فهرست عناوین

لاتویا یا جمهوری لتونی کشوری در شمال اروپاست که در بیشتر روزهای سال هوایی سرد و یخبندان دارد. این کشور دارای تاریخ پر فراز و نشیبی است که آن را از نظر فرهنگی جذاب می‌کند. مهاجران، مسافران و تجار سالانه درخواست های زیادی برای ارسال بار به لاتویا دارند.

برای ارائه خدمات هر چه بهتر به این عزیزان مجموعه تهران ایرفریت در بسته بندی، حمل تا فرودگاه، انجام کامل امور گمرکی و صدور بارنامه متقاضیان حمل و ارسال بار به لاتویا را همراهی می‌کند. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه حمل و گمرک می‌توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فریت بار به لاتویا

متعارف ترین قیمت ها در ارسال بار به لاتویا از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی

تجربه بلند مدت شرکت تهران ایر فریت در قسمت ارسال بار و کارگو به نقاط مختلف دنیا باعث شده تا بتوانید با اطمینان با همه شرکت های هواپیمایی به منظور ” ارسال بار به لاتویا” همکاری داشته و خدمات لازم را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه بدهد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به کنیا یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به لاتویا ارسال کنید.

امکان ارسال بسته های کوچک به تمام شهرهای لاتویا

مرسوله های کم وزن یا کوچک که بعضی مواقع ممکن است بخواهید برای مناسبت های مختلف، برای دوستان یا اقوام خود به لاتویا بفرستید با دریافت خدمات از مجموعه تهران ایر فریت با بهترین هزینه امکان پذیر می‌باشد‌.

شما هم میتوانید بسته های کوچک یا خرده بار تان را حتی اگر کمتر از ۴۵ کیلوگرم وزن داشته باشند، با کمک این مجموعه برای آشنایان خود در لاتویا و شهرهای آن نظیر ریگا، هانزا، کسیس، لیمباژی و… با به صرفه ترین قیمت بفرستید و حداکثر بعد از 5 روز به گیرنده برسانید. کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت برای راهنمایی و ارائه اطلاعات لازم به شما به صورت رایگان مشاوره ارائه می‌دهند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

 

معرفی 5 شرکت حمل از طریق ترمینال بار فرودگاه امام به فرودگاه های لاتویا

به منظور ارائه خدمات با کیفیت و پاسخ سریع به متقاضیان حمل بار به سایر کشورها، شرکت های هواپیمایی مختلفی در زمینه ارسال بار به لاتویا از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی فعالیت دارند. با ارائه بهترین خدمات توسط این ایرلاین ها در راستای ارسال بار به لاتویا و دیگر شهرهای آن از جمله ریگا، هانزا، کسیس، لیمباژی و… همکاری خود را به مسافران، مهاجران، تجار و صادرکنندگان بار به جمهوری لتونی اعلام می‌دارند. پس می‌توانید برای حمل بار به لاتویا از طریق یکی از فرودگاه‌های نام برده شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  •  هواپیمایی لوفتهانزا
  •  کارگو هواپیمای ایرفلوت

استعلام نرخ های ارسال انواع کالا و بار به لاتویا

برای کسب اطلاع از نرخ ارسال هوایی بار به لاتویا ابتدا باید با مراحل مختلف آن که در فرایند فرستادن بار طی می‌کنید، آگاه باشید. این گونه می‌ توانید مسیری اقتصادی برای این کار انتخاب کنید.

برای کسب اطلاع از شرایط ارسال بار، قیمت های حمل هوایی شرکت های هواپیمایی متعدد و رزرو جا به منظور حمل بار به لاتویا، کافی است با شماره های درج شده جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان

مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و با سابقه مدیریتی در شرکت های هواپیمایی شما را به طور کامل راهنمایی می کند.

معرفی خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال هوایی بار به لاتویا

  • به لاتویا بارهای مسافری را ارسال هوایی می کند

مجموعه تهران ایر فریت با وجود سالها تجربه در خصوص حمل بار به لاتویا به شما برای ارسال اضافه بار مسافری به لاتویا و هر کدام از شهرهای آن خدمات ارائه می‌دهد.
تهران ایر فریت با مناسب ترین هزینه تمام محموله شما را به هر شهری در لاتویا ارسال می کند، برای پرس و پاسخ از کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • هر نوع ملزومات خانگی و اسباب شخصی را به لاتویا صادر و ارسال هوایی می کند

از جمله خدمات شرکت تهران ایر فریت در ارتباط با کسانی که می‌خواهند به لاتویا مهاجرت کنند، حمل بار و اثاثیه خانه است.

می‌توانید حمل هوایی لوازم خانه خود را بدون هیچ استرسی به مجموعه تهران ایر فریت بسپارید تا تمام آن ها را با رعایت چارچوب های شرکت های هواپیمایی در جعبه های مخصوص قرار داده و تحویل شرکت حمل هوایی دهند.

به علاوه در این مجموعه به تجار و صادرکنندگانی که قصد ارسال کارگو به لاتویا را دارند، با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت خدمات لازم ارائه می‌شود.

  • ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو از خطوط هوایی به لاتویا

حمل کالاهای سنگین وزن خانه مثل سرویس چوب، مبلمان ، تخت، پیانو، صندلی و میز مانند آن با سرویس فریت بار هوایی به لاتویا امکان پذیر است.

به خاطر آسیب پذیری این وسایل در انتقال به خاطر سنگین بودنشان باید فرایند بسته بندی و جابجایی به روشی کاملا استاندارد صورت بگیرد تا بار ضربه نبیند.

پس اگر می‌خواهید وسایل منزل تان یا تولیدات خود را به لاتویا بفرستید، مجموعه تهران ایر فریت به شما در زمینه ارسال بار به لاتویا از طریق سرویس فریت بار مسافری و یا کارگو بار تجاری به لاتویا همراهی می‌کند.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش از خطوط هوایی به لاتویا

فرش، تابلو فرش و مشتقات آن از دیرباز تا به حال در صدر محصولات ارسالی به کشورهای دیگر مانند لاتویا بوده است.

هنر دست ایرانی در بین مردمان سایر کشورها به قدری ارزشمند بوده که آن را به عنوان کالایی تجملاتی خرید و فروش می کنند. ا

همیت بسته بندی برای حمل این نوع کالا به دلیل ارزش بالای آن به لاتویا زیاد است. پس باید بسته بندی را به شرکتی کار بلد بسپارید.

مجموعه تهران ایر فریت در همه مراحل فرستادن فرش به لاتویا همراه شما هستند.

  • ارسال و صادرات صنایع دستی از طریق خطوط هوایی به لاتویا

صنایع دستی ایران دارای تنوع زیادی است، از تهیه صنایع چوبی، ظروف مسی، شیشه‌ای و… گرفته تا فرش و گلیم همگی هنر دست، خلاقیت و متبحر زنان و مردان ایرانی است.

مجموعه تهران ایر فریت به نحوی ارسال صنایع دستی به لاتویا را برای شما ممکن کرده است، پس اگر می‌خواهید صنایع دستی تان را به لاتویا و شهرهای آن بفرستید، حتما با پرسنل با تجربه این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوره رایگان و اطلاعات ضروری در این خصوص به صورت کاملا رایگان به شما داده شود.

  • ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی از خطوط هوایی به لاتویا

فرستادن مواد خوراکی هم بسیار مورد توجه موسسات و تولید کننده های مواد غذایی، تجار فعال در این زمینه، دولت ها و … بوده است.
می‌توانید شما هم مواد غذایی مثل میوه، سبزیجات، خشکبار، شیرینی و… را به راحتی به لاتویا بفرستید، ولی به خاطر شرایط گمرکی لاتویا و ممنوعیت هایی که در حمل مواد غذایی و گرفتن مجوزها وجود دارد، باید پیش از هر چیز اطلاعات لازم در زمینه حمل هوایی به این کشور را کسب کنید.

حمل هوایی بار تجاری به لاتویا تحت قوانینی است که شما به عنوان صادرکننده باید از آنها به طور کامل آگاه باشید و فقط راه رسیدن به این اطلاع در زمان کوتاه دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان با سابقه است.

همچنین می‌توانید برای بسته‌بندی سریع و ارسال بار به لاتویا از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

  • ارسال و صادرات قارچ از طریق خطوط هوایی به لاتویا

پس از توجه ویژه در به وجود آوردن شرایط مورد نیاز برای پرورش قارچ و ایجاد شرایط لازم در ارسال بارهای تجاری، شرکت تهران ایر فریت امکان صادرات قارچ به لاتویا را هم ممکن کرده است.

اما به خاطر حساسیت های قارچ در مراحل تولید و نگهداری، پروسه بسته بندی و ارسال این محصول باید با دقت و توجه بالایی انجام شود.

مجموعه تهران ایر فریت کمک تان می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی بار تان را از مسیر فرودگاه امام به لاتویا بفرستید.

  • ارسال و صادرات زعفران از طریق خطوط هوایی به لاتویا

زعفران از جمله ادویه های است که در سراسر جهان شناخته شده و طرفداران بسیاری با هر ذائقه غذایی دارد.

ایران به خاطر داشتن شرایط ویژه پرورش زعفران به عنوان اصلی ترین تولید کننده و بزرگترین صادرکننده آن شناخته می‌شود.

بازرگانان و صادرکنندگان زعفران در ایران هم از صادرات این محصول سود خوبی کسب می کنند. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام با سرعت و هزینه ای مناسب برای شما تجار و صادرکنندگان عزیز فراهم نموده است.

  • ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات طبخ از قبیل کباب پز و دیگ و اجاق گاز به لاتویا

لوازم پخت مخصوص رستوران ها نیز از دیگر اقلام ارسالی به لاتویا است.

شما می‌توانید همه وسایل و تجهیزات لازم برای رستوران خود را به لاتویا و شهرهای آن بفرستید.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی خبره در بسته‌بندی تخصصی، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان معین برای حمل هوایی بار، انتقال محموله از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تمام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را به شما در جهت ارسال هوایی بار به لاتویا بدهد.

  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری از طریق خطوط هوایی به لاتویا

می‌توانید هر نوع بار تجاری و غیر تجاری را در صورت مجاز بودن به لاتویا حمل کنید.

به علاوه بهتر است پیش از فرستادن بار از قانون های گمرکی لاتویا اطلاعات لازم را به دست آورید تا متحمل مشکلات گمرکی و در ادامه پرداخت هزینه های سنگین و جریمه های نقدی آن نشوید.

مجموعه تهران ایر فریت همه این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند و تا آخرین لحظه در فرایند حمل بار به لاتویا همراه تان خواهند بود.

  • ارسال بارهای نمایشگاهی از طریق خطوط هوایی به لاتویا

از جمله اقلام ارسالی به خارج از کشور تابلوها و آثار هنری است.

فرستادن آثار هنری و تابلوهای نقاشی در زمان هایی که هنرمندان قصد شرکت در جشنواره های جهانی و فروش آثار هنری خود در کشورهای دیگر مثل لاتویا را داشته باشند، امکان پذیر است.

با سرعت ترین روش برای ارسال تابلو و آثار هنری به لاتویا استفاده از سرویس های مختلف شرکت های هواپیمایی است که به واسطه مجموعه تهران ایر فریت انجام پذیر است.

  •  ارسال انواع ظروف چینی و فلزی از طریق خطوط هوایی به لاتویا

فرستادن ظروف چینی و فلزی به لاتویا با بسته بندی تخصصی توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌شود.
مجموعه تهران ایر فریت با دارا بودن نیروهای حرفه ای در بسته‌بندی استاندارد، مشاوره به صورت رایگان، انبار کردن اقلام تا زمان معین برای حمل بار، جابجایی از مبدا تا فرودگاه امام، انجام امور گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را جهت ارسال بار به لاتویا برای شما ایجاد کند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

آشنایی کامل با شرایط و مراحل ارسال بار به لاتویا

بعد از فعالیت طولانی مدت در حوزه ارسال بار به خارج از کشور و ارسال هوایی بار به لاتویا و پس از به دست آوردن مهارت های ضروری در این زمینه مجموعه تهران ایر فریت برای حمل انواع بار مسافری و تجاری به لاتویا آمادگی خود را اعلام می کند. یکی از خدمات این مجموعه در این زمینه امکان فرستادن هر نوع اقلام مجاز به هر اندازه ای و بدون محدودیت است.

بنابراین می توانید هر نوع باری همچون وسایل خانه، لوازم شخصی، تجهیزات ورزشی، تابوت، حیوان خانگی، تابلو و آثار هنری، ملزومات آشپزخانه، محصولات کشاورزی، میوه ، مواد خوراکی، چمدان، لباس ها و…. را از ترمینال بار فرودگاه امام به لاتویا بفرستید. در ادامه به مراحل ارسال بار به لاتویا از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان حمل بار به لاتویا

حمل هوایی بار به لاتویا شامل فرایند بلند است که در صورت عدم آگاهی از چگونگی حمل و انجام استاندارد های ضروری در هر مرحله از ارسال بار به لاتویا احتمالا دچار خسارت های مالی زیادی در مقصد خواهید شد یا برای ترخیص بار دچار مشکلاتی می‌شوید.
اطلاع از نحوه انجام مراحل بسته بندی، بازدید از محمولات، شرایط گمرکی دو کشور مبدا و مقصد در حمل و دریافت بار و… از استرس های شما در زمینه حمل هوایی بار می‌کاهد. می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل از کارشناسان متخصص این مجموعه در زمینه جابجایی با هواپیما با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی تمام مرسوله ها برای ارسال به لاتویا

بسته بندی استاندارد می‌تواند پشتیبان انتقال سالم بار به لاتویا باشد. دقت داشته باشید که رعایت نکردن استاندارد های لازم در زمینه بسته بندی و استفاده از موادی با کیفیت پایین در بسته بندی می‌تواند زیان های مالی و خسارت های بی شماری را در حین جابجایی یا ترخیص بار در فرودگاه مقصد به جا بگذارد.

مجموعه تهران ایر فریت با تیمی متخصص و متبحر در زمینه بسته بندی همه اصول و استاندارد های لازم را برای پکینگ و بسته بندی بار رعایت می‌کند و این گونه آن را به بهترین روش آماده ارسال به لاتویا می‌نماید.

همه اقلامی که برای بسته بندی بکار می‌رود از بهترین کیفیت برخوردار هستند و از کارتن های ۱۰ لایه برای آن استفاده می‌شود در نهایت تمام فضاهای خالی درون بسته های بار پر شده و هیچ فضای خالی باقی نمی ماند. برای آشنایی بیشتر با مراحل و چگونگی بسته‌بندی با مجموعه باربری تهران ایر فریت مستقر در فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام کامل امور گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام جهت ارسال بار به لاتویا

انجام همه مراحل و امور گمرکی بار در پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار در فرودگاه امام به واسطه کارکنان مجموعه تهران ایر فریت ممکن است.

در این قسمت از ارسال بار، محموله شما بعد مراحل وزن شدن و بررسی مدارک برای ارسال هوایی بار به لاتویا و گرفتن جوازهای ضروری و ارزیابی بار توسط مامور گمرکی با آنچه درون اظهارنامه ذکر شده و پس از گرفتن تایید مامور گمرک آماده حمل به لاتویا می‌شود.

حمل لوازم منزل، تجهیزات آشپزخانه، کامپیوتر، البسه، آثار هنری، فرش، گلیم و تابلو فرش، تجهیزات ورزشی، حیوان خانگی، مواد غذایی و… از فرودگاه امام و به کمک مجموعه تهران ایر فریت ممکن است.
برای فرستادن وسایل منزل و لوازم شخصی به لاتویا از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • اگر بار شما تجاری و صادراتی است باید برای کارگو از فرودگاه امام به لاتویا، صادرکنندگان یا نمایندگان شان مدارک زیر را ارائه دهند. به طور خلاصه این مدارک عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی پس از تایید مامور گمرک به لاتویا

پس از گذر از مرحله امور گمرکی نوبت به صدور بارنامه هوایی می‌رسد. بارنامه هوایی در واقع لیستی دقیق از اقلام ارسالی به لاتویا با ساعت دقیق پرواز و رسیدن بار به مقصد است. شما همچنین می‌توانید از طریق پایانه رهگیری بار و درج شماره بارنامه، محموله خود را پیگیری نمایید.

  • پشتیبانی شبانه روزی از محموله

امکان آگاهی از آخرین وضعیت محموله در همه فرایند ارسال هوایی بار به لاتویا حتی در حین پرواز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته برای فرستنده و گیرنده فراهم شده است تا علاوه بر اطمینان از سلامت ارسال بار به لاتویا در صورت بروز هرگونه مسئله ای در حین پرواز، تحویل و ترخیص بار راهی برای ارتباط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت با فرستنده یا گیرنده محموله وجود داشته باشد.
بعد از رسیدن محموله به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در لاتویا با گیرنده بار تماس می‌گیرند، تا برای انجام امور اداری، دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار به فرودگاه مراجعه نمایند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار به شهر دلخواه شما در لاتویا وجود دارد

ارسال هوایی بار لاتویا بارهای شخصی یا تجاری از طریق مجموعه تهران ایر فریت به هر شهری در لاتویا وجود دارد.

  • کارگو هوایی بار به ریگا

ریگا پایتخت کشور لاتویا و با آب و هوایی مرطوب است. این شهر با توجه به تاریخچه کشور دارای بناهای و مراکز دیدنی فراوانی است که توریست های زیادی را به سمت خود می کشاند. علاوه بر توریست ریگا مقصد بسیاری از تجار و مهاجران نیز می‌باشد.

این دست مسافران برای ورود به ریگا معمولا نیاز به دریافت خدمات حمل بار و استفاده از سرویس های فریت بار و کارگو می‌باشند. شما با دریافت مشاوره رایگان از مجموعه تهران ایر فریت علاوه بر کسب آگاهی لازم در خصوص گمرک این کشور، می‌توانید از خدمات حرفه ای و با قیمت مناسب این مجموعه نیز بهره مند بشوید.

پارامترهای موثر در تعیین هزینه های ارسال بار به لاتویا

هزینه فرستادن بار به لاتویا بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود.
عواملی که در مشخص شدن هزینه حمل بار موثر است مثل وزن و حجم بار، فاصله دو کشور، شرکت هواپیمایی که برای ارسال بار به لاتویا انتخاب می کنید، چگونگی بسته بندی، قیمت ارز و خدماتی مانند جابجایی بار و… است.

حمل بار هوایی به لاتویا و انواع شهر های آن در هزینه ارسال بار تاثیر گذار است. شما می توانید برای اطلاع بیشتر با نحوه محاسبه هزینه حمل هوایی بار به شهرهای مختلف لاتویا با مشاوران ما در مجموعه باری تهران ایرفریت تماس باشد.

چگونگی ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های لاتویا

بارهایی که به منظور تجارت به لاتویا حمل می‌کنید مشمول عوارض گمرکی شده و باید بعد از رسیدن به مقصد ارزیابی بشود. افسر گمرک مرسوله تان را به کمک دستگاه x ray بازرسی می‌کند تا تعیین شود که محموله شما با لیستی که درون بارنامه ذکر شده مطابقت دارد.

پس به منظور فرستادن بار های مسافری به لاتویا نیازی به پرداخت عوارض گمرکی ندارید.
بعد از ارسال بار به لاتویا تا ۴۸ ساعت وقت دارید تا آن را ترخیص کنید، چرا که بعد از 48 ساعت بارتان به انبار فرودگاه انتقال داده می شود و با توجه به نوع بار، وزن، حجم و مدت زمانی که در انبار می‌ماند، به هزینه های آن افزوده خواهد شد.

کسب اطلاعات گمرک لاتویا جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

  • اسناد و مدارکی که برای ترخیص و تحویل بارهای مسافری در لاتویا از شما می خواهند:

· Packing list

· Invoice

· کپی بارنامه صادر شده

· کارت شناسایی

  • اسناد و مدارکی که برای ترخیص بارهای تجاری در لاتویا از شما می خواهند:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات مان درباره روند حمل بار هوایی به لاتویا به تمام شد. امید آنست که مورد قبول شما بوده باشد و جواب سوالات خود را در زمینه حمل هوایی داده باشیم. در غیر اینصورت از شما می‌خواهیم تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام