فهرست عناوین

اگر یک تاجر بین‌المللی هستید یا قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و یا اگر قصد فریت لوازم شخصی یا “ارسال بار به ترکیه” از طریق روش هوایی به ترکیه را دارید؛ مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان و ارائه خدمات تخصصی در زمینه “ارسال هوایی بار به ترکیه” را برای شما ایجاد خواهد کرد. به علاوه با کیفیت سرویس‌های تهران ایر فریت مثل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی برای حمل هوایی بار، تشریفات گمرکی همراه با به صرفه‌ترین قیمت‌های ارسال کارگو به ترکیه حتما بعد از همکاری با این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد.

ارسال بار به ترکیه

مناسب‌ترین هزینه حمل بار هوایی به ترکیه از فریت بار فرودگاه امام خمینی

حمل بار هوایی به ترکیه با به صرفه‌ترین هزینه از طریق فریت بار فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار به ترکیه چه بصورت شخصی و  چه تجاری  را به آسانی و با مناسب‌ترین قیمت‌ها  دارد. خدمات مجموعه تهران ایر فریت شامل کارشناسی بار شما، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به فرودگاه امام، انجام حرفه‌ای تشریفات گمرکی، صادر کردن بارنامه هوایی برای فریت بار به ترکیه می‌باشد. این خدمات با مناسب‌ترین هزینه برای شما فراهم می‌شود.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ارسال بار به ترکیه و دیگر نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به ترکیه، یاری دهد.

با تهران ایر فریت حمل بار هوایی به ترکیه را با آسودگی خیال انجام دهید.

فرستادن بسته به شهر‌های ترکیه با به صرفه‌ترین هزینه

یکی از چالش‌های دهه‌های اخیر مهاجرت کردن و دور شدن از خانواده است. در جریان مهاجرت گاهی مهاجر قصد ارسال لوازم خود و یا شخصی قصد ارسال بسته به کشوری مثل کشور ترکیه را دارند. با وجود محدودیت‌های موجود برای پست برخی محمولات به ترکیه مجموعه تهران ایرفریت می‌تواند ارسال بسته‌های شما را با وزنی حدود 45 کیلوگرم که معمولاً شامل کتب، لوازم شخصی، هدایا و سوغات و.. است، از طریق فرودگاه امام به کشور ترکیه به عهده بگیرد.

این روش ارسال نسبت به سایر روش‌ها و مسیر پست پیشتاز از نظر هزینه به صرفه‌تر است. علاوه بر آن این روش پستی شامل بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر ایرانی نیز می‌گردد. ارسال بسته شما به شهر‌های ترکیه مانند استانبول و آنکارا و.. با انجام بسته بندی استاندارد و بیمه‌نامه هوایی همچنین با هزینه به صرفه و مناسب انجام می‌گیرد.

ارسال بار هوایی به ترکیه

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت‌های هواپیمایی از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه ترکیه ارسال محموله‌ را انجام می‌دهند؟

شرکت‌های هواپیمایی مختلفی وجود دارند که در حوزه “حمل بار هوایی به ترکیه” فعالیت می‌نمایند. سالانه میلیون‌ها نفر و چندین هزار تن بار به صورت هوایی توسط شرکت‌های هوایی معتبر از فرودگاه امام خمینی به کشور ترکیه و شهرهای استانبول و آنکارا و کوش آداسی و… جا به جا می‌نمایند. برای ارسال بار خود به کشور ترکیه می‌توانید از ناوگان‌های هوایی زیر استفاده نمایید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت
  • کارگو هواپیمایی ماهان

تعرفه ارسال هوایی بار به ترکیه

اگر قصد ارسال بار به ترکیه را دارید برای آگاهی از هزینه‌های ارسال بار می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. همچنین از طریق مجموعه تهران ایر فریت می‌توانید از شرایط پذیرش بار، نرخ حمل هوایی ایرلاین‌های مختلف آگاه شوید. همچنین رزرو جا برای حمل بار به کشور ترکیه با برقراری تماس با مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است.

این مجموعه مشاوران متخصص با سابقه مدیریتی در شرکت‌های هواپیمایی معتبر ایران در اختیار دارد که قادر به پاسخگویی تمامی سوالات شما در مورد ارسال بار به ترکیه می‌باشند.

مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به ترکیه چه خدماتی ارائه می‌دهد ؟

  • ارسال بار مسافری به ترکیه

  • با توجه به محدودیت‌های موجود در ایرلاین‌ها برای حمل بار، مسافران تنها می‌توانند مقدار محدودی بار را برای سفر به ترکیه به همراه داشته باشند. در صورتی که بار مسافر بیش از حد مجاز باشد مجبور به پرداخت هزینه گزافی می‌شوند. به همین دلیل ارسال بار اضافی به ترکیه یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و مهاجران می‌باشد.

پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت ارسال بار اضافی از طریق فریت هوایی به کشور ترکیه می‌باشد. چرا که در این صورت مسافر می‌تواند با هزینه کمتر بار خود را به ترکیه ارسال نماید.

  •  ارسال هوایی لوازم منزل به ترکیه

اگر شما قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید و می‌خواهید لوازم منزل خود را به ترکیه ارسال کنید و یا اگر تاجر هستید و قصد ارسال بار تجاری خود به کشور ترکیه را دارید. بهترین و به صرفه‌ترین مسیر برای ارسال بار شما به ترکیه استفاده از مسیر ترمینال بار فرودگاه امام خمینی است که توسط شرکت‌های حمل بار انجام می‌گیرد. ( Preparing to Move to Turkey? Top 5 things you need to know for a smooth relocation )

  • صادرات و ارسال مبل، تخت و لوازم بزرگ مثل پیانو به ترکیه

ارسال لوازم منزل که مستعمل شده‌اند مثل مبل یا تخت به ترکیه از طریق فریت بار هوایی امکان پذیر است. همچنین اگر قصد صادرات مبل، پیانو و یا هر محصولی که تولید کرده اید به کشور ترکیه را دارید می‌توانید با ارسال کارگو به ترکیه از طریق یکی از شرکت‌های حمل بار اقدام کنید. شرکت‌های حمل بار با ارائه خدمات گوناگون و بسته بندی تخصصی و… بابت ارسال صحیح بار به ترکیه به شما اطمینان خاطر می‌دهند.

  • صادرات و ارسال صنایع دستی به ترکیه

صنایع دستی تولید شده در ایران از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به ترکیه ارسال می‌شود. اگر قصد صادرات صنایع دستی ایران به ترکیه را دارید می‌توانید برای دریافت مشاوره دقیق و آشنایی با روش ارسال با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. حمل هوایی بار صادراتی به ترکیه شامل قوانینی است که شما به عنوان صادرکننده باید به خوبی با آن‌ها آشنا باشید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه مشاوره تخصصی این اطلاعات را به صورت کامل در اختیار شما می‌گذارد.

  • صادرات و ارسال سبزیجات، میوه و خشکبار به ترکیه

با توجه به این که میوه، سبزیجات، شیرینی و خشکبار محصولات غذایی هستند امکان فاسد شدن آن‌ها وجود دارد. بنابراین ارسال سریع این محصولات غذایی به ترکیه بسیار حائز اهمیت است. لذا تنها راه ممکن برای ارسال سالم این محصولات به ترکیه استفاده از مسیر هوایی است که از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود. از دیگر نکات مهم در ارسال محصولات غذایی نحوه بسته بندی آن‌ها است. شما برای انجام تخصصی بسته‌بندی بار خود می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • صادرات و ارسال زعفران به ترکیه

زعفران یکی از ارزشمند‌ترین ادویه‌های جهان است که در ایران مرغوب‌ترین آن‌ها پرورش داده می‌شود. این ادویه در بسیاری از کشور‌ها نظیر ترکیه طرفدار دارد به همین دلیل صادرات این ادویه بسیار مهم می‌باشد. ارسال بار حاوی زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام به صرفه‌ترین و سریع‌ترین مسیر می‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت نیز با در اختیار داشتن نیرو‌های متخصص جهت بسته‌بندی صحیح، انبار محصول تا زمان ارسال بار حمل بار تا فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرک و… یاری رسان شما است.

  • صادرات و ارسال تجهیزات رستورانی مثل دیگ و اجاق و کباب‌پز به ترکیه

برای پخت برخی غذا‌های ایرانی ممکن است به لوازمی خاصی احتیاج داشته باشیم که در ترکیه یافت نمی‌شود. لذا اگر شما بخواهید یک رستوران ایرانی در ترکیه راه‌اندازی کنید ممکن است به ارسال برخی از لوازم و تجهیزات آشپزخانه از ایران به ترکیه احتیاج داشته باشید. مجموعه تهران ایر فریت جهت مشاوره و یاری شما برای یافتن بهترین مسیر ارسال بار در خدمت شما است.

  • صادرات بارهای تجاری و فرستادن بار غیر تجاری به ترکیه

فریت بار غیرتجاری و تجاری شما در مجموعه تهران ایر فریت به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. هر مهاجر و تاجری باید پیش از ارسال بار به گمرک کشور ترکیه از قوانین ترکیه به خوبی با خبر باشد. در غیر این صورت مجبور به پرداخت جریمه و هزینه سنگین گمرکی متناسب با قانون گمرک ترکیه می‌شود. لذا خوب است پیش از ارسال بار تجاری و یا بار غیر تجاری خود به ترکیه ابتدا از ممنوعیت‌های گمرکی و قانونی کشور ترکیه مطلع شوید.

مجموعه تهران ایر فریت تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد و در تمامی مراحل ارسال بار شما به ترکیه در کنار شما خواهد ماند.

  • ارسال بار نمایشگاهی به ترکیه

ممکن است افرادی قصد شرکت در نمایشگاه‌های مختلف کشور ترکیه را داشته باشند. برای شرکت در این نمایشگاه‌ها باید محصولات خود را به کشور ترکیه ارسال نمایند. بهترین مسیر برای ارسال بارهای نمایشگاهی به کشور ترکیه ارسال هوایی این محصولات است. چرا که این مسیر سریع ترین مسیر پیش روی شما می‌باشد. باید توجه نمود که برای ارسال هوایی محصولات و بارهای نمایشگاهی لازم است اطلاعات کاملی از قوانین گمرکی و قوانین ایرلاین‌های ایران و ترکیه داشته باشید. پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

  • ارسال ظروف چینی و فلزی به ترکیه

با توجه به این که امکان آسیب دیدن ظروف چینی و فلزی در جا به جایی بین دو کشور بسیار زیاد است. لذا یکی از مهم‌ترین مسائل برای ارسال ظروف چینی و فلزی نحوه بسته بندی آن‌ها است تا از خطرات ناشی از جابه‌جایی حفظ شوند. نکته قابل اهمیت دیگر اهمیت کوتاه بودن مسیر جابه‌جایی بار ظروف چینی و فلزی است. بنابراین پیشنهاد ما برای ارسال ظروف چینی و فلزی به ترکیه ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی است.

حمل بار هوایی به ترکیه

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل و شرایط ارسال هوایی بار به ترکیه چیست؟

از فواید سرویس فریت بار می‌توان به نبود محدودیت استفاده از این سرویس اشاره کرد. یعنی به عنوان مسافر می‌توانید تمامی بارهای خود را از جمله چمدان با این روش به ترکیه ارسال کنید. همچنین اگر دانشجو، مهاجر، هنرمند و تاجر هستید هر گونه باری اعم از لوازم تحصیلی، لوازم مستعمل خانگی، آثار هنری و بارهای تجاری خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و ناوگان‌های مدرن شرکت‌های هواپیمایی به کشور ترکیه می‌توانید ارسال کنید.

ارسال بار شما به شهرهای کشور ترکیه امکان پذیر است. ترخیص انواع بار لوازم شخصی و لوازم منزل مستعمل مهاجرین و دانشجویان و مسافرین بدون عوارض گمرکی است. البته طبیعی است که بار تجاری از معافیت گمرکی برخوردار نیست و برای ترخیص باید مراحل گمرکی کشور ترکیه را بگذراند. در ادامه به مراحل ارسال بار به ترکیه از ترمینال بار فرودگاه امام خواهیم پرداخت.

  • مشاوره رایگان برای ارسال بار با هواپیما به ترکیه

در قسمت بار فرودگاه امام، شرکت‌های فریت بار به عنوان نماینده‌های شرکت هواپیمایی و نهادهای نظارتی حضور دارند. این شرکت‌ها باید از محمولات بازدید نموده و به فرستندگان محمولات جهت اجرای صحیح نحوه حمل بار هوایی به ترکیه مشاوره رایگان بدهند. فرستندگان بار را نسبت به قوانین و دستورالعمل‌های نهادهای دولتی و گمرکی و حراستی و همچنین نسبت به دستورالعمل‌های شرکت هواپیمایی در مورد نحوه بسته‌بندی محموله‌ها و پذیرش آن‌ها آگاه نمایند. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه ارسال بار به ترکیه دارید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • بسته‌بندی تخصصی محموله‌ها برای حمل بار هوایی به ترکیه

لازم است بدانید که بسته‌بندی تخصصی در ارسال بار به صورت هوایی به ترکیه بسیار حائز اهمیت است. چرا که اگر اصول تخصصی و صحیح در بسته‌بندی محموله‌ها به کار گرفته نشود، ممکن است محموله شما در طی فرایند فریت بار به ترکیه و یا هنگام ترخیص از گمرک ترکیه آسیب مادی یا معنوی ببیند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه صحیح بسته بندی محموله های هوایی با مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید:  بسته بندی تخصصی فریت بار

 

مجموعه تهران ایر فریت با در اختیار داشتن افراد متخصص در محل زندگی شما حاضر می‌‌شوند و تمامی لوازم مورد نیاز شما را مانند مبل یا لوازم آشپزخانه و.. به صورت تخصصی و استاندارد بسته‌بندی می‌نمایند. سپس محموله‌ها را به صورت پالت و یا درون جعبه‌های صنعتی مستحکم که مخصوص حمل هوایی هستند قرار می‌دهند و به باربری فرودگاه امام خمینی منتقل می‌نمایند.

  • انجام دادن تمام تشریفات گمرکی در پایانه بار فرودگاه امام خمینی

وزن کردن محموله، ارزیابی آن توسط افسر گمرک، تهیه کردن مدارک لازم از جمله تشریفات گمرکی برای خارج کردن قانونی بار از طریق مرز هوایی می‌باشد. شما به عنوان فرستنده بار می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز مثل وسایل منزل خود را به تمامی شهر‌های ترکیه ارسال نمایید. البته برخی از کالاها طبق قانون به عنوان کالای ممنوعه تعیین شده است که امکان ارسال این گونه بارها را نخواهید داشت. خوب است بدانید تمامی مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نمایندگی از شما برای ارسال محموله به ترکیه انجام می‌گیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم ارسال تمامی لوازم منزل اعم از مبلمان، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی (با بسته بندی تجاری)، کتاب‌ها و… بدون هیچ مانعی به کشور ترکیه و شهرهای این کشور نظیر استانبول و آنکارا امکان پذیر است. البته برای ارسال محموله‌های خود به ترکیه از طریق ترمینال بار فرودگاه امام باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

همچنین لازم به ذکر است برای ارسال محموله‌های صادراتی و تجاری و انواع کارگو به ترکیه از مبدا فرودگاه امام، فرستندگان یعنی تجار باید برای انجام تشریفات گمرکی مدارک دیگری را نیز در گمرک تجاری فرودگاه امام ارائه نمایند. که این مدارک شامل موارد زیر می‌شود.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صادر شدن بارنامه هوایی برای ارسال بار به ترکیه

بعد از این که تشریفات گمرکی انجام شد و مجوزهای قانونی خروج محموله از ایران کسب گشت بارنامه هوایی با مناسبترین هزینه حمل بار به ترکیه صادر می‌شود. فرستنده در این مرحله باید صورتحساب صادر شده را پرداخت نماید. پس از آن کارکنان این مجموعه رزورو ارسال بار را به فرستنده‌ی بار تحویل می‌دهند.  ارسال هوایی بار به ترکیه در این لحظه آماده اجرا میباشد.

  • پشتیبانی شبانه روزی

اگر فرستنده یک محموله به ترکیه هستید و یا گیرنده محموله در ترکیه می‌باشید می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی شبانه روزی این مجموعه بهره ببرید. تا زمانی که محموله مورد نظر شما به ترکیه برسد این پشتیبانی بی وقفه ادامه خواهد داشت. گیرنده و فرستنده محموله به ترکیه در تمام مراحل می‌توانند به صورت آنلاین از وضعیت حمل بار به ترکیه آگاه گردند. بعد از این که محموله به مقصد رسید کارکنان شرکت هواپیمایی در ترکیه با گیرنده بار تماس می‌گیرند تا برای دریافت و ترخیص بار حاضر گردد.

ترخیص محموله ارسال شده در گمرک شهر مقصد انجام می‌گیرد. گیرنده تا 48 ساعت مهلت دارد که برای ترخیص محموله مورد نظر اقدام نماید.بعد از گذشت 48 ساعت بار شما به انباری فرودگاه منتقل می‌شود. با انتقال محموله به انبار، هزینه انبارداری نسبت به وزن و حجم بار و مدت نگهداری آن محموله در انبار محاسبه می‌شود. لذا گیرنده موظف است برای ترخیص بار این هزینه را نیز پرداخت نماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به ترکیه از طریق شهر مورد نظر شما در این کشور

شما می‌توانید بار هوایی شخصی یا تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهر مورد نظر خود در کشور ترکیه ارسال نمایید.

ارسال بار به استانبول

  • حمل بار هوایی به ترکیه از طریق شهر استانبول

استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان و کشور ترکیه است. این شهر زیبا در بین ایرانیان نیز بسیار طرفدار دارد و همه ساله پذیرای مهمانان بسیاری از کشور ایران است. استانبول در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر قرار دارد و از نظر جاذبه‌های رفاهی و تفریحی یک شهر عالی محسوب می‌شود. از طرفی آب و هوای استانبول نیز از دیگر دلایلی است که مردم را برای سفر به استانبول مشتاق می‌کند.

نکته جذاب این شهر این است که تنگه بسفر که شهر استانبول در کنار آن واقع شده در واقع تنگه‌ی جدا کننده قاره آسیا و اروپاست. بنابراین استانبول تنها شهر بزرگ دنیاست که هم در قاره اروپا و هم در آسیا قرار می‌گیرد.

استانبول از مهم‌ترین شهرهای ترکیه است که همانند قلب و روح ترکیه شده است. با این که ترکیه پایتخت ترکیه نیست اما پرطرفدارترین شهر ترکیه برای مسافران و گردشگران و مهاجرین است. این شهر به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری در کل دنیا تبدیل گشته است.

اگر شما هم از مشتاقان مهاجرت یا سفر به این شهر زیبا و بزرگ هستید می‌توانید ارسال بار‌های خود را به این شهر به مجموعه تهران ایر فریت بسپارید. مجموعه تهران ایر فریت به شما اطمینان می‌دهد با به کارگیری افراد متخصص در حوزه‌ بسته بندی و ارسال بارهای هوایی دیگر لازم نیست که نگران ارسال کارگو و تشریفات گمرکی خود شوید.

ارسال بار به آنکارا

  • ارسال هوایی بار به ترکیه از طریق آنکارا

شهر پهناور آنکارا پایتخت کشور ترکیه است. این شهر پهناور در دل خود ساختمان‌های مدرن شهری، نهاد‌های دولتی و شرکت‌های تجاری بزرگ را جای داده است. همچنین دانشگاه‌های مشهور و سفارت خانه‌های کشور‌های دیگر نیز در این شهر قرار دارند. همین امر باعث می‌شود که عده‌ی زیادی سالانه قصد سفر و مهاجرت و یا تجارت با شرکت‌های واقع در این شهر را داشته باشند.

آنکارا همچنین شاهراه ارتباطی و حمل و نقل در کشور ترکیه محسوب می‌شود. یعنی این شهر با واقع شدن در مرکز کشور راه دسترسی تمامی مسافران و گردشگران را به سایر مناطق ترکیه آسان می نماید. بسیاری از ایرانیان نیز در ایام تعطیلات خود قصد سفر به این شهر را می‌کنند و یا برای تحصیل و زندگی به این شهر مهاجرت می‌نمایند.

اگر شما هم قصد مسافرت، مهاجرت و یا تجارت در این شهر را دارید قطعا به ارسال برخی لوازم خود به آنکارا احتیاج خواهید داشت. در صورتی که به عنوان مهاجر یا مسافر قصد دارید بسیاری از وسایل منزل خود یا وسایل و لوازم شخصی خود را به این شهر بفرستید می‌توانید از روش فرستان بار با هواپیما بهره ببرید. برای انجام این کار کافیست با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشد.

این مجموعه به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با به صرفه‌ترین قیمت، بار خود را به صورت هوایی ارسال نمایید. با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص مجموعه تهران ایر فریت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وسایل و لوازم ارسالی خود به آنکارا دست پیدا کنید.

موارد تاثیرگذار در هزینه‌های ارسال بار به ترکیه

تعیین قیمت مناسب جهت ارسال هوایی بار به ترکیه نیازمند زمان است و نباید در آن عجله کرد. عجله در تعیین هزینه فریت بار به ترکیه در نهایت به ضرر جیب شما تمام خواهد شد. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم برای یافتن یک مسیر مطمئن و یک هزینه مناسب برای ارسال بار به کشور ترکیه حتما زمان بگذارید و تا جای ممکن از افراد متخصص این حوزه مشورت بگیرید.

این نکته قابل توجه است که هزینه ارسال یک محموله به کشور ترکیه رابطه مستقیم با وزن محموله ارسالی دارد. هر چه قدر وزن محموله ارسالی شما بیشتر شود طبیعتا هزینه ارسال آن نیز بیشتر می‌گردد. البته عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر روی هزینه ارسال بار شما به ترکیه تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل مقصد مورد نظر شما، حجم بار شما، نوع بسته‌بندی بار ارسالی شما و خدمات و مدارک ارائه شده در طی تشریفات گمرکی می‌شود.

غیر از عوامل یاد شده که بر روی هزینه ارسال هوایی بار به ترکیه تاثیر خواهد گذاشت نکته دیگر خط هواپیمایی مورد انتخاب شما است. به عبارتی این که شما محموله ارسالی خود را با کدام خط هواپیمایی به ترکیه ارسال نمایید نقش مهمی در مشخص شدن هزینه حمل بار هوایی به ترکیه دارد. مثلا هزینه‌ای که شما با ارسال بار خود به آنکارا از خط هواپیمایی ایران ایر پرداخت می‌کنید با هزینه‌ی ارسال بار شما به واسطه خط هواپیمایی امارات تفاوت دارد.

در نهایت می‌توانید برای آشنایی با خطوط هواپیمایی و همچنین هزینه‌های ارسال بار آن به شهر‌های مختلف ترکیه با متخصصین و مشاوران مجموعه باری فرودگاه امام تماس بگیرید.

نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه ترکیه

اگر مهاجر هستید و قصد مهاجرت به ترکیه را دارید بنابراین ممکن است برخی از لوازم زندگی خود را به ترکیه بفرستید. لازم است آگاه باشید پس از اتمام پروسه ارسال بار به ترکیه و رسیدن بار به مقصد ،  معمولا بارهای حاوی لوازم شخصی و لوازم مستعمل مهاجران که قصد جابه‌جایی این لوازم را به ترکیه دارند با تشخیص مامور گمرک شامل عوارض گمرکی نخواهد شد. فقط زمانی از مهاجران هزینه عوارض گمرک دریافت خواهد شد که در میان بارهای آن‌ها اجناس نو و یا اجناس تجاری قرار داشته باشد.

کالاهایی که به منظور تجارت به ترکیه وارد می‌کنید ابتدا باید از لحاظ گمرکی بررسی گردند. همچنین مقدار ارسال شده این کالاها باید با لیست بار ارائه شده منطبق باشد. در نهایت عوارض گمرک و مبلغ آن با ارزیابی افسر گمرک ترکیه و با در نظر گرفتن مبلغ درج شده در  فاکتور خرید محموله تعیین می‌گردد. گیرنده کالا یا نماینده او باید به صورت نقدی و قبل از خروج از فرودگاه این عوارض را پرداخت کند.

این نکته حائز اهمیت است که چه بار ارسالی به ترکیه شخصی باشد چه تجاری شما به عنوان گیرنده تنها 48 ساعت پس از ورود بار به ترکیه مهلت دارید تا محموله را ترخیص نمایید. با گذشت این زمان و انتقال بار به انباری شما متحمل پرداخت هزینه‌ها انباری نیز خواهید شد.

اسناد لازم برای ترخیص بار مسافری و تجاری در ترکیه

شما به عنوان تحویل گیرنده بار در ترکیه و یا نماینده تحویل گیرنده بار ، پس از انجام ارسال هوایی بار به ترکیه، باید مدارکی را ارائه دهید. که این مدارک و اسناد مورد نیاز برای ترخیص بار مسافری در ترکیه شامل موارد زیر می‌شود:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

پس از حمل بار هوایی به ترکیه، اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری شامل موارد زیر می‌گردد:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در زمینه پروسه حمل بار هوایی به ترکیه به پایان رسیده است. امیدواریم که این مطلب مفید بوده و به تمامی پرسش‌های شما پاسخ داده باشد. در غیر این صورت از شما درخواست می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر در مورد ارسال هوایی بار به ترکیه  با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام