فهرست عناوین

شاید باور پذیر نباشد اما اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید، می‌توانید برای انتقال تمام لوازم شخصی و منزل تان و یا به منظور کارگو تجاری از خدمات شرکت هواپیمایی تهران ایر فریت استفاده نمایید. این شرکت برای بسته بندی و “ارسال بار به ایتالیا” به شما مشاوره رایگان داده و با به صرفه ترین قیمت ها جهت بسته بندی تخصصی و پیک آپ در محل حضور خواهد یافت. مسلما بعد از همکاری و دریافت خدمات با به صرفه ترین قیمت‌ها، کیفیت سرویس دهی شرکت هوای ایر فریت برای‌تان روشن خواهد شد.

ارسال بار به ایتالیا

حمل بار هوایی به ایتالیا از فریت ‌بار فرودگاه امام خمینی با مناسب ترین قیمت

مجموعه تهران ایر فریت شرایطی برای مهاجران و مسافران فراهم آورده که تنها با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانند از خدماتی جامع در زمینه مهاجرت و “ارسال هوایی بار به ایتالیا”  دریافت کنند. از جمله این خدمات عبارتند از ؛ ارائه مشاوره رایگان، کارشناسی و بازدید از بار، بسته بندی تخصصی اسباب شما در منزل و یا هر محلی دیگری از مشخص کرده‌اید، سرویس “حمل بار هوایی به ایتالیا” از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی، انجام تمام تشریفات مربوط به گمرک و صدور بارنامه هوایی. برای اطلاع از نحوه دریافت خدمات مربوط به ارسال بار به ایتالیا و استعلام قیمت های حمل بار هوایی به ایتالیا تنها کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به ایتالیا، یاری دهد.

فرستادن بسته به شهرهای دیگر ایتالیا با قیمتی مناسب

اگر عزیزی در ایتالیا دارید و یا قصد ارسال بسته ای به هر کدام از شهرهای ایتالیا را دارید، به راحتی می‌توانید با استفاده از سرویس های مختلف که توسط شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌شوند استفاده کنید. مجموعه تهران ایر فریت برای بارهایی که بالای 45 کیلو گرم باشند، پیشنهاد می‌دهد که به جای استفاده از سرویس پست جمهوری اسلامی از سرویس فریت بار به ایتالیا برای ارسال بارهای حاوی سوغات، هدیه و… به ایتالیا و شهرهای این کشور مثل میلان، ناپل، جنوا، تورین، فلورانس و رم استفاده کنید. فریت بار از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود.

از جمله مزایای این ارسال هوایی دارا بودن بیمه، بالا بودن سرعت، امنیت بالای این روش ارسال بار به ایتالیا است. برای مثال با حمل هوایی بسته شما تنها در کمتر از یک هفته به مقصد خواهد رسید.

ارسال هوایی بار به ایتالیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت های هواپیمایی به مقصد فرودگاه های ایتالیا می‌توانند از فرودگاه امام خمینی بار حمل کنند؟

برای ارسال بار به کشوری مثل ایتالیا شرکت های هواپیمایی مختلفی هستند که از مبدا فرودگاه امام به فرودگاه های محتلف در شهرهای ایتالیا می‌توانند بار ارسال کنند. سالانه میلیون ها نفر از طریق این شرکت های هوایی به ایتالیا سفر کرده و یا از به وسیله فریت و کارگو محموله های خود را از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه شهرهای رم ، میلان، ناپل، جنوا، تورین، فلورانس ارسال می کنند. برای ارسال بار به ایتالیا می‌توانید ، از ناوگان هواپیمایی‌های زیر را استفاده کنید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایروفلوت

تعیین هزینه و استعلام تعرفه ارسال بار به ایتالیا

مشاوران شرکت تهران ایر فریت شما را در زمینه های مختلف راهنمایی می‌کنند. شرایط پذیرش بار به ایتالیا، برآورد هزینه هاو نرخ های مختلف شرکت های هواپیمایی و رزرو جا و غیره مواردی هستند که ممکن است شما را در انتخاب نحوه ارسال بار به ایتالیا و انتخاب شرکت هوایی مناسب سردر گم کند. کارشناسان تهران ایر فریت با ارائه اطلاعات لازم در تمام این زمینه ها شما را برای انتخابی اقتصادی و امن راهنمایی خواهد کرد.

معرفی خدمات تهران ایر فریت در بخش حمل هوایی بار به ایتالیا

  • نحوه فرستادن بار مسافری به ایتالیا

هر مسافری برای سوار شدن بر هواپیما و رفتن به ایتالیا مسافر ویا مهاجر با محدودیت‌هایی برای حمل مواجه است. با توجه به محدودیت‌های ایرلاین‌ها، مسافران به مقدار محدودی بار می‌توانند همراه خود به کشور ایتالیا ببرند و بیش از آن مقدار مشمول پرداخت هزینه گزافی هستند. بنابراین بسیاری از مسافران دغدغه حمل اسباب و اثاثیه ای را دارند که بیش از حد مجاز بوده و خیلی اوقات به دلیل ناآگاهی ملزم به پرداخت جرائم اضافه بار می‌شوند. در حالی که برای ارسال بار اضافی به ایتالیا خیلی راحت می‌توانی از طریق فریت بار هوایی به ایتالیا اقدام کنید.

 

بیشتر بدانید: شش نکته در مورد صرفه جویی در هزینه حمل هوایی

 

  • فرستادن لوازم و وسایل منزل به ایتالیا

اگر قصد مهاجرت و ارسال تمام وسایل منزل تان به ایتالیا را دارید و یا به منظور تجارت می‌خواهید کالایی را به ایتالیا بفرستید، امن‌ترین و به صرفه ترین مسیر برای انجام این کار ارسال بار از طریق ترمینال بار فرودگاه امام توسط شرکت‌های حمل بار مثل تهران ایر فریت است. چرا که علاوه بر مزیت‌های ذکر شده سریع‌ترین روش نیز می‌باشد. ( How to Relocate Your Households to Italy )

  • فرستادن و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به ایتالیا

شاید تعجب آور باشد، اما شما می‌توانید لوازم منزل حتی مبل و تختخواب‌تان را هم به ایتالیا از طریق سرویس فریت بار هوایی ببرید. و اگر می‌خواهید برای گسترش تجارت و ارسال محصولاتتان به ایتالیا مبلمان و پیانو بفرستید، بهتر است با ارسال کارگو به ایتالیا که از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده سرویس حمل بار هوایی است استفاده کنید. مجموعه تهران ایرفریت برای سهولت شما خدمات مختلفی از جمله مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی و.. نیز ارائه می‌دهد تا شما با اطمینان بیشتری بتوانید بدون دردسر محموله خود را به ایتالیا برسانید.

  • بهترین راه برای فرستادن فرش و تابلو فرش به ایتالیا

شاید ندانید اما شهره فرش های ایرانی به مردمان ایتالیا نیز رسیده است. علاوه بر مهاجران ایرانی، بسیاری از مردمان ایتالیا نیز به خرید و استفاده از فرش ها و تابلو فرش‌های ایرانی علاقه مند هستند. ارسال فرش و تابلو فرش به ایتالیا از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و از طریق سیستم فریت بار به ایتالیا ممکن است. از آنجا که تابلو فرش ها کالاهای با ارزشی هستند، پس بسته بندی آن‌ها نیز باید با دقت انجام شود. به دلیل اهمیت این موضوع مجموعه تهران ایر فریت نیروی های متخصص در این زمینه برای یاری رساندن به شما مشخص کرده است.

  • صنایع دستی به ایتالیا چطور بفرستیم؟

اگر جزو تاجران صنایع دستی ایران هستید و قصد صادرات و گسترش کسب و کار خود را دارید، می توانید از طریق ترمینال بار فرودگاه امام برای ارسال بار به ایتالیا استفاده نمایید. همچنین مجموعه تهران ایر فریت این امکان را فراهم نموده تا به صورت رایگان بتوانید مشاوره گرفته و اطلاعات کامل به دست آورید. چرا که برای حمل هوایی کالا به ایتالیا باید قوانینی را رعایت کنید که دریافت مشاوره می‌تواند از بروز بسیاری از مسائل ناخواسته جلوگیری کند.

  • ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به ایتالیا

همانطور که می‌دانید ایتالیا در قاره اروپا و عضو و تابع قوانین اتحادیه اروپا می‌باشد. بنابراین به مانند سایر کشورهای عضو ورود برخی کالاها به این کشور ممنوع می‌باشد. اما ارسال خشکبار، میوه و سبزیجات به ایتالیا محدودیتی ندارد. اما چون محدودیت هایی برای ارسال مواد غذایی وجود دارد، برای جلوگیری از فاسد شدن باید از سریع‌ترین روش ممکن استفاده کرد. بنابراین ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام بهترین انتخاب ممکن است. جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به ایتالیا می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

  • ضوابط ارسال قارچ به ایتالیا

یکی دیگر از محصولات خوراکی که از ایران به ایتالیا ارسال می‌شود قارچ است. به دلیل محدودیت‌هایی مواد غذایی مثل قارچ، نوع بسته بندی و زمان ارسال از حائز اهمیت زیادی است. مشاوران مجموعه تهران ایر فریت به شما در مورد بسته بندی تخصصی راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهند تا بدون دردسر از طریق ترمینال بار فرودگاه امام به ایتالیا بتوانید بسته های قارچ خود را بفرستید.

  • ارسال و صادرات زعفران به ایتالیا

زعفران ایران یکی از ارزشمندترین چاشنی‌ها در تمام دنیا است. کیفیت زعفران ایران بر کسی در جهان پوشیده نیست. اگر قصد تجارت و یا ارسال این محصول را به ایتالیا دارید، باید در بسته بندی و روش ارسالی دقت فرمایید. مسلما برای ارسال سریع و مقرون به صرفه بار زعفران بهتر است از طریق کارگو فرودگاه امام اقدام کنید. اگر تا به حال تجربه ارسال زعفران به ایتالیا را ندارید، نگران نباشید، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروهای مجرب شما را تمام روند بسته بندی، انبار محصول تا زمان ارسال بار، حمل از فرودگاه امام و طی کردن تشریفات گمرکی و.. شما را هدایت می‌کند.

  • آیا فرستادن لوازم و تجهیزات رستوانی مثل گاز و کباب زن و خمیر زن به ایتالیا مجاز است؟

هر فرهنگی غذاها و محصولات به خصوص خود را دارد. برای درست کردن این غذاها نیز ابزار به خصوصی باید داشته باشید. پخت نان و یا روش کباب کردن برخی غذاها منحصر به خود ایرانیان است. با احداث رستوران های ایرانی در ایتالیا نیاز به این لوازم نیز بیشتر شده است. بنابراین اگر قصد ارسال ابزار پخت مثل دیگ، دستگاه خمیرزن، کباب زن، اجاق های کباب و… را به ایتالیا دارید می‌توانید از سرویس های مختلف هوایی استفاده نمایید. در این امر مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا بهترین مسیر را به شما نشان دهند.

  • ضوابط مربوط به بارهای تجاری و غیر تجاری به ایتالیا

مسافرین و تجار موظف اند قبل از ارسال بار هر بسته ای نسبت به قوانین گمرکی ایتالیا اطلاعات لازم کسب کنند. با توجه به این که عدم رعایت قوانین گمرکی می‌تواند موجب جریمه مالی برای شما شود، بهتر است قبل از ارسال بار تجاری و یا ارسال اضافه بار خود از طریق فریت بار، در مورد ممنوعیت های گمرکی ایتالیا اطلاع کسب کنید. مجموعه تهران ایر فریت این اطمینان را به شما می‌دهد که به بهترین شکل بار و بسته شما را به ایتالیا ارسال کند. چرا که این مجموعه دارای سابقه چندین و چند ساله بوده و اطلاعات لازم در زمینه گمرک ایتالیا را به طور کامل در اختیارتان خواهد گذاشت.

  • برگزاری نمایشگاه و ارسال آثار به ایتالیا

برخی از هنرمندان و یا تجار به منظور فروش و معرفی کالا یا فرهنگ ایرانی اقدام به برگزاری نمایشگاه در ایتالیا می‌کنند. برای ارسال محصولات باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و باید بدانید که ارسال هوایی بار به ایتالیا بهترین انتخاب برای مرسوله های هنری است. چرا که سریع ترین و امن ترین روش می‌باشد. اما قبل از هر کاری بهتر است با مشاوران تهران ایر فریت تماس گرفته و اطلاعات لازم در مورد گمرک دو کشور را جویا شوید.

  • ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به ایتالیا

ارسال ظروف چینی نیز باید با بسته بندی و دقت زیاد انجام شود، چرا که خطر شکستن و آسیب به سایر بارها وجود دارد. همچنین کوتاه بودن مسیر برای اطمینان از سالم رسیدن بار اهمیت دارد، بنابراین توصیه ما به شما استفاده از فریت بار یا کارگو فرودگاه امام برای به حداقل رساندن زمان حمل است.

حمل بار هوایی به ایتالیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

برای ارسال بار به ایتالیا چه شرایط و مراحلی باید رعایت شود؟

شما چه به عنوان مسافر و چه به عنوان تاجر و یا مهاجر می‌توانید اسباب خود را از طریق سرویس فریت بار به ایتالیا ارسال نمایید. برای مثال ارسال چمدان های اضافه، ارسال لواز مستعمل منزل مهاجران، ارسال بار تجارتی، ارسال وسایل و کتب دانشجویی، ارسال تابلوها و آثار هنری و…. همگی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به ایتالیا امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که به تمام شهرهای ایتالیا می‌توانید بار ارسال کنید. البته بارهای تجاری استثنا هستند و باید برای آن ها عوارض گمرکی پرداخت شود. بارهای مسافران و دانشجویان نیاز به پرداخت گمرکی ندارد. در ادامه مراحل ارسال بار در ترمینال بار فرودگاه امام را شرح داده ایم.

ارائه مشاوره به صورت رایگان برای ارسال بار به ایتالیا با هواپیما

در واقع شرکت های فریتی که در قسمت بار فرودگاه امام مستقر هستند، هر کدام نماینده یکی از شرکت های هواپیمایی یا نهادهای نظارتی‌اند. این شرکت ها موظف اند نسبت به ارائه اطلاعات لازم درباره قوانین، شرایط و ضوابط نهادهای دولتی کشور مبدا و مقصد، مقررات گمرکی، دستورالعمل های مربوط به نحوه بسته بندی در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به مسافران اطلاعات و خدمات لازم را ارائه دهند.

اگر سوالی در زمینه ارسال بار به ایتالیا دارید و یا برای اولین بار قصد انجام این کار را دارید، حتما از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایرفریت استفاده نمایید.

اهمیت بسته بندی تخصصی محمولات به هنگام حمل بار هوایی به ایتالیا

یکی از مهم ترین عوامل در حفظ امنیت پرواز و همچنین سلامت بار و مرسوله شما، به هنگام ارسال هوایی بار به ایتالیا، نحوه بسته بندی آن است. مسلما بسته بندی نادرست موجب آسیب خواهد و در نهایت در گمرک ایتالیا ملزم به پرداخت خسارت های مادی و معنوی خواهید بود.

مجموعه تهران ایر فریت برای اطمینان از بسته بندی درست و تخصصی، متخصصانی به منزل شما نیز ارسال می‎کند تا تمام لوازمی که قصد فریت شان به ایتالیا را دارید به صورت تخصصی در جعبه های مخصوص و یا بر روی پالت قرار دهد. با چنین بسته بندی مستحکمی حمل هوایی بار را در باربری فرودگاه امام به سلامت تحویل گرفته و در ایتالیا به سلامت تحویل شما خواهد داد.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: بسته بندی محمولات هوایی در ترمینال بار فرودگاه امام

 

چه اقدامات در گمرک فرودگاه امام انجام میشود؟

در گمرک بار شما وزن گیری شده و توسط افسران گمرک بررسی می‌شود؛ تهیه مدارک مورد نیاز برای خروج رسمی و قانونی بار از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام برای تمام بارهای تجاری و مسافری ضروری است. همانطور که مشخص است نمی توانید کالاهای ممنوع را با خود به شهرهای ایتالیا ببرید، این مراحل و تشریفات گمرکی جهت جلوگیری از خروج و ورود مواد ممنوعه در هر دو کشور انجام می‌شود. هر چند که می‌توانید تمام اثاثیه منزل تان را به کلیه شهرهای ایتالیا بفرستید.

تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به ایتالیا ، قابل انجام است. می‌توانید لوازمی مثل کتاب ها، مواد غذایی دارای بسته بندی تجاری، البسه، مبل، کمد، پیانو، فرش و صنایع دستی، میز، و…. را بدون هیچ ممانعتی به ایتالیا ببرید. برای ارسال بار به ایتالیا  از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام ارائه مدارک زیر ضروری است.

  • لیست بسته‌بندی بار  (Packing List)
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

اگر قصد ارسال بار به ایتالیا به طریق تجاری ، از ار فرودگاه امام دارید، به عنوان تاجر یا صادر کننده برای طی تشریفات گمرکی موظف به ارائه مدارک زیر می‌باشید.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

مرحله صدور بارنامه هوایی برای ارسال به ایتالیا

بعد از طی تمام مراحل بالا و گرفتن مجوز قانونی خروج بار از ایران، یک برگه بارنامه هوایی به ایتالیا صادر می‌گردد. حال فرستنده باید برای حتمی کردن رزرو صورت حساب ارسال بار را پرداخت کند. پس از پرداخت صورت حساب محموله به شرکت هواپیمایی برای ارسال به ایتالیا تحویل داده می‌شود.

خدمات شبانه روزی ارسال بار به ایتالیا

به عنوان فرستنده و یا گیرنده بار در تمام بیست و چهار ساعت روز و در تمام مراحل ارسال بار به ایتالیا می‌توانید از خدمات و مشاوره های مجموعه تهران ایرفریت به منظور کسب اطلاع از وضعیت مرسوله استفاده کرده و به صورت آنلاین و تلفنی با متخصصین این موسسه در ارتباط باشید. پس از رسیدن بار نیز پرسنل شرکت هواپیمایی در ایتالیا با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

ترخیص بار در کشور مقصد باید ظرف 48 ساعت صورت بگیرد. در غیر این صورت بار شما به انبار فرودگاه منتقل شده و در این صورت باید هزینه انبار به نسبت وزن و حجم بارتان پرداخت کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار به ایتالیا از طریق شهر دلخواه شما در این کشور

مجموعه تهران ایر فریت بار شما را با اطمینان کامل به تمام شهرهای ایتالیا می‌تواند ارسال نماید. در ادامه به برخی از شهرهای پر طرف دار ایتالیا پرداخته ایم.

ارسال بار به رم

  • ارسال کارگو به رم

شهر رم به عنوان پایتخت و مرکز ایتالیا شناخته می‌شود. رم با تاریخ هزار ساله اش مقصد بسیاری از توریست‌ها است. آثار باستانی و مراکز مدرن این شهر جذابیت زیادی برای مردمان سایر کشورها دارد. رم مرکز خانه های مد و فشن و بسیاری از برندهای تجاری در زمینه مد و آرایش است. به طوری که به عنوان چهارمین مرکز تجارت مد شناخته می‌شود. تهران ایرفریت مسئولیت کامل در قبال ارسال بارتان به رم بر عهده می‌گیرد. با دریافت خدمات حمل بار هوایی به ایتالیا  از این مجموعه نیازی به نگرانی درباره بسته بندی، ارسال و تشریفات گمرکی ندارید.

ارسال بار به میلان

  • حمل هوایی بار به میلان

میلان دومین شهر پر جمعیت ایتالیا می‌باشد. بنابراین به منظور تجارت و مهاجرت بسیار مورد توجه نیز قرار می‌گیرد. این شهر نیز در زمینه مد، اقتصاد، ورزش، معماری و… پیشرو بوده و مورد توجه است. از این رو فرستادن بار هواپیما برای بسیاری از علاقه‌مندان به شهر میلان حائز اهمیت است که مجموعه تهران ایرفریت به کمک متخصصین خود انجام ارسال هوایی بار به ایتالیا را برای مشتریانش به آسان‌ترین شکل ممکن فراهم آورده است.

ارسال بار به ناپل

  • ارسال بار به ناپل

شهر ناپل سومین شهر پرجمعیت ایتالیا است که در جنوب این کشور واقع شده است. این کلان شهر نیز مرکز اقتصادی و فرهنگی است و آثار باستانی و ساختمان‌های مربوط به قرون وسطی و امپراتوری آن زمان وجود دارد. بسیاری از علاقه‌مندان به منظور بازدید از آثار باستانی، مسابقات ورزشی و تجارت به این شهر سفر و یا بار ارسال می‌کنند.

اگر تصمیم به ارسال بار بیشتر با هزینه و کیفیت انتقال مناسب به شکل حمل هوایی بار به ناپل را دارید. تهران ایرفریت آماده ارائه خدمات ارسال بار به ایتالیا ،  به شماست.

ارسال بار به جنوا

  • فریت بار به جنوا

جنوا در شمال غرب ایتالیا و در کرانه دریای مدیترانه واقع شده است. این بندر در قرون وسطی تنها یک روستا بوده است. اما به دلیل اهمیتی که در مسیر و تقاطع ها دارد، امروزه به عنوان یکی از بنادر مهم ایتالیا شناخته می‌شود. اگر شما هم به شهر جنوا به عنوان گزینه ای ویژه نگاه می‌کنید و قصد دارید وسایل منزل یا وسایل شخصی‌تان را همراه خود به این شهر خوش آب و هوا از طریق فرستادن بار با هواپیما ببرید، کافیست با مجموعه تهران ایرفریت در تماس باشید.

ارسال بار به تورین

  • فرستادن بار  با هواپیما به تورین

تورین نخستین پایتخت ایتالیا در قرن 19 بوده است و از لحاظ جمعیتی و اقتصادی در ایتالیا بسیار حائز اهمیت است. ابنیه های تاریخی و آثار دیدنی در این شهر بسیار زیاد است. اما کلیسای جامع سن جووانی یکی از مراکز دیدنی مشهور این شهر است که به قرن پانزده بر می‌گردد. شاید زندگی در این شهر دلچسب شما را مجاب به اقامت بیشتر کند. اگر در مدت اقامت خود به وسایل شخصی خود در ایران نیاز داشتید در کوتاه‌ترین زمان و به صرفه‌ترین قیمت، ارسال بار به ایتالیا به صورت هوایی برایتان میسر خواهد شد.

ارسال بار به فلورانس

  • ارسال لوازم شخصی به فلورانس

فلورانس از شهرهای مهم تاریخی ایتالیاست و هم اکنون پایتخت ناحیه توسکانی این کشور می‌باشد. لئوناردو داوینچی نقاش مشهور بیشتر سال های عمر خود را در این شهر گذرانده است. این شهر در سده های میانه مرکز بازرگانی و مردمانش از ثروتمندترین ها در دوران خود بوده اند. شاید علاقه به عکاسی از این شهر را داشته باشید. اگر دوربین عکاسی یا وسایل الکترونیکی خود را به همراه وسایل دیگر خود در ایران فراموش کرده‌اید تنها کاری که قرار است انجام دهید تماس با مجموعه تهران ایرفریت است. بسته‌بندی، ارسال هوایی بار به ایتالیا را به ما بسپارید.

چه چیزهایی در محاسبه هزینه ارسال بار به ایتالیا موثر هستند؟

مسلما برای اینکه بتوانید مناسب ترین قیمت برای ارسال بار به ایتالیا را پیدا کنید باید وقت گذاشته و عجله نکنید. بنابراین قبل از اینکه در مورد شرکت و باری که می‌خواهید به ایتالیا ارسال کنید، تصمیم بگیرید، حتما مشورت گرفته و صبور باشید. وزن در تعیین هزینه ارسال بار به ایتالیا بسیار اهمیت دارد. مشخصا هر چه وزن بسته شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری بابت ارسال باید پرداخت کنید.

عوامل دیگری که در قیمت تمام شده ارسال بار نقش دارند عبارتند از؛ مسافت، کشور مقصد، نوع بسته، حجم بار، خدمات و مدارک در طی تشریفات گمرکی در تعیین هزینه فریت بار به ایتالیا موثر هستند. همچنین خطوط هواپیمایی که برای ارسال بارتان به ایتالیا انتخاب می‌کنید، در هزینه ارسال هوایی بار به ایتالیا بسیار اهمیت دارد. برای مثال هزینه ارسال بار با خط ایران ایر با ارسال بار از طریق خطوط امارات به مقصد یکسان متفاوت است.

پس برای اطلاع از مزایای هر خط و تفاوت ها می‌توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و از مشاوران مجموعه باری فرودگاه امام در مورد حمل بار هوایی به ایتالیا راهنمایی دریافت کنید.

 

بیشتر بدانید:  نحوه محاسبه هزینه ارسال بار هوایی

 

نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاههای ایتالیا

پس از اتمام پروسه ارسال بار به ایتالیا، بسته ها و بارهایی که ماهیت تجاری ندارد و جزو اسباب مهاجرین و مسافرین محسوب می‌شود، در گمرک ایتالیا مشمول عوارض نخواهد شد. باید بدانید که نو بودن اجناس مشمول عوارض گمرکی شده حتی اگر در میان بار منزل و مستعمل خانه تان به ایتالیا باشد. اما در مورد بارهای تجاری سخت گیری بیشتری می‌شود.

بارهای تجاری باید با لیست بارنامه مطابقت داشته و مدارک برای محاسبه گمرکی بر اساس فاکتور و هزینه بیمه و حمل بررسی و تعیین می‌شود. عوارض گمرکی باید قبل از خروج بار از فرودگاه ایتالیا پرداخت شود. سپس گیرنده کالا یا نماینده او می‌تواند بار را تحویل بگیرد.

تمام بارهای شخصی و تجاری را باید حداکثر تا 48 ساعت پس از ورود بار به فرودگاه مقصد ترخیص نمایید. در غیر این صورت بارتان به قسمت انبار فرودگاه فرستاده شده و در این شرایط هزینه های انبارداری را نیز باید پرداخت کنید.

اطلاعات گمرک ایتالیا جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مور نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در ایتالیا:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در ایتالیا:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به ایتالیا به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سئوالات شمارادر مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست میشود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکیلی را در مورد نحوه حمل بار هوایی به ایتالیا ، دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام