فهرست عناوین

با گسترش آمار مهاجرت به کشورهای خارجی در سالهای اخیر و پیشرفت تکنولوژی در تسهیل تحقق این امر و خدمات ارائه شده توسط ایرلاین ها بسیاری از دغدغه های مسافران و مهاجران کاهش یافته است. با این وجود نحوه انتقال بار شامل لوازم منزل، شخصی و… همچنان برای بسیاری از مهاجران ایجاد مشکل و نگرانی کرده است. اگر قصد “ارسال بار به ایرلند” و یا انتقال لوازم شخصی یا کارگو تجاری خود را به این کشور را دارید، استفاده از خدمات شرکت تهران ایر فریت بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان و همکاری با نیروهای حرفه‌ای در زمینه فریت بار به ایرلند را برای شما فراهم آورده است. میزان کیفیت بالا سرویس ‌های تهران ایر فریت از قبیل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت  “ارسال هوایی بار به ایرلند”، تشریفات گمرکی به همراه مناسب ترین  قیمت ‌های ارسال کارگو به ایرلند پس از همکاری برای شما عیان تر خواهد شد.

ارسال بار به ایرلند

مقرون یه صرفه ترین هزینه حمل بار هوایی به ایرلند از فریت‌ بار فرودگاه امام

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار تجاری و شخصی شما را به ایرلند در کنار ارائه خدماتی همچون کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل زمینی بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “حمل بار هوایی به ایرلند” با مناسب ترین قیمت حمل هوایی جهت ارسال به ایرلند فراهم کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به ایرلند، یاری دهد.

کدام ایرلاین ها از ترمنیال بار فرودگاه امام به فرودگاه ایرلند بار می فرستند؟

به دلیل آمار زیاد مهاجرت و درخواست ارسال بار به کشورهای خارجی، شرکت های هواپیمایی مختلفی در ارسال بار به ایرلند و  سایر کشورها در حال فعالیت هستند و خدمات زیادی را در زمینه ارسال هوایی بار با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. شما می‌توانید جهت ارسال بار به دوبلین، کرک، گالوی، تلا، واترفورد، لوکان و… از طریق یکی از فرودگاه های نام برده شده از ناوگان هواپیمایی های زیر استفاده کنید:

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

ارسال هوایی بار به ایرلند

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

استعلام گرفتن تعرفه حمل هوایی بار به ایرلند

پیش از اقدام به ارسال بار به ایرلند بهتر است از نحوه محاسبه و میزان هزینه های ارسال بار به ایرلند، نرخ شرکت های هواپیمایی، رزرو جا برای حمل بار هوایی به ایرلند، و دیگر مراحل هزینه‌ بر در پروسه ارسال بار اطلاع حاصل کنید تا از میزان بودجه ای که نیاز دارید مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

خدمات قابل دریافت از مجموعه تهران ایر فریت برای حمل بار هوایی به ایرلند چیست؟

  • ارسال هوایی انواع بار مسافری به ایرلند

یکی از خدمات مهم ارائه شده در مجموعه تهران ایر فریت حمل اضافه بار مسافران است. شما می‌توانید جهت کاهش هزینه های گزاف برای ارسال بار اضافی به ایرلاین ها بار خود را از طریق فریت بار و با هزینه بسیار کمتر به ایرلند ارسال کنید.

 

بیشتر بدانید: راهنمای فریت بار مسافری از قسمت بار فرودگاه امام خمینی

 

  • امکان فرستادن و صادرات اسباب منزل به ایرلند

بهترین راه برای ارسال محصولات صادراتی و یا ارسال لوازم منزل خود به ایرلند حمل هوایی و ارسال آن از طریق فرودگاه امام و همکاری با یکی از شرکت های معتبر در زمینه حمل بار است. زیرا از این طریق دیگر نگران سالم رسیدن بار خود و پرداخت هزینه های بسیار بالا نخواهید بود. ( Customs regulations for travellers to Ireland )

  • ارسال هوایی و صادر کردن میل، پیانو و تخت به ایرلند

فریت بار هوایی بار به ایرلند امکان ارسال یا صادرات اقلام بزرگ لوازم منزل مانند مبلمان، تخت، پیانو و….را به سادگی فراهم کرده است. از این‌رو اگر قصد ارسال محصولات تولیدی خود که شامل موارد ذکر شده است را دارید یا به دنبال راهی مطمئن برای ارسال وسایل منزل مستعمل خود هستید تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه مشاوره رایگان، بسته بندی استاندارد و…در تمام پروسه ارسال بار به ایرلند در کنار شما خواهد بود.

 

بیشتر بدانید:  ارسال اسباب و اثاثیه منزل به تمامی کشورهای دنیا

 

  • ارسال هوایی فرش و تابلو فرش برای تجار و اشخاص به ایرلند

فرش به عنوان معروف ترین کالای صادراتی ایرانی سالهاست که جایگاه خود را در بازارهای کشورهای خارجی پیدا کرده و تجار و صادرکنندگان فرش نیز از طریق ارسال و فروش آن سود خوبی بدست می‌آورند؛ لذا اگر شما نیز قصد ارسال فرش به ایرلند را دارید باید بدانید به دلیل ارزش بالای این کالا بسته بندی و مراقبت از آن در طی مراحل ارسال بار اهمیت بالایی دارد.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی حرفه‌ای در این زمینه بسته بندی تخصصی بار میتواند کمک رسان شما در ارسال فرش به ایرلند باشد.

  • ارسال هوایی صنایع دستی به کشور ایرلند

صنایع دستی ایران که ریشه در فرهنگ و هویت مردم کشور ما دارند سهم قابل توجهی از صادرات کالا به کشورهای خارجی را تشکیل می‌دهند و به دلیل تنوع بالا و بازخورد خوب آن در میان مردم و کشور های خارجی ارسال و صادرات آن مورد توجه بسیاری از تجار و صادرکنندگان کالا قرار گرفته است.

امکان ارسال هوایی تمام صنایع دستی ایرانی به ایرلند از طریق مجموعه تهران ایر فریت به سادگی امکان پذیر شده است کافیست با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

  • ارسال و صادرات انواع شیرینی و مواد غذایی به ایرلند

به دلیل تنوع شرایط محیطی و آب هوای متفاوت کشورها با یکدیگر و عدم توانایی پرورش بعضی از مواد خوراکی باعث شده تا برخی از کشورها توانایی لازم برای تولید هر نوع ماده غذایی را نداشته باشند. تهران ایر فریت شرایط لازم برای صادرات و واردات موادی همچون مواد غذایی، محصولات کشاورزی، سبزیجات، خشکبار، شیرینی، میوه و… را به ایرلند با بهترین بسته بندی و به صرفه ترین قیمت فراهم کرده است.

 

  • امکان ارسال هوایی و صادرات زعفران به ایرلند

زعفران که به عنوان گران ترین ادویه جهان شناخته می‌شود، علاوه بر مصرف خوراکی برای مصارف دارویی نیز استفاده می‌شود. به دلیل وجود شرایط ویژه برای پرورش زعفران و وجود شرایط مساعد برای پرورش آن در ایران باعث شده تا کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته شود.

زعفران ایرانی به عنوان بهترین نوع این گیاه در کشورهای خارجی شناخته می‌شود از اینرو صادرات آن به کشورهای خارجی از جمله ایرلند از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

مجموعه حرفه‌ای تهران ایر فریت کمک رسان شما در تمامی پروسه ارسال زعفران به ایرلند و شهر های آن خواهد بود.

  • ارسال هوایی و صادرات لوازم و تجهیزات به ایرلند

تجهیزات رستورانی از اصلی ترین عوامل طبخ غذا در رستوران محسوب می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که تجهیزات پخت غذاهای رستورانی با فست فود متفاوت است و لوازم مختص به خود را دارد.

ارسال لوازم و تجهیزات رستورانی به ایرلند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت از دیگر خدمات مجموعه تهران ایر فریت است.

  • ارسال هوایی و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به ایرلند

یکی از مواردی که مسافران و تجار قبل از ارسال بار خود به ایرلند باید رعایت کنند آگاهی کامل در رابطه با قوانین گمرکی ایرلند می‌باشد تا از نحوه پرداخت هزینه ارسال بار، مدارک لازم، کالاهای مجاز و کالاهای ممنوع برای ارسال به ایرلند آگاه شوند تا به خاطر عدم آگاهی در این زمینه موظف به پرداخت هزینه های سنگین گمرکی نشوند.

مشاوران مجموعه تهران ایر فریت آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما مسافران و تجار عزیز می‌باشند.

 

بیشتر بدانید: حمل هوایی کارگو و فریت بار از باربری فرودگاه امام خمینی

 

  • ارسال هوایی انواع بارهای نمایشگاهی به ایرلند

تابلوهای نقاشی و دیگر بارهای نمایشگاهی از جمله بارهای حساس برای ارسال به خارج از کشور محسوب می‌شود که علاوه بر مراقبت های ویژه برای ارسال سالم آن به مقصد نیاز به اخذ مجوز های خاص خود را دارد. بنابراین بسته بندی استاندارد و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای خروج بار از ایران و ارسال آن به ایرلند مطابق قوانین گمرکی ایرلند باید به درستی و قانونی انجام شود. لذا بهتر است قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

  • ارسال هوایی انواع ظروف چینی و فلزی به ایرلند

یکی از مواردی که اهمیت بسته بندی تخصصی را به خوبی به نمایش می‌گذارد بسته بندی لوازم چینی و شکستنی، ظروف فلزی و امثال آن است. زیرا به دلیل آسیب پذیری بالا در حین جابجایی و ارسال بار به ایرلند احتمال شکستن و ایجاد خسارت مالی و معنوی بالایی در آن وجود دارد.

همکاری با یک شرکت متخصص در زمینه بسته بندی استاندارد و کارگو بار به ایرلند می‌تواند قسمت زیادی از نگرانی های شما را حین حمل هوایی بار کاهش دهد.

حمل بار هوایی به ایرلند

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و مراحل ارسال هوایی بار به ایرلند چیست؟

از دلایلی که ارسال هوایی بار را بین مسافران و صادر کنندگان بار محبوب کرده است عدم وجود محدودیت در نوع و میزان بار ارسالی می‌باشد. شما می‌توانید انواع بار شامل مواد خوراکی‌، پوشاک، کتاب، صنایع دستی، فرش، تجهیزات آشپزخانه، لوازم منزل و… را هم به صورت تجاری و هم مسافری از فرودگاه امام به ایرلند و سایر شهرهای آن ارسال کنید.

نکته قابل توجه در ترخیص بار در گمرک ایرلند این است که چنانچه بار شما مسافری باشد فاقد عوارض گمرکی خواهد بود.  در ادامه به مراحل ارسال بار به ایرلند از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • ارائه مشاوره رایگان، برای ارسال بار به ایرلند

با اینکه ارسال بار به کشورهای خارجی نسبت به گذشته راحت تر شده است، با این حال دانستن یکسری از قوانین در رابطه با حمل هوایی بار به ایرلند از جمله نحوه محاسبه هزینه، مدت زمان ارسال بار، شرایط و قوانین گمرکی دو کشور مبدا و مقصد، مجوزهای مورد نیاز، مدارک شخصی و مدارک مرتبط با بار، نحوه ترخیص و پذیرش بار، بسته بندی و… قبل از اقدام قانونی برای حمل هوایی بار به ایرلند ضروری است تا از بسیاری از مشکلاتی که ممکن است به خاطر عدم آگاهی برای‌تان پیش بیاید جلوگیری کند.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره از مجموعه ما برای ارسال بار به ایرلند با ما تماس بگیرید.

  • شرایط بسته بندی استاندارد محمولات جهت حمل بار هوایی به ایرلند

پروسه ارسال بار به ایرلند شامل مراحل طولانی است که محموله شما طی می‌کند تا به مقصد برسد. از اینرو اهمیت بسته بندی در اینجا مشخص می‌شود که در حین جابجایی بار از محل کار یا محل سکونت شما تا مقصد نهایی در کشور ایرلند بار به صورت کاملا ایمن و سالم باقی بماند و دچار آسیب نشود.

رعایت نکاتی چون استحکام، عایق بندی، ضخامت دقیق بسته بندی متناسب با وزن بار، پر کردن فضا های خالی و… از مواردی است که حین بسته بندی ایمن و تخصصی باید رعایت شود.
همچنین نحوه بسته بندی و استفاده از موادی که متناسب با نوع بار شما باشد نیز مورد اهمیت است.

مجموعه تهران ایر فریت با تجربه ای که طی سالها فعالیت در بسته بندی تخصصی به دست آورده و از طریق همکاری با یک تیم حرفه‌ای در این زمینه در محل کار شما حاضر شده و پس از بسته بندی تخصص بار آن را به محل باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهد.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته بندی با مجموعه باربری ما در فرودگاه امام تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: بسته بندی تخصصی محمولات هوایی

 

  • روند انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام جهت ارسال بار به ایرلند

 تشریفات گمرکی یکی از اصلی ترین مراحل ارسال بار به ایرلند است و به طور کلی به مراحل ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی بار مطابق با قوانین گمرکی دو کشور گفته می‌شود که مهم ترین اصل در آن اظهار نامه است.

اظهار نامه سندی است که محتویات باری که قصد ارسال آن به ایرلند را دارید و اطلاعات لازم در مورد آن را اعلام می‌کند. این سند توسط مقامات و ماموران گمرکی دو کشور مبدا و مقصد برای تطابق با بار شما چک می‌شود و از آن برای تعیین عوارض در صورت تجاری بودن بار استفاده می‌شود.

شما در ارسال تمام لوازم زندگی از جمله لوازم منزل مثل مبلمان ، پیانو، کامپیوتر ، لباس و لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی با بسته بندی تجاری، فرش و صنایع دستی، کمد، میز، بوفه ، تخت و ظروف و لوازم آشپزخانه آزاد هستید و می‌توانید آن را به تمام شهرهای ایرلند ارسال کنید.

البته ارسال تمام کالا های خطرناک بدون مجوز، کالاهای ممنوع مطابق قوانین گمرکی دو کشور غیر مجاز است. تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به ایرلند ، قابل انجام است.

  • برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به ایرلند از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، ارائه مدارک زیر لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده
  • برای ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به ایرلند از مبدا فرودگاه امام ، تاجران  یا صادرکنندگان ملزم به ارائه مدارک زیر برای انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی برای ارسال کالا و محموله به ایرلند

پس از انجام بررسی های لازم بار طی تشریفات گمرکی، بارنامه هوایی محموله برای حمل به ایرلند ارسال می‌شود. بار نامه هوایی از این جهت قابل اهمیت است که اطلاعات مربوط به تاریخ پرواز و شماره پرواز در آن قید شده تا مشخص باشد که بار در چه زمانی به مقصد می‌رسد.

همچنین بار نامه به عنوان رسید کالا جهت حمل بار، مشخص کننده قرارداد حمل بار، راهنمای نحوه حمل محموله توسط مسئولان، گواهی بیمه و تعیین صورتحساب حمل هوایی بار اهمیت دارد. پرداخت صورتحساب بر حسب قرار داد می‌تواند در کشور مبدا یا مقصد انجام شود. همچنین سه نسخه اصلی از بارنامه باید به ترتیب به شرکت حمل کننده بار، گیرنده محموله و فرستنده محموله تحویل داده شود.

  • ارائه پشتیبانی شبانه روزی جهت ارسال بار به ایرلند

جهت کاهش نگرانی های فرستنده و گیرنده بار امکان پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین برای آن‌ها فراهم شده تا در طول پرواز و تمامی مراحل ارسال بار از آخرین وضعیت محموله خود مطلع باشند. همچنین وجود پشتیبانی شبانه روزی و ارتباط بین دو طرف معامله برای ارسال بار و جهت هماهنگی های لازم بین کارکنان مجموعه تهران ایر فریت با فرستنده و گیرنده بار در مورد زمان دقیق رسیدن بار به مقصد، تحویل بارنامه از کارکنان مجموعه به گیرنده بار، پرداخت هزینه، تحویل مدارک ضروری و… لازم می‌باشد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به ایرلند از طریق شهر دلخواه شما در این کشور

شما می‌توانید انواع بار هوایی شخصی یا تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف ایرلند به راحتی ارسال کنید.

ارسال بار به دوبلین

  • حمل هوایی بار به دوبلین

دوبلین پایتخت کشور ایرلند و پرجمعیت ترین شهر این کشور است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. در سال های گذشته مهاجرت به ایرلند به دلیل امنیت بالای این کشور مورد استقبال بوده و بیشتر مهاجران به منظور تحصیل و به دلیل رنکینگ بالای دانشگاه های این کشور به شهر های آن ازجمله دوبلین سفر می‌کنند. مهاجرت تحصیلی به دوبلین به خاطر خدماتی که پس از اتمام تحصیل به ایرلند می‌تواند از آن استفاده کند مورد توجه واقع شده است.

تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار شما به دوبلین را با رعایت ایمنی های لازم به عهده می‌گیرد.

ارسال بار به کورک

  • ارسال هوایی بار به کورک 

کورک دومین شهر بزرگ ایرلند است که جاذبه های دیدنی آن از جمله سنگ بلارنی، قلعه بلارنی، قلعه بلوکی، دریاچه لوهاین و… توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.  اگر قصد گذراندان تعطیلات تابستان خود را در این شهر زیبا دارید و به دنبال راهی برای ارسال هوایی اضافه بار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید، مجموعه تهران ایر فریت آماده ارائه خدمات متناسب خود، به شماست.

کدام عوامل در هزینه های ارسال بار به ایرلند موثر هستند؟

پارامترهای متعددی در تعیین هزینه بار تاثیر گذار است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

  • وزن و حجم بار

طبیعی است که وزن و حجم بار شما با میزان هزینه ارسال رابطه مستقیم داشته باشد و هرچه بار سنگین تر باشد و فضای بیشتری را اشغال کند موظف به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود.

  • نوع بار

اینکه بار ارسالی شما متشکل از چه چیزی است، نیز در هزینه ارسال بار بی تاثیر نخواهد بود. زیرا برخی از محموله ها در مراحل بسته بندی، اخذ مجوز و مراقبت های ویژه ای که باید از آن ها بشود به پرداخت هزینه های بیشتری نیاز دارد.

  • مسافت مبدا تا مقصد

فاصله کشور مبدا تا مقصد نیز رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارد و هرچه مسافت طولانی تر باشد هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد بود.

  • ایرلاین منتخب

قوانینی که هر ایرلاین برای دریافت هزینه دارد و میزان خدماتی که ارائه می‌دهد با هزینه ارسال بار رابطه مستقیم دارد. برای ارسال بار خود بهتر است به دنبال ایرلاینی مناسب با بودجه خود بگردید.

مواردی که اشاره شد از تاثیرگذارترین عوامل در تعیین هزینه ارسال هوایی بار است، اما عوامل دیگری چون قیمت ارز، داخلی یا خارجی بود ایرلاین حمل کننده بار و… در میزان هزینه نهایی تاثیرگذار می‌باشد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه‌های ارسال بار به شهرهای مختلف ایرلند با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس باشد.

ترخیص و تحویل گرفتن بار در گمرک فرودگاه های ایرلند چگونه انجام می شود؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم پس از اتمام پروسه حمل بار هوایی به ایرلند و در هنگام ترخیص کالا از گمرک ایرلند در صورت اینکه بار شما تجاری یا شامل اقلام تجاری نباشد به دستور مامور گمرک نیازی به پرداخت عوارض نخواهید داشت، اما در صورت تجاری بودن بار و با تشخیص مامور گمرک و با توجه به بارنامه موظف به پرداخت عوارض خواهید بود.

در ابتدای ورود بار به گمرک ایرلند، بار شما توسط مسئول و افسر گمرکی بررسی شده و با بارنامه مقایسه می‌شود و در صورت عدم وجود مغایرت در نوع و تعداد اقلام با آنچه که در بارنامه قید شده و پس از پرداخت هزینه، می‌توانید بار خود را تا ۴۸ ساعت پس از ورود بار به فرودگاه ایرلند تحویل بگیرید‌ در غیر این صورت و پس از گذشت ۴۸ ساعت بار به انبار فرستاده شده و بعد از آن باید هزینه انبار داری نیز بپردازید.

اطلاعات از مدارک لازم در گمرک ایرلند جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در ایرلند :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در ایرلند :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

 با توجه به توضیحات کاملی که در مورد نحوه ارسال بار به ایرلند ارائه دادیم امیدواریم بتوانید به بهترین نحو بار خود را ارسال کنید. اما اگرهنوز سوالی در  مورد نحوه ارسال هوایی بار به ایرلند دارید خوشحال می شویم که با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام