فهرست عناوین

خیلی از کسانی که به کشورهای دیگر سفر و یا مهاجرت می‌کنند، نگران بردن بارهای اضافه و وسایلی هستند که در مقصد نیاز دارند. از آنجا که روش های حمل زمینی و دریایی سرعت و امنیت حمل هوایی را ندارد، افراد تمایل بیشتری برای استفاده از ارسال بار با هواپیما دارند. اما چه وسایلی را می توان به کشور جمهوری چک با هواپیما ارسال کرد. برای کسب اطلاعات در این زمینه در ادامه مقاله با ما همراه باشید و جهت دریافت خدمات مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، پیک آپ و انجام تمام امور مربوط به “ارسال بار به جمهوری چک” با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

ارسال بار به جمهوری چک

راه های به صرفه برای ارسال بار به جمهوری چک

برای ارسال بارهای شخصی و تجاری خود می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان، بسته بندی استاندارد، پیک آپ تا فرودگاه، انجام کامل امور گمرکی، صدور بارنامه و پشتیبانی شبانه روزی مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید. هزینه های حمل هوایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که این مجموعه برای حفظ رضایت شما، با توجه به نیازتان بهترین و به صرفه ترین سرویس ها را پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاع از هزینه ها و کارشناسی از بار تان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی “ارسال بار به چک” و دیگر نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل “حمل بار هوایی به چک”، یاری دهد.

از فرودگاه امام به هر شهری در جمهوری چک محموله بفرستید

هر کس بنا به منظوری ممکن است قصد “ارسال هوایی بار به چک” را داشته باشد. مهاجران و تجار بیشترین متقاضیان ارسال بسته به شهرهای مختلف جمهوری چک هستند. از آن جا که سیستم پست دارای محدودیت هایی است، شما می‌توانید برای ارسال هر بسته ای حتی بسته های کمتر از 45 کیلوگرم از سرویس های حمل هوایی به جمهوری چک استفاده کنید. مجموعه تهران ایر فریت به شما بهترین مسیر را با توجه به نوع بار و شهر مقصد پیشنهاد خواهد داد. به علاوه خدمات دیگری به منظور سهولت و آسایش شما مثل بسته بندی تخصصی، بازبینی از بار، حمل تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و.. ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است این روش حمل به دلیل داشتن بیمه هوایی و سرعت بالا در تحویل بسیار محبوب می‌باشد. فراموش نکنید که هر بسته ای را (غیر از کالاهای ممنوعه) می‌توانید از فرودگاه امام به هر شهری در جمهوری چک مثل پراگ و برنو ارسال نمایید و طی 4 الی 5 روز در مقصد تحویل بگیرید.

ارسال بار به چک

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت های هواپیمایی از فرودگاه امام به مقصد جمهوری چک فعالیت دارند؟

برای ارسال هوایی بار به جمهوری چک، شرکت های هواپیمایی مختلفی از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی در حال فعالیت هستند. هر کدام از این شرکت های معتبر، سالانه میلیون ها مسافر و هزاران تن بار را به فرودگاه های مختلف شهرهای پراگ، برنو، اوستراوا،  پلزن و… در جمهوری چک می‌رسانند. شما می‌توانید برای بهره مندی از سرویس های حمل هوایی از طریق یکی از شرکت های هواپیمایی زیر اقدام کنید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

هزینه های ارسال هوایی بار به چک چگونه محاسبه می شود؟

قیمت حمل هوایی بار به عوامل مختلفی بستگی دارد. پس نمی توان به راحتی هزینه های جابجایی بار را مشخص کرد. شما برای استعلام از این هزینه ها کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا پرسنل مجموعه تهران ایر فریت با توجه به نوع بار، شهر مقصد، ایرلاین، وزن و حجم بار و … هزینه های حمل هوایی کالا به جمهوری چک را اعلام کنند. شما می‌توانید با دریافت مشاوره رایگان از این مجموعه تمامی ابهامات خود را از بین ببرید.

چه بارهایی را می توانیم به کمک تهران ایر فریت به جمهوری چک بفرستیم؟

  • ارسال بارهای مسافری به جمهوری چک با تهران ایرفریت

هر مسافر با توجه به مقصد و نوع بلیطش مقدار بار محدودی می‌تواند با خود سوار هواپیما کند. اگر بیش از مقدار مشخص شده سوار هواپیما کند، ملزم به پرداخت جریمه خواهد بود. برای جلوگیری از این مساله می‌توانید اضافه بار مسافری خود را به کشور مقصد فریت کنید. اینگونه بار شما با هزینه ای منصفانه به مقصد خواهد رسید.

 

بیشتر بدانید: چگونه از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از ایران بار ارسال کنیم؟

 

  • حمل هوایی و صادرات اثاثیه منزل به جمهوری چک با روشی آسان

اگر برای مهاجرت نگران حمل اسباب منزل خود به شهر جدیدتان هستید، به راحتی می‌توانید این کار را با کمک مجموعه تهران ایر فریت انجام دهید. این مجموعه به دلیل داشتن نیروهای مجرب و خدمات گسترده به شما در تمامی مراحل مهاجرت خدمات لازم را ارائه می‌دهد. پس برای بسته بندی و زمان ارسال اسباب منزل نگران نباشید. حتی حضور شما شرط نیست، تنها کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا نحوه انجام انتقالات با به صرفه ترین قیمت توضیح داده شود. ( IMPORTING YOUR HOUSEHOLD BELONGINGS INTO THE CZECH REPUBLIC )

  • امکان حمل مبل و پیانو شخصی و تجاری به جمهوری چک

انتقال مبل و پیانو مستعمل به جمهوری چک بدون هیچ مشکلی قابل انجام است. شما می‌توانید برای آشنایی با نحوه انجام این کار و محدودیت ها با شماره های درج شده تماس گرفته تا برای فریت بار شخصی اطلاعات لازم را کسب کنید. در ضمن برای حمل این اثاثیه به منظور تجارت، مدارک و شرایط بیشتری باید دارا باشید. مجموعه تهران ایر فریت شما را در ارسال کارگو کالاهای تجاری نیز راهنمایی می کند.

  • فرش و تابلو فرش به جمهوری چک بفرستید

چه به منظور تجارت و چه به منظور مصرف شخصی می‌توانید فرش های گرانبهای ایرانی را به کشور جمهوری چک ارسال نمایید. فقط باید نسبت به محدودیت های حمل این محصول با ارزش به هنگام ارسال توجه کنید. همچنین بسته بندی این محصولات برای حفظ ارزش مادی و معنوی آن بسیار اهمیت دارد، پس حتما از خدمات بسته بندی تخصصی مجموعه تهران ایرفریت استفاده نمایید.

  • صنایع دستی خود را با هواپیما به جمهوری چک بفرستید

از طریق ترمینال بار فرودگاه امام شما می‌توانید صنایع دستی ایرانی را به کشور جمهوری چک ارسال کنید. برای کسب اطلاع از مدارک و شرایط لازم با شماره های درج شده تماس گرفته تا مشاوران شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

آگاهی از قوانین مربوط به کشور جمهوری چک ضروری است که ارائه این اطلاعات بر عهده شرکت های هواپیمایی یا نمایندگان این شرکت ها در باربری فرودگاه امام خمینی می‌‍باشد.

  • میوه، انواع سبزیجات  و خشکبار بار را از فرودگاه امام به جمهوری چک بفرستید

 یکی از پارامترهای مهم در ارسال مواد غذایی از طریق هواپیما به سایر کشورها، داشتن بسته بندی مناسب است. به طوری که ماده غذایی فاسد نشود و به سایر بارها آلودگی نشر ندهد. هر کشوری برای ورود مواد غذایی به کشورش قوانینی مشخص کرده است. شما برای آشنایی کامل با محدودیت های مربوط به کشور جمهوری چک با شماره های درج شده تماس گرفته تا به طور کامل راهنمایی بشوید.

  • قارچ به جمهوری چک برای صادرات و مصرف شخصی بفرستید

ارسال قارچ به جمهوری چک نیز با رعایت چهارچوب هایی قابل انجام شدن است. از آن جا که این محصول بسیار فساد پذیر است، حمل هوایی تنها روش توجیه پذیر برای صادرات می‌باشد. پس جهت اطلاع کامل از نحوه بسته بندی تخصصی قارچ با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • زعفران ایرانی به جمهوری چک بفرستید

به دلیل ارزش بالای زعفران حتی در کشور جمهوری چک، صادرات و ارسال آن بسیار مورد استقبال بوده است. شما چه به منظور مصرف شخصی و چه تجارت می‌توانید از فرودگاه امام و یا هر شهری در ایران به مقصد جمهوری چک بار حاوی زعفران ارسال کنید. البته توجه داشته باشید که حفظ این کالا تا مقصد به شدت به کیفیت بسته بندی آن وابسته است. پس برای انجام دقیق امور مربوط به ارسال هوایی حتما از خدمات مشاوره و بسته بندی مجموعه تهران ایر فریت بهره مند بشوید.

  • تجهیزات رستوران های سنتی را با هواپیما به جمهوری چک ببرید

شاید فکر کنید که امکان ارسال هوایی تجهیزات آشپزخانه به جمهوری چک وجود نداشته باشد. در حالی که با کسب اطلاع از شرایط و چگونگی انجام این کار به راحتی می توانید هر نوع لوازم پختی که در جمهوری چک یافت می‌شود را با هواپیما ببرید. برای این کار کافی است به قسمت باربری و کارگو فرودگاه امام خمینی مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده تماس گرفته تا تمام اطلاعات لازم ارائه شود.

  • بارهای تجاری و غیرتجاری را با هواپیما به جمهوری چک بفرستید

سرویس های حمل هوایی هم به مسافران و مهاجران و هم به تجار خدمات ارائه می‌دهد. هر چند که مدارک و شرایط حمل هوایی بار این دو گروه با یکدیگر تفاوت دارند، اما با کسب اطلاع از این تفاوت به راحتی می‌توانید اقدام به ارسال هر نوع باری بکنید. پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را در زمینه مقررات گمرکی کشورهای مختلف، امور مربوط به بار و ترخیص به طور کامل راهنمایی می کنند.

 

بیشتر بدانید: ارسال بار صادراتی به تمامی نقاط دنیا

 

  • بارهای نمایشگاهی خود را به راحتی به جمهوری چک بفرستید

با توجه به اینکه آثار نمایشگاهی به چه منظوری خارج می شوند، خروج موقت هستند و یا دائمی و… مدارک و اسناد متفاوتی نیاز است. سالانه بسیاری کشورها من جمله جمهوری چک اقدام به برگزاری نمایشگاه های بین المللی می‌نماید تا تجار و یا هنر دوستان بتوانند آثار خود را به سایر فرهنگ ها معرفی کنند. در هر صورت نحوه حمل و سلامت این آثار بسیار اهمیت دارد.

پس حتما قبل از هر اقدامی اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا تمامی آنچه که باید درباره ارسال باربه چک بدانید را مشاوره تهران ایر فریت به طور رایگان در اختیارتان بگذارند.

ارسال هوایی بار به چک

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به چک طی چه فرآیند و شرایطی انجام می شود؟

از طریق ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی شما می‌توانید هر نوع باری را به هر نقطه ای در دنیا برسانید. البته قبل از آماده کردن مرسوله باید اطلاعات کافی در مورد قوانین گمرکی کشور مبدا و مقصد به دست بیاورید. اما نگران حجم بار خود نباشید، شما برای ارسال بارهای تجاری و غیر تجاری اعم از لوازم شخصی، کتب درسی، مواد غذایی، وسایل منزل، مبلمان، فرش و سایر اسباب می‌توانید با مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام اقدام نمایید. در ادامه پله پله مراحل حمل بار هوایی به چک برای انواع کالا توضیح داده‌ایم.

  • الزام به دریافت مشاوره رایگان برای ارسال بار به جمهوری چک

جمع آوری اطلاعات درباره گمرکات، شرکت های حمل، نرخ ها و کیفیت خدمات، مدارک و اسناد مورد نیاز و …. وقت و انرژی زیادی می برد. در واقع آگاهی نسبت به این قوانین نوعی تخصص محسوب می‌شود. برای سهولت مسافران مشاوره های رایگانی توسط نمایندگان شرکت های حمل ارائه می‌شود. پس قبل از هر اقدامی برای جمع آوری اطلاعات، بازدید از محمولات، استعلام قیمت و انتخاب ایرلاین مناسب با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • بستن اصولی بارها بر اساس ضوابط هواپیمایی ها برای حمل بار هوایی به چک

برای قرار گیری بار در محفظه هواپیما باید چهارچوب هایی رعایت شود تا هم بار به سلامت به مقصد برسد و هم آسیبی به سایر بارها و بدنه هواپیما وارد نشود. همچنین اگر از بسته بندی مناسب استفاده نکرده باشید، در گمرک مقصد ممکن است اجازه ترخیص بار به راحتی داده نشود. پس برای بسته بندی تخصصی بار برای ارسال به جمهوری چک نیاز به دریافت خدمات از مجموعه هایی مثل تهران ایر فریت دارید.

این مجموعه با حضور در محل مورد نظر شما اقدام به بسته بندی و پیک آپ تا فرودگاه خواهد کرد. پرسنل این مجموعه با بررسی بار شما بهترین و به صرفه ترین بسته بندی را انجام می دهند و در صورت نیاز در پالت های چوبی مخصوص حمل هوایی بار قرار می دهند.

پس برای جمع کردن وسایل منزل، چمدان‌ها، مبلمان، ظروف آشپزخانه تا آمدن پرسنل این مجموعه صبر بفرمایید. در زمان ترخیص نیز به راحتی با مراجعه به گمرک فرودگاه مقصد می توانید بار خود را دریافت کنید.

 

بیشتر بدانید:  بسته بندی تخصصی فریت بار

 

  • مرحله تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی جهت ارسال بار به جمهوری چک

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و …. است. در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است برای تان دردسر ساز شود. پس از مشاوران خود در مورد این کالاهای ممنوعه حتما از قبل اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

  • شما می توانید لوازم شخصی، چمدان ها، لوازم منزل، پیانو، مبل، مواد غذایی، فرش، آثار نمایشگاهی و…. را از طریق حمل هوایی به کشور مقصد ببرید. در ادامه اسنادی که در گمرک مورد بررسی قرار می گیرند را نام برده‌ایم.

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده
  • اگر بار شما تجاری است و از کارگو فرودگاه امام قصد ارسال آن را دارید، حتما به همراه خود مدارک زیر را باید ارائه دهید.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به جمهوری چک

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است. مجموعه تهران ایر فریت این تضمین را می دهد که بار شما با به صرفه ترین هزینه و بالاترین کیفیت به شهر مقصد ارسال می‌شود. پس کافی است برای ارسال بار بدون دردسر و با هزینه ای مناسب تمامی امور ارسال بار به چک  را به مجموعه تهران ایر فریت بسپارید. در نهایت پس از طی تشریفات گمرکی، با پرداخت صورت حساب، رزرو شما برای ارسال هوایی کامل می‌شود.

  • پشتیبانی شبانه روزی از کالا و مرسوله در مان حمل بار هوایی به چک

مجموعه تهران ایر فریت به صورت 24 ساعته مرسوله شما را پشتیبانی می کند. پس فرقی ندارد که شما در کجا و در چه ساعتی از روز نیاز به کسب اطلاع از وضعیت بار تان داشته باشید. تنها با یک تلفن می توانید جهت اطلاع از وضعیت بارتان تماس بگیرید. همچنین پشتیبانی به صورت آنلاین نیز انجام می‌شود.

  • ترخیص و تحویل بار در مقصد 

پس از اتمام پروسه حمل بار هوایی به چک و پس از اینکه بار به فرودگاه مقصد رسید، با شما از طرف مجموعه تهران ایر فریت تماس گرفته می‌شود تا بتوانید هر چه زودتر نسبت به ترخیص بار خود اقدام کنید. در صورتی که بار بیش از 48 ساعت در فرودگاه بماند، به انبار فرودگاه منتقل شده و شما مجبور به پرداخت هزینه های مازاد بر حمل هوایی نیز خواهید بود. پس حتما از مشاوران خود در مورد چگونگی ترخیص نیز سوالات لازم را مطرح کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار از ایران به هر شهری در جمهوری چک

بله شما از هر شهری در ایران می‌توانید تنها با یک تماس با مجموعه تهران ایر فریت بار خود را به هر شهری در جمهوری چک ارسال کنید.

ارسال بار به پراگ

  • کارگو و فریت بار به پراگ

پراگ پایتخت جمهوری چک که از نظر فرهنگی، تاریخی و اقتصادی بسیار مورد توجه بوده است، مقصد بسیاری از مهاجران و مسافران می‌باشد. همچنین این شهر در زمینه صادرات و واردات بسیار رونق دارد و شما به عنوان تاجر می‌توانید از مسیر هوایی برای ارسال بار به پراگ اقدام کنید.

پراگ در بررسی های به عمل آمده از سوی اتحادیه اروپا یکی از شهرهای مناسب برای کسب و کارها در شرق اروپا می‌باشد. شما نیز به منظور حضور در بازارهای اروپا می‌توانید از شهر پراگ برای ارسال هوایی بار به چک و جهت تجارت خود استفاده کنید.

عوامل تاثیر گذاری بر هزینه های ارسال بار به جمهوری چک

هزینه های ارسال بار به جمهوری چک با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می‌شود. برای آن که حمل و نقل بار شما به صرفه بشود، بهتر است نسبت به این عوامل آگاهی داشته تا بتوانید برای حمل کالا به جمهوری چک به بهترین نحو تصمیم گیری نمایید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • وزن بار
  • حجم بار
  • نوع و روش بسته بندی
  • فاصله شما تا فرودگاه
  • تجاری یا غیرتجاری بودن بار
  • شرکت هواپیمایی ارائه دهنده خدمت
  • کشور مقصد (فاصله فرودگاه مبدا تا مقصد)
  • هزینه های گمرکی با توجه به کالاهای ارسالی

برای کاهش هزینه های حمل بار هوایی به چک بهتر است با شماره های درج شده تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت شما را راهنمایی کنند.

چگونگی ترخیص بار در فرودگاه جمهوری چک

پس از اتمام پروسه ارسال هوایی بار به چک، نکته اول در مورد ترخیص بار این است که شما 48 ساعت فرصت دارید که به فرودگاه مقصد مراجعه کرده و بار خود را ترخیص کنید. ماندن بار در فرودگاه بیش از 48 ساعت برای شما هزینه های مازادی مثل انبارداری فرودگاه به بار خواهد آورد.

نکته دوم هزینه های گمرکی است. گمرک جمهوری چک به مانند سایر گمرکات اتحادیه اروپا نسبت به ورود برخی کالاها حساس هست، شما قبل از ارسال بار باید از مشاوران خود جهت اطلاع از این موارد اطلاع کسب کنید. هزینه گمرکی نیز به بارهای مستعمل و مصرف شخصی تعلق نمی گیرد. اما برای بارهایی که به منظور خرید و فروش وارد می‌شوند باید عوارض گمرکی پرداخت شود.

نکته سوم درباره مدارک مربوط به کالاهای تجاری است. حتما فاکتور فروش و خرید را به زبان انگلیسی تحویل مامور گمرک دهید. اگر کالاهای شما برای مصرف شخصی است و مامور گمرک بنا به هر دلیلی آن را نو و یا جهت خرید و فروش تشخیص دهد باید بابت آن نیز عوارض پرداخت کنید. پس قبل از ارسال بار به چک با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت مشورت نمایید.

  • اسناد و مدارکی باید در گمرک جمهوری چک به همراه داشته باشید

برای بارهای مسافری در گمرک جمهوری چک از شما مدارک زیر را می خواهند.

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • به همراه داشتن مدارک زیر برای ترخیص بارهای تجاری مدارک ضروری است.

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

تمامی توضیحات لازم برای حمل و ارسال بار به جمهوری چک ارائه شد، برای کسب اطلاعات بیشتر جهت حمل بار هوایی به چک با شماره های درج شده تماس بگیرید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام