فهرست عناوین

هندوستان که با نام هند نیز تلفظ می‌شود کشوری پرجمعیت و هفتمین کشور بزرگ جهان است. در این کشور در هم آمیختگی زیبای هنر مدرن و تضادهای سنتی در بافت شهر منظره جالبی را به وجود آورده است. سفر به مکان های معنوی و مقدس هندوستان از جمله تاج محل، هارماندیر صاحب، مسجد مکه، شهر طلایی جیسلمر و… تجربه ای است که می‌توان آن را از بهترین خاطرات زندگی خود بر‌شمرد.

اگر قصد “ارسال بار به هندوستان” را دارید و به دنبال راهی برای انتقال لوازم شخصی یا کارگو تجاری خود از طریق مسیر هوایی به هند هستید مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان و ارائه بهترین خدمات در زمینه “ارسال هوایی بار به هند” برای شما فراهم کرده است.

از جمله خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به هند و دیگر کشور های جهان می‌توان به مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت حمل هوایی بار، تشریفات گمرکی به همراه به‌ صرفه‌ ترین قیمت ‌های “ارسال بار به هند” و سایر نقاط دنیا اشاره کرد.

ارسال بار به هندوستان

مناسب ترین هزینه ارسال هوایی بار به هندوستان از قسمت فریت ‌بار فرودگاه امام

با وجود محدودیت های ایرلاین ها در ارسال بار همراه مسافر تا مرز ۳۰ کیلو گرم و هزینه های بالا در ازای حمل اضافه بار ، ما به شما فریت بار مسافری از طریق مجموعه تهران ایر فریت را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار تجاری و شخصی شما را به هندوستان از طریق ارسال هوایی تجاری و شخصی فراهم کرده است.

این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی نظیر کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله در منزل یا محل کار، سرویس حمل بار به فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به هندوستان با مناسب ترین قیمت حمل هوایی به هندوستان را برای شما مهاجران و صادرکنندگان عزیز فراهم کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به هندوستان، یاری دهد.

به هر شهری در هندوستان بسته خود را بفرستید

اگر به مناسبت های مختلف قصد ارسال بسته برای دوستان یا آشنایان خود که در هندوستان سکونت دارند را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید. ارسال بسته های کوچک و کم حجم که گاها و به دلایل متفاوت ضرورت ارسال آنها به هندوستان پیش می‌آید، حتی وزن کمتر از ۴۵ کیلوگرم توسط مجموعه تهران ایر فریت فراهم شده است.

شما همچنین می‌توانید بارهای کوچک خود را به دیگر شهرهای هندوستان از جمله احمدآباد، بنگلور، چنای، کوچی، دهلی، حیدرآباد، جیپور، کلکته، مومبای و… ارسال کنید و در طی مدت زمان ۴ الی ۵ روز در فرودگاه شهر  مقصد تحویل بگیرید.

تهران ایر فریت با ارائه خدماتی نظیر ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، پیک آپ، انجام تشریفات گمرکی و…. آماده همکاری با شما می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با تیم مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

فریت بار به هند

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

معرفی شرکت‌های هواپیمایی که از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های هندوستان بار می فرستند؟

پس از گسترش فعالیت در زمینه حمل هوایی بار به اقصی نقاط دنیا و با افزایش تقاضا مردم برای ارسال بار مسافری و تجاری به کشورهای خارجی، تعداد زیادی شرکت هواپیمایی مختلف شروع به فعالیت در زمینه ارسال بار به هندوستان و شهرهای مختلف آن نظیر احمدآباد، بنگلور، چنای، کوچی، دهلی، حیدرآباد، جیپور، کلکته، مومبای و… کردند. این شرکت ها با تسهیل حمل و نقل بین المللی سالانه میزان زیادی بار را از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام به مقصد هندوستان ارسال می‌کنند.

شما می‌توانید برای ارسال بار به هندوستان از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت
  • کارگو هواپیمایی ماهان

اطلاع از تعرفه ارسال بار به هند

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه نحوه محاسبه هزینه های ارسال بار، نرخ حمل بار در ایرلاین های مختلف، نحوه پذیرش بار و هزینه های جانبی حمل بار به هندوستان با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص و با تجربه فعالیت در شرکت‌های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های حمل بار هوایی به هندوستان به صفحه نحوه محاسبه هزینه فریت بار مراجعه کنید.

چه خدماتی از مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به هندوستان دریافت می کنیم؟

  • ارسال بار مسافری به هندوستان

با ارائه خدمات ارسال بار مسافری به هندوستان توسط مجموعه تهران ایر فریت دیگر نیازی نیست نگران پرداخت هزینه های گران قیمت به ایرلاین ها جهت ارسال اضافه بار خود به هندوستان باشید.
شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر و با همکاری تیم مجرب تهران ایر فریت از طریق فریت بار هوایی به هندوستان بار خود را به هندوستان و شهر های آن ارسال کنید.

 

بیشتر بدانید: راهنمای فریت بار مسافری از قسمت بار فرودگاه امام خمینی

 

  • ارسال و صادرات اسباب خانگی به هندوستان

شما می‌توانید تمامی لوازم منزل خود اعم از لوازم آشپزخانه، میز و صندلی و… را به شهر های دهلی، مومبای، بنگلور، احمد آباد و… ارسال کنید.

ارسال لوازم منزل از طریق مجموعه تهران ایر فریت به صورت تجاری یا مسافری با ارائه خدماتی نظیر مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی، تشریفات گمرکی و… با به صرفه ترین هزینه ارسال به هندوستان توسط شرکت های حمل بار انجام پذیر است.

صادرات هوایی بار سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال لوازم منزل به هندوستان است.

  • ارسال و صادرات مبل، پیانو و تخت خواب به هندوستان

ارسال قطعات بزرگ لوازم منزل مثل تخت، مبلمان، پیانو و … از طریق فریت بار هوایی به هندوستان انجام می‌شود.
شما همچنین می‌توانید محصولات تولیدی خود از این قبیل هستند را از طریق کارگو تجاری به شهر مقصد خود در هندوستان ارسال کنید. جهت بسته‌بندی سریع و تخصصی و ارسال بار به هندوستان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

  • ارسال و صادرات فرش های دستباف و ماشینی به هندوستان 

فرش مقام پرفروش ترین کالای ایرانی در خارج از کشور را دارا می‌باشد. از اینرو بسیاری از تجار و صادرکنندگان کالا علاقمند به ارسال فرش، تابلو فرش و مشتقات آن به هندوستان می‌باشند.
به دلیل ارزش بالای فرش و حساسیت در روند ارسال، بسته بندی آن باید به صورت تخصصی و استاندارد انجام شود، مجموعه تهران ایر فریت آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه ارسال و بسته بندی فرش به هندوستان می‌باشد.

حمل هوایی و ارسال فرش به هندوستان مشمول قوانین و تابع مقررات گمرکی دو کشور می‌باشد لذا بهتر است قبل از ارسال فرش به هندوستان از تمامی اطلاعات لازم آگاهی داشته باشید.

  • ارسال و صادرات صنایع دستی و سنتی به هندوستان

تنوع فراوان هنر های دستی از ظروف شیشه‌ای، مسی، چوبی و.. گرفته تا بافت فرش دستی و گلیم باعث شده که هر کسی با هر سلیقه ای در بازارهای خارجی خریدار و علاقمند به هنر دست ایرانی باشد.

ارسال تمام صنایع‌دستی از مبدا فرودگاه امام به فرودگاه شهر مقصد در هندوستان انجام پذیر است. اگر قصد ارسال صنایع دستی ایرانی به هندوستان را دارید می‌توانید جهت مشاوره رایگان و دقیق با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل را در اختیار شما بگذارند.

  • ارسال و صادرات سبزیجات، محصولات باغی، خشکبار به هندوستان

حمل هوایی محصولاتی نظیر میوه، سبزیجات، شیرینی و خشکبار به دلیل کاهش مسافت و سرعت در ارسال بار باعث کاهش سرعت خراب شدن آنها می‌شود و از آسیب های احتمالی در جابجایی های طولانی جلوگیری می‌کند.

ارسال سریع این محصولات تنها از طریق کارگو فرودگاه امام امکان پذیر است لذا تجار می‌توانند جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با کارگو بار مواد خوراکی با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرمایند.

  • ارسال و صادرات بادام ایرانی به هندوستان

حساسیت بادام ایرانی در شرایط تولید، جا به جایی و ارسال باعث شده تا جهت ارسال به هندوستان به بسته بندی تخصصی نیاز داشته باشد.

مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی بار بادام ایرانی با خیال راحت بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام به شهر مقصد خود در هندوستان ارسال کنید.

 

بیشتر بدانید: ارسال کارگو به تمامی نقاط دنیا از ترمینال بار فرودگاه امام

 

  • ارسال و صادرات زعفران اعلا به هندوستان

زعفران پر طرفدار ترین ادویه جهان است. میزان تقاضای زیاد مردم دنیا در استفاده از این ادویه و وجود شرایط ویژه تولید زعفران در ایران، ایران را به اولین مقام تولید زعفران در دنیا و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا تبدیل کرده است.

ارسال بار زعفران به هندوستان از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه انجام پذیر است. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی صحیح، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای صادرکنندگان زعفران به هندوستان و شهر های آن ایجاد کند.

  • ارسال و صادرات تجهیزات لازم برای رستوران به هندوستان 

پخت غذاهای اصیل ایرانی و رستورانی مستلزم به استفاده تجهیزات مخصوص به خود است. از آنجا که ممکن است این لوازم رستورانی که مختص به غذاهای ایرانی است در هندوستان پیدا نشود، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا بهترین مسیر را برای ارسال این تجهیزات با بهترین هزینه به شما نشان دهند.

  • ارسال و صادرات هر نوع بار تجاری و غیر تجاری به هندوستان

شما می‌توانید انواع بار تجاری و غیر تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به سادگی به هندوستان ارسال کنید. کسب اطلاعات لازم در زمینه ارسال بار مسافری برای مسافران و مهاجران به این کشور و بار تجاری برای تجار و صادرکنندگان ضروری می باشد تا فرودگاه مقصد دچار مشکلات گمرکی و پرداخت خسارت نشوند.

مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به هندوستان در کنار شما خواهند بود.

  • ارسال بار برای شرکت در نمایشگاه های به هندوستان

اهمیت کشور هندوستان به فرهنگ و هنر باعث شده تا سالیانه نمایشگاه های متعددی در این زمینه و در شهرهای مختلف آن برگزار شود. اگر به دنبال ارسال بارهای نمایشگاهی خود به هندوستان هستید و به دنبال مطمئن ترین و کم هزینه ترین مسیر ممکن هستید، ارسال هوایی بار سریع ترین راه ممکن است

قبل از هر اقدامی در راستا ارسال بار بهتر است با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید

  • ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به هندوستان 

بسته بندی تخصصی ظروف چینی و فلزی در ارسال سالم آنها به مقصد اهمیت بالایی دارد.
مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه بسته بندی استاندارد، پیک آپ تشریفات گمرکی و… آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

آشنایی با شرایط و مراحل حمل بار هوایی به هند

  •  مسافرانی که قصد ارسال بار به هندوستان را دارند با مشکل میزان محدود بار مجاز برای حمل به هندوستان مواجه می‌شوند.

یکی از خدماتی که باعث از بین بردن نگرانی های مسافران در ارسال بار شده است امکان فریت بار و عدم محدودیت در میزان ارسال با به هندوستان است. شما می‌توانید انواع بار تجاری و مسافری اعم از لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، وسایل دانشجویی، کتاب، چمدان، لباس و… را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به هندوستان ارسال کنید. در ادامه به مراحل ارسال بار به هندوستان از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، برای ارسال هوایی بار به هندوستان

پروسه ارسال بار به هندوستان دارای مراحل مختلف اداری جهت دریافت مدارک لازم ، اطلاع از شرایط ایرلاین ها، قوانین گمرکی هندوستان و…. می‌باشد که انجام آن بدون آگاهی قبلی می‌تواند منجر به انجام فعالیت های بیهوده یا پرداخت هزینه های بالا و ایجاد خسارت شود.

 

بیشتر بدانید: راهنمای گام به گام ارسال بار از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از کشور

 

مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم در زمینه ارسال بار، نحوه بازرسی محمولات، ضوابط و دستورالعمل های نهادهای دولتی و حراستی و گمرکی، شرایط ایرلاین ها، نحوه محاسبه هزینه ارسال بار و… را در اختیار شما می‌گذارد.
در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه ما جهت ارسال بار به هندوستان با ما تماس بگیرید.

  • بسته بندی استاندارد مرسوله ها جهت حمل بار هوایی به  هندوستان

بسته بندی تخصصی بار باید با رعایت نکات ایمنی و شرایط استاندارد، عایق بندی اصولی، پر کردن فضاهای خالی و استفاده از لوازم مرغوب با استحکام بالا انجام شود. عدم رعایت این نکات می تواند ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی در پایان پروسه ارسال بار برای شما بر جای بگذارد.
در بسته بندی تخصصی هر وسیله باید با توجه به حساسیت های خاص خود بسته بندی شود به طور مثال استفاده از پلاستیک های حباب دار در بسته بندی لوازم شکستنی.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن پرسنل متخصص در محل سکونت شما حاضر شده و تمام لوازم منزل شما اعم از مبل، میز و کمد، چمدان، لوازم آشپزخانه و… به صورت دقیق و استاندارد بسته‌بندی کرده، و در صورت نیاز درون جعبه های صنعتی مستحکم و مخصوص برای حمل هوایی بار قرار داده و آنها را به قسمت باربری فرودگاه امام جهت ارسال به هندوستان انتقال می‌دهند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام با ما تماس بگیرید.

  • انجام کامل تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام جهت ارسال بار به هند

 وزن کردن محموله، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم برای خروج رسمی بار از مرز هوایی ایران به منظور ارسال به هندوستان و تهیه اظهارنامه از مراحل اداری ارسال هوایی  بار است که به آن تشریفات گمرکی می‌گویند.

شما می‌توانید بار تجاری و مسافری خود را به جز کالاهای ممنوع به تمامی شهر های هندوستان ارسال کنید.( UNDERSTANDING CUSTOMS REQUIREMENTS WHEN MOVING TO INDIA )

به منظور تسهیل مراحل ارسال بار برای فرستنده بار، تمام مراحل تشریفات گمرکی توسط مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به هندوستان ، قابل انجام می‌باشد.
ارسال لوازم منزل مثل مبلمان ، پیانو، کامپیوتر، چمدان های حاوی البسه و لوازم شخصی ، کتاب‌ها و مواد غذایی با بسته بندی تجاری، فرش و صنایع دستی، کمد، میز، بوفه ، تخت و ظروف و لوازم آشپزخانه بدون هیچ مانعی و بدون دردسر به هندوستان انجام پذیر است.

گیرنده بار باید برای ترخیص بار به گمرک شهر مقصد مراجعه کند. گیرنده بار تا ۴۸ ساعت پس از ارسال بار به مقصد زمان دارد تا جهت ترخیص آن اقدام کند در غیر این صورت بار به قسمت انبار فرودگاه منتقل می‌شود و هزینه های انبارداری نسبت به وزن و حجم بار شما و مدت نگهداری بار در انبار فرودگاه، برای شما لحاظ می‌گردد.

  •  برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به هندوستان از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به هندوستان از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

●     کارت بازرگانی

●     مجوزهای لازم(در صورت لزوم)

●     لیست بسته بندی

●     فاکتور فروش

●     در آخر صدور بارنامه هوایی جهت ارسال بار به هندوستان

پس از پرداخت صورتحساب ذکر شده در بارنامه هوایی توسط گیرنده بار یا نماینده او که با مناسب ترین قیمت حمل هوایی بار به هندوستان صادر شده است، رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده می‌شود. سپس محموله ارسالی به هندوستان ، به شرکت هواپیمایی تحویل داده می‌شود.

  • خدمات پشتیبانی شبانه روزی جهت حمل بار هوایی به هندوستان

فرستنده و گیرنده بار می‌توانند جهت کاهش نگرانی های خود و هماهنگی های لازم با پرسنل مجموعه تهران ایر فریت در تمامی مسیر به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته از آخرین وضعیت بار خود مطلع شوند.

پس از رسیدن با به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در هندوستان با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

به کدام شهرها در هندوستان می توان بار ارسال کرد؟

شما می‌توانید انواع بار تجاری یا مسافری خود را به تمام شهرهای هندوستان و با همکاری مجموعه تهران ایر فریت ارسال کنید.

ارسال بار به احمد اباد هند

  • ارسال بار به احمد آباد

احمدآباد شهری در ایالت گجرات هندوستان است. شهرت این شهر به سبب اینکه اولین شهر ثبت شده در جهان است زبانزد است. امروزه کمتر شهری را پیدا می‌کنید که در حالی که دنیا به سمت زندگی مدرن خود می‌رود، بافت قدیمی و زیبای خود را نیز حفظ کرده باشد. معماری خاص و بناهای منحصر به فرد این شهر، تنوع فرهنگی و مذهبی بالا باعث جلب توجه گردشگران زیادی شده است.

اگر قصد ارسال بار به هند از طریق این شهر زیبا‌ی هندوستان را دارید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

ارسال بار به بنگلور

  • فریت بار هوایی به بنگلور

یکی از مهم ترین شهرهای هندوستان، بنگلور می‌باشد که به دلیل دارا بودن آب و هوای فوق العاده، امنیت بالا، وجود امکانات رفاهی و آموزشی بالا، دانشگاه‌های ممتاز و تمرکز در علوم نرم افزار، پزشکی و فناوری باعث جلب توجه بسیار بالایی از سوی دانشجویان شده است.

این شهر دانشجویی با فضاهای سرسبز زیاد و آب و هوای عالی به شهر باغ ها مشهور شده است. اگر قصد مهاجرت دانشجویی و فریت بار مسافری خود را به بنگلور دارید، مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار به هندوستان را از مسیر شهر دانشجویی بنگلور  را با ارائه با کیفیت ترین خدمات و مناسب ترین هزینه ارسال بار بر عهده می‌گیرد.

ارسال بار به دهلی

  • فریت بار به دهلی

دهلی یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود که برای سالیان دراز محل سکونت مردم بوده و هست، همچنین بزرگترین کلانشهر جهان نیز محسوب می‌شود. این شهر اولین شهری است که بیشتر گردشگران برای گردش در این کشور وارد فرودگاه آن می‌شوند. از جمله مکان های دیدنی این شهر می‌توان به دروازه هند، قطب منار، بیرلا مندیر، بنای لوتوس، مسجد جامع، آرامگاه همایون و قلعه سرخ اشاره کرد.

مجموعه تهران ایر فریت بسته بندی بار شما را جهت یک سفر گردشگری به دهلی بر عهده می‌گیرد. جهت ارتباط و دریافت مشاوره در اتباط با حمل بار هوایی به هند با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ارسال-بار به مومبای

  • ارسال کارگو تجاری به مومبای

مومبای که بیشتر با نام بمبئی شناخته می‌شود، پر جمعیت ترین شهر هند است. این شهر بزرگترین بندر هند می‌باشد که مرکز اداره امور تجاری، بانکداری، مبادلات مالی، بازرگانی، صنعت کشتی سازی و اقتصادی هند محسوب می‌شود از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

تهران ایر فریت مسئولیت بسته بندی تخصصی بار تجاری شما و ارسال هوایی بار به هندوستان از مسیر شهر تاریخی مومبای را بر عهده می‌گیرد و تمامی مراحل اداری و تشریفات گمرکی بار را به نیابت از فرستنده در شهر مبدا انجام می‌دهد.

ارسال بار به کلکته

  • ارسال بار به کلکته

کلکته در گذشته به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر هندوستان شناخته می‌شد که در حال حاضر جای خود را به ترتیب به دهلی و مومبای داده است. این شهر از مراکز اصلی امور فرهنگی و آموزشی هندوستان محسوب می‌شود و کاخ ویکتوریا مهمترین بنای دیدنی آن محسوب می‌شود. جهت ارسال بار به هند از مسیر شهر کلکته با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

ارسال بار به حیدر آباد

  • فریت بار هوایی به حیدر آباد

حیدر آباد با مساجد و معابد خود شهرت دارد و حضور زنان محجبه در آن نشان دهنده حضور ایرانیان و مسلمانان در این شهر است. پس از مهاجرت ایرانیان به این شهر از ۵۰۰ سال پیش تا به حال باعث تحولات بزرگی در زمینه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در آن شده است. در صورت نیاز به ارسال بار به هندوستان از طریق شهر حیدرآباد با ما تماس بگیرید.

ارسال بار به جیپور

  • حمل هوایی بار مسافری به جیپور

جیپور با قصرها و قلعه های زیبایش شناخته می‌شود. کاخ شهر، هاوا محل،رصدخانه جانتار مانتار، موزه آلبرت هال، قلعه جاگار، قلعه آمبر و باغ وحش جیپور از مکان های دیدنی این شهر است. البته از فیل سواری در الفنتستید جیپور هم نباید نباید غافل شد. شما می‌توانید بار های مسافری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت جهت حمل بار هوایی به هندوستان از طریق فرودگاه شهر جیپور با به صرفه ترین هزینه ارسال کنید.

ارسال-بار به کوچی

  • حمل هوایی بار به کوچی

کوچی را می‌توان یک طبیعت بکر و دست نخورده یا بهشت زمین که در هند وجود دارد معرفی کرد. این شهر به تجارت ادویه شهرت دارد و به دلیل طبیعت زیبای خود به عنوان مرکز خوشگذرانی ثروتمندان این کشور شناخته می‌شود.

استقبال گردشگران در بازدید از این شهر بسیار زیاد است و فرودگاه این شهر به عنوان فرودگاه بین المللی هند محسوب می‌شود. متخصصین مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار به هندوستان را برای گردشگران به این شهر به آسان‌ترین شکل ممکن فراهم آورده است.

  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار مسافری در هندوستان

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده
  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار تجاری در هندوستان

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

در این مقاله با شرایط و قوانین ارسال بار به هند آشنا شدید جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ارسال بار به هند می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام