فهرست عناوین

اگر می‌خواهید لوازم شخصی و یا محصولات تجاری خود را به کویت ارسال نمایید، می‌توانید از سرویس های فریت بار و کارگو مجموعه سفیران استفاده نمایید. این مجموعه با توجه به سابقه ای که در زمینه “ارسال بار به کویت” دارد می‌تواند خدمات خود را با تضمین کیفیت ارائه دهد. این مجموعه به شما در زمینه هایی مثل بسته بندی تخصصی بار، پیک آپ، “حمل بار هوایی به کویت” و دیگر نقاط دنیا، انجام تمام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین برای استعلام هزینه ها و کسب اطلاعات لازم در خصوص “ارسال هوایی بار به کویت” مثل لوازم خانه، حیوانات خانگی، مواد غذایی و… می‌توانید از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ارسال بار به کویت

ارسال بار به کویت ، چگونه با کمترین هزینه از فرودگاه امام این کار را انجام دهیم؟

برای حمل بار هوایی به کویت شرکت های هواپیمایی مختلفی از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام فعالیت می‌کنند. مجموعه تهران ایرفریت با توجه به نیاز شما می‌تواند بهترین و مناسب ترین ایرلاین را معرفی کرده و اقدامات لازم برای صدور بارنامه را برای شما انجام دهد. برای تحقق این هدف این مجموعه خدمات کارشناسی و بازدید بار در محل، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی و حمل بار از درب منزل تا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام را برعهده می‌گیرد. تمام این خدمات با به صرفه ترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات در هر شهری در ایران جهت حمل بار هوایی به کویت انجام می‌شود.

 

بیشتر بدانید: ارسال ارزان اضافه بار مسافران

 

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار به کویت و سایر  نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به کویت ، یاری دهد.

بسته خود را به کویت بفرستید

خیلی از کسانی که مهاجرت کرده‌اند و یا  دوست و آشنایی در کویت دارند، ممکن است بخواهند بسته یا مرسوله ای را به دست‌شان برسانند. به غیر از سرویس پست، سریع ترین راه برای ارسال محموله به کویت روش حمل هوایی است. شما می‌توانید سوغات، مواد غذایی و هر بسته ای حتی کمتر از 45 کیلوگرم را از طریق سرویس فریت بار فرودگاه امام به کویت ارسال نمایید. این روش علاوه به مقرون به صرفه بودن دارای بیمه هوایی نیز می‌باشد. بنابراین بسته خود را ظرف مدت کمتر از 5 روز می‌توانید به هر کدام از شهرهای کویت ارسال نمایید.

حمل بار هوایی به کویت

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام ایرلاین ها از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام به فرودگاه کویت امکان پرواز و حمل بار دارند؟

شرکت های هواپیمایی مختلفی از فرودگاه امام برای ارسال و حمل بار  و مسافران به کویت فعالیت دارند. این ایرلاین ها سالانه میلیون ها مسافر و هزاران تن بار را از فرودگاه امام به مقصد کویت جابجا می‌کنند. شما می‌توانید از طریق هر کدام از ناوگان هواپیمایی که در ذیل نام بردیم، انتقالات و جابجایی های خود را انجام دهید.

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

هزینه ارسال بار به کویت چقدر می‌شود؟

از آنجا که شرایط پذیرش بار و نحوه محاسبه هزینه ارسال هوایی بار به کویت به عوامل مختلفی مثل وزن، حجم، نوع محموله، ایرلاین و…. بستگی دارد، بنابراین مجموعه تهران ایر فریت برای آسودگی حال شما به صورت رایگان مشاوره می‌دهد و در صورت نیاز برای کارشناسی پرسنل خود را به محل مورد نظر ارسال می‌کند تا برای بسته بندی تخصصی و بارگیری به هواپیما استانداردهای لازم را رعایت کنید.

مجموعه تهران ایر فریت چه خدماتی برای حمل بار هوایی به کویت می دهد؟

  • ارسال هوایی انواع بار به کویت

هر مسافری مقدار محدودی بار می‌تواند همراه خود در سفر هوایی حمل کند. بنابراین در صورتی که اضافه بار داشته باشید متحمل هزینه های گزافی خواهید شد. برای حل این مساله می‌توانید از سرویس فریت بار و ارسال هوایی اضافه بار خود استفاده کنید. حمل و ارسال هوایی بار از جمله روش هایی است که بسیاری از مسافران، مهاجران و تاجران برای حمل بار از فرودگاه امام به کویت استفاده می‌کنند.

  • انجام امور مربوط به صادرات و ارسال لوازم خانگی به کویت

خیلی از مهاجران برای کاهش هزینه ها و آسودگی و گاه به دلیل علاقه به وسایلشان در ایران می‌خواهند تمام اثاثیه منزل و خانه شان را با خود به کویت ببرند. یکی از خدماتی که مجموعه تهران ایر فریت ارائه می‌دهد بسته بندی تخصصی و حمل تمام اسباب شما (تخت، مبلمان، پیانو و..) از هر شهری در ایران به فرودگاه امام جهت ارسال هوایی به کویت است. شما به راحتی و با هزینه ای به صرفه در کوتاه ترین زمان می توانید اسباب خود را به کویت ارسال نمایید. این خدمات در مورد کالاهای تولیدی و یا در هر اندازه ای قابل ارائه است. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • خدمات مربوط به امور ارسال هوایی و صادرات فرش به کویت

همانطور که می‌دانید فرش های ایرانی در دنیا نظیر ندارد، به همین دلیل با وجود تمام محدودیت ها بسیاری از هنر دوستان در سرتاسر دنیا خریداران فرش های دستباف، تابلو فرش ها و حتی فرش های ماشینی ایرانی هستند. بنابراین ارسال و صادرات فرش به کویت هم از جانب تجار و هم جانب مهاجران تقاضا می‌شود. شما می‌توانید از طریق حمل و ارسال هوایی به کویت به هر شهری در آن کشور فرش بفرستید.

  • خدمات مربوط به امور حمل هوایی صنایع دستی ایرانی به کویت

شما به عنوان تولید کننده و یا مسافر می توانید صنایع دستی ایرانی را از طریق سرویس ارسال هوایی بار به هر شهری از فرودگاه امام بفرستید. برای اطلاع از شرایط و استعلام هزینه ها با شماره های درج شده تماس گرفته تا به صورت رایگان مشاوره داده شود.

  • خدمات مربوط به ارسال انواع مواد غذایی و میوه و قارچ به کویت

ارسال مواد غذایی توسط بسیاری از گمرک فرودگاه در سراسر دنیا سختگیری هایی انجام می شود. چرا که امکان انتقال بیماری و خرابی در مسیر بسیار بالا است. به همین دلیل اگر قصد ارسال مواد غذایی و میوه به کویت را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای بسته بندی تخصصی، حمل به پایانه های هوشمند فرودگاه امام و انجام تمام امور گمرکی در مبدا اعتماد کنید.

  • خدمات مربوط به امور صادرات و ارسال زعفران به کویت

زعفران از جمله محصولات ارزشمندی است که در هر جایی یافت نمی‌شود. به خصوص زعفران ایرانی که از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است. بنابراین بسیاری از کسانی که به ایران سفر کرده اند و یا به کشور کویت مهاجرت می‌کنند، می‌توانند از خدمات تهران ایرفریت در زمینه حمل هوایی زعفران به کویت بهره ببرند. این مجموعه خدماتش را به صرفه ترین قیمت انجام می‌دهد. فقط کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و علاوه بر خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • خدمات مربوط به ارسال و صادرات تجهیزات آشپزخانه های مخصوص غذای ایرانی به کویت

با ورود ایرانیان به کویت زمینه‌ای برای احداث رستوران های ایرانی در شهرهای مختلف این کشور فراهم شده است. اما بسیاری از تجهیزات آشپزی غذای ایران به خصوص بوده و در کشور کویت یافت نمی‌شوند. اما نگران نباشید شما می توانید تمامی لوازم اعم کباب زن، خمیر زن، اجاق گاز و…. را به کویت از طریق حمل هوایی ارسال نمایید. برای اطلاع از شرایط و نحوه انجام این کار با شماره های درج شده تماس گرفته تا پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را راهنمایی کنند.

  • خدمات مربوط به ارسال بارهای تجاری و غیر تجاری به کویت

همانطور که متوجه شده‌اید شما برای ارسال هر نوع باری چه تجاری و چه غیر تجاری به کویت می توانید در هر مرحله ای با مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته تا خدمات لازم ارائه شود. این مجموعه امکان برآورد هزینه های حمل، بسته بندی تخصصی در محل، حمل بار به فرودگاه و صدور بارنامه را برای شما فراهم کرده است. همچنین اگر در زمینه ممنوعیت های گمرک کویت اطلاعات کافی ندارید می‌توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: ارسال بار از ترمینال کارگو فرودگاه امام

 

  • خدمات مربوط به ارسال آثار هنری و نمایشگاهی به کویت

یکی از درخواست هایی که از شرکت های حمل و نقل هوایی داده می‌شود، ارسال آثار هنری به کویت است. از این رو تهران ایر فریت برای رسیدن به موقع آثار شما به کویت خدمات حمل و فریت ارائه می دهد.

  • خدمات مربوط به فرستادن ظرف های چینی و شکستنی به کویت

بسته بندی ظروف چینی برای به سلامت رسیدن بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر قصد ارسال کارگو و حمل هوایی ظروف چینی به کویت را دارید، حتما از خدمات بسته بندی تخصصی تهران ایر فریت استفاده کنید. چرا که عدم بسته بندی مناسب علاوه بر آسیب به بار خودتان ممکن است به هواپیما و سایر بارها آسیب بزند و شما را متحمل هزینه های هنگفتی بکند. پس اگر تاجر هستید و قصد ارسال ظروف به کویت از طریق کارگو فرودگاه امام را دارید، حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه انجام این کار با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ارسال هوایی بار به کویت

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و قوانین مربوط به ارسال بار به کویت

حمل هوایی و ارسال بار به کویت محدودیتی ندارد و شما می‌توانید تمام بارهای مجاز را به این کشور ارسال کنید. همچنین هیچ نیازی به پرداخت هزینه گمرکی بابت لوازم مستعمل و شخصی خودتان به کویت نیست. اگر تاجر هستید میتوانید با پرداخت عوارض گمرکی بارهای تجاری خود را به کویت صادر کنید. در ادامه به مراحل فرستادن بار از ترمینال بار فرودگاه امام به مقصد کویت را شرح داده‌ایم.

دریافت مشاوره رایگان برای فرستادن بار به کویت

شرکت های فریت بار که در فرودگاه امام مستقر هستند، نمایندگان رسمی شرکت های هواپیمایی بوده که باید اطلاعات لازم در خصوص دستورالعمل های نهادهای دولتی و حراستی و گمرکی کشور مبدا و مقصد را به اطلاع شما بگذارند. بنابراین شما کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا در خصوصقانین لازم الاجرا جهت حمل بار هوایی به کویت،  پرسنل مجموعه تهران ایرفریت شما را راهنمایی کنند.

انجام تمام و کمال بسته بندی محمولات برای حمل هوایی به کویت

همانطور که تا به اینجا متوجه شده‌اید، بسته بندی محمولات برای حمل هوایی بسیار اهمیت دارد و باید ضوابط و استانداردهای خاصی رعایت شود. بنابراین باید کار را به کاردان سپرد. برای سهولت حال شما مجموعه تهران ایر فریت خدمات بسته بندی را در هر شهری و هر مکانی که شما مشخص کنید ارائه می دهد. این مجموعه با توجه به نوع و نیاز بار شما از متریال به خصوصی استفاده می کند برای مثال استفاده از جعبه های صنعتی محکم و یا پالت های مخصوص حمل هوایی گاهی ضرورت پیدا می‌کند.  برای کسب اطلاع در مورد شرایط و نحوه دریافت این خدمات با شماره های درج شده تماس بگیرید.

طی کردن تشریفات گمرکی در فرودگاه امام

منظور از تشریفات گمرکی وزن گیری، ارزیابی و بررسی بار توسط مامور گمرک، ارائه مدارک لازم برای خروج بار از مرزهای هوایی ایران است. همچنین در فرودگاه امام مسافری یا تجاری بودن بار ارزیابی می‌شود و شما باید نسبت به تفاوت این دو بار و مدارک مورد نیاز از قبل اطلاعات کسب کرده باشید. خبر خوب آن که مجموعه تهران ایر فریت تمام مراحل ذکر شده را به نیابت از شما برای ارسال هوایی بار به کویت انجام می‌دهد.

 

بیشتر بدانید: حمل هوایی جنازه و تابوت به خارج از کشور

 

مدارک لازم برای خروج بار از ایران به کویت

همانطور که گفتیم برای ارسال لوازم شخصی و مستعمل نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست و شما تنها باید هزینه های مربوط به حمل و انبارداری را پرداخت کنید. پس برای فرستادن کالاهایی مثل لوازم خانه تان و لوازم شخصی بدون هیچ دردسری کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را راهنمایی کنند. برخی از مدارکی که باید آماده کنید به شرح زیر است.

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده

برای بارهای تجاری و ارسال کارگو علاوه بر مدارک بالا باید مدارک ذیل را نیز آماده و تحویل دهید.

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

در نهایت صدور بارنامه برای ارسال هوایی بار به کویت

بعد از این که تمام تشریفات گمرکی انجام شد، باید هزینه های مربوط به حمل بار هوایی به کویت را پرداخت کنید تا محموله شما تحویل شرکت هواپیمایی شود. تا زمانی که این پرداخت را انجام ندهید رزرو حمل بار به کویت تکمیل نخواهد شد. پس از پرداخت رزرو ارسال بار تحویل خواهد شد.

همراهی شبانه روزی مجموعه ما جهت حمل بار هوایی به کویت

مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی در خدمت شماست تا بتوانید مراحل ارسال بار به کویت را پیگیری کنید. این خدمات به صورت آنلاین نیز ارائه ‎می‌شود. همچنین بعد از رسیدن بار به مقصد با شما از طرف مجموعه تماس گرفته خواهد شد تا برای ترخیص اقدام کنید. ترخیص بار حداکثر باید تا 48 ساعت انجام شود در غیر این صورت محموله شما به انبار فرودگاه ارسال شده و هزینه های مربوط به انبار فرودگاه به نسبت وزن و حجم بار به گردن گیرنده خواهد افتاد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

فریت بار به کویت

بر چه اساس هزینه حمل بار هوایی به کویت مشخص می شود؟

اگر قصد ارسال بار به کویت را دارید، بهتر است عجله نکرده و صبوری به خرج دهید. چرا که برآورد هزینه های حمل بار هوایی به کویت، به عوامل مختلفی مثل وزن، حجم، نوع محموله، بسته بندی، ایرلاین و…. بستگی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید مسیری مناسب و به صرفه برای حمل هوایی محموله خود بگیرید، حتما از مشاوره تخصصی استفاده کنید.

مجموعه تهران ایر فریت نماینده رسمی تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران می‌باشد که خدمات مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید برای استعلامات قیمت و اطلاع از پروسه ارسال بار به کویت با شماره های درج شده تماس گرفته و در این مورد با آگاهی تصمیم گیری نمایید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه های ارسال هوایی بار به کویت به صفحه نحوه محاسبه هزینه فریت بار مراجعه کنید.

آنچه که باید درباره ترخیص در فرودگاه کویت بدانید

پس از آنکه پروسه ارسال هوایی بار به کویت انجام شد و محموله شما به فرودگاه کویت رسید باید برای ترخیص آن ظرف مدت 48 ساعت اقدام کنید. در صورتی که در این بازه زمانی اقدام نشود، محموله به قسمت انبار فرودگاه منتقل شده و بر اساس وزن و حجم هزینه انبار فرودگاه نیز برای تحویل گیرنده منظور می‌گیردد. ( Most common questions about Kuwait customs regulations )

همچنین مرسوله هایی که تجاری نیستند و یا مستعمل هستند، مشمول عوارض گمرکی نمی‌شوند. البته در فرودگاه افسران گمرکی بار شما بررسی می‌کنند و اگر اقلام بار  شامل اجناس نو و تجاری باشند (هر چند کم) جزو بارهای تجاری محسوب شده و گیرنده باید عوارض گمرکی برای ترخیص پرداخت کند.

کالاهای تجاری نیز هنگام ترخیص توسط ماموران گمرک بررسی می‌شوند و پس از چک کردن فاکتور، تطبیق لیست اعلامی با مرسوله و دریافت مدارک لازم برای کالاهای تجاری؛ شما باید عوارض و هزینه های مربوطه را پرداخت کنید، سپس بار به شما تحویل داده خواهد شد.

آنچه که باید در گمرک فرودگاه کویت به همراه داشته باشید

  • تمامی اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در کویت :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده 
  • کارت شناسایی
  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در کویت :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده 
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

تمامی آنچه که باید برای ارسال بار به کویت می دانستید توضیح داده شد اما اگر هنوز ابهاماتی در زمینه حمل بار هوایی به کویت وجود دارد با شماره های درج شده تماس بگیرید تا مشاوران شما را در مورد نحوه ارسال هوایی بار به کویت،  راهنمایی کنند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام