فهرست عناوین

آیا می‌خواهید به کشور خارجی مهاجرت و یا خرید و فروش کالا کنید؟ قصد جابجایی یا “ارسال بار به لوکزامبورگ” را دارید؟ مجموعه تهران ایر فریت به شما خدمات “حمل بار هوایی به لوکزامبورگ”  و مشاوره رایگان برای کسب اطلاع کامل از نحوه انجام این امور را فراهم کرده است.

مطمئنا پس از کمی جستجو متوجه کیفیت بالای سرویس های این مجموعه می‌شوید. از جمله خدمات قابل عرضه این مجموعه عبارتند از مشاوره رایگان، حضور در محل جهت بازدید از بار، بسته بندی تخصصی، انتقال به فرودگاه، انجام تشریفات گمرکی به نیابت از شما، صدور بارنامه.

در ادامه توضیح داده ایم که چه کالاهایی را و چگونه به لوکزامبورگ ارسال کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه با هزینه ای کاملا به صرفه ارائه می‌شود.

ارسال بار به لوکزامبورگ

با چه هزینه ای به صرفه است که به ارسال بار به لوکزامبورگ بپردازیم؟

شما می‎توانید با ساده ترین روش و مناسب ترین هزینه، بار تجاری یا شخصی تان را به کمک مجموعه تهران ایر فریت به لوکزامبورگ ارسال کنید. این مجموعه با ارائه خدماتی جامع نیاز شما را به سایر موسسات حذف کرده و شما می‌توانید به کارپرداز خود از مجموعه تهران ایر فریت تمامی امور جابجایی را بسپارید. این کارپرداز از محل مورد نظر شما بار را بسته بندی و تحویل گرفته و در نهایت به شرکت هواپیمایی جهت  “ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ” در پایانه هوشمند فرودگاه امام تحویل می‌دهد.

(مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است.

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به لوکزامبورگ یاری دهد. 

با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به لوکزامبورگ ارسال کنید)

با هزینه ای مناسب بار خود را به هر شهری در لوکزامبورگ بفرستید

برای بسیاری از خانواده مهاجرت خود یا یکی از عزیزانشان چالش های زیادی به وجود آورده است. ارسال یک بسته از ایران به این عزیزان گاه دردسرهای زیادی به همراه دارد. برای مثال شما نمی‌توانید از طریق پست هر بسته ای را به لوکزامبورگ ارسال کنید.

در حالی که از طریق حمل بار هوایی به لوکزامبورگ می‌توانید حتی بسته های کوچک و کمتر 45 کیلوگرم را هم به لوکزامبورگ بفرستید. این هم به صرفه است و هم با سرعت و امنیت بیشتری انجام می‌شود. به علاوه بسته شما از طریق فریت بار به هر شهری در لوکزامبورگ مثل دی کیرش، دیفردانژ، دودلانژ، استروناخ و….. ارسال می‌شود.

حمل بار به لوکزامبورگ

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

از مبدا فرودگاه امام چه شرکت های هواپیمایی به فرودگاه لوکزامبورگ بار ارسال می کنند؟

برای ارسال بار به لوکزامبورگ شما احتمالا با شرکت های هواپیمایی مختلفی با نرخ ها و خدمات متنوع مواجه می‌شوید.

در طی سال میلیون ها نفر و هزاران تن بار از طریق این شرکت های هواپیمایی بین فرودگاه امام خمینی و فرودگاه های حاضر در شهرهای مختلف لوکزامبورگ جابجا می‌شوند.

برای حمل بار هوایی به لوکزامبورگ می‌توانید از بین ناوگان هواپیمایی زیر یکی را انتخاب کنید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

روش های محاسبه هزینه ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ

برای برآورد هزینه ها و انتخاب مسیر هوایی مناسب برای ارسال بار خود می‌توانید با مجموعه تهران ایرفریت تماس گرفته و با کمک کارشناسان با تجربه این مجموعه بهترین شرکت هواپیمایی را برای ارسال بار انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که هزینه های ارسال بار به لوکزامبورگ با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود، بنابراین با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان با سابقه مدیریتی در شرکت های هواپیمایی می‌توانید با به صرفه ترین قیمت بار خود را به لوکزامبورگ بفرستید. کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های حمل هوایی به صفحه 6 نکته در مورد صرفه جویی در هزینه حمل هوایی در وب سایت ما مراجه نمایید.

چه خدماتی می‌توانیم از مجموعه تهران ایر فریت برای حمل بار هوایی به لوکزامبورگ بگیریم؟

  • خدمات ارسال بار شخصی و مسافری به لوکزامبورگ

به دلیل محدودیت هایی که در شرکت های هواپیمایی برای بار مسافرین مشخص شده، اگر بخواهید مقدار بیشتری بار همراه خود به لوکزامبورگ ببرید، مجبور به پرداخت هزینه های گزافی خواهید شد.

برای جلوگیری از این مساله می‌توانید اضافه بار مسافری خود را از طریق سرویس های حمل هوایی بار به کشور لوکزامبورگ بفرستید. برای این منظور کافی است با ما تماس بگیرید و یا به قسمت ترمینال بار فرودگاه امام مراجعه نمایید.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادر کردن وسایل منزل به لوکزامبورگ

چه مهاجر باشید و چه تاجر می‌توانید تمام وسایل منزل را با خود به لوکزامبورگ ببرید. مجموعه تهران ایر فریت خدمات حمل هوایی لوازم منزل را به بهترین و به صرفه ترین قیمت از ترمینال بار فرودگاه امام انجام می‌دهد.

البته این مجموعه خدماتی دیگری در محل زندگی شما ارائه می دهد که برای کسب اطلاع بیشتر و استعلام هزینه‌ها می‌توانید با شماره های درج شده تماس گرفته تا به صورت رایگان توسط کارشناسان با تجربه این مجموعه راهنمایی بشوید.

  • فرستادن و صادر کردن مبل، تخت و پیانو به لوکزامبورگ

شاید عجیب بنظر برسد، اما شما می‌توانید حتی سرویس مبلمان و چوب خود را به به لوکزامبورگ ارسال هوایی کنید. لازم به ذکر است که از این وسایل چون مستعمل هستند، عوارض گمرکی دریافت نمی‌شود.

اما اگر برای تجارت بار به لوکزامبورگ می‌فرستید علاوه بر پرداخت عوارض گمرکی باید مدارک دیگری مثل کارت بازرگانی نیز ارائه دهید. برای آن که با خیالی راحت این جابجایی انجام شود می‌توانید از خدمات بسته بندی تخصصی، پیک آپ، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه مجموعه تهران ایرفریت بهره شوید.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات فرش و تابلو فرش به لوکزامبورگ

هر ایرانی دلش می‌خواهد از فرش های نفیس کشورش در خانه اش داشته باشد. علاوه بر ایرانیان مردمان سایر کشورها نیز به فرش های ایرانی علاقه دارند و تجارت فرش بسیار رایج است. در این میان ارسال هوایی فرش به لوکزامبورگ از جمله خدماتی است که بسیار مورد تقاضا بوده و مجموعه تهران ایر فریت با سابقه چندین ساله خود با تمامی پیچ و خم های آن آشنا است.

شما می‌توانید از خدمات این مجموعه از خانه و یا انبار خود جهت بسته بندی وحمل تا باربری فرودگاه امام خمینی و …. بهره مند شوید و پس از رسیدن بار به مقصد برای ترخیص به گمرک لوکزامبورگ مراجعه نمایید.

  • صنایع دستی را به لوکزامبورگ صادر و ارسال کنید

از طریق فرودگاه امام خمینی ارسال هر نوع صنایع دستی امکان پذیر است. اگر تاجری هستید که می‌خواهید با به صرفه ترین و بالاترین کیفیت به لوکزامبورگ بار بفرستید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایر فریت بهره مند شوید. این مجموعه تمامی قوانین لازم برای ارسال هوایی صنایع دستی به لوکزامبورگ را در اختیار شما می‌گذارد.

  • فرستادن انواع میوه و سبزیجات و مواد غذایی به لوکزامبورگ

لوکزامبورگ نیز بخشی از اتحادیه اروپاست و در مورد ورود مواد غذایی از قوانین اتحادیه تبعیت می کند. از آن جا که ورود بعضی از مواد غذایی به این کشورها ممنوع است شما قبل از بسته بندی بار حتما باید در مورد این قوانین اطلاع کسب کنید تا در فرودگاه لوکزامبورگ دچار مشکل نشوید.

برخی از مواد غذایی های مجاز عبارتند از سبزیجات، میوه و خشکبار. البته این مواد باید در بسته بندی های مناسب و ترجیحا محصولات شرکتی ارسال شود. چون مواد غذایی ممکن است فاسد شوند، بسیار اهمیت دارد که با سریع ترین روش به مقصد برسند.

بنابراین حمل هوایی مواد غذایی برای تجار و مسافران بهترین روش محسوب می‌شود. برای کسب اطلاع در مورد ضوابط مربوط به بسته بندی و سایر شرایط ارسال مواد خوراکی به لوکزامبورگ با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • حمل هوایی و صادرات قارچ به لوکزامبورگ

بسته بندی قارچ برای سالم ماندنش بسیار اهمیت دارد. به دلیل حساسیت بالای این محصول برای سالم رسیدن میتوانید برای حمل هوایی آن به افراد متخصص مجموعه تهران ایر فریت اعتماد نمایید. به کمک این مجموعه با خیالی راحت بار شما به لوکزامبورگ خواهد رسید.

  • ارسال هوایی و صادر کردن زعفران به لوکزامبورگ

چه تجار و چه مسافران در طول سال متقاضی ارسال زعفران به شهرهای مختلف در لوکزامبورگ هستند. شما نیز می‌توانید برای ارسال زعفران به راحتی اقدام کنید.

اگر تا به حال این کار را نکرده اید و یا به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها هستید، حتما با مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. همچنین می‌توانید از خدمات بسته بندی، انبار کردن محصولات تا زمان ارسال، پیک آپ از محل تا فرودگاه، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه این مجموعه استفاده نمایید.

  • فرستادن لوازم رستورانی مثل کباب زن، خمیر زن به لوکزامبورگ

پخت غذای ایرانی نیاز به لوازم و تجهیزات به خصوصی دارد. شما می‌توانید این تجهیزات را از طریق حمل هوایی به لوکزامبورگ ببرید. برای اطلاع از شرایط و نحوه انجام این کار با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • حمل هوایی و صادرات هر نوع بار تجاری و غیرتجاری به لوکزامبورگ

همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید شما برای ارسال هوایی بار خود هیچ محدودیتی ندارید. مجموعه تهران ایر فریت هر نوع باری را به بهترین شکل به کشور لوکزامبورگ ارسال می نماید. در صورتی که اشتباهی در ارسال بار شما رخ دهد، ممکن است دچار زیان مادی و معنوی شوید، برای جلوگیری از این مساله حتما از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

این مجموعه اطمینان می دهد که حمل بار شما با به صرفه ترین هزینه انجام شود، همچنین تضمین می‌کند که با راهنمایی های ارائه شده هرگز بار شما مشمول جریمه و یا مشکل دیگری در پروسه ارسال و ترخیص نشود.

  • ارسال هوایی بارهای نمایشگاهی به لوکزامبورگ

اگر قصد معرفی محصولات و یا شرکت در نمایشگاهی در لوکزامبورگ دارید، می‌توانید برای ارسال بار از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید. این مجموعه به شما اطلاعات و خدمات لازم را به طور کامل ارائه می‌دهد. پس برای کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز، روند ارسال هوایی، بسته بندی و ترخیص کالا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • فرستادن ظرف های چینی و غیر چینی به لوکزامبورگ

چون ظروف احتمال شکستن دارند، بسته بندی آن ها باید به روشی خاص انجام شود. بنابراین برای ارسال هوایی ظروف شکستنی و حتی فلزی حتما باید از متریال مناسب استفاده شود. مجموعه تهران ایر فریت به شما علاوه بر بسته بندی کالا جهت حمل به فرودگاه و انجام امور گمرکی خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

حمل بار هوایی به لوکزامبورگ

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

حمل بار هوایی به لوکزامبورگ چه شرایط و مراحلی دارد؟

از جمله مزایای استفاده از حمل بار هوایی به لوکزامبورگ نبود محدودیت است. یعنی شما به عنوان مسافر، مهاجر، تاجر، هنرمند، دانشجو و…. می‌توانید هر نوع کالایی مثل لباس و لوازم شخصی، کتب درسی، وسایل مربوط به کارهای هنری، لوازم خانه، مبلمان، ظروف آشپزخانه و… را از طریق هواپیما به لوکزامبورگ حمل کنید.

برای این کار کافی است با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا بار شما از طریق یکی از ناوگان های مدرن شرکت هواپیمایی به فرودگاه لوکزامبورگ ارسال شود.

لازم به ذکر است که ارسال بار از هر شهری که باشید به هر مکانی در لوکزامبورگ انجام می‌شود و این موضوع از جمله برتری های مجموعه تهران ایر فریت است. در ادامه به مراحل ارسال بار از قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی پرداخته‌ایم.

  • مشاوره رایگان برای حمل بار هوایی به لوکزامبورگ

مجموعه تهران ایرفریت به عنوان نماینده رسمی تمامی شرکت های هواپیمایی به شما اطلاعات لازم برای حمل بار به کشور لوکزامبورگ را می‌دهد. پس اگر سوالی در زمینه قوانین گمرکی، دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی، کیفیت خدمات، تفاوت هواپیمایی ها و… را دارید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنیم.

  • بسته بندی استاندارد بار برای ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ

بسته بندی بار برای قرار گرفتن در هواپیما بسیار اهمیت دارد. شما برای ارسال هوایی بار باید ضوابطی را رعایت کنید تا هم بار خودتان آسیب نبیند و هم بتوانید بدون هیچ مشکلی در فرودگاه بار را ترخیص نمایید. لازم به ذکر است که طریقه بسته بندی محصولات با توجه به جنس و نوع آن فرق دارد.

به طوری که برای ارسال هوایی ممکن است نیاز به استفاده از پالت های چوبی باشد و یا گاهی از جعبه های صنعتی مستحکم باید استفاده کرد.

  • طی تشریفات گمرکی در فرودگاه امام برای ارسال بار به لوکزامبورگ

وزن کردن مرسوله، بازرسی توسط مامور گمرک، بررسی و تهیه مدارک برای خروج از مرز هوایی و.. از جمله تشریفاتی است که در گمرک فرودگاه امام انجام می‌شود. تمامی کالاها به غیر کالاهای ممنوعه از این گمرک می‌تواند به لوکزامبورگ ارسال شود.

مجموعه تهران ایر فریت تمامی امور گمرکی را به نیابت از شما انجام می‌دهد.با توجه به توضیحات ارائه شده شما برای ارسال هر نوع باری از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید.

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • برای حمل هوایی بارهای تجاری و کارگو از فرودگاه امام، تجار باید مدارک زیر را نیز ارائه دهند.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صادر شدن بارنامه برای ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ

بعد از طی تمام مراحل بالا، با پرداخت هزینه های حمل بارنامه شما صادر می‌شود. مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می کند تا با مناسب ترین نرخ به لوکزامبورگ بار خود را ارسال نمایید. با پرداخت صورت حساب ها رزرو ارسال بار تحویل شرکت هواپیمایی می‌شود.

  • پشتیبانی شبانه روزی

در تمامی مراحل ارسال بار به لوکزامبورگ می‌توانید از وضعیت بار خود مطلع شوید. اطلاعات بار به فرستنده و گیرنده در هر ساعت از شبانه روز داده می‌شود. شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز این پروسه را دنبال کنید. همچنین بعد از رسیدن بار به مقصد از طرف شرکت هواپیمایی با شما برای تحویل بار تماس گرفته می‌شود.

توجه داشته باشید که طی 48 ساعت باید برای ترخیص بار اقدام کنید. اگر در این بازه مراجعه ننمایید، بار شما به انبارداری فرودگاه منتقل شده و در زمان ترخیص باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

به هر شهری در لوکزامبورگ بار خود را ارسال کنید

بارهای شخصی و تجاری شما از هر شهری در ایران می‌تواند مستقیم به هر مکانی در لوکزامبورگ به سادگی ارسال شود.

 

فریت بار به لوکزامبورگ

  • حمل بار تجاری و کارگو به لوکزامبورگ

نام پایتخت کشور لوکزامبورگ، لوکزامبورگ نیز می‌باشد. این شهر تاریخچه طولانی دارد و برای کسانی که علاقه مند به دیدن کاخ ها و آثار باستانی هستند، مقصد مناسبی است. همچنین شهر لوکزامبورگ به عنوان قلب اروپا نیز شناخته می‌شود، چرا که فاصله کمی تا پاریس، بروکسل و کلن دارد.

همچنین این شهر از جمله شهرهای ثروتمند جهان است و نهادهای مختلف اتحادیه اروپا در این شهر مستقر هستند. شما نیز اگر قصد تجارت و یا مهاجرت به لوکزامبورگ را دارید می‌توانید به کمک مجموعه تهران ایر فریت به راحتی این جابجایی را انجام دهید.

 

عواملی که در تعیین نرخ حمل بار هوایی به لوکزامبورگ موثر هستند

برای آن که بتوانید با هزینه ای به صرفه و مناسب بار خود را به لوکزامبورگ بفرستید، باید صبور بوده و برای این تصمیم وقت بگذارید. چرا که پیدا کردن مسیری مناسب و به صرفه برای حمل بار هوایی به لوکزامبورگ به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما باید در این باره حتما مشورت بگیرید.

وزن و حجم رابطه مستقیمی با هزینه های ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ دارند. هر وزن بار بیشتر باشد هزینه حمل نیز بیشتر است. همچنین حجم بار هر چه بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. بنابراین در هنگام بسته بندی باید به این دو موضوع توجه ویژه ای کنید.

شرکت های هواپیمایی نیز نرخ ها مختلفی برای حمل بار هوایی به لوکزامبورگ دارند. شما باید از خدمات شرکت هواپیمایی استفاده کنید که بتواند تضمین کند که بار شما را به سلامت به مقصد می‌رساند. بنابراین برای بارهای حساس ممکن است هزینه حمل بیشتری پرداخت شود.

نکته سوم نیز مسافت جابجایی است، مسلما هر چه مقصد دورتر باشد، هزینه حمل نیز بیشتر خواهد بود. برای کسب اطلاع و برآورد هزینه های ارسال بار به لوکزامبورگ حتما با مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

در زمان ترخیص و تحویل بار در فرودگاه لوکزامبورگ توجه کنید

پس از اتمام پروسه ارسال بار به لوکزامبورگ، برای ترخیص بار باید بدانید که بارهای مستعمل مشمول عوارض گمرکی نمی‌شوند، اما این موضوع وابسته به تشخیص مامور گمرک لوکزامبورگ نیز هست، یعنی ممکن است بابت اجناس نو و تجاری در میان بارهای مستعمل عوارض گمرکی دریافت شود. ( Ready to move to Luxembourg )
مشخصا برای بارهای تجاری عوارض گمرکی لحاظ می‌شود، اما این عوارض با توجه به فاکتورهای فروش در اسناد ارائه شده محاسبه می‌گردد.

شما باید این عوارض را نقدا در گمرک پرداخت کنید، تنها پس از پرداخت می‌توانید بار خود را ترخیص کنید. برای ترخیص بار بهتر است تا 48 ساعت از ورود بار به فرودگاه اقدام کنید، در غیر این صورت باید هزینه های انبارداری فرودگاه را نیز بپردازید.

مدارک و اسناد مورد نیاز در گمرک کشور لوکزامبورگ

  • برای ترخیص بارهای مسافری و شخصی در لوکزامبورگ ارائه مدارک زیر اجباری است.

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • برای ترخیص بارهای تجاری باید مدارک زیر را حتما ارائه دهید.

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم، اگر هنوز سوالی نسبت به ارسال بار به لوکزامبورگ دارید حتما با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. پرسنل با تجربه این مجموعه به طور کامل شما را درمورد حمل بار هوایی به لوکزامبورگ و سایر نقاط دنیا راهنمایی می کنند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام