فهرست عناوین

اگر شما به دنبال راهی برای مهاجرت هستید ، میبایست  به دنبال یافتن راهی برای  “ارسال بار به دانمارک” هم باشید، مهاجرت دست خالی سخت است و نیاز به بردن وسایل ضروری زندگی برای مهاجرین، حتمی است. اگر تصمیم به ارسال کارگو تجاری یا حمل هوایی وسایل منزل خود به دانمارک را دارید، مجموعه تهران فریت با دارا بودن تیمی باتجربه و متخصص در زمینه ارسال بار و کارگو تجاری به خارج از کشور امکان مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت حمل هوایی بار، تشریفات گمرکی با به‌صرفه‌ترین قیمت‌های ارسال کارگو به دانمارک را فراهم نموده است. قطعا شما بعد از تجربه کیفیت خدمات مجموعه تهران فریت دیگر نمی توانید با هیچ مجموعه دیگری کار کنید.

ارسال بار به دانمارک

ارسال بار به دانمارک از فریت بار فرودگاه امام چقدر هزینه دارد ؟

سیاست کاری مجموعه تهران فریت رضایت مشتریانش است، از رو این مجموعه همواره خدمات خود را در زمینه های مختلف از جمله  کارشناسی و بازدید از بار،  ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “ارسال هوایی بار به دانمارک” را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به دانمارک، یاری دهد.

امکان حمل بار به تمامی شهرهای دانمارک با بهترین قیمت

اگر قصد ارسال بار برای یکی از دوستان یا آشنایان خود در کشور دانمارک به شکل هدیه، سوغات و … ( که گاها این بسته ها به صورت کم حجم و کوچک هستند) را دارید. با استفاده از خدمات فریت بار مجموعه تهران فریت امکان ارسال بارهایی کوچک و حتی زیر 45 کیلوگرم نیز برای شما فراهم شده است. این روش ارسال ن نسبت به پست پیشتاز و سایر راه های ارسال بار به دانمارک، امن تر و سریع تر بوده و دارای بیمه نامه هوایی معتبر می باشند. مدت زمان لازم برای رسیدن بار به دانمارک بین چهار تا پنج روز کاری می باشد.

ارسال هوایی بار به دانمارک

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

شرکت هایی هواپیمایی که از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه های دانمارک خدمات حمل بار ارائه میدهند کدامند ؟

چندین شرکت هوایی در زمینه “حمل هوایی بار به دانمارک” فعال هستند که از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خدمات خود را ارائه می دهند. این شرکت‌های هواپیمایی معتبر هر ساله میلیون‌ها نفر و هزاران تن بار هوایی را بین فرودگاه امام خمینی و فرودگاه شهرهای مختلف دانمارک: آلبورگ، بیلوند، کپنهاگ و … جابجا می‌کنند. در ادامه به ناوگان های هوایی که این شرکت ها استفاده می کنند اشاره شده است. برای کسب اطلاع از مناسب ترین ایرلاین از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

نحوه استعلام قیمت و تعرفه ارسال بار به دانمارک 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه های ارسال بار به دانمارک، آشنایی با شرایط و نحوه پذیرش بار، نرخ های حمل هوایی ایرلاین های مختلف و رزرو جا جهت حمل بار خود به دانمارک با مجموعه تهران ایر فریت در تماس باشید. این مجموعه با دارا بودن مشاوران متخصص با سابقه چندین ساله در شرکت های هواپیمایی معتبر فعال در ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی ایجاد شده هستند.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به دانمارک چه چیزهایی است؟

  • ارسال بار مسافری به دانمارک

با توجه به محدودیت موجود در ایرلاین ها، مسافران اجاره دارند یک مقدار خاص را با خود به کشور دانمارک ببرند و بیش از آن مشمول پرداخت هزینه گزافی می شوند. بنابراین ارسال بار اضافی به کشور دانمارک یکی از دغدغه های مهم مسافران دانمارک است. پیشنهاد ما به شما برای ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به دانمارک است. زیرا این روش هزینه بسیار کمتری را برای شما خواهد داشت.

 

بیشتر بدانید:  راهنمای فریت بار مسافری

 

  • ارسال و صادرات لوازم خانگی و اسباب منزل به دانمارک 

اگر قصد تجارت یا مهاجرت به کشور دانمارک را دارید برای ارسال تمام وسایل منزل و کالای تجاری خود به کشور دانمارک بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ارسال بار به دانمارک از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی توسط شرکت های حمل بار می باشد.

  • ارسال و صادرات وسایل چوبی خانه و پیانو به دانمارک

مجموعه تهران فریت با دارا بودن سال ها سابقه در ارسال وسایل منزل به خارج از کشور خدماتی همچون ارسال وسایل خانه همچنین پیانو، مبل و تخت خواب به دانمارک را برای شما فراهم می کند. می توانید از خدمات گوناگون این مرکز در زمینه هایی مانند مشاوره رایگان، بسته‌بندی تخصصی و… استفاده نمایید. مجموعه تهران ایر فریت خیال شما را از بابت ارسال صحیح و بدون دردسر به دانمارک راحت می‌کنند.

 

  • ارسال و صادرات فرش و تابلوهای فرش به دانمارک

فرش ایرانی از جمله کالاهای نفیس و لوکس صادراتی به کشور دانمارک است.  مردم دانمارک از دیرباز تا کنون علاقه خاصی به فرش های دستباف دارند. ارسال فرش و تابلو فرس به کشور دانمارک از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام  و از طریق سیستم فریت بار به دانمارک امکان پذیر است. بسته بندی تخصصی تابلو فرش و فرش ها به دلیل ارزشمند بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مجموعه تهران فریت با دارا بودن تیمی متخصص در این زمینه می تواند با تجار و صادرکنندگان این کالا به دانمارک همکاری داشته باشد.

 

  • فرستادن و صادرات صنایع دست ساز به دانمارک

ارسال صنایع‌دستی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام امکان پذیر است، اگر صادر کننده صنایع دستی ایرانی به دانمارک هستید می‌توانید جهت مشاوره کامل و دقیق با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند. تیم تهران ایر فریت بزرگترین مجموعه در ارسال صنایع دستی به دانمارک می باشد.

حمل هوایی بار صادراتی به دانمارک مشمول قوانین خاصی می شود که شما باید از آنها قبل از انجام هر کاری آگاه باشید. دریافت مشاوره تخصصی از مشاوران تهران ایرفریت به شما در اطلاع از این قوانین کمک می کند.

 

  • صادرات میوه ، سبزیجات ، شیرینی و آجیل به دانمارک 

از آنجا که دانمارک بخشی از اتحادیه اروپاست تابع قوانین این اتحادیه است. بر اساس قوانین اتحادیه اروپا ارسال خشکبار، میوه و سبزیجات جز محصولات مجاز می باشد. ولی با توجه به اینکه محصولات مواد غذایی بوده ارسال سریع آن ها از اهمیت شایانی برخوردار است. تنها راه پیش رو تجار ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام است.

اگر قصد ارسال میوه، سبزیجات، خشکبار و شیرینی به دانمارک را دارید توصیه می‌کنیم قبل از کاری با متخصصان تهران ایر فریت تماس بگیرید.

 

 

بیشتر بدانید: حمل هوایی کارگو ازترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی

 

  • ارسال و صادرات قارچ به دانمارک 

قارچ نوعی محصول خوراکی محسوب می‌شود که از حساسیت بالایی برخوردار است، نوع بسته‌بندی قارچ اهمیت زیادی دارد و باید شرایط ویژه برای حمل داشته باشد مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی با خیال راحت بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام به دانمارک ارسال کنید.

 

  • ارسال و صادرات زعفران به دانمارک 

زعفران که به طلای سرخ شهرت دارد ارزشمندترین ادویه‌های جهان است.

این ادویه بسیار در دانمارک طرفدار دارد و بخشی از سبد غذایی مردم این کشور است از این‌رو صادرات زعفران به دانمارک از اهمیت زیادی برای هر دو کشور برخوردار است.

ارسال بار زعفران از طریق قسمت بار فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای تجار زعفران ایجاد کند.

 

  • ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی به دانمارک 

برخی لوازم رستوران که مختص به غذاهای ایرانی است در دانمارک پیدا نمی شود، ممکن شما بخواهید لوازم رستوران خود در دانمارک را از ایران تهیه نمایید،

از این رو دغدغه ارسال بار از ایران به دانمارک را خواهید داشت. در این امر مشاوران متخصص و با تجربه مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا بهترین مسیر را برای ارسال لوازم رستوران خود به دانمارک را به شما نشان دهند.

 

  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به دانمارک

فریت بار تجاری و غیر تجاری به هر کشوری از جمله کشور دانمارک دارای قوانین خاص و ساز و کار مختص به خود است. مجموعه تهران این فریت با دارا بودن کارشناسان متخصص و آگاه در مورد قوانین ارسال به کشور دانمارک به شما در ارسال بار به این کشور کمک می کنند.

مهاجران و تجار ملزم هستند قبل از ارسال بار با گمرک کشور دانمارک در تماس بوده و از قوانین گمرکی دانمارک جهت بار خود اطلاعات کسب کنند، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه سنگین گمرکی بنا به مقررات کشور دانمارک خواهند شد. بنابراین بهتر است قبل از ارسال بار تجاری و مسافری خود به دانمارک از ممنوعیت‌های گمرکی اطلاعات کامل داشته باشید. مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات به روز در مورد قوانین ارسال بار به دانمارک را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به دانمارک در کنار شما خواهند بود.

 

  • ارسال بارهای نمایشگاهی و تابلوهای نقاشی به دانمارک 

اگر شما قصد شرکت در نمایشگاه‌های مختلف دانمارک را دارید و باید محصولات خود را به دانمارک ارسال کنید ولی اطلاعات کافی از قوانین جهت ارسال بار خود به دانمارک ندارید، باید گفت بهترین و مقرون به صرفه ترین مسیر برای شما جهت ارسال بار نمایشگاهی خود به دانمارک ارسال هوایی بار به دانمارک است زیرا سریع‌ترین مسیر پیش رو است. شما در این مسیر نیاز به دریافت اطلاعات کامل از شرایط گمرکی هر دو کشور همچنین قوانین ایرلاین ها دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

 

  • ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به دانمارک

ظروف چینی و فلزی نیاز به بسته‌بندی تخصصی برای ارسال بار به دانمارک دارند تا از خطرات ناشی از جا به جایی حفظ شوند.

علاوه بر این مسیر کوتاه جهت ارسال بار از اهمیت زیادی برخوردار است پیشنهاد ما به شما ارسال بار هوایی از طریق کارگو فرودگاه امام است، زیرا جا‌به‌جایی را به حداقل ممکن می‌رساند.

حمل بار هوایی به دانمارک

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

آشنایی با شرایط و مراحل ارسال بار به دانمارک

از حمله مزیت های سرویس فریت بار به دانمارک، عدم وجود محدودیت استفاده از این سرویس می باشد. اگر شما قصد سفر یا تجارت به دانمارک را دارید برای ارسال بار خود هر چه که باشد از تابلو و آثار هنری گرفته تا وسایل درس و زندگی در دانمارک یا حتی ارسال کالای تجاری به دانمارک می توانید از از باربری فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به دانمارک استفاده نمایید.

جالب است بدانید که ارسال بار به تمام شهر های دانمارک امکان پذیر است. بجز بار های تجاری که به کشور دانمارک وارد می شود، ترخیص گمرکی انواع بار لوازم شخصی و لوازم منزل مستعمل مهاجرین و دانشجویان فاقد عوارض گمرکی می باشد. در اینجا به مراحل ارسال بار به دانمارک از ترمینال کارگو فرودگاه امام می پردازیم:

  • دریافت مشاوره رایگان، برای ارسال بار به دانمارک با هواپیما

شرکت های فریت بار مستقر در قسمت بار فرودگاه امام ، نمایندگان شرکت هواپیمایی و نهاد های نظارتی هستند که میبایست با ارائه مشورت رایگان و بازدید محمولات، نسبت به آگاهی فرستندگان بار به دانمارک در مورد قوانین، ضوابط و دستورالعمل های نهاد های دولتی و حراستی و گمرکی، همچنین دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی نسبت به بسته بندی اصولی و تخصصی بار و پذیرش آن اقدام کنند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه ما جهت ارسال بار به دانمارک با ما تماس بگیرید.

  • انجام امور گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام

تشریفات گمرکی  شامل وزن کردن بار ، ارزیابی بار توسط افسر گمرک، تهیه مدارک لازم  برای خارج کردن رسمی و قانونی بار از مرز هوایی گمرک تجاری و مسافری فرودگاه امام خمینی، است. شما می‌توانید تمام اسباب و اثاثیه خانه و لوازم شخصی ، به جز کالاهای ممنوع را به همه شهرهای دانمارک ارسال هوایی کنید. تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال به دانمارک قابل انجام است.

 

بیشتر بدانید: پایانه هوشمند بار ایران ایر در ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی

 

ارسال  لوازم منزل مثل مبلمان، پیانو، کمد، میز، بوفه، چمدان های حاوی البسه و لوازم شخصی، کتابها و مواد غذایی با بسته بندی تجاری، کامپیوتر،  فرش و صنایع دستی، تخت و ظروف و لوازم آشپزخانه توسط مجموعه تهران ایر فریت بدون هیچ مانعی و بدون دردسری برای شما به دانمارک انجام پذیر است. برای ارسال لوازم منزل که مستعمل هستند و لوازم شخصی تان به دانمارک از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده
  • و برای ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به دانمارک از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان باید مدارک ذیل را به منظور جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام به همراه داشته باشند.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • فرایند صدور بارنامه هوایی جهت حمل بار به دانمارک

بعد از انجام تشریفات گمرکی و کسب مجوزهای قانونی خروج بار از ایران، بارنامه هوایی محموله توسط مجموعه تهران ایر فریت با مناسبترین نرخ حمل بار به دانمارک صادر میگردد. پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده، رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده میشود. سپس محموله ارسالی به دانمارک ، به شرکت هواپیمایی تحویل داده میشود.

  • امکان پیگیری از وضعیت بار به صورت شبانه روزی

فرستنده و گیرنده بار می توانند در تمامی مراحل ارسال بار به دانمارک از پشتیبانی و مشاوره بی وقفه مجموعه تهران ایر فریت بهرمند شود. تا اینکه محموله ایشان به مقصد نهایی در دانمارک برسد. توجه داشته باشید که گیرنده یا فرستنده در تمام مدت حمل هوایی میتواند بصورت آنلاین از وضعیت بار خود آگاه شود. پس از رسیدن به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در دانمارک با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

ترخیص مرسوله در گمرک شهر مقصد صورت می‌گیرد. شما تا 4۸ ساعت باید برای ترخیص بار خود اقدام کنید.، پس از 48 ساعت، بار شما به انبار فرودگاه دانمارک انتقال پیدا می‌کند و از آن به بعد هزینه انبارداری نسبت به وزن و حجم بار شما و مدت نگهداری بار در انبار فرودگاه، منظور می‌گردد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال هوایی بار به دانمارک از شهر دلخواه شما در این کشور

بار هوایی شخصی یا تجاری خود را میتوانید از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف دانمارک به سادگی ارسال کنید.

ارسال بار به آلبورگ

  • ارسال کارگو به آلبورگ

آلبورگ شهری تاریخی و بندری صنعتی در شمال دانمارک است. از کهن‌ترین شهرهای دانمارک شمرده می‌شود. این شهر در شمال یوتلاند جای دارد و دومین شهر بزرگ این شبه‌جزیره به‌شمار می‌رود. تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار شما را با ظرافت و دقت به آلبورگ بر عهده می‌گیرد. ما به شما اطمینان می‌دهیم که دیگر لازم نیست نگران بسته‌بندی، ارسال کارگو و تشریفات گمرکی خود باشید.

ارسال بار به بیلوند

  • حمل هوایی بار به بیلوند

بیلوند یکی از شهر های توریستی دانمارک است که در بین گردشگران تور دانمارک بسیار طرفدار دارد. جاذبه ها و مکان های دیدنی بیلوند را می توان مهم ترین دلیل انتخاب تور بیلوند دانست. از این رو  فرستادن بار هواپیما برای بسیاری از علاقه‌مندان به شهر بیلوند حائز اهمیت است که مجموعه تهران ایر فریت به کمک متخصصین خود انجام این امر را برای مشتریانش به آسان‌ترین شکل ممکن فراهم آورده است.

ارسال بار به کپنهاگ

  • ارسال بار به کپنهاگ

کپنهاگ پرجمعیت‌ترین شهر دانمارک و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشورهای شمال اروپا است. کپنهاگ مهمترین مرکز اقتصادی و مالی دانمارک است. اقتصاد این شهر بیشتر حول مشاغل خدماتی و تجاری و مالی می‌چرخد. کپنهاگ به غیر از اینکه پایتخت دانمارک است، قطب فرهنگی دانمارک و اسکاندیناوی هم محسوب می‌شود.

اگر تصمیم به ارسال بار بیشتر با هزینه و کیفیت انتقال مناسب به شکل حمل هوایی بار به دانمارک از طریق شهر کپنهاگ را دارید. تهران ایر فریت آماده ارائه خدمات متناسب خود، به شماست.

عوامل موثر در بالا رفتن هزینه های ارسال بار به دانمارک

تخمین قیمت و هزینه فریت بار به دانمارک امری وقت گیر است و باید با دقت انجام شود. چرا که می تواند برای شما گران تمام شود. گرفتن مشورت از افراد متخصص در این کار به شما می کند تا بتوانید با بهترین هزینه و کمترین زمان به طور مطمئن بار خود را به مقصد ارسال نمایید. کارشناسان تهران ایرفریت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

هزینه‌های ارسال بار رابطه مستقیمی با وزن بار ارسالی شما دارد، هر چه وزن بار شما بیشتر باشد هزینه ارسال بار بیشتر می‌شود. همچنین عوامل دیگری مانند مقصد مورد نظر شما، حجم بار شما، نوع بسته بندی، خدمات و مدارک در طی تشریفات گمرکی در تعیین هزینه فریت بار به دانمارک موثر هستند.

علاوه بر نکات ذکر شده، این که بار شما با کدام یک از خطوط هواپیمایی به دانمارک ارسال می گردد، نقش به سزایی در تعیین هزینه های پروسه ارسال بار شما به دانمارک خواهد داشت. برای مثال هزینه پرداختی شما وقتی با هواپیمایی ایران ایر بار خود را به کپنهاگ ارسال می‌کنید با هزینه‌ی ارسال بار توسط خطوط هواپیمایی امارات متفاوت است.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه های ارسال بار به شهرهای مختلف دانمارک با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس باشد.

بایدها و نبایدهای ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های دانمارک

و اما پس از اتمام پروسه حمل هوایی بار به دانمارک، محمولات حاوی لوازم شخصی مستعمل و یا لوازم منزل مهاجرینی که در حال جابجایی لوازم مستعمل منزل خود به دانمارک هستند، بنا به تشخیص افسر گمرک دانمارک شامل عوارض گمرکی نخواهد شد و تنها در صورتی که اجناس نو و تجاری در میان اینگونه بار ها باشد، از گیرنده بار عوارض گمرکی اخذ خواهد شد. ( Danish Customs Regulations for Personal Goods Import )

کالاهایی که به قصد تجارت و خرید و فروش وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست اظهارنامه ارائه شده باشند. عوارض گمرکی بسته به مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص ارزیابی افسر گمرک دانمارک میبایست نقدا و قبل از خروج بار از فرودگاه توسط گیرنده کالا و یا نماینده وی پرداخت شود.

در هر صورت چه بار شما شخصی باشد و یا تجاری،  شما می بایست تا 48 ساعت پس ورود بار به فرودگاه مقصد،  نسبت به ترخیص آن اقدام نمایید تا هزینه های انبار داری برای بار شما لحاظ نشود.

اسناد و مدارک لازم در گمرک دانمارک جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در فرودگاه دانمارک عبارتند از :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در فرودگاه دانمارک عبارتند از:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به دانمارک به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در مورد نحوه حمل هوایی بار به دانمارک دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام