فهرست عناوین

آیا شما تاجر، مسافر و مهاجر هستید و قصد ارسال بار تجاری، اضافه بار مسافری یا ارسال لوازم منزل خود را به اسپانیا دارید؟ آیا دنبال مسیری مطمئن برای “ارسال بار به اسپانیا” می‌گردید؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین مسیر و سریع ترین مسیر را به شما معرفی کنیم. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادری مجرب و مشاوره رایگان می‌تواند یاری رسان شما در زمینه فریت بار به اسپانیا باشد.

ارسال بار به اسپانیا

مناسب ترین قیمت ارسال بار به اسپانیا از فرودگاه امام

در ابتدا باید گفت سریع‌ترین مسیر برای ارسال بار به اسپانیا مسیر هوایی می‌باشد. اگر شما قصد ارسال لوازم منزل خود را به اسپانیا با قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه دارید باید گفت مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدمات ویژه و مشاوره رایگان امکان “ارسال هوایی بار به اسپانیا”  را برای شما فراهم آورده است.

مجموعه تهران ایر فریت یکی از معتبر ترین شرکت های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام می‌باشد. این مجموعه با داشتن مجوزهای رسمی قادر است بارهای تجاری، مسافری و لوازم منزل شما را به اسپانیا ارسال کند. مجموعه تهران ایر فریت با کادر متخصص که سابقه مدیریت در قسمت کارگو شرکت‌های هواپیمایی معتبر را دارند در زمینه “حمل بار هوایی به اسپانیا” آماده خدمات رسانی به شما می‌باشند. این مجموعه با ارائه خدماتی همچون بسته بندی تخصصی بار، مشاوره رایگان، تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی آماده خدمات رسانی به تجار، مسافران و مهاجران است.

ارسال هوایی بار به اسپانیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

ارسال بسته به تمام شهرهای اسپانیا

این روزها مهاجرت و دوری از عزیزان بخش جدا نشدنی زندگی ما ایرانیان است. با توجه به شرایط پیش آماده نیاز مردم به ارسال بار به سایر کشورها بیش از قبل شده گاهی شما قصد دارید برای دوستان و آشنایان خود بسته ای کوچک یا هدیه ارسال کنید، یکی از مسیرهای پیش روی شما پست پیشتاز هست ولی مسیر که شما بتوانید با قیمت ارزان تر بار خود را به اسپانیا ارسال کنید، فریت بار هوایی می‌باشد این مسیر نسبت به سایر مسیرها ارزان تر بوده، پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر بسته شما حداقل ۴۵ کیلوگرم وزن دارد برای ارسال آن از مسیر ارسال هوایی بار به اسپانیا استفاده کنید.

این مسیر شامل بیمه هوایی شرکت های هواپیمایی معتبر در ایران می‌باشد، ارسال بسته شما به شهرهای مختلف اسپانیا بین ۴ تا ۵ روز زمان می‌برد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

کدام شرکت های هواپیمایی که از فرودگاه امام به اسپانیا بار ارسال می‌کنند‌؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در ترمینال کارگو فرودگاه امام فعال هستند و از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام اقدام به ارسال بار به اسپانیا می‌کنند. این شرکتهای هواپیمایی سالانه هزاران تن بار از فرودگاه امام به شهرهای مختلف اسپانیا از جمله مادرید، والنسیا، بارسلون و… ارسال می‌کنند.

  • کارگو هواپیمایی امارات
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • هواپیمایی ایروفلوت

تعرفه فریت بار به اسپانیا

برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه های ارسال بار به اسپانیا با مجموعه تهران ایر فریت در تماس باشید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی هستند.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به اسپانیا :

  • ارسال اضافه‌ بار مسافری به اسپانیا

با توجه به قوانین ایرلاین‌ها هر مسافر قادر است به مقدار بسیار محدودی بار با خود به اسپانیا ببرد، بیش از آن مقدار مجبور به پرداخت جریمه می‌باشد ‌که هزینه بالای را در برمی‌گیرد. پیشنهاد ما به شما ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به اسپانیا می‌باشد، این مسیر از سایر راه‌های پیش رو امن تر و سریع تر می‌باشد علاوه بر این مقرون به صرفه‌تر است.

  • ارسال لوازم منزل به اسپانیا

در بیشتر اوقات مهاجران تمایل دارند تمام لوازم منزل خود را به اسپانیا ارسال کنند.بهترین مسیر و مقرون به صرفه ترین مسیر برای ارسال بار به اسپانیا از طریق مسیر هوایی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام و صدور بارنامه هوایی با یکی از شرکت‌های باربری مستقر در فرودگاه امام تمام لوازم منزل خود را با یکی از معتبرترین شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی، به اسپانیا ارسال کنید.

 

بیشتر بدانید: اسباب کشی به خارج از ایران از طریق باربری فرودگاه امام

 

  • ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به اسپانیا

براساس قوانین گمرکی کشورهای مختلف شما می‌توانید تمام لوازم مستعمل خود را از جمله تخت، پیانو، مبلمان و…. را از طریق فریت بار هوایی به اسپانیا ارسال کنید. همچنین اگر شما تولید کننده هستید و قصد صادرات پیانو، مبل، تخت و…. را به اسپانیا دارید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرد تا با دادن مشاوره رایگان بار شما را از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی به اسپانیا ارسال کنند. این مجموعه با کادری مجرب آماده ارائه خدماتی از جمله بسته‌بندی تخصصی کالا، حمل بار از محل کار یا منزل شما تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و… به شما می‌باشد.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به اسپانیا

اگر شما تاجر فرش هستید و قصد دارید فرش و تابلو فرش به اسپانیا صادر کنید حتما دنبال راهی مطمئن و امن برای ارسال بار خود به اسپانیا می‌گردید، پیشنهاد ما به شما ارسال از طریق ارسال هوایی بار به اسپانیا می‌باشد. این مسیر امن‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارسال فرش و تابلو فرش به اسپانیا می‌باشد، جهت ارسال بار خود بهتر است ابتدا به یکی از شرکتهای خدمات حمل بار هوایی مراجعه کنید یا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید از این طریق می‌توانید از قوانین گمرکی کشور اسپانیا مطلع شوید همچنین بعد از اخذ قرار داد با شرکت خدمات حمل و نقل هوایی می‌توانید از خدمات آنها جهت ارسال بار به اسپانیا استفاده کنید.

  • ارسال و صادرات صنایع دستی به اسپانیا

اسپانیا کشور در اروپای غربی و عضو اتحادیه اروپاست. شما اگر قصد ارسال بار به اسپانیا را دارید باید از قوانین صادرات و ارسال بار اتحادیه اروپا پیروی کنید.ارسال صنایع دستی به اروپا یکی از متداول ترین صادرات بین ایران و اسپانیا است، ارسال و صادرات صنایع دستی با توجه به حساسیتی که دارد نیازمند بسته بندی تخصصی است، مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص در زمینه بسته بندی بار در محل کار یا منزل شما حاضر می‌شود و صنایع دستی را به روش ویژه بسته بندی می‌کنند و پالت بندی می‌کنند.

  • ارسال زعفران به اسپانیا

زعفران یک محصول استراتژیک جهت صادرات به سراسر دنیا است و از اهمیت زیادی بین سایر محصولات کشاورزی برخوردار است. این طلای سرخ جهت ارسال به اسپانیا مسیرهای متفاوتی را پیش رو دارد ولی سریع ترین و امن ترین مسیر فریت بار هوایی از ترمینال کارگو فرودگاه امام می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن خدماتی همچون مشاوره رایگان، بازدید محصول در محل کارخانه، بسته بندی تخصصی کالا و پالت بندی، حمل و انتقال بار به قسمت بار فرودگاه امام از مبدا، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی قدم به قدم تا ارسال بار تجاری شما به اسپانیا در کنار شماست.

  • ارسال لوازم و تجهیزات آشپزخانه مانند کباب پز، کباب زن، خمیر زن، به اسپانیا

اگر قصد تاسیس رستوران ایران در اسپانیا را دارید به احتمال زیاد لوازم آشپزخانه مربوط به غذاهای ایرانی به سختی در آنجا پیدا شود. بنابراین باید لوازمی همچون کباب پز ، کباب زن، دیگ و …. را از ایران خریداری کنید. و از طریق مسیر بار هوایی به اسپانیا ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره و رزرو جهت ارسال بار به اسپانیا با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید‌.

  • ارسال بار تجاری و غیر تجاری به اسپانیا

اگر تاجر هستید و قصد ارسال بار تجاری خود را به اسپانیا دارید، پیشنهاد ما به شما ارسال بار از طریق فریت بار از پایانه هوشمند فرودگاه امام می‌باشد زیرا بار شما با سرعت بیشتر به اسپانیا ارسال می‌شود و به موقع به مشتری شما تحویل داده می‌شود از آنجایی که اسپانیا عضو اتحادیه اروپا می‌باشد تابع قوانین گمرکی این اتحادیه است. جهت دریافت اطلاعات کامل و مشاوره با مشاوران ما در تهران ایر فریت تماس بگیرید. مهاجر هستید و قصد ارسال لوازم منزل به اسپانیا دارید باید بدانید شما می‌توانید تمام لوازم منزل مستعمل خود را از جمله مبل، تخت، آلبوم ها، کتاب ها، گنجه، کمد و …. را به اسپانیا ارسال کنید.

  • ارسال بار نمایشگاهی به اسپانیا

اگر قصد شرکت در نمایشگاه‌های اسپانیا را دارید، برای ارسال بار نمایشگاهی خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا با توجه به محموله شما شرایط ارسال بار به اسپانیا را برایتان عنوان کنند ولی در نظر داشته باشید سریع ترین مسیر انتقال بار به اسپانیا، استفاده از سیستم حمل بار هوایی به اسپانیا از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

  • ارسال ظروف چینی و فلزی به اسپانیا

باید بدانید ظروف چینی و فلزی عتیقه بخشی از میراث ماندگار کشور می‌شود اجازه خروج از کشور را ندارد. در صورت تمایل ارسال چینی به اسپانیا باید در نظر داشته باشید این کالا از حساسیت زیادی برخوردار است. پس باید با احتیاط حمل شود و بسته بندی آن از اهمیت زیادی برخوردار است برای ارسال چینی الات به اسپانیا بهترین پیشنهاد ارسال از طریق مسیر هوایی می‌باشد تا جا‌به‌جایی کالا به حداقل برسد.

حمل بار هوایی به اسپانیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل ارسال بار به اسپانیا

تمام افراد اعم از شخصی و حقوقی می‌توانند از طریق مسیر هوایی بار به اسپانیا ارسال کنند و هیچگونه محدودیت برای ارسال بار به اسپانیا وجود ندارد. شما اگر مهاجر، مسافر و تاجر هستید می‌توانید بار تجاری، اضافه بار مسافری و لوازم منزل خود را از طریق مسیر هوایی به اسپانیا ارسال کنید.

  • مشاوره رایگان جهت فریت بار از طریق مسیر هوایی به اسپانیا

چنانچه قصد ارسال بار به اسپانیا را دارید باید بدانید شما به عنوان فرستنده بار باید از تمام قوانین گمرکی کشور مقصد اطلاعات کامل داشته باشید زیرا در صورتی که طبق قوانین عمل نکنید ملزم به پرداخت جریمه خواهید شد، بنابراین بهتر است قبل از اقدامات لازم جهت ارسال بار به اسپانیا با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرد و از مشاوره رایگان بهرمند شوید این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

  • بسته‌‌بندی تخصصی لوازم منزل و کالای تجاری

حتما می‌دانید در زمان جا‌به‌جایی مهم‌ترین‌ عاملی که باعث حفظ کالا می‌شود بسته بندی آن است بنابراین باید هر کالای بسته به ویژگی خود بسته‌بندی شود، بسته‌بندی در ارسال بار از طریق مسیر هوایی از اهمیت زیادی برخوردار است. در مجموعه تهران ایر فریت کادر متخصصی جهت بسته‌بندی بار آماده خدمات رسانی به شما هستند، نمایندگان این مجموعه در منزل یا محیط کار شما حاضر می‌شوند و مطابق با ویژگی‌های کالا آن را بسته‌بندی می‌کنند و کالاها در جعبه های بزرگ و مقام پالت بندی می‌شوند سپس به پایانه بار فرودگاه امام منتقل‌می‌شود.

  • تشریفات گمرکی در پایانه فرودگاه امام جهت ارسال بار به اسپانیا

در ابتدای امر بار شما توسط گمرک وزن می‌شود و توسط افسر گمرک ارزیابی می‌شود سپس مدارک برای خروج هوایی بار مسافری یا تجاری صادر می‌شود و آماده ارسال به اسپانیا می‌شود. تمام مراحل ارسال بار و تشریفات گمرکی به بهترین شکل توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌گیرد. شما می‌توانید تمام لوازم منزل، تخت، کمد، مبل، گنجه، پیانو، کامپیوتر، لوازم آشپزخانه مستعمل خود را بدون هیچ مانعی به اسپانیا ارسال کنید.

برای ارسال بار و لوازم شخصی مستعمل از پایانه هوشمند فرودگاه امام به اسپانیا چه مدارکی لازم است

  • لیست بسته بندی بار
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • کد پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • برای ارسال بارهای تجاری وکارگو به اسپانیا چه مدارکی لازم است

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم
  • لیست بسته‌بندی
  • فاکتورهای فروش

 

  • صدور بارنامه هوایی جهت ارسال بار به اسپانیا

بعد از انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز خروج بار از کشور، بار‌نامه هوایی صادر می‌شود. در این مرحله ابتدا صورتحساب بارنامه هوایی باید پرداخت شود بعد از آن بار به ایرلاین مد‌نظر جهت ارسال به اسپانیا تحویل داده‌ می‌شود.

  • پشتیبانی تمام وقت توسط مجموعه تهران ایر فریت

بعد از بارگیری محموله در پایانه هوشمند فرودگاه امام تا زمانی که بار به شهر مقصد برسد، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند. بعد از رسیدن بار به فرودگاه اسپانیا پرسنل مجموعه با گیرنده جهت ترخیص بار تماس می‌گیرند. علاوه بر این گیرنده و فرستنده از طریق کد رهگیری و به صورت آنلاین می‌توانند از وضعیت بار خود آگاه باشند.

 

بیشتر بدانید: خدمات ما در ترمینال بار فرودگاه امام

 

نکته: توجه داشته باشید بعد از رسیدن بار به فرودگاه اسپانیا شما تنها ۴۸ ساعت فرصت برای ترخیص بار دارید، بعد از آن محموله شما به انبار منتقل می‌شود و شما ملزم به پرداخت هزینه انبار داری‌ می‌شوید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار در سریع‌ترین زمان به شهرهای مختلف اسپانیا

ارسال کارگو شخصی یا تجاری از طریق مجموعه تهران ایر فریت به صورت هوایی به شهر های مختلف اسپانیا امکان‌پذیر است.

ارسال بار به بارسلون

  • ارسال بار به بارسلون

بارسلون، شهر ترن‌های شهری جذاب در کنار مدرنیته پیشنهادی همچنان بافت تاریخی خود را حفظ کرده و از این رو جزء شهرهای مهم جهت مهاجرت و مسافرت‌های کاری و تفریحی به حساب می‌آید. گاوبازی ها، ورزش‌ها و سرگرمی‌های متنوع اش در کنار فوتبال مشهورش، بارسلون را در اسپانیا همچنان درخشان نگه داشته. “حمل بار هوایی به اسپانیا” از طریق شهر بارسلون میتواند چالش برانگیز باشد اما تهران ایر فریت با همکاری متخصصان و کادری کارآزموده فریت بار شما را به بارسلون برعهده می‌گیرد.

ارسال بار به مادرید

  • ارسال کارگو به مادرید

مادرید سومین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا است. پایتخت اسپانیا و دارنده سومین شبکه متروی بزرگ در اروپا. شهری که در فصول بهار و پائیز چنان طبیعت بکری را برایتان نمایان می‌کند که آسمان آبی و ابرهای در حرکتش هر انسانی محو تماشا کرده. مگر میشود به مادرید سفر کرد و به وسایل طبیعت‌گردی نیازی نداشت؟ فریت بار اضافه از طریق حمل هوایی بار به شهر مادرید از سوی مجموعه تهران ایرفریت امری‌ است برنامه‌ریزی شده و آسان.

ارسال بار به والنسیا

  • فرستادن بار با هواپیما به والنسیا

والنسیا شهریست در کنار دریای زیبای مدیترانه. شهری که هیچ اثری از شلوغی در آن نمایان نیست. کوچه‌ها و خیابان‌های تمیز و خلوتش بسیاری از شاعران و نویسندگان دو قرن اخیر را حین سفر به والنسیا به سرودن واداشته است. در کنار این آرامش، شلوغ‌ترین بندر دریای مدیترانه قابل سیاحت است. حمل هوایی بار به والنسیا با تهران ایر فریت به‌صرفه و سریع است. کافیست برای ارسال کارگو خود به مشاوره رایگان ما مراجعه کنید.

هزینه ارسال بار به اسپانیا

هزینه ارسال بار به اسپانیا رابطه مستقیم به وزن بار دارد علاوه بر این فاصله زمانی در هزینه ها موثر است بنابراین هزینه ارسال برای شهرهای مختلف اسپانیا متفاوت است در نظر داشته باشید شرکت های هواپیمایی که بار تجاری و مسافری به اسپانیا ارسال می‌کنند، قیمت های متفاوتی دارند. پس سه عامل وزن، فاصله زمانی و شرکت هواپیمایی در هزینه پرداختی شما موثر است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال هوایی به صرفه بار به اسپانیا صفحه ارسال ارزان اضافه بار مسافری در وب سایت ما را مطالعه کنید.

ترخیص کالا در گمرک اسپانیا

پس از اتمام پروسه حمل بار هوایی به اسپانیا، لوازم شخصی و مستعمل شما با تشخیص افسر گمرک فرودگاه شهر مقصد شما در اسپانیا مشمول پرداخت عوارض گمرکی نمی‌شود. فقط در صورت نو بودن عوارض گمرکی برای آن اخذ می شود. کالاهای تجاری بعد از بررسی افسر گمرک اسپانیا هزینه عوارض گمرک بسته به مبلغ فاکتور تعیین می‌شود و جهت ترخیص بار باید به صورت نقد توسط گیرنده پرداخت شود. شما تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید که بار خود را از فرودگاه اسپانیا ترخیص کنید. ( Customs Requirements For Entry To Spain )

اطلاعات گمرک اسپانیا جهت ترخیص بار

اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار مسافری در اسپانیا:

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار تجاری در اسپانیا

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

در این مقاله با شرایط و قوانین ارسال بار به اسپانیا آشنا شدید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال هوایی بار به اسپانیا می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام