فهرست عناوین

قزاقستان نهمین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت است که تقریبا هیچ مرز آبی ندارد، ولی با پیشرفتی که پس از فروپاشی شوروی از خود نشان داد مورد توجه بالایی قرار گرفت. اگر سراغ مکان های دیدنی آن را بگیرید باید بگوییم به دلیل وجود ۵ نوع اقلیم آب و هوایی در آن مناظر طبیعی بسیاری چون یخچال طبیعی، کوه، جنگل های مخروطی، دریاچه های زیبا و دره های سنگی عظیمی را در خود جای داده است.

دره زیبای Medee  سالانه کوهنوردان زیادی را به خود جلب می‌کند و برج Bayterek  چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. شما می‌توانید مسافرت، مهاجرت، تحصیل یا ارسال بار تجاری را به قزاقستان با مجموعه تخصصی تهران ایر فریت به بهترین نحو تجربه کنید و نگران “ارسال بار به قزاقستان” نباشید.

ارسال بار به قزاقستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

برای حمل بار هوایی به قزاقستان از فریت ‌بار فرودگاه امام چقدر باید هزینه پرداخت کرد؟

برای کاهش قیمت های “ارسال هوایی بار به قزاقستان” و سهولت در نحوه حمل بهترین گزینه استفاده از سرویس های حمل هوایی است. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدماتی نظیر مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی محموله در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به قزاقستان با مناسب ترین قیمت حمل هوایی راهنما و کمک رسان شما در “حمل بار هوایی به قزاقستان” و شهرهای آن است.

شما می‌توانید انواع بار تجاری و غیر تجاری را از طریق این مجموعه به قزاقستان ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. 

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به قزاقستان، یاری دهد.

شما می توانید هر بسته ای را به شهرهای قزاقستان ارسال کنید

گاهی ممکن است قصد ارسال بسته های کوچک هدیه، سوغاتی یا خرده ریز های باقی مانده از بار را برای خانواده یا دوستان خود که به قزاقستان سفر کردند یا در آنجا اقامت دارند، داشته باشید.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک تا وزن ۴۵ کیلو گرم را به قزاقستان و سایر شهرهای آن از جمله آلماتی، آستانه، آرخالیق، نورسلطان، آتیرائو، آکتوبه، بایکونور، بالقاش و… را با مناسب ترین قیمت حمل هوایی به قزاقستان فراهم کرده است.

حمل بار هوایی به قزاقستان نسبت به سایر روش ها از هزینه مقرون به صرفه تری برخوردار است، چرا که شامل بیمه نامه هوایی نیز می‌شود و بسته در مدت ۴ الی ۵ روز به مقصد خود در قزاقستان می‌رسد.

فریت بار به قزاقستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

ایر لاین های فعال در ارسال بار به مقصد فرودگاه های قزاقستان

 جهت ارائه خدمات بهتر و پاسخگویی به نیازهای مردم در جهت حمل بار هوایی به قزاقستان و  دیگرکشورها شرکت های هواپیمایی زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کردند.

این شرکت ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارسال بار به قزاقستان از طریق مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام بارهای تجاری و غیر تجاری، شما را در حمل بار به قزاقستان و شهرهای آن از جمله آلماتی، آستانه، آر قایق، نورسلطان، آتیرائو، آکتوبه، بایکونور، بالقاش و … همراهی می‌کنند. می‌توانید برای ارسال بار به قزاقستان از یکی از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

چگونگی استعلام نرخ های ارسال بار به قزاقستان

اطلاع از نرخ حمل هوایی بار به قزاقستان جهت تعیین بودجه لازم ضرورت بالایی دارد لذا لازم است قبل از اقدام به ارسال بار از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت اطلاعات لازم در این زمینه همچون نحوه محاسبه هزینه بار و هزینه های احتمالی در پروسه ارسال بار به قزاقستان و… کسب کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل امکان جلوگیری از آن را داشته باشید.

این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص با سابقه مدیریتی در شرکت‌های هواپیمایی معتبر فعال در ایران، آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی ایجاد شده هستند.

معرفی تمامی خدمات حمل بار هوایی به قزاقستان توسط مجموعه تهران ایر فریت

  • حمل و ارسال اقلام مسافری به قزاقستان

به دلیل وجود قوانین سختگیرانه در میزان حمل بار و هزینه بالای حمل اضافه بار توسط ایرلاین ها، مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار مسافری شما را به قزاقستان فراهم کرده است.

پس می‌توانید در راستای تحقق این امر با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. حمل بار مسافری شما با کمترین هزینه به مقصد فرودگاه های قزاقستان انجام پذیر است.

  • حمل و ارسال اسباب و اثاثیه خانگی به قزاقستان

دغدغه اکثر مهاجران به قزاقستان نحوه ارسال لوازم منزل و هزینه‌ای است که بابت آن باید بپردازند.

اگر قصد ارسال تمام اقلام لوازم منزل خود به شهرهای قزاقستان را دارید یا برای ارسال بار تجاری خود به دنبال یک شرکت حمل بار مطمئن می‌گردید، پیشنهاد ما مجموعه فعال و معتبر تهران ایر فریت است.

ارسال لوازم منزل از راه هوایی بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های حمل بار می‌باشد.

  • حمل و ارسال انواع مبلمان، پیانو و میز به قزاقستان

ارسال اقلام بزرگ لوازم منزل از جمله تخت، پیانو، مبلمان و مانند آن نیز از طریق هوایی و از طریق فریت بار مسافری با قزاقستان انجام پذیر می‌باشد.

تجار و صادرکنندگان محصولات فوق نیز می‌توانند از طریق کارگو بار تجاری و با همکاری با شرکت تهران ایر فریت برای ارسال بار به قزاقستان اقدام کنند.

ین شرکت با کسب تجارب لازم در زمینه حمل هوایی بار به قزاقستان آماده خدمت رسانی به شما مسافران و صادرکنندگان بار به قزاقستان می‌باشد.

  • حمل و ارسال فرش و تابلو فرش برای مصارف شخصی و تجاری به قزاقستان

بسیاری از کالاهایی که در زندگی روزمره استفاده می‌کنیم ساخت کشور خارجی مانند آلمان، آمریکا، چین و… می‌باشد اما تا به حال عبارات فرش چینی، فرش آلمانی و… را شنیده اید؟ قدمت، اصالت و کیفیت فرش ایرانی از گذشته تا به حال زبانزد مردم گوشه و کنار دنیا بوده است.

فرش ایرانی به عنوان یکی از ارزنده ترین کالاهای تولید ایران در صدر صادرات به کشورهای خارجی چون قزاقستان بوده است.

ارسال فرش به قزاقستان مستلزم رعایت اصول و استانداردهایی می‌باشد که در صدر آن بسته بندی تخصصی فرش قرار دارد، بنابراین دقت در انجام این امر ملزم به همکاری با یک نیروی متخصص در این زمینه می‌باشد.

مجموعه تهران ایر فریت می تواند کمک رسان شما در صادرات فرش باشد.

  • حمل و ارسال کارگو صنایع دستی به قزاقستان

تنوع صنایع دستی در ایران نشانه خلاقیت هنرمندان و اهمیت هنر در این کشور می‌باشد. حمل هوایی صنایع دستی شما از طریق فرودگاه امام امکان پذیر شده است. می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

  • حمل و ارسال میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به قزاقستان

یکی از اقلامی که جهت ارسال به قزاقستان نیاز به بسته بندی تخصصی دارند و باید در جابجایی و حمل آنها حساسیت بالایی قائل شد، مواد خوراکی همچون، محصولات کشاورزی، سبزیجات، خشکبار، شیرینی، میوه و … می‌باشد.

عدم رعایت استانداردهای لازم در ارسال این محصولات منجر به فاسد شدن یا بروز مشکل در ارسال سالم آنها به مقصد خود در فرودگاه قزاقستان می‌شود. جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به قزاقستان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

  • حمل و ارسال هوایی قارچ به قزاقستان

 مجموعه تهران ایر فریت با ارائه با کیفیت ترین خدمات در زمینه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی و… در ارسال قارچ خوراکی به قزاقستان یاری رسان تجار و صادرکنندگان قارچ می‌باشد.

  • حمل و ارسال زعفران به صورت تجاری به قزاقستان

ایران در ارسال و صادرات زعفران در دنیا مقام اول را دارد. وجود شرایط خاص تهیه زعفران در ایران باعث شده تا این کشور بیش از ۹۵ درصد از زعفران دنیا را تامین کند.

ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام به مقصد فرودگاه های قزاقستان بسیار سریع و مقرون به صرفه امکان پذیر است.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای تجار زعفران فراهم کند.

  • حمل و ارسال تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز، خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به قزاقستان 

پیدا کردن تجهیزات رستورانی برای پخت غذاهای اصیل ایرانی در کشورهای خارجی به راحتی ممکن نیست و گاهی عملا غیر ممکن است. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال تجهیزات رستورانی به قزاقستان را برای شما فراهم کرده است، کافی است تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را از ایران تهیه کنید و پس از اقدام به مشاوره از این مجموعه و انجام پروسه ارسال بار، بار خود را در مقصد تحویل بگیرید.

  • حمل و ارسال انواع بارهای تجاری و غیر تجاری به قزاقستان

شما می‌توانید انواع بار تجاری و غیر تجاری خود را بدون وجود محدودیت در نوع بار مجاز و میزان آن به کشور مقصد ارسال کنید.

به دلیل قوانین گمرکی قزاقستان در ارسال بار تجاری و مسافری لازم است مهاجران، مسافران و تجار قبل از انجام هرگونه اقدام در راستای ارسال بار، به شرایط، محدودیت ها و قوانین گمرکی کشور مقصد آشنا شوند.

مجموعه تهران ایر فریت تمام این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به قزاقستان در کنار شما خواهند بود.

  • حمل و ارسال بار برای شرکت در نمایشگاه های قزاقستان

برپایی سالیانه جشنواره های مختلف هنری در کشورهای دیگر باعث جذب هنرمندان در شرکت در این جشنواره ها و به نمایش گذاشتن آثار خود شده است.

اگر شما نیز دنبال مطمئن ترین مسیر برای ارسال بار های نمایشگاهی خود شامل تابلو های هنری و دیگر آثار و تجهیزات خود به قزاقستان و شرکت در یکی از این نمایشگاه ها هستید، می‌توانید جهت بسته بندی و ارسال بار خود به مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

مشاوران این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشند.

  • حمل و ارسال هوایی انواع ظروف شکستنی، چینی و فلزی به قزاقستان

ارسال ظروف چینی و فلزی به قزاقستان نیازمند دقت بالا در بسته بندی و عایق بندی اصولی جهت جلوگیری از شکستن بار حین جا به جایی و ارسال به فرودگاه مقصد می‌باشد. جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به قزاقستان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

ارسال بار هوایی به قزاقستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

معرفی همه مراحل و شرایط حمل بار هوایی به قزاقستان

یکی مزایایی که فریت بار و کارگو را برای مسافران، تجار و صادرکنندگان به خارج از کشور محبوب کرده است، امکان ارسال هر نوع کالا در صورت مجاز بودن آن در گمرک دو کشور مبدا و مقصد می‌باشد.

شما می‌توانید هر نوع باری که برای ارسال به قزاقستان در نظر دارید را از طریق سرویس فریت بار و از راه ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با کمک شرکت های هواپیمایی فعال در این زمینه از جمله تهران ایر فریت به شهر مقصد خود در قزاقستان به صورت مسافری یا تجاری ارسال کنید.

در این روش از حمل بار شما محدودیتی در نوع و اندازه بار ندارید و در صورتی که بار شامل کالای خطرناک همچون اسلحه و… نباشد و مغایرتی با قوانین گمرکی قزاقستان نداشته باشد می‌توانید محموله خود را با خیال آسوده بسته بندی و ارسال کنید. در ادامه به مراحل ارسال بار به قزاقستان از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • برای ارسال بار به قزاقستان با هواپیما مشاوره رایگان داده می شود

پروسه حمل بار که برای ارسال بار به قزاقستان باید طی کنید دارای مراحل مختلفی است که هر کدام قوانین و مقررات خاص خود را دارد، آشنایی با نرخ حمل بار شرکت های هواپیمایی و شرایط و محدودیت های آنها، مدارک مورد نیاز برای انجام امور اداری، دستورالعمل های حراستی و گمرکی و… از جمله مواردی است که باید در زمان ارسال بار از آنها اطلاع داشته باشید.

کادر مجرب تهران ایر فریت همراه شما می‌باشد تا اطلاعات لازم و کافی در این زمینه را در اختیار شما قرار بدهد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه ما جهت ارسال بار به قزاقستان با ما تماس بگیرید.

  • برای حمل بار هوایی به قزاقستان باید به بسته بندی توجه کنید

بسته بندی از عوامل مهم ارسال بار به قزاقستان با سلامت و صحت می‌باشد چرا که هرگونه بی احتیاطی یا عدم رعایت شرایط استاندارد در بسته بندی اصولی منجر به بروز مشکل در گمرک کشور مقصد شده و ممکن است خسارت های مالی و معنوی زیادی برای شما به جای بگذارد.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن پرسنل مجرب در زمینه بسته بندی تخصصی بار در محل کار یا منزل شما حاضر شده و با رعایت تمام اصول بسته بندی لوازم منزل، آشپزخانه، فرش و… را به شکل کاملا عایق بندی شده و با استفاده از ابزار مناسب و با کیفیت انجام می‌دهد سپس آن ها را درون جعبه های مستحکم قرار داده و به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی محمولات هوایی به صفحه راهنمایی بسته بندی محمولات هوایی در وب سایت ما مراجعه کنید و یا با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام امور گمرکی در قسمت ترمینال بار فرودگاه امام خمینی

حمل بار لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، میز، کمد، تخت، یخچال، تجهیزات رستورانی، فرش و صنایع دستی، تابلو و آثار هنری، مواد غذایی، قارچ، زعفران، سبزیجات و…. جهت ارسال هوایی به قزاقستان مستلزم به انجام امور اداری مربوطه و کسب مجوز ها همچون مجوز خروج از مرز هوایی گمرک تجاری و مسافری فرودگاه امام خمینی است که در صورت انجام مراحلی که به آن تشریفات گمرکی گفته می‌شود، صادر خواهد شد.

تشریفات گمرکی در حقیقت به وزن کردن بار، ارزیابی بار توسط افسر گمرک، تهیه مدارک لازم جهت خروج رسمی از فرودگاه امام خمینی به مقصد قزاقستان، تهیه اظهارنامه و … گفته می شود.

پس از انجام موارد بالا و تهیه لیست از کالاهای ارسالی که در اظهارنامه ذکر شده و تطابق آن با نوع و تعداد محوله، پس از کسب تایید از مامور گمرک مجوز صدور بار به قزاقستان صادر می‌شود. تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به قزاقستان ، قابل انجام است.

  • برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به قزاقستان از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • همچنین برای حمل بارهای صادراتی و انواع کارگو به مقصد قزاقستان و شهرهای آن از مبدا فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان باید مدارک ذیل را برای انجام تشریفات گمرکی، در فرودگاه امام ارائه دهند. این مدارک عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صادر شدن بارنامه هوایی برای حمل بار به قزاقستان

پس از گذر از مراحل مشاوره، بسته بندی و انجام تشریفات گمرکی نوبت به صدور بارنامه هوایی می‌شود. در بارنامه هوایی تعداد و نوع بار ارسالی به طور دقیق ذکر شده است که پس از دریافت مجوز خروج، بارنامه هوایی با مناسب ترین قیمت برای ارسال بار به قزاقستان صادر می‌شود.

در نهایت پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا نماینده او ، رزرو ارسال بار توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت به فرستنده بار تحویل داده می‌شود. سپس محموله ارسالی به قزاقستان، تحویل شرکت هواپیمایی داده خواهد شد.

  • خدمات پشتیبانی شبانه روزی به گیرنده و فرستنده

وجود ارتباط بین پرسنل مجموعه تهران ایر فریت با فرستنده و گیرنده بار علاوه بر ایجاد شرایط لازم جهت هماهنگی های لازم بین دو طرف باعث آگاهی فرستنده و گیرنده بار از وضعیت بار خود در حین پرواز و زمان رسیدن بار به مقصد می‌باشد. امکان پشتیبانی و ارتباط آنلاین جهت حمل بار هوایی به قزاقستان،  به صورت ۲۴ ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت فراهم شده است.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان حمل بار هوایی به قزاقستان از طریق شهرهای دلخواه شما

انواع بار هوایی شخصی یا تجاری خود را می‌توانید از طریق همکاری با مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف قزاقستان به سادگی ارسال کنید.

ارسال بار به آستانه قزاقستان

  • ارسال هوایی بار به آستانه 

آستانه پایتخت کشور قزاقستان که به تازگی نام آن به نورسلطان تغییر داده شده است، حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و به عنوان یکی از شهرهای سرد دنیا شناخته می‌شود.

ساخت ساختمان های بلند در سراسر شهر آستانه را به شهری مدرن تبدیل کرده است. سالن کنسرت مرکزی واقع در این شهر بزرگترین سالن کنسرت در جهان است که ۳۵۰۰ تماشاچی را در خود جای می‌دهد.

اگر قصد ارسال اضافه بار مسافری خود را به این شهر دارید مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار شما را بر عهده گرفته و ضامن کیفیت در ارائه بهترین خدمات در پروسه ارسال بار به قزاقستان از طریق شهر آستانه می‌باشد.

ارسال بار به آلماتی 

  • فریت بار به آلماتی 

آلماتی به عنوان مرکز اصلی امور تجاری در قزاقستان شناخته می‌شود و در عین حال پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز می‌باشد.

این شهر زیبا با خیابان های سرسبز، پارک های متعدد، کلیسای جامع معراج، بنای استقلال آلماتی، موزه ملی آلات موسیقی، مجموعه ورزشی مدئو، دریاچه بزرگ آلماتی و… گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات و یک سفر تفریحی با خانواده یا دوستان می‌باشد.

اگر قصد ارسال بار بیشتر با حداقل هزینه و بهترین کیفیت و در زمان معین به شکل حمل بار هوایی به قزاقستان از طریق فرودگاه شهر آلماتی را دارید.  تهران ایر فریت آماده ارائه خدمات متناسب خود، به شماست.

هزینه های حمل بار هوایی به قزاقستان با توجه به چه عواملی مشخص می شود؟

در تعیین هزینه ارسال بار به قزاقستان عوامل زیادی دخالت دارند که به معرفی آنها می‌پردازیم.

فارغ از نوع و حجم بار که رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارند، نرخ ایرلاین منتخب در ارسال بار و نرخ ارز نیز در حمل هوایی بار به قزاقستان تاثیر بالایی دارند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت نهایی حمل بار می توان به فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد، هزینه بسته بندی و جا به جایی، تهیه مجوز های خاص و… اشاره کرد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با نحوه محاسبه هزینه در خطوط هواپیمایی متفاوت و هزینه ها جانبی ارسال بار به شهرهای مختلف قزاقستان با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام خمینی در تماس باشد.

آمادگی برای ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های قزاقستان

در انتهای پروسه ارسال هوایی بار به قزاقستان و پس از رسیدن بار به فرودگاه شهر مقصد،  نوبت به انجام امور لازم برای ترخیص و تحویل بار می‌باشد.

طبق قوانین گمرکی قزاقستان، پس از ورود بارهای تجاری به این کشور، کالاها باید از نظر گمرکی و توسط مامور گمرک بررسی شوند و با لیست تهیه شده در بارنامه تطابق داده شود تا عدم وجود هرگونه کالای خطرناک تایید شود و نوع و تعداد بار با آنچه درون بارنامه ذکر شده تطبیق داده شود. ( CUSTOMS REGULATIONS AND REQUIRED DOCUMENTS )

همچنین کالاهای تجاری شامل عوارض گمرکی می‌شوند که بسته به مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص ارزیابی مامور گمرک قزاقستان باید نقدا و قبل از خروج بار از فرودگاه توسط گیرنده کالا و یا نماینده او پرداخت شود.

لازم با ذکر است عوارض گمرکی شامل کالا های مسافری نمی‌شود.

پس از رسیدن بار به مقصد شما باید تا ۴۸ ساعت پس از ورود بار نسبت به انجام مراحل اداری و ترخیص بار اقدام نمایید در غیر این صورت بار به قسمت انبار فرودگاه شهر مقصد منتقل می‌شود و هزینه های انبارداری متناسب با وزن، حجم و مدت زمان وجود بار در انبار برای شما لحاظ می‌شود.

در گمرک قزاقستان جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری چه مدارکی به همراه باید داشت؟

  • اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص محموله های مسافری در قزاقستان:

  • · Packing list
  • · Invoice
  • · کپی بارنامه صادر شده
  • · کارت شناسایی
  • اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در قزاقستان :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به قزاقستان به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی  در مورد نحوه حمل بار هوایی به قزاقستان را دریافت نمایید.