فهرست عناوین

مجموعه تهران ایر فریت با همکاری کادری بسیار با تجربه و مشاوره تماما رایگان می‌تواند دستیار شما در زمینه “ارسال بار به امارات متحده عربی” باشد. اگر قصد ارسال لوازم منزل و یا بار‌ تجاری خود را به امارات دارید بهترین انتخاب مسیر برای شما “حمل بار هوایی به امارات”  از طریق فرستادن با با هواپیما می‌‌باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین مسیر و سریع ترین مسیر را به شما معرفی کنیم.

ارسال بار به امارات متحده عربی

نرخ مصوب فریت بار به امارات متحده عربی

برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه های “ارسال هوایی بار به امارات” با مجموعه تهران ایر فریت در تماس باشید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی هستند.

(مجموعه تهران ایر فریت یکی از معتبر ترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام می‌باشد. این مجموعه با داشتن مجوزهای رسمی قادر است بارهای تجاری، مسافری و لوازم منزل شما را به امارات ارسال کند. مجموعه تهران ایر فریت با کادر متخصص که سابقه مدیریت در قسمت کارگو شرکت‌های هواپیمایی معتبر را دارند در زمینه ارسال بار به امارات متحده عربی آماده خدمات رسانی به شما می‌باشند.

این مجموعه با ارائه خدماتی همچون بسته‌بندی تخصصی بار، مشاوره رایگان، تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی آماده خدمات رسانی به تجار، مسافران و مهاجران است.)

کدام ایرلاین ها از باربری فرودگاه امام خمینی به شهرهای مختلف امارات بار ارسال می‌کنند

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در فرودگاه امام فعال هستند و از پایانه هوشمند فرودگاه امام اقدام به ارسال بار به امارات متحده عربی می‌کنند. این شرکت‌های هواپیمایی شامل:

  • کارگو هواپیمایی امارات
  • کارگو هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • هواپیمایی ایروفلوت

ارسال هوایی بار به امارات

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

مناسب ترین قیمت ارسال هوایی بار به امارات از فرودگاه امام

سریع‌ترین مسیر برای فرستادن بار به امارات به شیوه ارسال هوایی می‌باشد. اگر شما قصد ارسال لوازم شخصی خود را به امارات دارید باید گفت مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدمات ویژه و مشاوره رایگان این امکان را برای شما میسر کرده است.

خدمات تهران ایر فریت در ارسال بار به امارات متحده عربی

با توجه به شرایط پیش رویمان نیاز مردم به ارسال هوایی بار به امارات و سایر کشورها بسیار بیش از پیش شده  از موانعی که برای ارسال بسته به امارات میتوان  از آن‌ها نام برد میتوان به محدودیت های شرکت پست و هزینه بالای پست پیشتاز اشاره کرد. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک به وزن ۴۵ کیلوگرم را که حاوی هدیه، سوغات و… است را از طریق مسیر فریت بار به امارات امکان پذیر کرده است‌.

  • ارسال فرش و تابلو فرش به امارات

مجموعه تهران ایر فریت با بسته‌بندی تخصصی فرش و تابلو فرش شما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که محموله شما با کمترین آسیبی به امارات ارسال می‌شود.
فرش ایرانی به دلیل نوع بافت و نقش نگار هنرمندانه آن شهرت جهانی دارد به همین دلیل در سراسر دنیا خواهان زیادی دارید و در طول سالیانه دراز مهم ترین کالای صادراتی کشور بوده است.

  • ارسال و حمل مبلمان، تخت و پیانو به امارات

اگر شما تولید کننده هستید و قصد ارسال محصولاتی همچون تخت مبلمان، سرویس چوب و سایر محصولات خود را به امارات دارید. بهترین مسیر برای شما ارسال بار به امارات از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام است.
براساس قوانین گمرکی کشورهای مختلف شما می‌توانید تمام لوازم مستعمل خود از طریق فریت بار هوایی به امارات ارسال کنید.

  • ارسال و صادرات قارچ های پرورشی به امارات متحده عربی

قارچ محصولی حساس می‌‌باشد اگر قصد ارسال قارچ یا دیگر مواد غذایی را به امارات دارید ابتدا بهتر است با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت مشورت کنید.
در نظر داشته باشید تنها مسیر مناسب برای ارسال بار به امارات مسیر هوایی می‌باشد.

  • فریت بار مسافری و لوازم منزل به امارات

پیشنهاد ما به شما ارسال بار به امارات متحده عربی از طریق فریت بار هوایی به امارات می‌باشد، این مسیر از سایر راه‌های پیش رو امن تر و سریع تر می‌باشد علاوه بر این مقرون به صرفه‌تر است.
با توجه به قوانین ایرلاین‌ها هر مسافر قادر است به مقدار بسیار محدودی بار با خود به امارات ببرد و بیش از آن مقدار مجبور به پرداخت جریمه می‌باشد.

 

بیشتر بدانید: ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل

در صورتی که مهاجر هستید و قصد ارسال تمام لوازم منزل خود را به امارات دارید، سریع‌ترین مسیر و مقرون به صرفه ترین و امن‌ترین مسیر برای شما ارسال با از طریق فریت بار هوایی به امارات است.

  • صادرات زعفران به امارات

طلای سرخ یک محصول استراتژیک جهت صادرات به سراسر دنیا است و از اهمیت زیادی بین سایر محصولات کشاورزی برخوردار است.
زعفران جهت ارسال بار به امارات مسیرهای متفاوتی را پیش رو دارد ولی سریع ترین و امن ترین مسیر فریت بار هوایی از ترمینال بار فرودگاه امام می‌باشد.

اگر شما صادر کننده زعفران هستید و قصد ارسال بار به امارات از طریق مسیر های هوایی را دارید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا با شما درباره بهترین مسیر برای ارسال بار هوایی به امارات گفت‌و‌گو کنند.

  • ارسال و صادرات میوه و سبزیجات خشکبار به امارات

ارسال سریع در صادرات مواد غذایی از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین شما باید از سریع ترین مسیر برای انتقال بار خود به امارات استفاده کنید.
این مجموعه با داشتن نیروی مجرب و متخصص می‌تواند بهترین خدمات را در اختیار شما بگذارد.

  • ارسال و حمل صنایع دستی ارزشمند به امارات

امارات در دو دهه اخیر به یکی از کشورهای مهم خاورمیانه تبدیل شده. ارسال بار صادراتی شما از طریق ارسال بار به امارات به صورت هوایی فرودگاه امام خمینی بهترین گزینه می‌باشد زیرا سرعت ارسال بار افزایش پیدا می‌کند. همچنین شما می‌توانید به کمک نیروی متخصص مجموعه تهران ایر فریت بار خود را با اطمینان کامل بسته بندی کنید.
اگر شما صادرکننده صنایع دستی به امارات هستید و در حال تلاش برای حفظ و ترویج بخش بزرگی از فرهنگ کشورتان هستید می دانید که صنایع دستی بسیار حساس هستند بنابراین برای ارسال نیاز به مراقبت و محافظ دارند، باید بدانید

  • ارسال هر نوع ظروف چینی و فلزی به امارات متحده عربی

بر این امر واقف ایم که ظروف چینی و فلزی عتیقه بخشی از میراث ماندگار کشورمان است از این رو امکان خروج از کشور را ندارند.
در صورت تمایل ارسال ظرف‌های چینی به امارات باید در نظر داشته باشید این کالا از حساسیت زیادی برخوردار است.
در نتیجه ارسال بار به امارات  با هواپیما بهترین مسیر ممکن است زیرا با توجه به سرعت ارسال، مدت زمان کمتری کالا در جریان جا به جایی قرار می‌گیرد.

  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به امارات

اگر مهاجر یا تاجر هستید و قصد ارسال بار به امارات متحده عربی را دارید قبل از هر چیزی باید بدانید شما به عنوان ارسال کننده بار به امارات با توجه قوانین گمرکی امارات باید قبل از ارسال بار با گمرکی امارات تماس بگیرید و از قوانین آن کشور آگاه شوید در غیر این صورت هر مشکلی که در جلوتر برایتان پیش آید شما مشمول پرداخت هزینه و غرامت خواهید بود. بهترین راه برای شما گرفتن مشاوره از یکی از شرکت های باربری مستقر در فرودگاه امام خمینی است.

اگر قصد شرکت در نمایشگاه‌های امارات را دارید، برای ارسال بار نمایشگاهی خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا با توجه به محموله شما شرایط ارسال بار به امارات را برایتان عنوان کنند ولی در نظر داشته باشید سریع ترین مسیر انتقال بار به امارات تحت هر شرایطی فریت هوایی بار می‌باشد.

  • ارسال لوازم و تجهیزات آشپزخانه به امارات متحده عربی

اگر شما بانی تولید لوازم رستوران و آشپزخانه هستید و قصد ارسال این تجهیزات به امارات را گرفته‌اید، یا صاحب رستورانی در امارات از شما درخواست ارسال وسایل رستوران نظیر ظروف و دستگاه‌های مورد نیاز رستوران ایرانی را دارد میتوانید خواسته او را از طریق ارسال کارگو تهران ایر فریت برآورده کنید. جهت دریافت مشاوره و رزرو جهت ارسال بار به امارات با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید‌.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و مراحل ارسال بار به امارات متحده عربی

تمام افراد اعم از شخصی و حقوقی می‌توانند از طریق حمل هوایی بار به امارات اجناس مدنظر ارسال کنند. هیچگونه محدودیت برای ارسال بار به امارات وجود ندارد. شما اگر تاجر هستید، می‌توانید بار تجاری خود را از طریق فریت بار به امارات ارسال کنید و اگر مسافرید قادر به ارسال چمدان ها و سایر لوازم خود به کشور امارات هستید، همچنین مهاجران می‌توانند تمامی لوازم مورد نیاز خود را به امارات ارسال کنند، دانشجویان و هنرمندان از این قاعده مستثنا نیستند و می توانند آثار هنری و لوازم شخصی خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به امارات ارسال کنند.

  • انجام امور گمرکی در پایانه فرودگاه امام جهت ارسال بار به امارات​

منظور از تشریفات گمرکی وزن کردن بار، تهیه مدارک لازم برای خروج بار به صورت رسمی و قانونی از مرز هوایی فرودگاه امام و ارزیابی بار توسط افسر میباشد. شما تمام لوازم منزل و کالای تجاری خود را به جز کالاهای ممنوع می‌توانید به تمام شهرهای امارات ارسال کنید. جهت ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی از طریق پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی به امارات مدارک زیر لازم است.

  • مشاوره کاملا رایگان برای فریت بار به امارات​

شرکت های باربری مستقر در فرودگاه امام به عنوان نمایندگان ایرلاین‌ها و نهاد‌های نظارتی وظیفه دارند با مشاوره رایگان به تجار ، مسافران و مهاجران تمام اطلاعات و قوانین و دستورالعمل های نهاد دولتی، حراستی ،گمرکی و قوانین ایرلاین ها را در اختیار آنها بگذارند. بنابراین بهتر است قبل از اقدامات لازم جهت ارسال بار به امارات با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

  • صدور بارنامه هوایی جهت ارسال بار به امارات متحده عربی

بعد از انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز خروج بار از کشور، بار‌نامه هوایی صادر می‌شود. در این مرحله ابتدا صورتحساب بارنامه هوایی باید پرداخت شود بعد از آن بار به ایرلاین مد‌نظر جهت ارسال به امارات تحویل داده‌ می‌شود.

  • مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری وکارگو به امارات
  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم
  • لیست بسته‌بندی
  • فاکتورهای فروش
  • مدارک لازم برای ارسال بار و لوازم شخصی مستعمل (مورد استفاده) از پایانه هوشمند فرودگاه امام به امارات

  • لیست بسته بندی بار
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • کد پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • بسته بندی تخصصی جهت ارسال بار به امارات متحده عربی

بسته بندی تخصصی کالا از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت بسته بندی اشتباه ممکن است کالا دچار آسیب های جبران ناپذیر شود. در مجموعه تهران ایر فریت افرادی متخصص جهت بسته‌بندی بار آماده خدمات رسانی به شما هستند، نمایندگان این مجموعه در منزل یا محیط کار شما حاضر می‌شوند و مطابق با ویژگی‌های کالا آن را بسته‌بندی می‌کنند و کالاها در جعبه های بزرگ و مقام پالت بندی می‌شوند سپس به پایانه فرودگاه امام منتقل‌می‌شود.

  • پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت

بعد از بارگیری محموله در پایانه هوشمند فرودگاه امام تا زمانی که بار به شهر مقصد برسد، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند. بعد از رسیدن بار شما به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در امارات با گیرنده بار جهت ترخیص و دریافت بار تماس می‌گیرند. نکته: توجه داشته باشید بعد از رسیدن بار به فرودگاه امارات شما تنها ۴۸ ساعت فرصت برای ترخیص بار دارید، بعد از آن محموله شما به انبار منتقل می‌شود و شما ملزم به پرداخت هزینه انبار داری‌ می‌شوید.

 

بیشتر بدانید: فریت بار از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از کشور

 

ارسال کارگو به تمامی شهرهای امارات میسر است

بار هوایی شخصی یا تجاری خود را میتوانید با تماس با مجموعه تهران ایرفریت به شهرهای امارات ارسال کنید.

ارسال بار به دبی

  • ارسال کارگو به دبی

شهری که با برج های سر به فلک کشیده‌اش از بالای ابرهای آسمانی آبی نتیجه تلاش و پشتکار را برای همگان در مدیریت شهری بار دیگر نمایان ساخته. برخی این شهر را مدرن‌ترین و لوکس‌ترین شهر جهان میدانند. تهران ایرفریت امکان حمل بار هوایی به امارات از طریق این شهر زیبا را فراهم آورده است.

ارسال بار به ابوظبی

  • فرستادن بار با هواپیما به ابوظبی

شهری که موزه‌ای به نام لوور دارد. شهری که برج های اتحاد درکنار یکدیگر حتی از خارج از کره زمین تماشایی به نظر میرسند. جزیره یاس، بازار مرکزی ابوظبی و یا پارک موضوعی دنیای برادران وارنر و نزدیکی آن به ایران همواره مسافرین و مهاجرین بسیاری را مجاب به اندیشیدن راجع به رفتن به این کشور کرده است. اگر پس از دیدن و زندگی کردن لحظات خاص زندگی مدرن در ابوظبی تصمیم به ماندن و یا سفر مجدد دارید و به وسایل خود در ایران نیازمندید ارسال کارگو از بسته بندی تا ارسال را برعهده تهران ایر فریت بگذارید

ارسال بار به شارجه

  • ارسال بار هوایی به شارجه

شارجه به عنوان سومین شهر امارات رقیبی کم نظیر برای دبی و ابوظبی محسوب میشود. شهری که در وسط آن آبشاری زیبا به نام خالد تالاب دارد و با ساخته شدن کانال توسعه ای شبیه به کانال ونیز در آن به نام القصبه آرامشی مثال زدنی را به شهروندانش هدیه کرده است. تهران ایر فریت آماده ارسال هوایی بار به امارات از طریق  شهر شارجه از طریق حمل هوایی بار برای شماست.

هزینه ارسال بار به امارات متحده عربی

هزینه ارسال بار به امارات متحده عربی به وزن بار شما بستگی دارد هر چه وزن بار بیشتر باشد هزینه پرداختی شما بیشتر می‌شود، همچنین این هزینه به اینکه شما بار خود را به کدام شهر امارات ارسالی می‌کنید و ایرلاین انتخابی شما جهت ارسال بار به امارات  کدام است بستگی دارد زیرا فاصله زمان مبدا به مقصد موثر بوده علاوه بر این هزینه ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت است.

 

بیشتر بدانید: هزینه فریت بار ، نحوه محاسبه

 

پس سه عامل وزن، فاصله زمانی و شرکت هواپیمایی در هزینه پرداختی شما موثر است. بارهای مسافرتی و لوازم منزل مستعمل مهاجران با تشخیص افسر گمرک امارات مشمول دریافت عوارض گمرکی نمی‌باشد، ولی کالاهای که به قصد تجاری وارد امارات می‌شود باید بررسی شوند و عوارض گمرکی آنها باید قبل از خروج بار از فرودگاه پرداخت شود. شما تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید که بار خود را از فرودگاه امارات ترخیص کنید.

شیوه ترخیص کالا در گمرک امارات

بعد از بارگیری محموله در پایانه هوشمند فرودگاه امام تا زمانی که بار به شهر مقصد برسد، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند. بعد از رسیدن بار شما به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در امارات با گیرنده بار جهت ترخیص و دریافت بار تماس می‌گیرند. نکته: توجه داشته باشید بعد از رسیدن بار به فرودگاه امارات شما تنها ۴۸ ساعت فرصت برای ترخیص بار دارید، بعد از آن محموله شما به انبار منتقل می‌شود و شما ملزم به پرداخت هزینه انبار داری‌ می‌شوید. (  Import regime )

  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار مسافری در امارات

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده
  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار تجاری در امارات

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

در این مقاله با شرایط و قوانین ارسال بار به امارات متحده عربی آشنا شدید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل بار هوایی به امارات می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام