فهرست عناوین

در صورتی که قصد یک سفر طولانی یا مهاجرت برای تغییر مکان زندگی و یا قصد ادامه تحصیل در کشور قرقیزستان را دارید و به دنبال راهی مطمئن برای “ارسال بار به قرقیزستان” هستید، مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص خود را در زمینه “ارسال هوایی بار به قرقیزستان” برای شما فراهم کرده است. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات در زمینه بسته بندی تخصصی، پیک آپ، انجام تشریفات گمرکی و…. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت های “حمل بار هوایی به قرقیزستان” آماده همکاری با شما می‌باشد.

ارسال بار به قرقیزستان

مناسب ترین هزینه ارسال هوایی بار به قرقیزستان از فریت‌ بار فرودگاه امام خمینی

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی در ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، آماده است تا با کادر متخصص خود شما را در تمام مراحل بسته بندی تخصصی، مشاوره رایگان، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به قرقیزستان و …. به سادگی و با مناسب ترین قیمت همراهی کند

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به قرقیزستان، یاری دهد.

امکان ارسال محموله به تمام شهرهای قرقیزستان با قیمت مناسب

با افزایش مهاجرت در طی دهه های گذشته و مهاجرت تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا یکی از مشکلات به وجود آمده برای مسافران حمل بار است؛ زیرا وجود شرایط سخت و قوانین گمرک کشور مقصد و محدودیت های ایرلاین های ایرانی برای ارسال بار و هزینه های زیاد اضافه بار باعث شده تا مسافران برای ارسال بسته به خارج از کشور مراحل دشواری را طی کنند.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک تا وزن 45 کیلو گرم شامل انواع هدیه، وسایل شخصی جا مانده، سوغاتی و… را به فرودگاه کشور قرقیزستان و تمام شهر های آن شامل بیشکک، اوش، جلال آباد، قاراقول، توقموق، اوسگون، قارابالتا، بالیقچی، تراز و… با بسته بندی اصولی و تمیز، بیمه نامه هوایی و بهترین قیمت فراهم کرده است. زمان حدودی رسیدن بسته به قرقیزستان معمولا بین چهار تا شش روز می‌باشد.

فریت بار به قرقیزستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

از طریق کدام ایرلاین از ترمینال فرودگاه امام به فرودگاه های قرقیزستان می توان بار ارسال کرد؟

هم اکنون شرکت‌های هواپیمایی زیادی در کشور در حال فعالیت هستند و در ارسال بار به قرقیزستان از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام فعالیت می‌کنند. این شرکت‌های معتبر سالیانه میلیون‌ها نفر و هزاران تن بار را بین فرودگاه امام خمینی و فرودگاه شهرهای بیشکک، اوش، جلال آباد، قاراگول، توقماق، اوسگون، قارا بالا، بالیقچی، تراز و… جابجا می‌کنند. شما می‌توانید برای ارسال بار خود به قرقیزستان از طریق یکی از فرودگاه‌های نام برده شده، از ناوگان های هواپیمایی‌ زیر کمک بگیرید:

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

اطلاع از تعرفه ارسال بار به قرقیزستان

چنانچه هرگونه سوال در رابطه با هزینه ارسال بار به قرقیزستان، آشنایی با شرایط پذیرش بار، نرخ حمل هوایی ایرلاین های مختلف، رزرو جا جهت حمل بار خود به قرقیزستان و… دارید می‌توانید با تیم مشاوران متخصص تهران ایر فریت در تماس باشید تا پاسخگو سوالات شما باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

انواع خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به قرقیزستان چیست؟

1- ارسال هوایی بار مسافری به قرقیزستان

حمل بار از مهم‌ترین مشکلات سفر است که قطعا هر مسافری حداقل یکبار با آن رو به رو شده است و به دلیل قوانین سختی که توسط گمرک کشور مبدا و مقصد وضع شده و محدودیت ایرلاین ها در ارسال بار مجبور به پرداخت هزینه زیاد برای ارسال بار شده است.

مهاجرانی که به کشور قرقیزستان سفر می‌کنند عمدتا با مشکلی به نام حمل بار روبرو هستند؛ پیشنهاد ما به شما برای رفع این مشکل ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به قرقیزستان است زیرا شما با پرداخت هزینه خیلی کمتر می‌توانید بار خود را به قرقیزستان و دیگر شهرهای آن بدون هیچ مشکلی ارسال کنید.

2- ارسال و صادرات اثاثیه و لوازم منزل به قرقیزستان

معمولا مهاجرینی که قصد اقامت در یک کشور خارجی را دارند در روند ارسال لوازم منزل با مشکلات زیادی جهت حمل بار روبرو می‌شوند.
اگر قصد مهاجرت دارید و تصمیم دارید تمام لوازم منزل خود را به آن کشور ارسال کنید یا به دنبال ارسال تجاری محموله خود به قرقیزستان هستید بهترین روش برای ارسال بار شما به قرقیزستان و شهرهای آن مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام و ارسال هوایی مرسوله توسط شرکت های حمل بار می‌باشد.

این روش علاوه بر داشتن هزینه مناسب سریع‌ترین راه برای ارسال محموله شما به قرقیزستان نیز است.

3- ارسال و صادرات انواع تخت و مبلمان و پیانو به قرقیزستان

تخت، سرویس خواب، مبلمان و… از لوازم اصلی منزل برای مسافران می‌باشد همچنین پیانو، آلات موسیقی و… از مواردی است که درخواست ارسال آن به خارج از کشور زیاد است، حمل و نقل هوایی بار شامل انواع لوازم فوق از طریق فریت بار هوایی به قرقیزستان امکان پذیر است.

همچنین اگر سازنده هستید و قصد صادرات تخت و سرویس چوبی، مبلمان، پیانو و دیگر محصولات تولیدی خود را به قرقیزستان و شهرهای آن دارید پیشنهاد ما ارسال بار از طریق کارگو و همکاری با یکی از شرکت های حمل بار است. زیرا این شرکت ها با انجام خدمات گوناگون در زمینه ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی و استاندارد کالا، انجام تشریفات گمرکی و… با رعایت تمام موارد امنیتی جهت ارسال سالم بار به قرقیزستان دیگر جایی برای نگرانی شما باقی نخواهند گذاشت.

4- فرستادن و صادرات انواع فرش و تابلو فرش به قرقیزستان

فرش ایرانی که به عنوان با ارزش‌ترین فرش دنیا شناخته می‌شود و علاقمندان زیادی را در دنیا به خود جذب کرده است. سالانه توسط شرکت های سازنده و صادرات کنندگان فرش و تابلو فرش به کشورهای خارجی ارسال می‌شود.

ارسال فرش و تابلو فرش به قرقیزستان از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام و از طریق سیستم فریت بار به قرقیزستان امکان پذیر است. یکی از نکاتی که در ارسال فرش و تابلو فرش حائز اهمیت است بسته بندی تخصصی آن‌ها می‌باشد؛ زیرا به دلیل آسیب پذیر بودن آن‌ها و امکان خیس شدن، پاره شدن و… بسته بندی نقش مهمی در ارسال سالم فرش ها به کشور مقصد دارد. بنابراین توجه بالا در این امر بسیار اهمیت دارد مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در این زمینه می‌تواند کمک رسان صادرکنندگان این کالا به قرقیزستان باشد.

5- حمل هوایی صنایع دستی به قرقیزستان

به دلیل تنوع بالای صنایع دستی ایرانی و توجه بالایی که از آن در کشور های خارجی می‌شود، ارسال صنایع دستی نیز با استقبال بالایی روبرو شده است. از این رو ارسال تمام صنایع دستی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است. اگر شما نیز قصد ارسال هوایی صنایع دستی ایرانی به کشوری مثل قرقیزستان را دارید، می‌توانید جهت مشاوره کامل و راهنمایی با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل در این زمینه را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

لازم به ذکر است حمل هوایی بارهای صادراتی شما به قرقیزستان دارای قوانینی است که باید از آن مطلع باشید برای این کار از مشاوران تخصصی مجموعه تهران ایر کمک بگیرید.

6- حمل هوایی میوه ، سبزیجات، خشکبار و شیرینی به قرقیزستان

به طور کلی میوه، سبزیجات، خشکبار و شیرینی از جمله اقلامی هستند که منعی برای ورود به اکثر کشورها ندارند و جزء کالاهای مجاز به شما می‌روند. با این وجود برخی کشورها که قوانین سختگیرانه‌ای دارند ورود برخی از این مواد را به کشور ممنوع کرده‌اند.

قرقیزستان از جمله کشورهایی است که مشکلی با ورود شیرینی، میوه و… به کشور ندارد اما به دلیل قرارگیری این اقلام در دسته مواد غذایی ارسال سریع این محصولات اهمیت بالایی دارد و تنها راه ممکن ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام است. جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به قرقیزستان  با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

7- ارسال و صادرات قارچ به قرقیزستان

قارچ نوعی ماده خوراکی پر طرفدار محسوب می‌شود که از حساسیت زیادی در نحوه مراقبت برخوردار است از این رو نوع بسته‌بندی آن اهمیت بالایی دارد و باید شرایط نگهداری آن به خوبی رعایت شود. سالانه چندین تن قارچ به کشورهای خارجی صادر می‌شود. تهران ایر فریت با تجربه ای که طی سال‌ها فعالیت در زمینه بسته بندی و حمل و نقل کسب کرده است به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام خمینی به قرقیزستان ارسال کنید.

8- صادرات و حمل هوایی زعفران به قرقیزستان

زعفران یکی از گران‌ترین، با ارزش‌ترین و پرطرفدارترین ادویه‌های دنیا است و مردم هر کشوری جدا از تنوع و رژیم غذایی مخصوص به خودشان از این ادویه برای طعم دار کردن غذا استفاده می‌کنند.
ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده زعفران در دنیا شناخته می‌شود به همین دلیل صادرات زعفران به کشورهای خارجی مثل قرقیزستان برای هر دو کشور اهمیت بالایی دارد. ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع تر و با قیمت مناسبی امکان پذیر است.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص و مجرب در بسته‌بندی استاندارد، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان مشخص شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ، انجام تشریفات گمرکی و… می‌تواند اطمینان شما را برای تجارت زعفران و ارسال سالم آن به قرقیزستان جلب کند.

9- صادرات و حمل لوازم و تجهیزات مخصوص رستوران های ایرانی به قرقیزستان

شاید پیدا کردن رستورانی که غذای ایرانی طبخ کند در کشورهای خارجی کار دشواری نباشد، اما پیدا کردن لوازم و تجهیزات آشپزخانه و رستوران ایرانی که مختص به تهیه غذاهای ایرانی است در کشوری مثل قرقیزستان کار دشواری است.

اگر می‌خواهید رستوران خود را تاسیس کنید و به دنبال لوازم رستورانی هستید می‌توانید تجهیزات مورد نظر خود را از ایران تهیه کرده و به قرقیزستان ارسال کنید. مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا در این امر به شما کمک کنند.

10- صادرات و حمل هوایی بارهای تجاری و غیر تجاری به قرقیزستان

آشنایی با قوانین و مقررات کشورهای خارجی از جمله قرقیزستان قبل از ارسال هرگونه بار تجاری و یا مسافری به این کشور ضروری است. زیرا آگاهی از شرایط و محدودیت های گمرک قرقیزستان این امکان را به شما می‌دهد تا اگر ارسال باری به این کشور غیر مجاز است قبل از ارسال بار از آن مطلع شوید در غیر این صورت باید هزینه زیادی را به گمرک کشور قرقیزستان پرداخت کنید.

بنابراین لازم است پیش از ارسال بار تجاری و غیر تجاری خود به قرقیزستان از ممنوعیت‌های گمرکی اطلاعات کامل داشته باشید همچنین می‌توانید در این زمینه از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت مشاوره رایگان بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به قرقیزستان از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

11- ارسال هوایی آثار نمایشگاهی به قرقیزستان

برگزاری سالانه نمایشگاه ها و جشنواره های هنری متعدد در این کشور باعث شده تا سالانه تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان به هنر به قصد شرکت در این نمایشگاه ها به قرقیزستان سفر کنند و آثار هنری خود شامل تابلوهای نقاشی، مجسمه، هنر های دستی و دیگر آثار هنری را برای نمایش در این جشنواره ها با خود به قرقیزستان ببرند.

اگر شما نیز قصد شرکت در نمایشگاه‌های هنری قرقیزستان را دارید را دارید و به دنبال راهی برای ارسال محصولات خود هستید باید بدانید بهترین مسیر برای شما جهت ارسال بار نمایشگاهی خود به قرقیزستان ارسال هوایی بار به قرقیزستان است؛ زیرا امن ترین راه برای ارسال بار و اطمینان از عدم آسیب به بار ارسال هوایی آن و بسته بندی استاندارد است. برای این کار نیاز به دریافت اطلاعات کامل از شرایط گمرکی هر دو کشور همچنین قوانین ایرلاین ها دارید لذا بهتر است قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

12- ارسال هوایی انواع ظرف های چینی و فلزی به قرقیزستان

یکی از حساس ترین کالاها برای ارسال به قرقیزستان ظروف چینی و فلزی است، زیرا جابجایی و بسته بندی آن برای کاهش خطرات احتمالی مثل شکستن دارای اهمیت بالایی است. مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال لوازم شکستنی، انواع ظروف چینی و فلزی ارسال بار هوایی از طریق کارگو فرودگاه امام را پیشنهاد می‌کند.

ارسال هوایی بار به قرقیزستان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

برای ارسال هوایی بار به قرقیزستان چه شرایط و مراحلی را باید رعایت کرد؟

یکی از بهترین مزیت های فریت بار در کنار امنیت از ارسال سالم بار و سریع بودن روند حمل بار، عدم وجود محدودیت در ارسال بار است.

عدم محدودیت در فریت بار به این معنا است که فرقی نمی‌کند بار شما شامل چه چیزی باشد از لوازم منزل، میز، سرویس خواب، چمدان لباس، پیانو، گیتار، تجهیزات ورزش کوهنوردی و دوچرخه سواری گرفته تا لوازم شخصی، کیف و کتب درسی، تابلو های نقاشی، آثار هنر و… بار تجاری باشد یا غیر تجاری تنها در صورتی که مجاز باشد می‌توانید بار خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به قرقیزستان و شهر های آن ارسال کنید.

البته برای ورود بار تجاری به قرقیزستان باید عوارض گمرکی پرداخت کنید؛ اما برای دیگر لوازم شخصی و لوازم منزل و دانشجویی و… که جنبه تجاری ندارند نیازی به پرداخت عوارض وجود ندارد. در ادامه به مراحل ارسال بار به قرقیزستان از ترمینال بار فرودگاه امام می‌پردازیم:

  • قدم اول دریافت مشاوره رایگان برای حمل بار هوایی به قرقیزستان

شرکت های فریت بار نمایندگان شرکت هواپیمایی و نهاد های نظارتی هستند که لازم است با ارائه مشورت رایگان و بازدید از محمولاتی که قصد ارسال آن ها را دارید، نسبت به آگاهی فرستندگان بار به قرقیزستان در مورد قوانین، شرایط و سختگیری های نهاد های دولتی، امنیتی، حراستی و گمرکی، همچنین دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی فعال در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی نسبت به بسته بندی استاندارد، محکم و تخصصی بار و پذیرش آن اقدام کنند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه تهران ایر فریت جهت ارسال بار به قرقیزستان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • قدم دوم بسته بندی تخصصی بار برای ارسال هوایی بار به قرقیزستان

بسته بندی از مهم ترین و حساس ترین مراحل فریت بار است و محمولات قبل از ارسال به قرقیزستان باید مورد بسته بندی اصولی و تخصصی قرار بگیرند. زیرا از هنگام دریافت کالا از درب منزل یا محل کار تا ارسال به فرودگاه و قسمت باربری فرودگاه امام خمینی و در حین پرواز و… جابجایی های زیادی صورت می‌گیرد و احتمال آسیب دیدن بسته ارسالی شما بسیار بالاست؛

از این رو بسته بندی استاندارد باعث کاهش خطرات احتمالی می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های مادی و معنوی احتمالی جهت آسیب به بسته وجود ندارد.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادر تخصصی در محل زندگی یا کار شما حاضر شده و تمام وسایل مورد نیاز شما شامل وسایل شخصی و لوازم منزل اعم از مبل، چمدان، لوازم آشپزخانه، میز، کمد و… را  به طور محکم، مرتب و استاندارد بسته‌بندی کرده در صورت نیاز به صورت پالت و یا درون جعبه های صنعتی مستحکم که مخصوص حمل هوایی بار هستن، قرار داده و آن‌ها را به باربری فرودگاه امام خمینی می‌فرستند.

  • قدم سوم انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام جهت ارسال بار به قرقیزستان

طی کردن مراحل وزن کردن محموله، ارزیابی محموله توسط افسر گمرک، تهیه مدارک و مجوزهای مورد نیاز برای خروج رسمی و قانونی محموله از مرز هوایی را در اصطلاح تشریفات گمرکی می‌گویند. شما می‌توانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی و تحصیلی خود را به شرطی که مجاز باشند و جزء کالاهای ممنوع نباشد، به کلیه شهرهای قرقیزستان ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت انجام تمام مراحل تشریفات گمرکی را با نیابت از فرستنده انجام می‌دهد. جهت هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • برای انجام امور گمرکی از طریق فرودگاه امام خمینی مدارک زیر باید ارائه شود.

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

تمامی تجار و صادرکنندگان کالا برای ارسال انواع بارهای تجاری و صادراتی و انواع کارگو بار به قرقیزستان به مدارک زیر برای انجام تشریفات گمرکی نیاز دارند. این مدارک شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

قدم چهارم صدور بارنامه برای ارسال هوایی بار به قرقیزستان

بعد از گذراندن مراحل وزن کشی و تشریفات گمرکی و کسب مجوز قانونی برای خروج محموله از ایران، بارنامه هوایی محموله با بهترین نرخ حمل بار به قرقیزستان صادر می‌شود. پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا نماینده او، رزرو ارسال بار توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت به فرستنده بار تحویل داده می‌شود. سپس محموله برای ارسال به قرقیزستان به شرکت هواپیمایی مشخص شده تحویل داده می‌شود.

پشتیبانی شبانه روزی در تمام طول مسیر ارسال بار به قرقیزستان

به منظور کاهش نگرانی های فرستنده و گیرنده بار در حین انجام تمامی مراحل پرواز و ارسال بار به قرقیزستان، فرستنده و گیرنده بار می‌توانند تا زمان رسیدن بار به مقصد تعیین شده به صورت آنلاین از وضعیت محموله خود با خبر شوند.

در انتهای پروسه ارسال هوایی بار به قرقیزستان، درست وقت رسیدن محموله به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در قرقیزستان با گیرنده بار یا نماینده او جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

ترخیص مرسوله در گمرک شهر مقصد خود شرایطی دارد که باید رعایت شود. به این صورت که شما تا 48 ساعت برای ترخیص کالای خود زمان دارید، اما اگر از 48 ساعت بیشتر شود محموله به انبار فرودگاه منتقل می‌شود و بعد از آن هزینه انبارداری نسبت به وزن و حجم محموله و هزینه مدت زمان نگهداری محموله در انبار فرودگاه نیز به هزینه پرداختی شما اضافه می‌شود.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار به شهر دلخواه شما در قرقیزستان

شما می‌توانید بار تجاری یا مسافری خود را با روش حمل هوایی به شهر دلخواه خود در قرقیزستان ارسال کنید.

ارسال هوایی بار به بیشکک

ارسال هوایی بار به بیشکک

  • فریت بار به بیشکک

بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان است که حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد، همچنین یک منطقه کوهستانی است که از آب و هوای معتدلی برخوردار است و به دلیل عبور دو رودخانه که از میان شهر می‌گذرند و طبیعت سرسبزی که به وجود آورده دیدنی های زیبایی را برای گردشگران خلق کرده است.

تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار به قرقیزستان را با دقت و رعایت ایمنی های لازم ، از طریق شهر بیشکک بر عهده می‌گیرد. ما به شما کمک می‌کنیم تا دیگر نگرانی بابت حمل هوایی بار خود نداشته باشید.

ارسال هوایی بار به اوش

  • حمل هوایی بار به اوش

اوش دومین شهر بزرگ قرقیزستان است که با نام پایتخت جنوب نیز شناخته می‌شود. شهر اوش به دلیل موقعیت کوهستانی خود دارای فضاهای سرسبز و زیارتگاه های مذهبی متعدد مانند مسجد تخت سلیمان و موزه های قدیمی، کلیسا و…. است که مسافران زیادی را جذب خود کرده است.

اگر شما هم به این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری نگاه می‌کنید و یا قصد یک سفر طولانی مدت و یا مهاجرت به این شهر زیبا را دارید نیازی به نگرانی برای ارسال بار نخواهید داشت؛ چرا که تهران ایر فریت هر زمان که نیاز به وسایل شخصی خود را داشتید در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب ترین قیمت، ارسال هوایی بار به قرقیزستان از طریق فرودگاه شهر اوش را انجام خواهد داد.

هزینه های ارسال بار به قرقیزستان بر چه اساسی محاسبه می شود؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه فریت بار کالا به قرقیزستان تاثیر گذار هستند. که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن و حجم بار: هزینه‌ ارسال بار با وزن و حجم بار رابطه مستقیم دارد، هر چه وزن و حجم بار شما بیشتر باشد هزینه ارسال بار هم بیشتر خواهد بود.
  • نوع بار: نوع بار نیز در تعیین هزینه تاثیر گذار است به طور مثال اگر بار شما از کالاهای خطرناک باشد یا نیاز به بسته بندی خاص یا مجوز خاصی داشته باشد، هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.
  • تعرفه کشور مبدا و مقصد، مدت زمان پرواز، تعرفه ایرلاینی که برای حمل بار انتخاب کردید، خدمات و مدارک لازم در طی تشریفات گمرکی نیز در میزان هزینه پرداختی تاثیرگذار هستند.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه ها ارسال بار به شهرهای مختلف قرقیزستان از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در تماس باشید.همچنین برای مطالعهبیشتر در این زمینه به صفحه صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار در وب سایت ما مراجعه نمایید.

نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های قرقیزستان چگونه است؟

در انتهای مسیر حمل بار هوایی به قرقیزستان، کالاهای حاوی لوازم منزل و یا وسایل شخصی مسافران که در حال اقامت در قرقیزستان و شهر های آن هستند شامل عوارض گمرکی نمی‌شود و نیازی به پرداخت هزینه ندارند اما در صورتی که بار تجاری و یا نو در میان آن ها باشد، هزینه های گمرکی از گیرنده بار دریافت خواهد شد. ( وب سایت اداره گمرک کشور قرقیزستان )

همچنین کالاهایی که به قصد صادرات و به عنوان بار تجاری وارد قرقیزستان می‌شوند در ابتدا باید با لیستی که به مامور گمرک داده شده چک شود، سپس عوارض گمرکی با توجه به فاکتور خرید کالا که ضمیمه بارنامه شده است توسط مامور گمرک قرقیزستان تعیین و دریافت می‌شود. این مبلغ باید نقدا و قبل از خروج بار از فرودگاه توسط گیرنده کالا و یا نماینده او پرداخت شود.

کسب اطلاعات گمرک جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در قرقیزستان :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در قرقیزستان :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد مراحل ارسال بار به قرقیزستان به پایان رسید. امیدواریم که مقبول باشد و توانسته باشیم جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشیم. در غیر اینصورت از شما درخواست می‌شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد ارسال هوایی بار به قرقیزستان  را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام