فهرست عناوین

اگر شما قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید و یا قصد تجارت در این کشور را دارید احتمالا به خدمات ارسال لوازم شخصی یا تجاری خود نیازمند می‌شوید. برای “ارسال بار به کره جنوبی” از طریق مسیر هوایی می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه مشاوره رایگان و به کار گیری نیروهای با تجربه و متخصص در حوزه “حمل بار هوایی به کره جنوبی” ارسال آسان و بی دردسر محموله شما بهاین کشور را امکان پذیر می‌نمایند.

با همکاری با مجموعه تهران ایر فریت شاهد کیفیت عالی خدمات این مجموعه در ارسال محموله مورد نظرتان به کره جنوبی خواهید بود.

ارسال بار به کره جنوبی

هزینه به صرفه حمل بار هوایی به کره جنوبی از طریق فریت بار فرودگاه امام خمینی

مجموعه تهران ایر فریت ارسال هوایی بار به کره جنوبی با به صرفه‌ترین هزینه امکان پذیر می‌نماید. این مجموعه خدمات مختلفی در حوزه حمل بار هوایی به کره جنوبی به متقاضیان ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات شامل کارشناسی و بازدید از بار، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله در محل کار یا محل زندگی شما، حمل بار به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده انجام کلیه امور و تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی فریت بار به کره جنوبی نیز توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌گیرد. کلیه این خدمات با به صرفه‌ترین هزینه و آسان‌ترین راه برای ارسال هوایی بار به کره جنوبی توسط مجموعه تهران ایر فریت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به کره جنوبی، یاری دهد.

با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به کره جنوبی ارسال کنید.

ارسال محموله با مناسب‌ترین هزینه به تمامی شهرهای کره جنوبی

مهاجرت یکی از چالش‌های مهم چند دهه اخیر در جهان محسوب می‌شود. همچنین مهاجرت کردن با دوری از دوستان و خانواده همراه می‌باشد. یکی از چالش‌های مهم مهاجرت ارسال لوازم زندگی مهاجرین به کشور مقصد است. ارسال بسته‌های پستی خانواده و دوستان مهاجر به کشور مقصد و بالعکس نیز از دیگر مسائل مهاجرت است.

شما به عنوان یک مهاجر یا تاجر، هر محموله‌ای را که بخواهید به کشور کره جنوبی ارسال نمایید، مجموعه تهران ایر فریت یاری رسان شما خواهد بود. با وجود محدودیت‌های موجود و قوانین پستی کشور کره جنوبی مجموعه تهران ایر فریت بسته‌های کوچک شما را که تا وزن ۴۵ کیلوگرم می‌رسند و معمولاً شامل سوغات و هدیه هستند از مبدا فرودگاه امام خمینی به کره جنوبی و شهرهای مختلف آن ارسال می‌کند.

ارسال هوایی محموله شما نسبت به سایر مسیرها هزینه به صرفه‌تری دارد و از طرفی استفاده از این روش موجب می‌شود محموله مورد نظر شما توسط شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران شامل بیمه هوایی نیز گردد. مجموعه تهران ایر فریت ارسال محموله شما را به شهرهای مختلف کره جنوبی نظیر سئول امکان پذیر می نماید.

ارسال بار به کره جنوبی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام یک از شرکت‌های هواپیمایی فعال ایران اقدام به ارسال هوایی محموله از ترمینال بار فرودگاه امام به مقصد فرودگاه کره جنوبی می‌نمایند ؟

شرکت‌های هواپیمایی مختلفی در ایران اقدام به حمل هوایی محموله‌های شخصی یا تجاری به خارج از ایران می‌نماید. سالانه هزاران تن بار توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران از فرودگاه امام خمینی به مقصد کره جنوبی ارسال می‌شود.

امکان ارسال بار به کره جنوبی  از ترمینال فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های شهرهای مختلف این کشور مثل سئول وجود دارد. اگر شما به عنوان مهاجر یا تاجر یا به طور کلی به عنوان فرستنده قصد ارسال محموله ای را به یکی از شهرهای کره جنوبی دارید می‌توانید از ناوگان های هواپیمایی زیر بهره‌مند شوید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

استعلام از هزینه ارسال بار به کره جنوبی

اگر شما قصد ارسال هوایی بار به کره جنوبی داشته باشید، احتمالاً تمایل دارید از تعرفه ارسال بار به این کشور آگاه شوید. می‌توانید برای آگاهی با تعرفه‌های ارسال هوایی بار به کره جنوبی با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار کنید. مجموعه تهران ایر فریت اطلاعات کاملی در مورد هزینه‌های ارسال بار به کره جنوبی و همینطور قوانین و شرایط پذیرش بار و نرخ حمل هوایی بار در ایرلاین‌های مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. این مجموعه با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص همواره آماده پاسخگویی برای رفع ابهامات احتمالی شما در مورد ارسال هوایی بار به کشور کره جنوبی می باشد.

مجموعه تهران ایر فریت چه خدماتی برای ارسال هوایی بار به کره جنوبی دارد؟

  • حمل هوایی بار مسافران به کره جنوبی

ایرلاین‌های مختلف برای حمل هوایی بار مسافران محدودیت وزنی دارند. با وجود چنین محدودیت‌هایی مسافران تنها می‌تواند تا وزن مشخصی بار را برای بردن به کشور کره جنوبی به همراه خود داشته باشد. اگر بار مسافر بیش از وزن معین شده باشد مسافر می‌بایست هزینه های گزافی را متحمل شود.

لذا ارسال بار اضافه به کره جنوبی یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و مهاجران است. پیشنهاد ما به شما این است که برای ارسال بار اضافه به کره جنوبی از روش حمل هوایی بار بهره مند شوید. در صورت بهره گیری از این روش شما می‌توانید با هزینه کمتری بار خود را به کره جنوبی ارسال کنید.

  • حمل و صادرات لوازم خانه به کره جنوبی

اگر قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید بهتر است برخی از لوازم منزل خود را جهت صرفه جویی در هزینه های زندگی در این کشور به همراه خود داشته باشید. بهترین و به صرفه‌ترین مسیر پیشنهادی ما به شما برای ارسال لوازم مورد نیازتان به کره جنوبی استفاده از مسیر هوایی ارسال بار است. ( Moving To South Korea )

در صورتی که شما به عنوان تاجر قصد صادرات لوازم منزل را به کره جنوبی داشته باشید نیز ارسال هوایی بهترین روش است. در حمل هوایی محموله شما از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی توسط شرکت‌های حمل بار هوایی به شهرهای مختلف کره جنوبی ارسال می‌گردد.

  • می‌توانید مبل و تخت و پیانو به کره جنوبی بفرستید

یکی از راه‌های مهاجران برای صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی خود در کشور مقصد به همراه داشتن لوازم مستعمل به کشور جدید می‌باشد. می‌توانید لوازم مستعمل خود نظیر مبل، تخت و یا حتی پیانو را از طریق ارسال هوایی بار به کره جنوبی بفرستید. همچنین در صورتی که شما تاجر و تولید کننده لوازم منزل نظیر مبل تخت و یا پیانو هستید نیز می‌توانید با ارسال کارگوی تجاری به کره جنوبی از مسیر حمل هوایی بار محموله مورد نظرتان را به این کشور ارسال کنید.

با استفاده از یکی از شرکت‌های حمل هوایی ارسال هوایی بار شما بدون دردسر و آسان انجام می گیرد.

  • حمل هوایی فرش و تابلو فرش به کره جنوبی

فرش و تابلو فرش جزء کالاهای صادراتی ارزنده ایران به سراسر جهان می‌باشد. کره جنوبی نیز یکی از کشورهایی است که می‌توان فرش ایران را به این کشور صادر نمود. صادر کردن و یا ارسال فرش به کره جنوبی از طریق پایانه بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از روش فریت بار ممکن است. بسته بندی صحیح فرش و تابلو فرش به عنوان کالاهای ارزشمند بسیار حائز اهمیت است. مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص در این حوزه یاری رسان شما هستند.

  • صادر کردن صنایع دستی به کره جنوبی

صنایع دستی ایران یکی از کالاهایی است که تاجران اقدام به صادرات آن‌ها به کشورهای خارجی نظیر کره جنوبی می‌نماید. اگر شما به عنوان تاجر و یا یک مسافر قصد ارسال صنایع دستی ایران را به کره جنوبی دارید می‌توانید از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از روش فریت بار این محموله حساس و ارزشمند را به این کشور ارسال کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به ابهامات شما در حوزه صادرات هوایی صنایع دستی ایران به کره جنوبی می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار نمایید.

  • حمل هوایی میوه، سبزیجات، خشکبار و شیرینی به کره جنوبی

ارسال خشکبار، میوه و سبزیجات و شیرینی به کشور کره جنوبی امکان پذیر است. ‏قارچ نیز از جمله محصولات خوراکی است که امکان صادرات آن به کشور کره جنوبی وجود دارد. نکته قابل توجه برای ارسال مواد غذایی به یک کشور دیگر این است که بدانیم سرعت فاسد شدن محصولات غذایی بالا است بنابراین ارسال سریع این محموله ها بسیار اهمیت دارد. تنها راه پیشنهادی ما برای ارسال محصولات غذایی و جلوگیری از فساد این‌گونه محموله ها به کشور کره جنوبی بهره مندی از مسیر ارسال هوایی بار از طریق کارگوی فرودگاه امام خمینی است.

بسته بندی محصولات غذایی از جمله موارد مهم ارسال هوایی این‌گونه محموله‌ها به کره جنوبی می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت بسته بندی و ارسال سریع و بدون دردسر محموله‌های شامل مواد غذایی را به کشور کره جنوبی با تقاضای شما انجام می دهد.

در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد ارسال هوایی بار تجاری به کره جنوبی به صفحه حمل هوایی کارگو در وب سایت ما مراجعه کنید.

  • حمل هوایی و صادرات زعفران به کره جنوبی

زعفران یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین ادویه های جهان محسوب می‌شود که مرغوب‌ترین آن در ایران تولید می‌گردد. لذا بسیاری از تاجران ایرانی اقدام به صادرات این محصول ارزشمند به کشورهای خارجی نظیر کره جنوبی می‌نماید. صادرات زعفران از طریق مسیر کارگو ترمینال فرودگاه امام خمینی هم از جهت هزینه و هم از جهت سرعت پست این محموله بسیار مقرون به صرفه است.

مجموعه تهران ایر فریت با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص در حوزه ارسال کارگو تجاری و همچنین ارائه مشاوره و سایر خدمات متنوع یاری رسان تاجران جهت صادرات زعفران به کشور کره جنوبی هستند.

  • صادرات و ارسال تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات رستورانی نظیر کباب‌زن و کباب‌پز به کره جنوبی

بعضی از لوازم آشپزخانه‌ای و رستورانی مخصوص پخت برخی غذاهای سنتی ایرانی هستند و ممکن است چنین لوازمی در کشور کره جنوبی یافت نشوند. بنابراین اگر شما قصد دارید در کره جنوبی یک رستوران ایرانی راه اندازی کنید یا به عنوان تاجر قصد دارید برای رستوران های ایرانی در کره جنوبی تجهیزات آشپزخانه و رستوران بفرستید، می‌توانید از مسیر ارسال هوایی استفاده کنید.

برای ارسال محموله‌های تجهیزات رستوران و آشپزخانه می‌توانید از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت یاری بگیرید تا بهترین روش و به صرفه‌ترین قیمت برای ارسال محموله مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  • کمک به حمل و صادرات بارهای تجاری و غیرتجاری به کره جنوبی

بارهای تجاری و غیر تجاری شما به بهترین شکل و با به صرفه‌ترین هزینه توسط مجموعه تهران ایر فریت و با روش حمل هوایی به کره جنوبی ارسال می‌شود. البته لازم به ذکر است که مهاجران و تاجران باید پیش از ارسال بار خود به کره جنوبی از قوانین گمرکی آن اطلاعات کافی کسب نمایند. در غیر این صورت ممکن است به دلیل رعایت نکردن قوانین متوجه جریمه و هزینه‌های سنگین گمرکی شوند.

لذا باید قبل از هر اقدامی از ممنوعیت‌های گمرک کره جنوبی اطلاعات کافی کسب نمایید. مجموعه تهران ایر فریت در تمام مراحل ارسال کالا به کره جنوبی در کنار شما خواهد ماند و همچنین کلیه اطلاعات مربوط به قوانین و ممنوعیت‌های گمرکی کره‌جنوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ارسال بار نمایشگاهی به کره جنوبی

اگر شما قصد دارید به عنوان یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی به کشور کره جنوبی بروید، می‌توانید برای ارسال محصولات خود به این کشور از ارسال هوایی بار بهره گیری نمایید. ارسال هوایی بار به کره جنوبی سریع‌ترین روش برای فرستادن محصولات نمایشگاهی مورد نظر شما به این کشور است.

جهت استفاده از این مسیر لازم است اطلاعات کافی از شرایط گمرکی کره‌جنوبی و همینطور قوانین ایرلاین ها را کسب کنید. پس با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه در حوزه ارسال بار به کره جنوبی بهره مند خواهید شد.

  • حمل هوایی ظرف های چینی و فلزی به کره جنوبی

در ارسال هوایی ظروف چینی و فلزی به کره جنوبی به علت بالا بودن خطر آسیب دیدن آن‌ها مسئله بسته بندی استاندارد و صحیح این محموله‌ها بسیار اهمیت دارد. همچنین بسیار مهم است که مسیر ارسال این ظروف چینی و فلزی یک مسیر کوتاه، سریع و مطمئن باشد. پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت به شما جهت ارسال هوایی ظروف چینی و فلزی به کره جنوبی بهره گیری از مسیر کارگاه فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

ارسال بار به کره جنوبی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

برای حمل هوایی به کره جنوبی چه شرایطی ضروری است؟

یکی از مزایای ارسال هوایی عدم وجود محدودیت در استفاده از این سرویس است. به این معنی که می‌توانید هر گونه محموله و باری که مدنظر شماست اعم از چمدان، لوازم مستعمل خانه نظیر مبل تخت، لوازم درس و کتاب‌‌ها، بارهای تجاری، آثار هنری و تابلوی نقاشی و… را از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان‌های شرکت‌های هواپیمایی فعال ایران به کشور کره جنوبی و همچنین شهرهای مختلف آن ارسال کنید.

ارسال محموله شما با استفاده از فریت بار به تمامی شهرهای کره جنوبی انجام می‌گیرد. هنگام ترخیص بار خود از گمرک کره جنوبی باید برای بارهای تجاری عوارض گمرک پرداخت نمایید. اما از پرداخت عوارض برای لوازم شخصی مثل لوازم منزل یا لوازم تحصیل معاف هستید. در ادامه این مطلب به مراحل ارسال بار به کشور کره جنوبی از طریق مسیر پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی می پردازیم:

  • خدمات مشاوره رایگان

شرکت هواپیمایی و نهادهای نظارتی نمایندگانی با عنوان شرکت های فریت بار در قسمت ترمینال بار فرودگاه دارند. شرکت های فریت بار با ارائه مشاوره رایگان و همچنین بازدید از محموله‌های فرستندگان بار قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های نهادهای دولتی و گمرکی را برای آن‌ها شفاف سازی می‌نمایند.

علاوه بر قوانین نامبرده شرکت‌های هواپیمایی فعال در پایانه بار فرودگاه امام دستورالعمل‌های خاص خود را جهت بسته بندی تخصصی بار و همچنین جهت پذیرش بار دارا هستند. جهت دریافت مشاوره و کسب این اطلاعات برای فرستادن محموله به کشور کره جنوبی می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • انجام بسته بندی تخصصی بار برای ارسال هوایی به کره جنوبی

بسته بندی یک محموله برای ارسال هوایی آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت بسته بندی غیر استاندارد ممکن است به محموله شما حین ارسال هوایی آن آسیب‌های جدی وارد شود. لذا بسته بندی صحیح محموله‌های ارسالی به کره جنوبی در پایان فرایند فریت بار هنگام ترخیص محموله در فرودگاه کره جنوبی از ورود خسارت مادی و معنوی به شما جلوگیری می‌کند.مجموعه تهران ایرفریت با به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب در محل کار و یا محل زندگی شما حاضر می‌شود و اقدام به بسته بندی استاندارد و صحیح بسته‌های پستی شما به کره جنوبی می نماید.

پس از بسته بندی محموله‌ها به صورت پالت و یا در جعبه‌های صنعتی مستحکم قرار می‌گیرند تا برای حمل هوایی بار کره جنوبی آماده شوند. در نهایت محموله مورد نظر شما به فرودگاه امام منتقل می‌گردد تا بارگیری شده و به کره جنوبی ارسال شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل و شرایط بسته بندی بار با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل نمایید.

  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در پایانه بار فرودگاه امام خمینی

تشریفات گمرکی مراحل مختلفی دارد که این مراحل شامل وزن کردن محموله، ارزیابی بار توسط افسر گمرک، ارائه مدارک لازم برای خروج قانونی بار از مرز هوایی و… می‌شود. می‌توانید هرگونه بار و محموله مورد نظر خود را نظیر لوازم منزل یا لوازم شخصی و کالاهای تجاری به غیر از کالاهایی که ورود آن به کشور کره‌جنوبی ممنوع است را از طریق مسیر هوایی به شهرهای مختلف کره جنوبی ارسال کنید.
مجموعه تهران ایرفریت کلیه مراحل و تشریفات گمرکی را به نمایندگی از شما به عنوان فرستنده بار برای ارسال به کره جنوبی انجام می‌دهد.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم شما به عنوان فرستنده یک محموله می‌توانید هرگونه لوازم منزل و تجهیزات مستعمل خود نظیر مبلمان، پیانو، کتاب، لوازم آشپزخانه و… را بدون هیچ دردسری به کشور کره جنوبی ارسال کنید. شما برای ارسال لوازم منزل و یا لوازم شخصی خود به کره جنوبی از طریق پایانه بار هوشمند فرودگاه امام باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

از طرفی اگر شما تاجر هستید و قصد صادرات محصولاتی را به کره جنوبی دارید برای انجام تشریفات گمرکی علاوه بر مدارک نامبرده چند مدرک دیگر نیز باید تهیه نمایید که این مدارک به شرح زیر می باشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • خدمات صدور بارنامه هوایی برای حمل هوایی بار به کره جنوبی

بعد از پایان مراحل تشریفات گمرکی و با دریافت مجوز قانونی خروج بار از مسیر هوایی، بارنامه هوایی محموله شما با کمترین هزینه حمل به کشور کره جنوبی صادر می‌شود. پس از پرداخت صورت حساب بارنامه از طرف فرستنده محموله، کارکنان مجموعه تهران ایر فریت رزرو ارسال بار را به فرستنده بار تحویل می‌نمایند. در مرحله آخر محموله مورد نظر فرستنده به شرکت هواپیمایی انتقال داده می شود.

  • پاسخ گویی شبانه روزی

گیرنده بار در فرآیند ارسال بار به کره جنوبی و در تمامی مراحل از پشتیبانی شبانه روزی و مشاوره دائمی مجموعه تهران ایر فریت بهره مند می‌شوند. به عنوان فرستنده یا گیرنده بار می توانید به صورت آنلاین از وضعیت محموله خود در تمام مدت فرایند ارسال هوایی بار به مقصد با خبر باشید. بعد از رسیدن محموله به کره جنوبی کارکنان شرکت هواپیمایی با گیرنده محموله تماس می‌گیرد تا وی مدارک لازم را برای دریافت محموله آماده کند.

لازم به ذکر است که گیرنده فقط ۴۸ ساعت زمان دارد تا محموله را از گمرک مقصد ترخیص کند. چرا که در غیر این صورت محموله مورد نظر به انبار انتقال داده می‌شود و بر اساس حجم و مدت نگهداری محموله در انبار فرودگاه هزینه اضافی از گیرنده بار دریافت می‌گردد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به شهر‌های مختلف کره جنوبی

محموله پستی شما چه بار شخصی باشد و چه بار تجاری، توسط مجموعه تهران ایر فریت و از مسیر هوایی به شهرهای مختلف کره جنوبی نظیر شهر سئول ارسال می‌شود.

ارسال بار به سئول

  • ارسال هوایی بار به کره جنوبی از طریق شهر سئول

شهر سئول پایتخت و بزرگترین شهر کره جنوبی به حساب می‌آید. سئول با جمعیتی حدود ۱۰ میلیون نفر یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. این شهر از نظر ساختار‌های شهری و پیشرفت‌های فناوری در دنیا بسیار کم نظیر است. همچنین نکته جالب توجه این است که در عین پیشرفت‌های کم نظیر فناوری، سنت‌های اصیل نیز در این شهر حفظ شده است. به همین دلیل سئول به یکی از مقصدهای گردشگری جذاب و کامل تبدیل شده است.

بسیاری از ایرانیان نیز هر ساله قصد مسافرت یا مهاجرت به این شهر زیبا و پیشرفته را دارند. با توجه به این مسئله افراد بسیاری در ایران خواهان ارسال بار به کره جنوبی از طریق فرودگاه شهر سئول هستند. مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت حمل بار هوایی به کره جنوبی  را با بهترین و آسان ترین روش و با به صرفه‌ترین هزینه‌ها از طریق شهر سئول بر عهده خواهد گرفت.

عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار به کره جنوبی

اگر شما قصد ارسال بار و محموله‌ای را به کره جنوبی دارید برای تعیین هزینه ارسال آن اصلاً نباید عجله کنید. عجله کردن در تعیین هزینه‌های ارسال هوایی بار به کره جنوبی تنها به ضرر شما تمام می‌شود. برای پیدا کردن به صرفه‌ترین هزینه جهت ارسال بار به کره جنوبی حتماً زمان کافی جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره در نظر بگیرید. از موارد حائز اهمیت در تعیین هزینه ارسال بار به کره جنوبی می‌توان به وزن محموله شما اشاره کرد.

هرچه وزن بار ارسالی بیشتر باشد هزینه ارسال نیز بالاتر خواهد بود. از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال هوایی بار می‌توان به حجم بار، نوع بسته بندی، خدمات و مدارک ارائه شده در طول تشریفات گمرکی اشاره نمود.

خوب است بدانید که خطوط هواپیمایی مختلف که خدمات ارسال بار به کشور کره جنوبی را انجام می‌دهند، هزینه‌های مختلفی جهت انجام این خدمات ارائه می‌نماید. به عبارت دیگر نرخ حمل هوایی و ارسال هوایی بار در خطوط هواپیمایی مختلف با هم متفاوت است. شما می‌توانید برای آشنا شدن با خطوط هواپیمایی و نرخ ارسال بار هر کدام از این خطوط با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار کنید.

زمان ترخیص بسته و تحویل آن در گمرک فرودگاه‌های کره جنوبی

در انتهای مسیر ارسال هوایی بار به کره جنوبی، محموله‌های ارسالی به این کشور اگر صرفا شامل لوازم شخصی یا لوازم منزل مستعمل باشند هرگز شامل عوارض گمرک نمی‌شوند. اما در صورتی که در میان لوازم شخصی شما اجناس تجاری و نو وجود داشته باشد با تشخیص افسر گمرک و فقط برای همان اجناس تجاری عوارض گمرکی تعیین می گردد. کالاهایی که به عنوان اجناس تجاری به کره جنوبی صادر می‌شود در گمرک بررسی می‌گردند تا مقدار این کالاها با لیست بسته‌بندی ارائه شده آن‌ها مطابقت داشته باشد.

عوارض گمرکی کالاهای تجاری با توجه به مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله‌ی تجاری صادر شده مشخص می‌شود. عوارض تعیین شده باید توسط گیرنده کالا و قبل از ترخیص کالا از گمرک به صورت نقدی پرداخت شود.

در هر صورت چه محموله ارسال شده به کره جنوبی شخصی باشد و چه محموله تجاری باشد گیرنده تنها ۴۸ ساعت بعد از ورود محموله به فرودگاه کره جنوبی برای ترخیص آن فرصت دارد. در غیر اینصورت محموله ارسالی به انبار منتقل می‌گردد و ترخیص آن شامل پرداخت هزینه‌های انباری فرودگاه می‌شود.

  • مدارک لازم برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری در گمرک کره جنوبی

برای ترخیص بارهای مسافری در گمرک کره جنوبی باید مدارک زیر ارائه شود:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

همچنین جهت ترخیص بارهای تجاری در گمرک کره جنوبی مدارک زیر لازم است:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در این مطلب در مورد موضوع ارسال بار به صورت هوایی به کشور کره جنوبی به اتمام رسید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و به تمامی پرسش های شما در زمینه ارسال هوایی بار به کشور کره جنوبی و همچنین شهرهای مختلف آن پاسخ داده باشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به ابهامات احتمالی شما در حوزه ارسال هوایی بار به کشور کره جنوبی با کارشناسان و مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام