راهنمایی

ارسال ارزان اضافه بار مسافری

حمل هوایی ارزان اضافه بار مسافری

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

خطوط هواپیمایی برای ارسال هوایی بار مسافرین محدودیت‌های وزنی دارند. مسافران با به همراه داشتن “اضافه بار” متوجه هزینه‌های گزافی می‌شوند که مجبور هستند در پای کانتر پرواز بپردازند. به همین دلیل است که یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران به همراه داشتن اضافه بارشان بصورت مطمئن و سریع با هزینه مناسب می‌باشد.

پیشنهاد ما برای “ارسال ارزان اضافه بار” مسافرین استفاده از سرویس “فریت بار” است. در ادامه این مطلب به معرفی فریت بار به عنوان روشی برای کم کردن “هزینه اضافه بار” می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می‌توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

 

ارسال ارزان اضافه بار مسافری با فریت بار

ارسال ارزان اضافه بار، با صدور بارنامه شرکت های هواپیمایی، که از گمرک فرودگاه‌ها و به صورت غیر همراه مسافر انجام می‌شود را فریت بار می‌نامند. مسافرین ، با توجه به قوانین گمرکی کشور مبدا و مقصد،  هر بار و محموله‌ای را که بخواهند می‌توانند با استفاده از سرویس فریت بار به مقصد مورد نظر خود ارسال کنند. فریت بار مسافری روشی است که مسافران با استفاده از آن می‌توانند اضافه بار خود را با هزینه بسیار کمتری نسبت به هزینه اضافه بار خطوط هواپیمایی ، که بسیار گران میباشد،  به مقصد ارسال کنند.

روش فریت بار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه‌تر از پرداخت جریمه بار در پای کانتر پرواز میباشد. همچنین توجه داشته باشید که در سیستم فریت بار ، محمله شما همراه مسافر به مقصد ارسال نمیشود و مسافر جهت تحویل و ترخیص بار خود میبایست به انبار های بار ورودی واقع در فرودگاه مقصد مراجعه کرده و بار خود را تحویل بگیرد. ( Paying for Excess Baggage vs Shipping your Cargo )

برای استفاده از این سرویس کافی است به ترمینال بار فرودگاه مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس گرفته تا به راحتی از خدمات حمل هوایی بار با قیمتی بسیار مناسب تر از هزینه اضافهبار که بسیار گزاف میباشد، استفاده نمایید.

آیا راهی ارزان تر از فرستادن اضافه بار، بوسیله سیستم فریت بار، هم هست؟

برای فرستادن اضافه بار مسافر فقط دو راه وجود دارد . یا اینکه مسافر بار را به همراه خود به فرودگاه ببرد و هزینه اضافه بار پرداخت کند، که این از نظر اقتصادی عقلانی و به صرفه نیست و هزینه اضافه بار شرکت های هواپیمایی بسیار سنگین میباشد. و یا اینکه چند روز قبل از پرواز با تماس با مجموعه تهران ایرفریت درخواست استفاده از سیستم فرت بار یا همان ارسال ارزان اضافه بار را داشته باشد. بدین نحو با شرایطی که ذکر میشود، اضافه بار شما از هر کجای ایران تحویل گرفته شده، در صورت نیاز بسته بندی شده و با انجام تشریفات گمرکی با قیمتی مناسب به مقصد مورد نظر شما ارسال میگردد.

بجز این دو راه ، هیچ راه دیگری برای ارسال اضافه بار مسافرین و مهاجرین وجود ندارد. استفاده از سیستم پست محدودیت های بسیاری دارد و عملا مسافر هیچگونه از اقلام لوازم شخصی خود را نمیتواند با پست به مقصد برساند.

در سیستم حمل کوریر نیز قیمت تمام شده برای حمل اضافه بار از قیمت تمام شده برای حمل هوایی با استفاده از سیستم فریت بار بسیار گران تر تمام خواهد شد.

لذا همانطور که ذکر شد اقتصادی ترین راه برای ارسال ارزان اضافه بار و فرار از هزینه های اضافه بار شرکت های هواپیمایی،  از تمامی شهرهای ایران به تمامی نقاط دنیا فقط با سیستم فریت بار که در مجمعه تهران ایرفریت برای شما فراهم شده است، ممکن میباشد. جهت مطالعه بیشتر در مورد نحوه متناسب نمودن هزینه فریت بار صفحه صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار در وب سایت ما را مطالعه کنید. و یا در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

کالاهای مجاز برای ارسال اضافه بار از طریق سیستم فریت بار

یکی از مزیت‌های فریت بار عدم محدودیت در استفاده از آن است. به این معنی که بیشتر وسایل شخصی و لوازم روزمره زندگی را می‌توان با استفاده از این سرویس به مقصد ارسال کرد. البته برخی کالاها طبق قانون گمرک مبدا و مقصد جزو کالاهای ممنوعه به حساب می‌آید و از این جهت به طور کلی امکان ارسال آن‌ها وجود ندارد. به عنوان مثال برخی از کالاهایی که امکان ارسال آن‌ها با روش فریت بار وجود دارد به شرح زیر هستند.

  • لوازم شخصی نظیر البسه و چمدان مهاجر ممکن است آن قدر باشد که بیشتر از دو یا سه چمدان شود. گاهی نیز به همراه داشتن یادگاری‌ها مثل آلبوم‌های عکس باعث افزایش وزن بار مسافری می‌شود. در نهایت ممکن است وزن این لوازم شخصی مسافر از وزن مشخص شده توسط ایرلاین‌ها بیشتر شود. در این حالت امکان حمل این چمدان‌های اضافه مسافر امکان‌پذیر نیست و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان از روش فریت بار استفاده کرد.
  • آثار هنری مثل تابلوهای نقاشی که ارسال آن‌ها از حساسیت بالایی دارد. اگر شما به عنوان مهاجر قصد بردن برخی آثار هنری را به منزل جدید دارید و یا قصد دارید آثار هنری را به عنوان هدیه به کشور دیگری ببرید می‌توانید از روش فریت بار استفاده کنید
  • ارسال کتب درسی و لوازم تحصیلی دانشجویان به خارج از کشور با روش فریت بار امکان‌پذیر است.
  • فرش در زندگی همه ما ایرانی ها هست. خبر خوب اینکه شما میتوانید فرش های خود را نیز بوسیله فریت بار به کشور مقصد بفرستید.
  • لوازم آشپزخانه و ظروف نیز پس از بسته بندی مناسب از جمله وسایلی هستند که میشود آنها را فریت کرد.

 

توجه داشته باشید که شما به عنوان فرستنده بار از نظر قانونی و حقوقی ملزم به آگاهی از قوانین گمرکی کشور مقصد نیز میباشید. لذا با آگاهی عمل کنید و پس از مطالعه کامل قوانین کشور مقصد اقدام به ارسال بار خود بکنید.

 

ارسال ارزان اضافه بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

کالاهای ممنوع در اضافه بار به هنگام فریت بار

همان‌طور که اشاره کردیم همه نوع کالایی را می‌توان با روش فریت بار به مقصد ارسال نمود اما برخی از کالاها طبق قانون جزو کالاهای ممنوعه حساب می‌شوند و اجازه ارسال هوایی آن‌ها داده نمی‌شود. مطابق قانون حمل هوایی برخی از کالاها ممکن است برای هواپیما یا برای مسافران خطرناک باشد.

این کالاها نظیر عطر، اسپری، الکل، شامپو، مواد آرایشی، سرکه و… جز کالاهای خطرناک دسته‌بندی می‌گردند و امکان ارسال آن‌ها با روش فریت بار وجود ندارد.

البته ارسال مواد آرایشی و شامپو و نرم کننده و… در بسته‌بندی‌های خاص و در موارد تجاری امکان‌پذیر است. از طرفی طبق قانون گمرکی ایران خروج اشیای عتیقه مثل کتب خطی و سنگی، طلا و نقره و سنگ‌های قیمتی، آثار فرهنگی، قالی دستباف عتیقه، اسلحه و تجهیزات جنگی و… ممنوع است. بنابراین امکان فریت بار این محموله‌ها به کشور دیگر وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات کامل درباره شرایط و قوانین مربوط به حمل هوایی بار حتما با شماره های درج شده تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره داده شود.

کاهش هزینه ارسال اضافه بار از طریق سیستم فریت بار به صورت غیر حضوری

حضور مسافر حین فریت بار به مقصد الزامی نمی‌باشد. نزدیکان مسافر نیز می‌توانند انجام این کار را برعهده گیرند. بنابراین اگر قصد حمل اسبابی را دارید، نیازی به حضور خود شما نیست، بلکه می‌توانید با یک تلفن اقدام به ارسال ارزان اضافه بار خود بکنید. مسافرینی که از ایران خارج شده اند و هنوز مقداری از بار آن ها در ایران باقی مانده نیز میتوانند به راحتی با سیستم فریت بار و از طریق مجموعه تهران ایر فریت تمامی بار باقی مانده خود را به شهر مقصدشان انتقال دهند.

بر اساس قوانین گمرکی ایران مسافر و یا یکی از اقوام درجه یک او با داشتن مدارک شناسایی و پاسپورت و بلیط مسافر جهت فریت بار هوایی باید در محل حضور پیدا کنند. برای سهولت انجام این پروسه می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته تا به صورت نیابتی پرسنل این مجموعه از هر شهری بار شما را به هر مقصدی که مد نظرتان است، ارسال کنند.

نحوه تحویل اضافه بار، به گیرنده در کشور مقصد به هنگام فریت بار

گیرنده می‌تواند بعد از تماس شرکت هواپیمایی با او در مقصد و با در دست داشتن مدارک شناسایی به فرودگاه مقصد جهت ترخیص بار مراجعه نماید. باید توجه نمود که قوانین گمرک و انبارداری در هر کشور مختلف است. بنابراین بهتر است پیش از هر چیزی ابتدا در مورد قوانین گمرک فرودگاه مقصد اطلاع کافی پیدا کنید.

شرکت های هواپیمایی موظف به ارائه این اطلاعات به مسافران هستند. از آنجا که شرایط هر کشور و شرکت هواپیمایی متفاوت است، بررسی تمام قوانین زمان بر بوده و کار را برای شما دشوار می‌کند.

بنابراین مجموعه تهران ایر فریت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید تنها با یک تماس اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

 

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط تحویل اضافه بار مسافرین از تمامی شهرهای ایران

ما در تهران ایر فریت با شرایطی قادر به تحویل گرفتن اضافه بار شما در تمامی نقاط ایران و ارسال ارزان اضافه بار شما  هستیم، اگر شما در تهران زندگی نمیکنید و قصد دارید بار خود را از هر شهر دیگری با قیمتی مناسب به کشور جدید خود برسانید، اصلا جای نگرانی نیست، کافی است فقط با ما تماس بگیرید،  تهران ایر فریت بار شما را از شهری در ایران تحویل گرفته و  پس از بسته بندی و انجام تشریفات گمرکی با قیمتی  مناسب، برای شما به شهر جدیدتان ارسال میکند. فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال به صرفه اضافه بار مسافرین

مجموعه تهران ایر فریت نماینده رسمی تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران می‌باشد، بنابراین می‌تواند بارنامه شما را به مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت صادر نماید. برای دریافت خدمات ارسال ارزان اضافه بار از طریق مجموعه ما کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا محموله شما را از هر جای ایران به سایر نقاط دنیا حمل کند.

بازگشت به لیست