فهرست عناوین

در دنیای زندگی می‌کنیم که پیشرفت در تمامی ابعاد زندگی به سرعت اتفاق می‌افتد و اثرات آن در زندگی روزمره حس می‌شود. یکی از بارزترین نمونه های آن پیشرفت در صنعت حمل و نقل می‌باشد در گذشته بیشترین میزان جا به جایی بار از طریق راه های زمینی و دریایی بوده اما با گذشت زمان امکان ارسال بار از طریق هوایی نیز ممکن شد و به دلیل کارآیی، سهولت و سرعت در ارسال در حمل بار در اختیار مردم قرار گرفت.

اگر قصد “ارسال بار به ژاپن” را گرفته اید، مجموعه تهران ایر فریت امکان دریافت مشاوره رایگان از طریق همکاری با نیروهای متخصص در زمینه فریت بار به ژاپن را برای شما فراهم آورده است. تهران ایر فریت با ارائه با کیفیت ترین خدمات از جمله مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی، تشریفات گمرکی و…. با مناسب ترین هزینه جهت “ارسال هوایی بار به ژاپن” آماده همکاری با شما مسافران و صادرکنندگان محترم می‌باشد.

به ‌صرفه ‌ترین راه جهت ارسال بار به ژاپن از فریت ‌بار فرودگاه امام 

مجموعه تهران ایر فریت با سابقه چندین و چند ساله در فعالیت در زمینه “حمل بار هوایی به ژاپن” ، ارسال بار از طریق فریت بار و کارگو به سراسر دنیا و کسب تجارب با ارزش در این زمینه آماده ارائه خدماتی همچون مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، پیک آپ، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به ژاپن با مناسب ترین قیمت حمل هوایی به شما عزیزان می‌باشد.

ارسال بار به ژاپن

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال هوایی بار به ژاپن، یاری دهد.

ارسال بسته به تمام شهرهای ژاپن با هزینه‌ای به صرفه ممکن است

امروزه خرید اینترنتی و دریافت آن از طریق پست بسیار رایج شده است، کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنید و چند روز یا ساعت بعد آن را درب منزل تحویل می‌گیرید. با این وجود ممکن است بخواهید یک بسته کوچک شامل هر کالای مجازی را به دوستان یا خانواده خود که در خارج از کشور اقامت دارند ارسال کنید، با اینکه تحقق این امر نیز توسط پست بین المللی امکان پذیر شده، اما به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های زیادی که وجود دارد ارسال بسته از این طریق کاری دشوار و پر دردسر می‌باشد.

 مجموعه تهران ایر فریت با حل این مشکل به کمک شما آمده است، شما می‌توانید بسته های کوچک ( 45 کیلوگرم) خود را با فریت بار فرودگاه امام و از طریق ارسال بار به ژاپن ارسال کنید، در این روش نیازی به نگرانی بابت پرداخت هزینه بالا نخواهید داشت و با بیمه نامه هوایی، بسته بندی تخصصی و بالاترین سرعت می‌توانید بسته خود را به تمام شهرهای ژاپن از جمله توکیو، اوساکا، ناگاساکی، آیچی، چیبا، فوکوشیما، هیروشیما، گونما، ایشیکاوا، اهیمه، کاگاوا و… ارسال کنید.

ارسال هوایی بار به ژاپن

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام ایرلاین ها از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های ژاپن ، بار حمل می‌کنند؟

با افزایش تقاضا جهت حمل و نقل هوایی بار به کشورهای خارجی شرکت های زیادی در زمینه ارسال هوایی بار شروع به فعالیت کرده‌اند و روزانه پروازهای زیادی جهت ارسال بار به ژاپن و شهرهای توکیو، اوساکا، ناگاساکی، آیچی، چیبا، فوکوشیما، هیروشیما، گونما، ایشیکاوا، اهیمه و… را مدیریت می‌کنند.
شما می‌توانید برای ارسال بار به ژاپن از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده اقدام کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

برای استعلام تعرفه جهت ارسال بار به ژاپن با کجا تماس بگیریم؟

یکی از مهم ترین عواملی که قبل از اقدام به حمل بار هوایی به ژاپن باید به آن توجه داشته باشید برآورد هزینه و تخمین میزان هزینه لازم برای ارسال بار به ژاپن است. لازم است قبل از اقدام به ارسال بار از میزان نرخ حمل هوایی ایرلاین ها، هزینه بسته بندی و… اطلاعات لازم را کسب کنید. کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه برآورد هزینه حمل بار به ژاپن می‌باشند.

 

 

بیشتر بدانید: نحوه فریت بار از باربری فرودگاه امام خمینی

 

 فعالیت های مجموعه تهران ایر فریت در ارائه خدمات حمل هوایی بار به ژاپن چیست؟

  •   ارسال بار و مرسوله های مسافری به ژاپن

قوانین سختگیرانه ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی در حمل بار و هزینه بالا در ازای حمل اضافه بار باعث شده تا مسافران از ارسال تمام لوازم خود پشیمان شوند یا مجبور به پرداخت هزینه بالا شوند.

تهران ایر فریت امکان فریت بار هوایی بار به ژاپن را برای شما مسافرین عزیز با هزینه بسیار کمتر فراهم کرده است .

  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل خانه به ژاپن

یکی از کالاهای پرطرفدار از نظر ارسال به ژاپن لوازم منزل است. با یک نگاه به وسایل خانه خود متوجه وجود برند های خارجی در وسایل منزل خود می‌شوید. ارسال این اقلام نیز از طریق کارگو بار صادراتی برای تجار و مهاجران به ژاپن از طریق فرودگاه امام خمینی فراهم شده است.( Procedures for importing of Household Effects )

  • فرستادن و صادرات مبلمان خانگی، سرویس چوب و پیانو به ژاپن

علاقه تجار برای همکاری با کشورهای خارجی و عرضه محصولات خود در بازارهای خارجی باعث شده تا صادرات مبلمان ، تخت، پیانو و مانند آنها به کشورهایی چون ژاپن بیشتر شود.
همچنین ارسال تخت، مبل و… دیگر لوازم منزل به ژاپن برای مهاجران نیز امکان پذیر شده است.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به ژاپن

فرش ایرانی از گذشته تا به حال در صدر کالاهای ارسالی به کشورهای خارجی بوده است و به سبب علاقه مردم دیگر کشورها به این هنر دست زیبای ایرانی باعث شده تا تقاضای روز افزون آن تجار را علاقمند به صادرات آن کند. با این حال صادرات فرش نیاز به رعایت مقررات و محدودیت‌هایی است که لازم است قبل از اقدام به ارسال بار از آن مطلع شوید.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص در زمینه صادرات بار به ژاپن می‌تواند یاری رسان تجار و صادرکنندگان فرش به ژاپن و هر کدام از شهرهای آن باشد.

  • ارسال هوایی و کارگو صنایع دستی به ژاپن

خلاقیت هنرمندان ایرانی در تولید صنایع دستی مانند، قالیچه و گلیم، ظروف سفالی، شیشه‌ای، مسی، چوبی و… باعث جذب علاقه مندان زیادی در خارج از کشور به خود شده است.

لازم به ذکر است که ارسال تمام صنایع دستی از طریق فرودگاه امام امکان پذیر شده است و شما می‌توانید تمام تولیدات دستی یا کارگاهی خود را از طریق همکاری با شرکت تهران ایر فریت به ژاپن ارسال کنید. جهت مشاوره کامل و دقیق در این زمینه و اطلاع از شرایط ارسال بار با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

  • ارسال هوایی و صادرات انواع میوه و مواد خوراکی به ژاپن

با اینکه محدودیت خاصی در ارسال مواد خوراکی از جمله سبزیجات، خشکبار، شیرینی، میوه و… در حمل هوایی وجود ندارد، اما ورود این اقلام به برخی از کشورها به دلیل شرایط گمرکی و ممنوعیت هایی که در آن کشور وجود دارد گاهاً امکان پذیر نیست و یا نیاز به اخذ مجوزهای خاص می‌باشد. همچنین به دلیل مراقبت های ویژه‌ای که در حمل مواد خوراکی و بسته بندی آنها وجود دارد لازم است تا با یک شرکت متخصص برای بسته بندی و آگاهی از قوانین گمرکی کشور مقصد کمک بگیرید.

  • امکان ارسال هوایی و صادرات زعفران به ژاپن

ایران اولین مقام را در تولید و صادرات زعفران در دنیا را دارد. به دلیل علاقه زیاد مردم به این ادویه گران قیمت و عدم امکان تولید آن در کشورهای مختلف به دلیل نیاز زعفران به شرایط خاص برای رشد، این بستر فراهم شده تا ایران به عنوان مهم ترین تولید کننده زعفران دست به ارسال آن به اقصی نقاط دنیا بزند.

ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام برای تجار بسیار سریع و مقرون به صرفه است. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، پیک آپ، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای تجار زعفران ایجاد کند.

  •  ارسال و کارگو لوازم رستورانی مانند خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به ژاپن

همانطور که میدانید تهیه بعضی از غذاهای رستورانی ایرانی نیاز به تجهیزات خاص خود از جمله کباب پز، دیگ، اجاق گاز و… دارد. از آنجا که پیدا کردن وسایل پخت غذاهای ایرانی در ژاپن تقریبا غیر ممکن است، مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال این لوازم را به ژاپن برای شما ممکن کرده است. جهت دریافت مشاوره رایگان از مجموعه تهران ایر فریت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • ارسال و کارگو بارهای تجاری و مسافری به ژاپن

امکان ارسال هرگونه بار تجاری و مسافری در مجموعه تهران ایر فریت فراهم شده است. شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات لازم از نحوه ارسال بار و قوانین و شرایط گمرکی کشور ژاپن برای ارسال بار خود اقدام کنید. ارسال بار از طریق فریت بار یا کارگو محدودیتی در اندازه و نوع بار در صورت مجاز بودن محموله در گمرک کشور ژاپن ندارد. مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به ژاپن در کنار شما خواهند بود.

  •  ارسال بارهای نمایشگاهی و تابلوهای نقاشی به ژاپن

هنر به دلیل جلوه تمدن، فرهنگ، تاریخ و… در هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل کشورها به طور سالانه نمایشگاه ها و جشنواره های هنری مختلفی را برای نمایش فرهنگ خود و خلاقیت و ذوق هنری هنرمندان برگزار می‌کنند و یا به رقابت با هنرمندان خارجی در زمینه های مختلف هنری می‌پردازند.

اگر شما هم قصد شرکت در نمایشگاه‌های مختلف ژاپن را دارید و باید محصولات خود را به این کشور ارسال کنید؛ بهتر است قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و برای اطلاع از شرایط ارسال آثار هنری به ژاپن از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

  • فرستادن هوایی انواع ظرف های چینی و فلزی به ژاپن

ظروف چینی و فلزی از جمله کالاهایی هستند که برای ارسال نیازمند مراقبت و بسته بندی تخصصی هستند تا در حین جا به جایی دچار آسیب نشوند. ارسال بار از طریق کارگو به جهت کاهش مسیر باعث به حداقل رساندن جا به جایی بار می‌شود.

حمل بار هوایی به ژاپن

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

5 مرحله و شرایط ارسال بار به ژاپن

عدم وجود هر گونه محدودیت در ارسال بار به روش فریت بار باعث شده تا تجار و مسافران بتوانند هرگونه کالای مجاز شامل لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، پوشاک، مواد خوراکی، فرش و صنایع دستی و… را به ژاپن و شهرهای آن ارسال کنند.

ارسال بار از طریق ترمینال بار فرودگاه امام و با همکاری با شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به ژاپن انجام می‌شود ارسال کنید. لازم به ذکر است با توجه به قوانین گمرکی کشور ژاپن ارسال هرگونه کالای تجاری در هنگام ترخیص نیاز به پرداخت مالیات دارد اما بار های مسافری فاقد عوارض گمرکی می‌باشد. در ادامه به مراحل ارسال بار به ژاپن از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، به منظور فرستادن بار به ژاپن

آشنایی با مراحل ارسال بار از جمله بسته بندی، تشریفات گمرکی، نحوه تهیه پکینگ لیست، اطلاع از مدارک لازم جهت حمل بار، آشنایی با شرایط و قوانین گمرکی کشور ژاپن، نحوه انتخاب یک ایرلاین مناسب و… قبل از ارسال بار ضروری است.

شرکت تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارد لذا در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه ما جهت ارسال بار به ژاپن با ما تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: شش نکته در مورد صرفه جویی در هزینه حمل هوایی

 

  • بسته بندی تخصصی مرسوله ها برای ارسال هوایی به ژاپن

بسته بندی تخصصی برای هر کالا ملزم به رعایت نکاتی، مانند عایق بندی اصولی، استفاده از مواد مرغوب در بسته بندی، رعایت نکات ایمنی، پر کردن فضاهای خالی، توجه به ضخامت کافی کارتن و… می‌باشد تا هر بار را با توجه به نوع خود از آسیب های احتمالی در حین جا به جایی و ارسال حفظ کند.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن پرسنل حرفه‌ای در محل سکونت یا کار شما حاضر شده و تمام لوازم منزل، لوازم آشپزخانه و…  به صورت دقیق و استاندارد بسته‌بندی کرده و آنها را برای حمل بار هوایی به ژاپن به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انتقال می‌دهند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی و کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی جهت ارسال بار به ژاپن

 تشریفات گمرکی به مراحل اداری و ارائه مدارک و دریافت مجوزهای لازم برای حمل بار به ژاپن گفته می‌شود که بار پس از وزن شدن، و ارزیابی توسط مامور گمرک برای اطمینان از عدم وجود هر نوع کالای خطرناک یا ممنوع و پس از دریافت مجوز های لازم مجوز رسمی خروج را از مرز هوایی گمرک تجاری و مسافری فرودگاه امام دریافت می‌کند.

تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به ژاپن ، انجام پذیر است. ارسال هرگونه کالای مجاز شامل لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، میز، مبلمان، پوشاک، ظروف و… جهت ارسال به ژاپن هیچ مانعی ندارد. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به ژاپن ارائه مدارک زیر ضروری است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • به منظور ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به ژاپن از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل به شرح زیر است:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • پشتیبانی شبانه روزی از شما

به منظور کاهش نگرانی های فرستنده و گیرنده بار در زمان حمل با هوایی به ژاپن و ارتباط پرسنل مجموعه با آن‌ها جهت هماهنگی های لازم در فرودگاه امکان پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت فراهم شده است تا مسئولان بار بتوانند از وضعیت بار خود اطلاع پیدا کنند و پرسنل شرکت نیز پس از رسیدن به مقصد در ژاپن بتوانند با گیرنده بار یا نماینده او جهت دریافت مدارک، تحویل و ترخیص بار تماس بگیرند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به هر شهری در ژاپن امکان پذیر است

 مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال انواع بار تجاری و غیر تجاری را  به تمام شهر های ژاپن فراهم کرده است.

ارسال بار به توکیو

  • ارسال بار شخصی و کارگو به توکیو

توکیو پایتخت ژاپن که به یکی از بزرگترین شهرهای جهان تبدیل شده است به شهر شکوفه های گیلاس نیز شهرت دارد. ژاپن که از گذشته مورد توجه ایرانی ها بوده حالا پس از گذشت سالها و با پیشرفت در زمینه های مختلف صنعت، علم، فناوری و… میزان تقاضا برای مهاجرت به شهرهای آن از جمله توکیو افزایش یافته است. اگر شما نیز توکیو را به عنوان گزینه ای برای مهاجرت نگاه می‌کنید و قصد ارسال هوایی بار به ژاپن از طریق این شهر زیبا را دارید، کافیست با مجموعه تهران ایر فریت در تماس باشید.

ارسال بار به اوساکا

  • حمل هوایی بار به اوساکا

ونیز سرزمین های شرقی یا همان اوساکا به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود جاذبه های دیدنی بسیار زیبایی برای گردشگران به وجود آورده است که از جمله آنها می‌توان به استودیو جهانی ژاپن، قلعه اوساکا، ساختمان اومدا، شیتونجی، موزه علمی اوساکا، پارک و باغ وحش و…. را نام برد. اگر طول اقامت خود در این شهر به لوازم خود در ایران نیاز داشتید تهران ایر فریت در کوتاه ترین زمان ارسال هوایی بار به ژاپن از طریق شهر اوساکا برایتان میسر می‌کند.

ارسال بار به ناگاساکی

  • فریت بار هوایی به ناگاساکی

ناگاساکی دومین شهری بود که در جنگ جهانی دوم مورد بمباران قرار گرفت اما با گذشت زمان بسیار زیبا تر از قبل ساخته شد. تجربه قدم زدن در خیابان های این شهر و دیدن مکان های دیدنی آن می‌تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای شما باشد. با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا بسته بندی تخصصی بار را جهت ارسال هوایی بار به ژاپن از طریق فرودگاه شهر ناگاساکی انجام دهند.

کدام عوامل در هزینه های حمل بار به  ژاپن موثرند؟

اطلاع از هزینه های ارسال بار به ژاپن و تطابق آن با میزان بودجه خود از بسیاری از مشکلات مالی یا خسارت های احتمالی جلوگیری خواهد کرد. لازم است بدانید عوامل ریز و درشت زیادی در تعیین هزینه حمل بار نقش دارند که از مهم ترین آنها می‌توان به وزن و حجم بار، نوع بار، فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد، ایرلاین منتخب، شرکت حمل کننده بار، هزینه بسته بندی بار، نرخ ارز، هزینه جا به جایی و … اشاره کرد.

همچنین تهیه بعضی از مجوز های خاص، یا هزینه باربری و… نیز می‌تواند در میزان هزینه نهایی دخیل باشند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه های آنها در ارسال بار به شهرهای مختلف ژاپن با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس باشد.

 

بیشتر بدانید:  هزینه ارسال هوایی بار

 

اطلاعات لازم درباره نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های ژاپن 

کالاهایی که به مقصد خود در فرودگاه ژاپن می‌رسند ابتدا توسط مامور گمرک مورد بررسی قرار می‌گیرند تا از نبود کالاهای غیر مجاز اطمینان حاصل کنند. سپس تعداد و نوع بار محموله شما با موارد ذکر شده در بارنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کالایی اضافه یا کم نباشد و دقیقا مطابق آنچه در بارنامه ذکر شده است باشد سپس پس از پرداخت هزینه بار که در فاکتور ذکر شده است مجوز ترخیص بار با امضا و تایید مامور گمرک صادر می‌شود.

کالاهایی که جنبه مسافری دارند طبق قوانین گمرک ژاپن شامل عوارض گمرکی نخواهند شد مگر آنکه در میان آنها بار تجاری یا لوازم نو وجود داشته باشد. همچنین برای ترخیص مرسوله در شهر مقصد شما تا ۴۸ ساعت پس از رسیدن بار به فرودگاه ژاپن فرصت دارید تا نسبت به ترخیص و تحویل آن اقدام کنید در غیر این صورت و پس از گذشت ۴۸ ساعت بار به انبار فرودگاه منتقل می‌شود و پس از آن هزینه باربری و انبار داری با توجه به نوع بار، وزن، حجم  و مدت زمان نگهداری آن در انبار برای شما لحاظ می‌گردد.

اطلاعاتی که باید در گمرک ژاپن جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری داشته باشید

  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در  ژاپن:

  •  Packing list
  •  Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در ژاپن:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •  Packing list
  • Invoice
  •  Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به ژاپن کامل شد. امید آنست که کمکی به شما کرده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشیم. در غیر اینصورت درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی حمل بار  هوایی به ژاپن ازطریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی  را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام