فهرست عناوین

کنیا کشوری با مناظر اعجاب انگیز در شرق آفریقا است که آب و هوای گرم مرطوبی دارد. شهرت کنیا بیشتر به خاطر حیات وحش بی نظیر و طبیعت بکر آن است که قرار گیری آن کنار ساحل اقیانوس هند نیز در آن بی تاثیر نبوده است.

بیشتر مردم این کشور را مسیحیان تشکیل می‌دهند اما مسلمانان نیز در آنجا حضور دارند. با اینکه کنیا مردم مختلفی را از نظر نژاد و فرهنگ در خود جای داده اما وطن پرستی زیادی در آنجا وجود دارد.

اگر قصد مهاجرت، ادامه تحصیل یا تجارت در این کشور را دارید مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت “ارسال بار به کنیا”، انجام تشریفات گمرکی به همراه به‌ صرفه ‌ترین قیمت ‌ها در کنار شما می‌باشد.

ارسال بار به کنیا

مناسب ترین قیمت ها در حمل بار هوایی به کنیا از فریت‌ بار فرودگاه امام خمینی

تجربه طولانی مدت شرکت تهران ایر فریت در بخش فریت بار و کارگو به اقصی نقاط دنیا باعث شده تا بتواند با اطمینان با تمام شرکت های هواپیمایی در جهت ارسال بار به کنیا همکاری داشته و خدمات لازم را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه ارائه دهد.

این مجموعه با ارائه خدماتی نظیر ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کارتان، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “ارسال هوایی بار به کنیا” در تمام پروسه حمل بار در کنار شما می‌باشد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به کنیا یاری دهد.

شرکت های حمل بار از طریق ترمینال بار فرودگاه امام به فرودگاه های کنیا کدام اند؟

به منظور انجام خدمات بهتر و به موقع در رابطه با تقاضای ارسال بار به کشورهای خارجی شرکت های هواپیمایی زیادی شروع به فعالیت در زمینه ارسال بار به کنیا از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی کردند.

این شرکت ها با ارائه بهترین خدمات در راستای “حمل بار هوایی به کنیا” و دیگر شهرهای آن از جمله مومباسا، نایروبی، کیسومو، ناکورو، الدورت، رویرو، مرو،  کیتاله، ماچاکوس، تیکا، نیری، کرچو و… آماده همکاری با مسافران، مهاجران، تجار و صادرکنندگان بار به این کشور هستند.

شما می‌توانید برای ارسال بار به کنیا از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

 

  •  کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا

فرستادن بار به کنیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

استعلام تعرفه حمل بار هوایی به کنیا با یک تلفن

برای آشنایی با نرخ حمل هوایی بار به کنیا باید ابتدا با مراحل مختلف آن که در پروسه ارسال بار طی می‌کنید آشنا باشید تا از نحوه محاسبه هزینه مطلع بشوید.

برای آشنایی با شرایط پذیرش بار، نرخ حمل هوایی ایرلاین‌ها مختلف  و رزرو جا جهت حمل بار خود به کنیا، با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی ایجاد شده برای شما عزیزان هستند.

معرفی انواع خدمات مجموعه تهران ایر فریت در ارسال هوایی بار به کنیا

  • ارسال و حمل بار مسافران به کنیا

مجموعه تهران ایر فریت با سال‌ها تجربه در زمینه ارسال بار به کنیا امکان ارسال اضافه بار شما مسافران عزیز را به کنیا و شهرهای آن ممکن کرده است.

شرکت تهران ایر فریت بار شما را با به بهترین خدمات و به صرفه ترین هزینه به تمام شهرهای کنیا ارسال می‌کند، جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مربوطه با ما تماس بگیرید.

  • ارسال و صادرات اسباب خانه و منزل به کنیا

یکی از خدمات شرکت تهران ایر فریت در رابطه با کسانی که قصد مهاجرت به کنیا را دارند ارسال بار و لوازم منزل است. شما می‌توانید ارسال هوایی لوازم منزل خود را بدون هیچ نگرانی به شرکت تهران ایر فریت بسپارید و آن را به رعایت استانداردهای لازم در بسته بندی و دقت در انجام سایر مراحل ارسال بار به کنیا ارسال کنید.( Kenya Relocating Guide )

این مجموعه همچنین برای تجار و صادرکنندگانی که قصد ارسال بار تجاری به کنیا را دارند بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه به ارمغان آورده است.

  • ارسال و صادرات محصولات چوبی مثل مبل و تخت به کنیا

ارسال اقلام سنگین وزن منزل همچون مبلمان ، تخت، پیانو، میز و صندلی و مانند آن از طریق فریت بار هوایی به کنیا ممکن شده است. به دلیل حساسیت این اقلام در جا به جایی به دلیل سنگین وزن بودنشان باید مراحل بسته بندی و جا به جایی به شیوه کاملا تخصصی انجام شود تا بار دچار آسیب نشود.

اگر قصد دارید لوازم منزل خود یا محصولات تولیدی خود را به کنیا ارسال کنید، مجموعه تهران ایر فریت آماده ارسال بار شما از طریق فریت بار مسافری و کارگو بار تجاری به کنیا می‌باشد.

  • ارسال و صادرات فرش های ایرانی و تابلو فرش به کنیا

فرش، تابلو فرش و مشتقات آن از گذشته تا به حال در صدر محصولات ارسالی به کشورهای خارجی چون کنیا بوده است. ارزش هنر دست ایرانی در میان مردم کشورهای خارجی به قدری بوده که آن را به عنوان ارزنده ترین هنر دستی ساخت ایران می‌دانند و تجار از طریق صادرات و واردات آن سود خوبی بدست می‌آورند.

اهمیت بسته بندی تخصصی در ارسال این کالای با ارزش به کنیا مشخص است بنابراین باید بسته بندی را به دست یک شرکت متخصص در زمینه بسته بندی و ارسال بار سپرد.
مجموعه تهران ایر فریت شما را در تمامی مراحل ارسال فرش به کنیا همراهی می‌کند.

  • صادرات و فرستادن انواع صنایع دستی به کنیا

 صنایع دستی در ایران تنوع بالایی دارد، از تهیه ظروف مسی، چوبی، شیشه‌ای و… گرفته تا فرش و گلیم همه هنر دست هنرمندان خلاق و متبحر ایرانی است.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال صنایع دستی به کنیا را برای شما امکان پذیر کرده است لذا اگر قصد ارسال صنایع دستی خود به کنیا و شهرهای آن را دارید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوره رایگان و اطلاعات لازم در این زمینه به صورت کامل در اختیار شما قرار بگیرد.

  • ارسال و صادرات خشکبار و انواع میوه به کنیا

ارسال مواد غذایی و خوراکی نیز بسیار مورد توجه شرکت های و کارخانه های تولید مواد غذایی و… بوده است.

شما می‌توانید مواد خوراکی از جمله خشکبار، میوه، سبزیجات، شیرینی و… را به سادگی به کنیا ارسال کنید. اما به دلیل شرایط گمرکی کنیا و ممنوعیت هایی که در ارسال مواد غذایی و تهیه مجوزها وجود دارد لازم است از قبل اطلاعات لازم را در زمینه ارسال هوایی به این کشور را کسب کنید.

حمل هوایی بار صادراتی شما به کنیا مشمول قوانینی است که باید از آن‌ها کاملا آگاه باشید و تنها راه رسیدن به آن گرفتن مشاوره تخصصی از کارشناسان می‌باشد.

شما همچنین می‌توانید جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به کنیا با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • صادرات و فریت قارچ به کنیا

پس از توجه ویژه در ایجاد شرایط لازم برای پرورش قارچ و ایجاد شرایط لازم در صادرات، شرکت تهران ایر فریت امکان صادرات قارچ به کنیا را نیز ممکن کرده است.

به دلیل حساسیت های قارچ در مراحل تولید و نگهداری، پروسه بسته بندی و ارسال آن باید با دقت و توجه بالا انجام شود.

مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی بار خود را از طریق فرودگاه امام به کنیا ارسال کنید.

  •  ارسال و صادرات زعفران به کنیا

زعفران ادویه ای است که در سراسر جهان شناخته شده و طرفداران زیادی را با هر سبک غذایی دارد.

ایران به دلیل دارا بودن شرایط ویژه زعفران برای پرورش آن به عنوان اصلی ترین تولید کننده و بزرگترین صادرکننده آن شناخته می‌شود. تجار و صادرکنندگان زعفران در ایران نیز از طریق صادرات سود خوبی را به دست می‌آورند.
مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه برای شما تجار و صادرکنندگان عزیز فراهم کرده است.

  • ارسال و صادرات لوازم رستورانی مثل خمیر زن و دیگ به کنیا

لوازم و تجهیزات آشپزخانه نیز از دیگر اقلام ارسالی به کنیا می‌باشد. شما می‌توانید تمام وسایل و تجهیزات آشپزخانه‌ای و رستورانی را به کنیا و شهرهای آن ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای شما در جهت حمل هوایی بار ایجاد کند.

  • خدمات فریت وکارگو بارهای تجاری و غیر تجاری به کنیا

شما می‌توانید انواع بار تجاری و غیرتجاری را در صورت عدم خطرناک و ممنوع بودن آنها به کنیا ارسال کنید. همچنین بهتر است قبل از ارسال بار از قوانین گمرکی کنیا جهت بار خود اطلاعات لازم را کسب کنید تا دچار مشکلات گمرکی و مجبور به پرداخت هزینه سنگین آن نشوید. مجموعه تهران ایر فریت تمام این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به کنیا در کنار شما خواهند بود.

  • حمل انواع بارهای نمایشگاهی آثار هنری به کنیا

یکی دیگر از اقلام ارسالی به خارج از کشور تابلوها و آثار هنری می‌باشد. ارسال آثار هنری و تابلوهای نقاشی در مواردی که هنرمندان قصد شرکت در جشنواره های مطرح جهانی و فروش آثار هنری خود را در کشورهای خارجی همچون کنیا دارند انجام پذیر است.

سریع ترین راه ارسال تابلو و آثار هنری به کنیا از طریق حمل هوایی بار است که توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام پذیر است.

  •  حمل هوایی انواع ظروف چینی، شکستنی و فلزی به کنیا

ارسال ظروف چینی و فلزی به کنیا با بسته بندی استاندارد و تخصصی توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌شود.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را جهت ارسال بار به کنیا برای شما فراهم کند.

ارسال بار هوایی به کنیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و مراحل ارسال بار به کنیا چیست؟

پس از فعالیت طولانی مدت در زمینه ارسال بار به خارج از کشور و حمل هوایی انواع بار تجاری و غیر تجاری به کنیا و پس از کسب مهارت های لازم در این زمینه مجموعه تهران ایر فریت آماده ارسال انواع بار مسافری و تجاری به کنیا را دارا می‌باشد.

 یکی از خدمات این مجموعه در این راستا امکان ارسال هر نوع کالای مجاز به هر اندازه و بدون محدودیت در این زمینه می‌باشد، لذا شما میتوانید انواع بار همچون لوازم منزل، وسایل شخصی، تجهیزات ورزشی، تابوت، حیوان خانگی، تابلو و آثار هنری، تجهیزات آشپزخانه، محصولات کشاورزی، میوه ، مواد غذایی، چمدان و البسه و…. را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام به کنیا ارسال کنید. در اینجا به مراحل ارسال بار به کنیا از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، برای فرستادن بار به کنیا توسط هواپیما

ارسال هوایی بار به کنیا شامل یک پروسه طولانی می‌باشد که در صورت عدم آگاهی از نحوه ارسال و انجام استانداردهای لازم در هر مرحله از ارسال بار ممکن است دچار خسارت های مالی زیادی در مقصد شوید یا برای ترخیص بار دچار مشکل بشوید.

آگاهی از نحوه انجام مراحل بسته بندی، بازدید از محمولات، شرایط گمرکی دو کشور مبدا و مقصد در ارسال و دریافت بار و… از نگرانی های شما در زمینه حمل هوایی بار کاهش می‌دهد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات کامل از کارشناسان متخصص این مجموعه در این زمینه با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • بسته بندی تخصصی مرسوله ها برای فریت بار به کنیا

بسته بندی تخصصی می‌تواند ضامن ارسال سالم بار به کنیا باشد. دقت داشته باشید که عدم رعایت استانداردهای لازم در زمینه بسته بندی و استفاده از مواد نامرغوب در بسته بندی می‌تواند ضرر های مالی و خسارت های زیادی را در حین جا به جایی یا ترخیص بار در فرودگاه مقصد به بار شما بزند.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن یک تیم متخصص و متبحر در زمینه بسته بندی تمامی اصول و استانداردهای لازم را برای پکینگ و بسته بندی بار رعایت کرده و آن را به بهترین نحو آماده ارسال به کنیا می‌کند. تمامی اقلامی که برای بسته بندی استفاده می‌شوند از بهترین کیفیت برخوردار هستند و از کارتن های ۱۰ لایه برای آن استفاده می‌شود، سپس تمام فضاهای خالی بار گرفته شده و دقیق فضاهای خالی آن پر می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری تهران ایر فریت در فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام جهت ارسال بار به کنیا

انجام تمام مراحل تشریفات گمرکی بار در پذیرش گمرک ترمینال و خدمات بار در فرودگاه امام، توسط  پرسنل مجموعه تهران ایر فریت برای شما امکان پذیر می‌باشد. در این مرحله از ارسال بار محموله شما پس مراحل وزن کردن و ارائه مدارک لازم جهت حمل هوایی به کنیا و دریافت مجوزهای لازم و بررسی بار توسط مامور گمرکی با آنچه درون اظهارنامه ذکر شده است و پس از دریافت تایید مامور گمرک آماده ارسال به کنیا و شهرهای آن می‌شود.
ارسال لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، کامپیوتر، البسه، فرش، گلیم و تابلو فرش، آثار هنری، تجهیزات ورزشی، حیوان خانگی، مواد غذایی و… از طریق فرودگاه امام و با کمک مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است.

  • برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به کنیا از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • به منظور ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به کنیا از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان باید مدارک زیر را جهت انجام تشریفات گمرکی، تحویل دهند. این مدارک عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی به منظور حمل بار به کنیا

پس از طی کردن مرحله تشریفات گمرکی نوبت به صدور بارنامه هوایی می‌رسد. بارنامه هوایی شامل لیست دقیق اقلام ارسالی به کنیا با ساعت دقیق پرواز و رسیدن بار به مقصد می‌باشد. شما همچنین می‌توانید از طریق پایانه رهگیری بار با درج شماره بارنامه حمل هوایی محموله خود را پیگیری کنید.

  • پشتیبانی شبانه روزی جهت ارسال هوایی بار به کنیا

امکان اطلاع از آخرین وضعیت بار در تمام  پروسه حمل هوایی بار حتی در حین پرواز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته برای فرستنده و گیرنده بار وجود دارد تا علاوه بر اطمینان از صحت ارسال بار خود به کنیا در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل پرواز، تحویل و ترخیص کالا نیز امکان ارتباط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت با فرستنده و گیرنده بار وجود داشته باشد.

پس از رسیدن محموله به مقصد نیز، پرسنل شرکت هواپیمایی در کنیا با گیرنده بار جهت انجام مراحل اداری، دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به شهر دلخواه شما در کنیا توسط مجموعه تهران ایر فریت

امکان ارسال بار هوایی شخصی یا تجاری شما از طریق همکاری با مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف کنیا به سادگی فراهم شده است.

ارسال بار به نایروبی

  • ارسال هوایی کارگو به نایروبی

نایروبی پایتخت کشور کنیا می‌باشد که حدود ۴ میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر از شهرهای اصلی قاره آفریقا محسوب می‌شود که مرکز اصلی امور سیاسی، مالی و اجتماعی است.

همچنین وجود جاذبه های گردشگری فراوان به زیبایی های شهر اضافه کرده و باعث جذب گردشگران به خود شده است از جمله مکان های دیدنی نایروبی می‌توان به پارک ملی نایروبی، پارک اوهورو، تور کیبرا، بازار ماسای و… اشاره کرد.

تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار مسافری و تجاری شما را به نایروبی بر عهده می‌گیرد. ارسال بار از طریق کارگو هوایی شرکت تهران ایر فریت نگرانی های شما را در زمینه حمل هوایی بار از بین می‌برد.

ارسال بار به مومباسا

  • حمل بار هوایی به کنیا از طریق شهر مومباسا

مومباسا دومین شهر پرجمعیت کنیا می‌باشد که به دلیل قرار گیری در کنار ساحل و داشتن جاذبه های طبیعی بکر مرکز اصلی صنعت گردششگری این کشور می‌باشد.

قلعه مسیح، پارک هالر، پارک ملی دریایی مومباسا، سواحل شمالی مومباسا، شهر قدیمی مومباسا و عاج های مومباسا از جمله مکان های دیدنی این شهر زیبا هستند.

اگر قصد ارسال وسایل شخصی و اضافه بار مسافری خود را به مومباسا دارید تهران ایر فریت حمل هوایی بار شما را با ارائه بهترین کیفیت و به صرفه ترین هزینه بر عهده می‌گیرد.

بررسی عوامل موثر در هزینه های حمل هوایی بار به کنیا

هزینه ارسال بار به کنیا با توجه به عوامل زیر مشخص می‌شود. عواملی که در تعیین قیمت حمل بار تاثیرگذار است شامل، وزن و حجم بار، فاصله دو کشور مبدا و مقصد، ایرلاینی که برای حمل بار انتخاب کردید، نحوه بسته بندی، نرخ ارز و خدماتی مانند جا به جایی بار و… است.

همچنین اینکه قصد ارسال بار به کدام یک از شهرهای کنیا را دارید در هزینه ارسال بار تاثیر گذار است. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با نحوه محاسبه هزینه جهت ارسال بار به کنیا با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس باشد. همچنین جهت مطالعه بیشتر در این زمینه به صفحه صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار در وب سایت ما مراجعه کنید.

آشنایی با نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های کنیا

کالاهایی که به قصد تجارت به کنیا ارسال می‌کنید شامل عوارض گمرکی شده و باید پس از رسیدن به مقصد بررسی شود. مامور گمرک محموله شما را با دستگاه x ray بازرسی می‌کند تا مشخص شود بار شما با آن لیستی که از آن در بارنامه ذکر شده مطابقت داشته باشد. برای ارسال بارهای مسافری به کنیا نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نخواهید داشت.

پس از رسیدن بار به کنیا تا ۴۸ ساعت زمان دارید تا جهت ترخیص آن اقدام کنید در غیر این صورت بار شما به انبار فرودگاه منتقل می‌شود و با توجه به نوع بار، وزن، حجم و مدت زمانی که در انبار می‌ماند برای آن هزینه لحاظ خواهد شد.

اطلاعات لازم در گمرک کنیا برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری

  • اسنادی که برای ترخیص بارهای مسافری در کنیا لازم است:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • اسنادی که برای ترخیص بارهای تجاری در کنیا لازم است:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به کنیا به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ارسال هوایی بار به کنیا را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام