فهرست عناوین

اگر قصد سفر و یا ارسال بار تجاری به خارج از کشور را دارید و به دنبال ارسال مطمئن وسایل منزل و لوازم شخصی خود و کارگو بار تجاری هستید، حمل هوایی بار بهترین روش ارسال بار به مصر است. مجموعه تهران ایرفریت با سابقه کار تخصصی در زمینه حمل بار، امکان “ارسال بار به مصر” فراهم کرده است. مجموعه تهران ایر فریت با فعالیت در زمینه مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت حمل هوایی بار، انجام تشریفات گمرکی با مناسب ترین قیمت های ارسال کارگو به مصر آماده همکاری با شما می‌باشد.

ارسال بار به مصر

هزینه مناسب فریت بار از فرودگاه امام به مصر چقدر است؟

تیم مجرب تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات با به صرفه ترین قیمت امکان ارسال هوایی بار تجاری و غیر تجاری شما به مصر را ممکن کرده است، همچنین با ارائه خدماتی همچون کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی برای “ارسال هوایی بار به مصر” با به صرفه ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما مسافران و صادرکنندگان عزیز است.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی در ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فریت بار هوایی به تمامی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص و مجرب خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به مصر، یاری دهد.

فرستادن بار هر شهری در مصر با بهترین هزینه

مهاجرت طی چند دهه اخیر و افزایش مهاجرت در دنیا، باعث شده تا ارسال بار به یکی از چالش هایی برای اکثر مسافران تبدیل شود. گاهی ممکن است خود مسافر برای ارسال وسایل شخصی خود به دنبال راهی برای ارسال بار به خارج از کشور باشد و یا گاهی ما قصد ارسال بسته ای را برای دوستان و یا خانواده خود که مقیم کشور دیگری هستند داریم در چنین مواردی است که بحث ارسال بار و شرایط آن پیش می‌آید.

با توجه به سخت گیری ها و محدودیت های پستی که جهت ارسال اینگونه بارها به مصر وجود دارد مجموعه تهران ایر فریت حتی ارسال بسته های کوچک تا وزن 45 کیلوگرمی را ممکن کرده است و بار شما را از مبدا یعنی قسمت ترمینال بار فرودگاه امام و از طریق ارسال هوایی بار به مصر امکان‌ پذیر کرده است، این روش نسبت به سایر مسیرها از قیمت مناسب تری برخوردار است و شامل بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر فعال در ایران می‌شود.

ارسال بسته شما به شهرهای مختلف مصر مثل قاهره، اسکندریه، جیزه، پورت سعید و… با بسته‌بندی تخصصی، بیمه‌نامه هوایی و بهترین قیمت امکان پذیر است.

ارسال بار هوایی به مصر

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت های هواپیمایی از فرودگاه امام خمینی به مصر بار می فرستند؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در “حمل بار هوایی به مصر” از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام فعالیت می‌کنند. این شرکت ها سالانه میلیون‌ها نفر و هزاران تن بار هوایی را بین فرودگاه امام خمینی و فرودگاه شهرهای قاهره، اسکندریه، جیزه، قلیوبیه، پورت‌سعید، سوئز، اقصر، دقهلیه، غربیه، اسیوط و… جابجا می‌کنند. شما نیز جهت ارسال بار به مصر و شهرهای آن می‌توانید از طریق یکی از فرودگاه های نام برده شده اقدام کنید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

استعلام قیمت فرستادن بار به مصر

جهت دریافت اطلاعات کامل در زمینه ارسال بار به مصر و هزینه های آن، آگاهی از شرایط پذیرش بار، تفاوت نرخ حمل هوایی ایرلاین‌ها و رزرو جا جهت حمل بار خود به مصر، با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص دارای سابقه مدیریتی در شرکت‌های هواپیمایی معتبر در ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی خدمات تهران ایر فریت برای حمل بار هوایی به مصر

  • حمل انواع بار مسافری به مصر

محدودیت های شرکت های هواپیمایی برای حمل و نقل بار باعث شده تا اکثر مسافران نتوانند تمام لوازم مورد نیاز خود را به مصر ببرند و در صورت اضافه بار مجبور به پرداخت هزینه های سنگینی می‌شوند. بنابراین برای حل مشکل ارسال اضافه بار به مصر ما به شما ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به مصر را با به صرفه ترین هزینه پیشنهاد می‌کنیم. در صورت نیاز به مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • حمل بار شخصی و صادرات لوازم خانگی به مصر

مهاجران زیادی سالانه به کشورهای خارجی سفر می‌کنند و از آنجایی که شرایط خرید لوازم و وسایل نو در کشور جدید سخت و دارای هزینه های بالایی است باعث می‌شود تا بسیاری از آن ها به دنبال ارسال لوازم منزل خود به خارج از کشور باشند.

بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال لوازم منزل مهاجران به مصر و یا ارسال بار تجاری به مصر، مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام و درخواست حمل توسط شرکت‌های هواپیمایی می‌باشد.

مسلما حمل هوایی سریع ترین و مطمئن ترین راه برای جابجایی لوازم خانه تان است.

  • بسته بندی و ارسال مبلمان، تخت و پیانو به مصر

فرستادن مبلمان اداری و لوازم منزل مانند میز، تخت، سرویس خواب، کمد، پیانو و… از طریق فریت بار هوایی به کشور مصر و شهر های آن امکان پذیر است.

همچنین امکان ارسال مبلمان، پیانو، تخت، میز و سایر محصولات تولیدی به مصر وجود دارد. بهترین راه برای صادرات موارد فوق ارسال کارگو به مصر توسط یکی از شرکت‌های حمل بار است چرا که این شرکت‌ها با ارائه خدماتی همانند بسته‌بندی تخصصی، مشاوره رایگان و… خیال شما را بابت ارسال مطمئن و سریع لوازم به مصر راحت می‌کنند.

  • فرستادن فرش و تابلو فرش و صادرات شان به مصر

فرش ایرانی به عنوان یکی از با ارزش ترین کالاهای صادراتی به کشورهای خارجی از جمله مصر شناخته می‌شود. ارسال فرش و تابلو فرش های ایرانی به مصر از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و از طریق سیستم فریت بار به مصر امکان پذیر است.

بسته‌بندی تخصصی فرش و تابلو فرش ها به دلیل ارزشمند بودن و برخورداری از حساسیت بالا در جابجایی و ارسال از اهمیت بالایی ‌برخودار است؛ بنابراین دقت بالا در بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد. تهران ایر فریت با داشتن نیروی متبحر در این زمینه می‌تواند خیال تجار و صادرکنندگان این کالا به مصر را از بابت بسته بندی تخصصی راحت کند.

  • حمل صنایع دستی ایرانی به مصر

تنوع بالای هنرهای دستی در ایران و تبحر و خلاقیت هنرمندان ایرانی در این زمینه باعث جذب علاقمندان خارجی زیادی به هنر دست ایرانیان شده است. ارسال صنایع دستی ایران به کشورهای خارجی که علاقه زیادی به صنایع دستی دارند مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

ارسال تمام صنایع‌دستی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام امکان پذیر است، اگر صادر کننده صنایع دستی ایرانی به مصر هستید می‌توانید جهت مشاوره رایگان با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌لازم را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

حمل هوایی بار صادراتی شما به مصر شامل قوانینی است که آگاهی کامل از آنها الزامی است و تنها راه رسیدن به آن دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت می‌باشد.

  • فرستادن مواد غذایی خشک، سبزیجات و شیرینی به مصر

با اینکه اکثر کشورها قوانین دشواری برای ورود و خروج انواع کالا به کشور خود دارند، انواع خشکبار، میوه، شیرینی و سبزیجات برای گذر از گمرک مصر مجاز هستند، ولی چون جزو محصولات غذایی هستند، ارسال سریع این محصولات بسیار مهم است، از اینرو ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام بهترین راه برای تجار است.

تهران ایرفریت خدمات مربوط به بسته‌بندی، پیک آپ، انجام مراحل گمرکی و ارسال بار به مصر را تنها با یک تماس انجام می دهد.

  • صادرات و فریت قارچ به مصر

قارچ از جمله مواد خوراکی است که بسته بندی برای حمل و سلامت آن بسیار اهمیت دارد. شرایط ویژه برای نگهداری و حمل آن، قارچ را در دسته کالاهای با حساسیت بالا قرار می‌دهد. مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی با خیالی آسوده مرسوله خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام به مصر برسانید.

  • صادر کردن و فریت زعفران به مصر

زعفران که با نام طلای سرخ شناخته می‌شود از باارزش ترین و گران ترین ادویه های جهان است. مردم کشورهای مختلف فارغ از تنوع و طبع غذایی خود از این ادویه در رژیم غذایی بسیار استفاده می‌کنند، این ادویه علاقمندان زیادی نیز در کشور مصر دارد. از این‌ رو صادرات زعفران از اهمیت زیادی برای کشور ایران و مصر برخوردار است.

صادرات زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و دارای هزینه مقرون به صرفه می‌باشد.

نیروی متخصص مجموعه تهران ایرفریت در بسته‌بندی استاندارد، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان معین شده برای ارسال بار به مصر، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام، انجام تمام تشریفات گمرکی و… به شما اطمینان خاطر می‌دهند.

  • صادرات و حمل تجهیزات رستورانی به مصر

از آنجا که ممکن است پیدا کردن برخی لوازم رستوران که مختص به تهیه غذاهای ایرانی است در مصر کار دشواری باشد یا پیدا نشود دیگر لازم نیست دغدغه ارسال بار از ایران به مصر را داشته باشید. در این زمینه مشاوران مجموعه تهران ایر فریت برای تان تمام شرایط و ضوابط لازم برای ارسال بار تجهیزات رستورانی به مصر را توضیح می‌دهند.

  • حمل بارهای تجاری و غیر تجاری به مصر

مجموعه تهران ایرفریت بارهای تجاری و غیر تجاری را به بهترین نحو فریت می‌کند. لازم است که مهاجران و تجار قبل از ارسال بار با گمرک کشور مصر در ارتباط باشند تا بتوانند از قوانین و مقررات گمرک مصر جهت ارسال بار خود مطلع شوند. در غیر این صورت باید هزینه سنگینی به گمرک بنا به مقررات کشور مصر بپردازند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از فرستادن بار تجاری و مسافری خود به مصر نسبت به ممنوعیت‌ های گمرکی آن اطلاع کامل داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. مجموعه تهران ایر فریت تمام این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند و شما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

  • خدمات مربوط به بارهای نمایشگاهی به مصر

اگر می‌خواهید در نمایشگاه‌های هنری مصر شرکت کنید و باید آثار هنری خود را به مصر ارسال کنید، ولی اطلاعات لازم در رابطه با شرایط ارسال بار به مصر ندارید؛ حتما با شرکت تهران ایر فریت تماس بگیرید تا در تمامی مراحل ارسال بار به شیوه فریت بار به مصر در همراهی تان کند. مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات لازم جهت آگاهی از شرایط گمرکی دو کشور را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس بهتر است قبل از انجام هر کاری با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • بسته بندی و فرستادن ظروف چینی

ظروف چینی و فلزی به دلیل حساسیت بالا در حمل و نقل نیاز به بسته‌بندی اصولی و استاندارد برای ارسال به مصر را دارند تا از خطرات احتمالی حمل و نقل مانند شکستگی و… در امان باشند.

پیشنهاد ما به شما  برای ارسال ظروف چینی و فلزی خود حمل هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام است زیرا زمان جابجایی را نیز به حداقل ممکن می‌رساند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

روند ارسال بار به مصر چگونه است؟

یکی از مزیت های مهم ارسال هوایی بار به مصر  عدم محدودیت در استفاده از آن می‌باشد، زیرا میتوانید هرگونه بار را با آن ارسال کنید فرقی نمی‌کند مسافر باشید یا مهاجر، تاجر باشید یا هنرمند، برای تحصیل سفر کنید یا نیت کاری داشته باشید می‌توانید انواع بار مسافری شامل چمدان ها، لوازم منزل، بار تجاری، وسایل درس و تحصیل ، لوازم شخصی، تابلو و آثار هنری و… را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی  و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در کشور در قسمت بار این فرودگاه به مصر ارسال کنید.

لازم است بدانید که ارسال بار به تمام شهرهای مصر نیز ممکن است و بجز بار تجاری که به کشور مصر به صورت هوایی وارد می شوند، ترخیص گمرکی انواع بار لوازم شخصی و لوازم منزل که مستعمل شده‌اند مشمول عوارض گمرکی نمی‌شود. در ادامه به مراحل ارسال بار به مصر از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • ارائه مشاوره رایگان توسط مجموعه تهران ایرفریت برای ارسال بار به مصر

شرکت هایی که در فرودگاه امام برای فریت بار و ارسال کارگو بارنامه صادر می‌کنند، به نوعی نماینده تمامی شرکت های هواپیمایی هستند. مجموعه تهران ایرفریت موظف است مسافرین، مهاجرین و تجار را نسبت به قوانین و مقررات گمرکی کشور مبدا و مقصد آگاه کند. همچنین دستورالعمل های مربوط به بسته بندی و استانداردهای حمل بار از فرودگاه امام خمینی را اجرا و به شما اطلاع بدهند. پس مشاوره رایگان از جمله خدماتی است که این مجموعه برای رفاه حال شما جهت ارسال بار مشخص کرده است.

  • انجام بسته بندی تخصصی برای حمل بار هوایی به مصر

برای ارسال بار بسته بندی تخصصی خیلی مهم است. زیرا هرگونه اشتباه و بی دقتی در این قسمت احتمال آسیب به بار و ایجاد خسارت به آن را افزایش می‌دهد. در چنین شرایطی در پایان فریت بار به مصر و به هنگام ترخیص بار از گمرک مصر متحمل خسارات مادی و معنوی گاها جبران ناپذیر می‌شوید.

مجموعه تهران ایر فریت با وجود پرسنل متخصص آماده ارائه خدمت در محل زندگی و یا محل کار شما می‌باشد و تمام لوازم منزل تان شامل مبل، چمدان، لوازم آشپزخانه، میز، پیانو، سرویس چوبی و.. به صورت دقیق و استاندارد بسته‌بندی کرده در صورت نیاز درون جعبه های صنعتی مستحکم مخصوص حمل هوایی بار قرار می‌دهد و به قسمت باربری فرودگاه امام منتقل می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی استاندارد با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس حاصل فرمایید.

  • طی تشریفات گمرکی به نیابت از شما در فرودگاه امام

به وزن کردن محموله، ارزیابی بار توسط افسر گمرک، تهیه مدارک و مجوزهای لازم برای خروج رسمی و قانونی بار از مرز هوایی گمرک تجاری و مسافری فرودگاه امام خمینی، به اصطلاح تشریفات گمرکی گفته می‌شود. پس تمام وسایل مجاز خود را شامل لوازم منزل‌، مبلمان، پیانو، کامپیوتر، چمدان های حاوی البسه و لوازم شخصی، کتاب‌ها و مواد غذایی با بسته بندی های تجاری، فرش و صنایع دستی، تابلو و آثار هنری، کمد، میز، بوفه، تخت و ظروف و… را به تمامی شهرهای کشور مصر می‌توانید ارسال کنید.

حتی به نیابت از شما تمامی مراحل تشریفات گمرکی جهت ارسال بار به مصر توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌شود.
برای ارسال انواع لوازم منزل و وسایل شخصی به مصر از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، به همراه داشتن مدارک ذیل الزامی است:

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

به منظور فرستادن بارهای صادراتی و انواع کارگو به مصر از مبدا قسمت بار فرودگاه امام، تمامی تجار یا صادرکنندگان ملزم به ارائه مدارک زیر برای طی تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام هستند.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صادر کردن بارنامه برای حمل هوایی به مصر

بعد از طی همه تشریفات گمرکی و دریافت مجوز قانونی برای خروج بار از ایران، بارنامه هوایی محموله با بهترین نرخ حمل بار به مصر توسط تهران ایرفریت صادر می‌شود. با پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا نماینده او، برگه رزرو ارسال بار به فرستنده بار یا نماینده وی توسط پرسنل مجموعه ارائه می‌شود. سپس محموله جهت ارسال به مصر به شرکت هواپیمایی معین شده تحویل داده می‌شود.

  • خدمات مربوط به پشتیبانی شبانه روزی 

اطلاع از آخرین وضعیت محموله در تمامی مراحل ارسال بار به مصر حق فرستنده و گیرنده است. از این‌رو فرستنده و گیرنده بار می‌توانند به صورت شبانه روزی از پشتیبانی و مشاوره بی وقفه این مجموعه تا زمانی که محموله به مقصد نهایی خود در مصر برسد بهره مند شوند. همچنین می‌توانند در طول مدت حمل بار هوایی به مصر به صورت آنلاین از وضعیت محموله خود مطلع شوند. پس از رسیدن بار به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در مصر با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

ترخیص مراحل ترخیص محموله در گمرک شهر مقصد در مصر انجام خواهد گرفت و گیرنده تا 48 ساعت زمان دارد ترخیص بار خود اقدام کند. اما بعد از گذشت 48 ساعت، بارتان به انبار فرودگاه منتقل شده و از آن به بعد هزینه انبارداری نسبت به وزن و حجم بار و مدت نگهداری بار در انبار فرودگاه محاسبه می‌شود، پس در این شرایط موظف به پرداخت هزینه بیشتری برای ترخیص کالا خواهید بود.

فریت بار هوایی به مصر

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

می توانید بار را به هر شهری در مصر ارسال کنید

می‌توانید بار تجاری یا غیر تجاری خود را در هر یک از شهر های مختلف مصر از طریق مجموعه تهران ایر فریت دریافت کنید.

ارسال بار به قاهره

  • ارسال کارگو و فریت بار به قاهره

قاهره، پایتخت مصر توانسته ششمین جایگاه را تحت عنوان پر جمعیت ترین شهر جهان کسب کند. همچنین با عنوان بزرگترین شهر در جهان عرب نیز شناخته می‌شود. وجود آثار تاریخی فراوان، اهرام جیزه، رودخانه نیل که طولانی ترین رودخانه جهان است و… باعث شده تا به شهری توریستی تبدیل و بتواند مهاجرین زیادی را در خود جای دهد.

اگر شما هم به قاهره به عنوان یک گزینه برای مهاجرت و یا یک سفر طولانی مدت نگاه می‌کنید، نیازی به نگرانی برای ارسال لوازم شخصی و وسایل منزل خود به قاهره ندارید. تهران ایر فریت در کوتاه ترین زمان و مطمئن ترین راه با صرف حداقل هزینه تمام لوازم شما را با کارگو بار به صورت هوایی برای شما ارسال می‌کند.

ارسال بار به جیزه

  • حمل و نقل هوایی بار به جیزه

از دلایل شهرت این شهر می‌توان به وجود اهرام جیزه که بزرگترین هرم از اهرام سه گانه مصر است در این شهر نام برد. جیزه سومین شهر بزرگ مصر است.

وجود اهرام ثلاثه، مجسمه ابوالهول و جاذبه های گردشگری دیگر باعث شده تا این شهر نیز به یکی از مقاصد گردشگران تبدیل شود و همین امر باعث ساخت هتل های مجلل در آن شود. به گونه‌ای که این هتل ها خود به عنوان جاذبه گردشگری معرفی می‌شوند. از آنجایی که همه ما عاشق عکس گرفتن و ثبت خاطرات هستیم،

اگر برای عکس گرفت به دوربین یا هر وسیله الکترونیکی دیگری نیاز دارید و آن را در کشور مبدا جا گذاشته‌اید کافی است با تهران ایر فریت تماس بگیرید تا ما تمام مراحل از بسته بندی تا ارسال را برای شما انجام دهیم.

ارسال بار به اسکندریه

  • امکان ارسال بار به اسکندریه

اسکندریه که دومین شهر بزرگ مصر به شمار می‌رود، دارای اهمیت صنعتی بسیاری است و جمعیت زیادی را در خود جای داده است. این شهر به دلیل همجوار بودن با دریای مدیترانه و وجود سواحل زیبا به عنوان عروس مدیترانه شناخته می‌شود. وجود مکان های دیدنی و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا مسافران زیادی را به خود جذب کند.

اگر به دنبال جایی برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود می‌گردید این شهر زیبا می‌تواند گزینه مناسبی باشد و برای ارسال لوازم خود نیز نیازی به نگرانی ندارید زیرا تهران ایر فریت جهت انجام خدمات کارگو و فریت بار در کنار شماست.

هزینه های ارسال بار به مصر چگونه محاسبه می شود؟

برای داشتن یک هزینه مناسب جهت ارسال بار به مصر عوامل زیادی دخالت دارند که در تعیین قیمت حمل بار نقش دارند.

وجود عواملی همچون وزن و حجم بار که با قیمت ارسال بار رابطه مستقیم دارند، هرچه وزن و حجم بیشتر باشد، هزینه بیشتر خواهد بود. همچنین عوامل مختلف دیگری همانند مقصد نهایی، نوع بسته بندی، خدمات ارائه شده و مدارکی که در طی تشریفات گمرکی استفاده می‌شود و تعیین یک شرکت هوایی برای حمل بار در تعیین هزینه فریت بار به مصر تاثیر گذار خواهند بود.

هزینه خطوط هوایی برای ارسال بار به مصر با یکدیگر متفاوت است مثلا ایران ایر با امارات هزینه متفاوتی جهت ارسال بار دریافت می‌کنند.

جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه ارسال هوایی بار به مصر ، استعلام قیمت حمل ، با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام تماس بگیرید و یا جهت مطالعه بیشتر در این زمینه به صفحه صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار در وب سایت ما مراجعه کنید.

زمان ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های مصر 

در انتهای مسیر ارسال هوایی بار به مصر، محموله هایی که مسافران و مهاجرین  با خود وارد کشور مصر می‌کنند و شامل لوازم شخصی و منزل است به جز لوازم نو و تجاری با توجه به نظر افسر گمرکی شامل عوارض نخواهد شد.

اما کالاهایی که به منظور تجاری وارد کشور می‌شوند باید از نظر گمرکی مورد بررسی قرار بگیرند تا مطابق لیست بسته بندی ارائه شده باشد. در این موارد میزان عوارض گمرکی وابسته به مبلغ مشخص شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص و نحوه ارزیابی افسر گمرک مصر می‌باشد که باید نقدی و قبل از خروج کالا از فرودگاه توسط گیرنده و یا نماینده وی پرداخت شده باشد.

برای ترخیص بار در مصر چه چیزهایی باید بدانیم؟

  • اسناد و مدارک ضروری برای ترخیص بارهای مسافری در مصر :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • مدارک لازم برای ترخیص بارهای تجاری در مصر :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به مصر به پایان رسید. امیدواریم مورد قبول واقع شده باشد و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما خواسته می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در باره حمل بار هوایی  به مصر  را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام