای مختلف آن ارسال می‌گردد.

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که قصد مهاجرت به مجارستان را دارید و می‌خواهید لوازم منزل خود را به صورت هوایی به این کشور ارسال نمایید و یا به هر طریقی قصد ارسال بار به مجارستان و شهر بوداپست دارید. می‌توانید برای ارسال محموله و بار خود به مجارستان به یکی از ناوگان‌های هواپیمایی زیر مراجعه نمایید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

دریافت استعلام از هزینه‌های ارسال بار به مجارستان

اگر شما هم قصد ارسال بار به مجارستان را دارید اما پیش از ارسال بار خود می‌خواهید از تعرفه‌های موجود برای پروسه حمل بر هوایی به مجارستان با خبر شوید. برای آگاهی از تعرفه‌های موجود جهت ارسال محموله خود به این کشور می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

با کمک مجموعه تهران ایر فریت اطلاعات کاملی در مورد تعرفه‌های ارسال بار به مجارستان و مهم‌تر از آن قوانین و شرایط پذیرش بار در مجارستان و همچنین نرخ حمل هوایی محموله در ایرلاین‌های مختلف به دست آورید. مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیروی متخصص که تجربه کار در شرکت‌های هواپیمایی معتبر را داشته‌اند همواره برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی شما در حوزه ارسال بار به مجارستان آماده هستند.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به مجارستان

  • حمل هوایی بار مسافری به مجارستان

حمل هوایی بار مسافرها توسط ایرلاین‌ها شامل محدودیت‌هایی می‌شود. با توجه به این محدودیت‌ها مسافرین مجارستان اجازه دارند تا وزن مشخصی بار به همراه خود داشته باشند. بنابراین اگر کسی قصد داشته باشد بیشتر از وزن تعیین شده بار به همراه خود داشته باشد مجبور است هزینه‌های گزافی پرداخت نماید.

بنابراین ارسال بار اضافه به مجارستان یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های همیشگی مسافران به مجارستان می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت پیشنهاد می‌کند که شما برای ارسال بار اضافه خود به کشور مجارستان از سیستم فریت بار هوایی بهره ببرید. زیرا شما با استفاده از این روش در هزینه‌های خود تا حد زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

  • ارسال و صادرات لوازم خانگی به مجارستان

کسانی که به مجارستان مهاجرت می‌نمایند خوب است که برخی از لوازم منزل خود را برای صرفه جویی در هزینه‌ها و راحتی کار مهاجرت به همراه خود به کشور مجارستان ببرند. بهترین و سریع‌ترین مسیر پیشنهادی ما به شما بهره گیری از مسیر ارسال هوایی محموله به مجارستان است. از طرفی ممکن است شما یک تاجر لوازم خانگی به مجارستان باشید.

در این فقره نیز پیشنهاد ما استفاده از مسیر هوایی برای ارسال به صرفه و آسان محموله‌های شما به مجارستان است. در استفاده از روش فریت بار، بار مورد نظر از پایانه بار هوشمند فرودگاه امام خمینی و توسط شرکت‌های حمل بار هوایی به شهر مورد نظر شما در مجارستان ارسال می‌گردد. ( Moving to Hungary )

  • ارسال و صادرات تخت، مبل و پیانو به مجارستان

بسیاری از مهاجرین به مجارستان همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم برای صرفه جویی در هزینه‌های مهاجرت، لوازم مستعمل منزل خود را به کشور مجارستان می‌‌برند. این لوازم مستعمل مثل مبل و تخت و حتی دیگر لوازم بزرگ مثل پیانو را می‌توانید از طریق فریت بار هوایی به مجارستان ارسال نمایید.

از طرفی اگر شما تاجر و تولیدکننده تخت، مبل و پیانو هستید و قصد ارسال این محصولات خود را به مجارستان دارید می‌توانید با ارسال کارگو تجاری خود به مجارستان و بهره گیری از روش فریت بار این محموله‌ها را به مجارستان ارسال نمایید. شرکت‌های حمل هوایی به شما در ارسال هوایی محموله‌ها بدون دردسر، با هزینه به صرفه و به صورت استاندارد و صحیح یاری می‌رسانند.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش ایرانی به مجارستان

فرش و تابلو فرش از صنایع ارزشمند و مشهور در ایران است که بسیاری از کشورهای جهان طالب و خواهان این فرش‌های زیبا و ارزشمند هستند. مجارستان نیز از جمله کشورهایی است که شما به عنوان تاجر می‌توانید به این کشور فرش صادر نمایید. یا ممکن است به عنوان مهاجر قصد داشته باشید فرش مستعمل خانه خود را به مجارستان ارسال کنید. در هر صورت ارسال یا صادرات فرش به مجارستان از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و با روش فریت بار انجام می‌گیرد.

البته لازم به ذکر است بسته بندی صحیح کالاهای ارزشمندی نظیر فرش و یا تابلو فرش بسیار مهم است. مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه بسته بندی فرش و تابلو فرش یاری رسان شما خواهند بود.

  • ارسال و صادرات صنایع دست‌ساز به مجارستان

اگر شما به عنوان تاجر قصد دارید که لوازم و صنایع دستی تولید شده در ایران را به کشور مجارستان ارسال کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از فریت بار اقدام به ارسال این محصولات نمایید. ممکن است به عنوان مسافر و یا تاجر نیز قصد ارسال برخی از صنایع دستی ایران را به مجارستان داشته باشد.

در هر صورت بهترین مسیر برای ارسال آسان و به صرفه محموله مورد نظر شما ارسال هوایی این محموله است. شما می‌توانید از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی محموله مورد نظر خود را به فرودگاه‌های مورد نظر در مجارستان ارسال نمایید. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر و پاسخ‌گویی به ابهامات احتمالی پیش آمده می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار نمایید.

  • ارسال و صادرات مواد غذایی خشک و قارچ به مجارستان

امکان ارسال خشکبار، میوه، سبزیجات و شیرینی با رعایت شرایطی به کشور مجارستان وجود دارد. همچنین قارچ نیز از جمله محصولات خوراکی است که می‌توان آن را به مجارستان صادر نمود. اما در ارسال مواد خوراکی نظیر مواد نامبرده باید شرایط ویژه‌ای را رعایت کرد. مواد غذایی به دلیل آن که سرعت فاسدشدن‌شان زیاد است بنابراین ارسال سریع این محصولات به مقصد از مهم‌ترین شرایط صادرات آن‌ها به حساب می‌آید.

برای جلوگیری از فساد سریع محصولات غذایی صادراتی، تنها راه پیش رو برای ارسال سریع محصولات غذایی به مجارستان استفاده از مسیر هوایی برای حمل بار است. به عبارتی می‌توانید از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی محموله مورد نظر را در سریع ترین حالت به مجارستان ارسال نمایید. نکته مهم دوم در ارسال محصولات غذایی به مجارستان نحوه بسته بندی محموله‌هایی حاوی مواد خوراکی است.

برای بسته بندی استاندارد و صحیح و ارسال سریع و آسان مواد خوراکی به مجارستان می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت بهره ببرید.

  • صادرات زعفران به مجارستان

از ارزشمندترین ادویه‌‌های جهان می‌توان به زعفران اشاره کرد. مرغوب‌ترین زعفران نیز در کشور ایران تولید می‌‌شود. بسیاری از کشورهای جهان خواهان زعفران ایرانی هستند. به همین دلیل تاجران بسیاری در ایران اقدام به صادرات این محصول به سایر کشور‌های جهان نظیر مجارستان می‌نمایند. پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت به شما برای ارسال بار زعفران به کشور مجارستان بهره‌گیری از مسیر هوایی است.

چرا که ارسال زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی هم از نظر هزینه به صرفه است و هم با استفاده از مسیر هوایی ارسال محموله زعفران در سریع‌ترین حالت ممکن به کشور مجارستان خواهد رسید. مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیرو‌های مجرب و متخصص و همچنین ارائه مشاوره و دیگر خدمات در حوزه ارسال زعفران از مسیر هوایی به مجارستان یاری‌گر تاجران است.

  • صادرات تجهیزات و لوازم آشپزخانه و رستوران ایرانی به مجارستان

برای پخت برخی از غذاهای ایرانی نیازمند لوازم و تجهیزات خاصی هستیم که ممکن است در خارج از ایران یافت نشود. مثلا دستگاه‌های کباب‌زن یا کباب‌پز که در کشور مجارستان تولید نمی‌شود. اگر شما قصد دارید در مجارستان یک رستوران ایرانی افتتاح کنید قطعا به بسیاری از لوازم و تجهیزات مخصوص پخت غذاهای ایرانی احتیاج پیدا خواهید کرد که امکان یافتن این لوازم در مجارستان نیست.

بنابراین شما نیاز خواهید داشت که لوازم مورد نیاز خود را برای احداث رستوران ایرانی در مجارستان، از کشور ایران به مجارستان ارسال نمایید. برای ارسال لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزی و رستوران به مجارستان می‌توانید با مشاوران متخصص و مجرب مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا بهترین مسیر برای ارسال محموله خود را بیابید.

  • خدمات صادرات و ارسال بارهای تجاری و غیر تجاری به مجارستان

ارسال بارهای تجاری و غیر تجاری شما به مجارستان از سوی مجموعه تهران ایر فریت با به صرفه‌ترین هزینه و در بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. البته لازم به ذکر است مهاجران و تاجران به مجارستان می‌بایست پیش از ارسال بار خود به مجارستان با قوانین گمرکی این کشور به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت و با انجام یک اشتباه خلاف قانون گمرک مجارستان ممکن است متوجه جریمه و هزینه‌های سنگینی شوند.

لذا باید پیش از هر اقدامی برای ارسال محموله به مجارستان از ممنوعیت‌ها و جزئیات قوانین این کشور مطلع گردید. مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات مربوط به گمرک مجارستان و قوانین و ممنوعیت‌های گمرکی این کشور را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین این مجموعه در تمام مراحل ارسال محموله مورد نظر شما به مجارستان در کنار شما خواهد ماند.

  • ارسال بار برای شرکت در نمایشگاه به مجارستان

اگر شما قصد دارید در یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی مجارستان شرکت کنید و می‌خواهید بارهای نمایشگاهی خود را به مجارستان ارسال کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم از مسیر هوایی برای ارسال بار نمایشگاهی خود به مجارستان استفاده نمایید. ارسال هوایی محموله‌ها به کشور مجارستان سریع‌ترین و امن‌ترین مسیر برای ارسال بارهای نمایشگاهی شما است. برای بهره مندی از مسیر هوایی برای ارسال لوازم خود باید اطلاعات لازم را از شرایط گمرکی و قوانین ایرلاین‌ها کسب کنید.

برای کسب اطلاعات لازم جهت ارسال محموله‌های خود به صورت ارسال هوایی به مجارستان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا در زمینه ارسال بار به مجارستان از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

  • ارسال و صادرات ظروف شکستنی و فلزی به مجارستان

یکی از مسائل مهم در ارسال ظروف چینی و فلزی به کشور مجارستان مسئله بسته بندی صحیح و استاندار محموله‌های حاوی ظروف است. چرا که خطر آسیب‌پذیری محموله‌هایی نظیر ظروف چینی و فلزی بالاست. به همین دلیل بسته بندی صحیح می‌تواند تا حد زیادی از آسیب دیدگی‌های احتمالی ظروف ارسال شده جلوگیری کند.

نکته مهم دیگر در ارسال ظروف چینی و فلزی به مجارستان مسیر کوتاه و سریع ارسال محموله به مجارستان است. مجموعه تهران ایر فریت به شما پیشنهاد می‌کند برای ارسال ظروف چینی و فلزی از روش ارسال هوایی بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی اقدام نمایید.

ارسال بار به مجارستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و مراحل ارسال بار به مجارستان

یکی از مزیت‌های فریت بار نبود محدودیت در استفاده از این سرویس می‌باشد. به این معنی که شما به عنوان فرستنده می‌توانید هر گونه بار و محموله‌ای که مدنظرتان است را با استفاده از این سرویس به مجارستان ارسال کنید. محموله‌هایی نظیر چمدان، لوازم مستعمل خانه، لوازم تحصیل و کتاب، بارهای تجاری، آثار هنری و تابلو نقاشی و… را می‌توانید با استفاده از روش ارسال هوایی بار به مجارستان از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی بفرستید.

شما می‌توانید برای ارسال محموله مورد نظرتان از ناوگان‌های شرکت‌های هواپیمایی فعال و معتبر در ایران بهره ببرید. ارسال محموله مورد نظر شما با روش فریت بار و ارسال هوایی به شهرهای مجارستان امکان پذیر است. در هنگام ترخیص بار خود از گمرک مجارستان شما تنها باید برای بارهای تجاری عوارض بپردازید.

برای ترخیص بارهای غیر تجاری نظیر لوازم منزل مستعمل یا لوازم تحصیل از پرداخت عوارض گمرک معاف می‌باشید. در ادامه مطلب به مراحل ارسال محموله به مجارستان از مسیر پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی می‌پردازیم:

  • ارائه مشاوره رایگان برای ارسال هوایی بار به مجارستان

شرکت‌های فریت بار که در قسمت بار فرودگاه امام مستقر هستند در واقع نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای نظارتی می‌باشند. این شرکت‌های فریت بار با ارائه مشاوره رایگان و همین‌طور بازدید از محموله‌ها وظیفه آگاه کردن ارسال کنندگان بار را نسبت به قوانین و دستور العمل‌های نهاد‌های دولتی و گمرکی را بر دوش می‌کشند. همچنین شرکت‌های هواپیمایی فعال و معتبر دستورالعمل‌های خاص خود را برای بسته بندی تخصصی بار و پذیرش آن دارند که باید رعایت شود. برای دریافت مشاوره در زمینه ارسال بار به مجارستان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی و استاندارد مرسولات به مجارستان

در صورت انجام نادرست بسته بندی محموله‌ها برای ارسال هوایی آن‌ها به مجارستان خطر آسیب پذیری آن‌ها زیاد می‌شود. بنابراین بسته بندی نامناسب ممکن است برای شما خسارات مادی یا معنوی زیادی به همراه داشته باشد. مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیروهای مجرب در محل زندگی یا محل کار شما حاضر می‌شود و محموله ارسالی شما را با روش اصولی بسته بندی می‌نماید.

سپس بار بسته بندی شده را برای ارسال به مجارستان به صورت پالت و یا در جعبه‌های مستحکم صنعتی به فرودگاه امام منتقل می‌نماید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید یا برای مطالعه بیشتر در این زمینه به صفحه بسته بندی تخصصی فریت بار در وب سایت ما مراجعه کنید.

  • انجام کامل تشریفات گمرکی در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل تشریفات گمرکی شامل وزن کردن بار، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم و.. می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت تمامی مراحل و تشریفات گمرکی را به نمایندگی از شما برای ارسال محموله مورد نظرتان به کشور مجارستان بر عهده خواهد گرفت. شما می توانید هرگونه لوازمی را اعم از مبل، تخت، کتاب، مواد غذایی با بسته بندی تجاری و… را از طریق سرویس فریت بار به مجارستان ارسال نمایید. جهت ارسال محموله مورد نظرتان از طریق ترمینال بار فرودگاه امام باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

لازم به ذکر است اگر محموله ارسالی شما تجاری است و شما به عنوان تاجر قصد صادر کردن برخی از محصولات خود را دارید باید علاوه بر مدارک ذکر شده چند مورد دیگر نیز جهت ارائه به گمرک هوایی ترمینال امام تهیه نمایید:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صادر کردن بارنامه برای ارسال هوایی بار به مجارستان

با اتمام مراحل تشریفات گمرکی و کسب مجوز قانونی خروج محموله از مرز هوایی، بارنامه هوایی محموله شما با مناسب‌ترین هزینه حمل بار صادر می‌شود. فرستنده باید صورتحساب مربوطه را پرداخت می‌نماید و کارکنان این مجموعه نیز رزرو ارسال بار را به فرستنده تحویل می‌دهند. بعد از آن محموله شما به شرکت هواپیمایی انتقال داده می‌شود.

  • خدمات شبانه روزی جهت ارسال بار به مجارستان

فرستنده و گیرنده بار از پشتیبانی شبانه روزی برای ارسال محموله خود به مجارستان بهره‌مند می‌شوند. در تمامی مراحل ارسال بار پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره بی وقفه مجموعه تهران ایر فریت برای مشتریان وجود دارد. گیرنده یا فرستنده در تمام مدت می‌تواند به صورت آنلاین از وضعیت محموله خود باخبر شود. بعد از رسیدن بار به مقصد کارکنان شرکت هواپیمایی به گیرنده اطلاع می‌دهند تا برای ترخیص بار اقدام نماید.

لازم به ذکر است که گیرنده تنها 48 ساعت فرصت دارند تا بار را از گمرک فرودگاه مقصد ترخیص نمایند. بعد از 48 ساعت با انتقال محموله ایشان به انبار با توجه به وزن و حجم بار باید هزینه نگهداری در انبار را نیز بپردازند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به شهرهای مختلف مجارستان

محموله‌های شخصی و یا تجاری شما از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف مجارستان نظیر شهر بوداپست ارسال می‌شود.

ارسال بار به بوداپست

  • حمل هوایی بار به بوداپست

شهر زیبای بوداپست پایتخت کشور مجارستان است. بوداپست به پاریس شرق مشهور است. این شهر در کنار رود دانوب قرار گرفته است. معماری زیبا، چشمه‌های آب گرم و جاذبه‌های تاریخی این شهر باعث شهرت آن در میان گردشگران شده است. بوداپست جزء محبوب‌ترین مقاصد‌ برای مسافران در جهان محسوب می‌شود.

پایتخت مجارستان، بوداپست در جذب گردشگر حتی از لندن که جز مقاصد مهم گردشگری به حساب می‌آمد نیز پیشی گرفته است. با این وجود افراد بسیاری خواهان ارسال محموله‌های خود به بوداپست هستند. مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت حمل بار هوایی به مجارستان از طریق شهر بوداپست را امکان پذیر می‌نماید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال بار به مجارستان

برای تعیین هزینه مناسب جهت ارسال محموله مورد نظرتان به مجارستان عجله را کنار بگذارید. چرا که عجله کردن در این مقوله تنها به ضرر جیب شما می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم جهت یافتن به صرفه‌ترین هزینه برای ارسال بار به مجارستان حتما زمان کافی بگذارید و کاملا تحقیق کنید. اولین عامل تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار وزن محموله ارسالی شما است. هر چه قدر محموله سنگین‌تر باشد هزینه ارسال محموله نیز به طبع بیشتر می‌گردد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال هوایی محموله شما به مجارستان می‌توان به حجم بار، نوع بسته بندی، خدمات و مدارک ارائه شده نیز اشاره نمود. لازم است بدانید که نرخ خطوط هواپیمایی مختلف در ارسال هوایی بار شما به مجارستان نیز متفاوت است. خطوط هواپیمایی مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند که هزینه دریافتی هر کدام از آن‌ها برای ارسال بار به مجارستان تفاوت دارد. شما می‌توانید برای آشنایی با تمام خطوط هواپیمایی فعال و معتبر در ایران و نرخ ارسال بار هوایی هرکدام از این خطوط، با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار کنید.

ترخیص محموله و تحویل گرفتن آن در گمرک فرودگاه‌های مجارستان

در انتهای پروسه ارسال بار به مجارستان، اگر محموله ارسالی شما به این کشور تنها شامل لوازم شخصی باشد نظیر لوازم مستعمل خانه و یا لوازم تحصیلی و… شما از پرداخت عوارض گمرک معاف خواهید بود. اما اگر در میان محموله شما اجناس تجاری وجود داشته باشد در آن صورت به تشخیص مامور گمرک برای همان اجناس تجاری موظف به پرداخت عوارض خواهید شد. محموله‌های تجاری ارسال شده به مجارستان نیز در گمرک فرودگاه‌های این کشور بررسی می‌شوند.

مقدار کالاهای صادر شده باید مطابق با لیست بسته بندی ارائه شده آن باشد. عوارض گمرکی کالاهای تجاری نیز با توجه به قیمت ذکر شده در فاکتور فروش آن‌ها تعیین می‌شود. تحویل گیرنده نیز باید پیش از ترخیص محموله تجاری عوارض گمرکی آن را نقدا بپردازد. لازم به ذکر است چه محموله ارسالی شما تجاری باشد چه شخصی شخص تحویل گیرنده تنها 48 ساعت فرصت دارد تا محموله را از گمرک ترخیص نماید. بعد از گذشت این زمان محموله ارسالی به انبار انتقال داده می‌شود و تحویل گیرنده برای ترخیص بار از گمرک باید هزینه نگهداری بار در انباری را نیز پرداخت نماید.

  • مدارک و اسناد لازم جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری در گمرک مجارستان

برای ترخیص بار مسافری از گمرک مجارستان باید مدارک زیر را تهیه نمود:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

جهت ترخیص بارهای تجاری از گمرک مجارستان باید مدارک زیر تهیه شود:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما پیرامون موضوع ارسال بار به مجارستان در همین‌جا به پایان رسید. امیدواریم که مطالب اشاره شده برای شما مفید بوده و به تمامی ابهامات در زمینه ارسال هوایی بار به مجارستان پاسخ داده باشیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و پاسخ به ابهامات احتمالی در زمینه ارسال هوایی محموله به مجارستان با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام