فهرست عناوین

خیلی از مسافران و مهاجران نگران بارهای اضافه ای هستند که نمی دانند چگونه و با چه هزینه ای باید به کشور مقصد برسانند. اگر تا به حال سرویس های حمل هوایی برای ارسال کالا و یا بار اضافه استفاده نکرده اید، حتما از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید. پرسنل با تجربه این مجموعه شما را در مورد امور مربوط به بسته بندی، زمان حمل، پیک آپ، صدور بارنامه و تمام مراحل گمرکی همراهی می‌کنند. اگر یک بار از خدمات این مجموعه استفاده کرده باشید، متوجه قیمت به صرفه و متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده، می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه “ارسال بار به قطر” با هواپیما آشنا کنیم. با ما باشید.

ارسال بار به قطر

راه های به صرفه برای ارسال هوایی بار از فرودگاه امام به قطر

انجام تمام امور مربوط به حمل و ارسال هوایی بار وقتی توسط یک مجموعه صورت بگیرد، مطمئن باشید که هزینه ها کمتر خواهد شد، مجموعه تهران ایر فریت علاوه بر اینکه می‌تواند از صفر تا صد کارهای مربوط به بسته بندی تخصصی، حمل تا فرودگاه، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه و پشتیبانی از ارسال بار را انجام دهد، نماینده رسمی تمام شرکت های هواپیمایی فعال در ایران نیز می‌باشد. بنابراین از طریق به صرفه ترین و مناسب ترین شرکت هوایی اقدام به جابجایی اسباب شما خواهد کرد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ارسال هوایی بار به قطر و دیگر نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به قطر، یاری دهد.

به هر شهری در قطر بسته خود را بفرستید

خیلی ها ممکن است به هر دلیلی بخواهند بسته هایی به منظور سوغات، هدیه، کالای شخصی و … را برای عزیزی در قطر بفرستند، به خصوص اینکه قطر در نزدیکی کشورمان قرار دارد و مراودات زیادی ممکن است بین تجار، آشنایان و مهاجران ایرانی با خانواده هایشان رخ بدهد. از آن جا که محدودیت های مختلفی برای ارسال بسته پستی وجود دارد، ارسال هوایی با به قطر بهترین و سریع ترین انتخاب است. شما می‌توانید حتی بسته های کمتر از 45 کیلوگرم را هم با هواپیما به هر شهری در قطر ارسال کنید. چرا که تنها حداکثر یک الی دو روز تا رسیدن بسته به قطر نیاز به صبر است.

فریت بار به قطر

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

آشنایی با شرکت های حمل بار از فرودگاه امام به مقصد فرودگاه قطر

در ایران شرکت های هواپیمایی مختلفی سالانه میلیون ها مسافر و هزاران تن بار را به کشور قطر و بالعکس منتقل می کنند. این شرکت ها مسافران و بار هایشان را از فرودگاه امام به دوحه جابجا می‌کنند. برخی از این شرکت های معروف در زمینه حمل بار هوایی به قطر به شرح زیر هستند.

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات

هزینه های مربوط به ارسال بار به قطر

از آنجا که نرخ حمل بار هوایی به قطر  به عوامل مختلفی مثل نوع بار، نحوه بسته بندی، شرکت حمل، مسافت و… بستگی دارد، نمی توان لیستی مشخص از قیمت ها را ارائه داد. بلکه شما می توانید با شماره های مجموعه تهران ایرفریت تماس بگیرید تا به صورت رایگان تمام اطلاعات لازم در خصوص هزینه ها را در اختیارتان قرار دهند. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد هزینه های فریت بار به قطر، صفحه ارسال ارزان اضافه بار مسافری در وب سایت ما را مطلعه کند.

مجموعه تهران ایر فریت چه خدماتی در حمل بار مسافران و مهاجران به قطر ارائه می دهد؟

 

  • حمل بارهای مسافران به قطر 

 هر مسافری مقدار محدودی بار می‌تواند به همراه داشته باشد، پس برای از بین بردن این محدودیت شما باید از سرویس های دیگر حمل هوایی بار استفاده کنید، تا مشمول هزینه های گزاف نشوید. اگر تا به حال از فریت بار استفاده نکرده اید، کافی است با شماره های درج شده برای نحوه انجام این کار و استعلام قیمت ها تماس بگیرید.

  • فرستادن لواز منزل شخصی و تجاری به قطر 

هم به عنوان مهاجر و هم به عنوان تاجر می‌توانید لوازم منزل اعم از تخت، مبل، پیانو، فرش، ظروف و غیره را از مسیر هوایی به کشور قطر ببرید. ارسال هوایی لوازم منزل علاوه بر به سرعت بالا، دارای امنیت و قیمت های مناسبی نیز است. برای اطلاع از این خدمات با شماره های درج شده تماس بگیرید. ( How To Move To Qatar )

 

  • حمل هوایی تمامی صنایع دستی ایرانی به قطر 

شما می‌توانید از مسیر هوایی برای ارسال یا حمل صنایع دستی به کشور قطر استفاده کنید. اگر به منظور تجارت قصد صادرات صنایع دستی به قطر را دارید، باید نسبت به تکمیل مدارک و هزینه های مربوط به گمرک نیز اطلاعات کسب کنید. برای اطلاع در این زمینه کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا پرسنل مجموعه تهران ایر فریت به شما راهنمایی لازم درمورد قوانین حمل هوایی و گمرک کشور قطر ارائه دهند. 

  • فرستان انواع میوه، سبزیجات و مواد غذایی به قطر 

ورود مواد غذایی در هر گمرکی با موازین خاصی بررسی می‌شود. این مواد به دلیل احتمال بالای فساد پذیری باید در بسته بندی های مخصوص به قطر ارسال شوند. از طرفی چون حمل هوایی بیشتری سرعت را دارد، بهترین روش برای ارسال مواد خوراکی به قطر نیز محسوب می‌شود. شما برای کسب اطلاع از جزئیات و نحوه ارسال مواد غذایی به قطر با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  • فرستادن قارچ برای آشنایان یا تجارت در قطر 

حمل قارچ از آن جهت اهمیت دارد که نوع بسته بندی های خاصی را می‌طبد. قارچ به سرعت فاسد می‌شود. پس برای صادرات قارچ به قطر حتما از روش های بسته بندی تخصصی باید استفاده کنید. خبر خوش آن که تمام امور مربوط به بسته بندی و نحوه ارسال هوایی قارچ به قطر به کمک مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است.

  • امکان فرستادن زعفران به قطر 

زعفران ایرانی از جمله ادویه های ارزشمندی است که متقاضیان زیادی در قطر دارد. علاقه مردم قطر و یا ایرانیان ساکن قطر، فرصت مناسبی برای تجار فراهم کرده است. همانطور که گفتیم حمل هوایی از جمله روش های سریع و مقرون به صرفه برای به مقصد رساند بارهای حاوی مواد غذایی است. پس برای دریافت خدمات مربوط به مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، حمل تا فرودگاه، تشریفات گمرکی و صدور بارنامه کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • فرستادن تجهیزات رستوران به قطر 

یکی از تجربه های لذت بخش در سفر به کشورهای دیگر، چشیدن طعم های جدید و خوردن غذاهای محلی است. اما با نزدیک شدن ملل دیگر برای خوردن غذاهای کشور دیگر حتما نیازی به سفر نیست. ایرانیان نیز از علاقه سایر کشورها به غذاهای ایرانی مطلع هستند، پس طبخ غذاهای ایرانی در سایر کشورها نیز رونق پیدا کرده است. اما دستگاه های پخت هر جایی پیدا نمی‌شود. برای رفع این مشکل کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را برای ارسال هر نوع تجهیزات آشپزخانه به کشور قطر راهنمایی کنند.

  • فرستادن هر نوع بار تجاری و غیر تجاری به قطر

از مسیر هوایی هر نوع بار مجازی را می‌توانید با هواپیما به قطر ارسال کنید. اگر چه مدارک و شرایط حمل بارهای تجاری و غیر تجاری با یکدیگر متفاوت است، اما شما تنها با یک تماس با مجموعه تهران ایر فریت می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه استفاده کنید. پرسنل این مجموعه شما را درباره ممنوعیت های مربوط به گمرک قطر آگاه کرده و در تمامی فرایند حمل بار در کنار شما خواهند بود.

  • فرستادن بارهای حاوی آثار نمایشگاهی به قطر 

بسیاری از هنرمندان و هنر دوستان به منظور نمایش آثار هنری خود و یا تجارت ممکن است بخواهند در بازه زمانی مشخصی آثار هنری شان را به قطر ارسال کنند. حضور در این نمایشگاه ها به هنرمندان این اجازه را می‌دهد که علاوه بر معرفی فرهنگ و محصولات شان، فرصتی برای شناخته شدن پیدا کنند. پس پیشنهاد می‌شود برای حمل ایمن این آثار حتما از خدمات حمل هوایی بار به قطر استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه بسته بندی و ارسال آثار به قطر با شماره های درج شده تماس گرفته تا از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایر فریت بهره مند شوید.

  • فرستادن چینی و ظروف شکستنی به قطر

به سلامت رسیدن بارهای حاوی چینی، ظروف شکستنی و وسایل پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین برای ارسال این نوع بار باید روشی مطمئن، سریع و مقرون به صرفه انتخاب شود. حمل هوایی این نوع بار ها بهترین روش محسوب می‌شود. البته نوع بسته بندی بسیار اهمیت دارد و باید بدانید که نحوه بسته بندی برای حمل هوایی متفاوت بوده و باید این کار را به متخصصین بسپارید. پس برای استفاده از سرویس فریت بار و یا ارسال کارگو کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید، تا مجموعه تهران ایر فریت این خدمات را به بهترین کیفیت و به صرفه ترین هزینه در اختیار شما بگذارد.

فرستادن بار به قطر

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

چه شرایط و چه مراحلی برای ارسال بار به قطر باید رعایت شود؟

یکی از دلایل محبوبیت حمل بار هوایی به قطر، نبود محدودیت در استفاده از این خدمات است. تجار، مسافران و مهاجران برای حمل هر نوع باری اعم از؛ کتب، وسایل خانه، وسایل شکستنی، تابلوهای زینتی، فرش، مواد غذایی، آثار هنری و صنایع دستی و… می‌توانند از سرویس های فریت بار و کارگو استفاده نمایند. جالب است بدانید خدمات مجموعه تهران ایر فریت در هر شهری که شما هستید خدماتش را ارائه می‌دهد و نیازی به حضور شما در تهران نیست. شما با خیال راحت می‌توانید پس از دریافت مشاوره رایگان، جهت حضور پرسنل تهران ایر فریت در محل برای بسته بندی و پیک آپ درخواست دهید. در ادامه مراحل و نحوه انجام این کار را شرح داده‌ایم.

  • ارائه مشاوره رایگان به شما برای حمل بار به قطر

مجموعه تهران ایر فریت علاوه بر دفتر مرکزی، در فرودگاه امام خمینی نیز مستقر است. این مجموعه در واقع نماینده تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران است که می‌تواند به شما در مورد کیفیت هواپیماها و خدمات مربوط به حمل آن ها اطلاعات لازم را بدهد. همچنین قیمت های حمل شرکت ها را با توجه به کیفیت خدمات شان مقایسه کند، بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیازتان بهترین ایرلاین را برای ارسال بار به قطر انتخاب نمایید.

  • مرحله بسته بندی بار و حمل تا فرودگاه امام و قطر

باید بدانید که بسته بندی بار برای حمل هوایی دارای تفاوت های زیادی با سایر روش های حمل است؛ چرا که اصول خاصی برای حمل با هواپیما باید رعایت شود تا مجبور به پرداخت خسارت و جریمه در فرودگاه نشوید. همچنین نوع بسته بندی علاوه بر حفظ سلامت محموله شما، باعث جلوگیری از آسیب به هواپیما نیز می‌شود. پس اگر بسته بندی شما مورد تایید ضوابط فرودگاه و گمرک نشوید، متحمل خسارات مادی و معنوی خواهید شد. پرسنل مجموعه تهران ایر فریت در بسته بندی لوازم خانگی، بارهای تجاری، لوازم شخصی و… حتی بدون نیاز به حضور شما خدمات ارائه می‌دهد. 

هزینه های مربوط به بسته بندی با توجه به نوع بار و نحوه بسته متفاوت است، برای مثال برخی از مرسوله ها نیاز به قرارگیری در جعبه های صنعتی مستحکم و مخصوص حمل هوایی بار هستند. پس قبل از مراجعه به باربری فرودگاه امام با شماره های درج شده جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 

  • طی تشریفات گمرکی در فرودگاه امام

قبل از صدور بارنامه و تحویل بار به شرکت حمل هوایی، باید تشریفات گمرکی طی شود. این تشریفات شامل وزن گیری، بررسی بار توسط مامور گمرک، ارائه مدارک برای خروج رسمی بار و… می‌شود. اما نگران نباشید، حمل هوایی بارهای شخصی که مستعمل هستند هیچ محدودیتی ندارد  و شما می‌توانید برای حمل اسبابی مثل چمدان، لباس، وسایل منزل، مبلمان، تابلوها، کتب درسی، ظروف آشپزخانه و…. اقدام کنید. اما قبل از مراجعه به پایانه هوشمند فرودگاه امام حتما مدارک زیر را آماده نمایید.

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده
  • اما تجار علاوه بر مدارک بالا باید برای صادرات و ارسال کارگو در مبدا فرودگاه امام، مدارک زیر را نیز به همراه داشته باشند. 

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله صدور بارنامه برای فرستادن بار به قطر

اگر به مجموعه تهران ایر فریت مراجعه کنید تمامی این مراحل توسط پرسنل این مجموعه به نیابت از شما سپری می‌شود و شما با مناسب ترین قیمت و کمترین دردسر بار خود را به هر شهری در کشور قطر ارسال می‎کنید. پس با پرداخت هزینه های مربوط به حمل بار به قطر بارنامه صادر شده و یک نسخه از رسید پرداخت به همراه بارنامه تحویل فرستنده می‌شود. از طرف دیگر محموله شما که از تمام تشریفات گمرکی عبور کرده تحویل شرکت هواپیمایی برای قرارگیری در قسمت بار هواپیما می‌شود.

  • ارائه پشتیبانی به فرستنده و گیرنده بار

پس از تحویل بار به شرکت هواپیمایی، مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی خدمات پشتیبانی مرسوله شما را ارائه می‌دهد. بنابراین شما در هر لحظه می‌توانید از وضعیت حمل بار خود مطلع بشوید. همچنین این پیگیری به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. 

پس از رسیدن بار به فرودگاه مقصد، با گیرنده بار تماس گرفته می‌شود، تا در اسرع وقت برای ترخیص محموله به فرودگاه مراجعه کند. اگر این بازه زمانی بیشتر از 48 ساعت طول بکشد، بار به انبار فرودگاه منتقل می‌شود و گیرنده هنگام ترخیص مجبور به پرداخت هزینه های مربوط به انبار فرودگاه نیز خواهد بود.

ارسال هوایی بار به قطر

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

هزینه بار به قطر بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

هزینه های ارسال بار به قطر با توجه به عوامل مختلفی مشخص می‌شود. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • وزن محموله
  • حجم محموله
  • متریال بسته بندی
  • فاصله شما تا فرودگاه
  • نوع محموله
  • شرکت هواپیمایی حمل بار
  • کشور مقصد
  • و…

توجه داشته باشید که برای تعیین قیمت تمامی این عوامل دخیل هستند و شما برای کسب اطلاع از هزینه ارسال هوایی بار به قطر باید با کارشناسان و نمایندگان شرکت های هواپیمایی صحبت نمایید. توصیه می‌شود در  برای حمل هوایی کالای خود عجله نکنید و با دریافت اطلاعات لازم بهترین و به صرفه ترین مسیر را انتخاب نمایید. پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را به صورت رایگان در این زمینه راهنمایی می کنند.

اقدامات لازم برای ترخیص بار در فرودگاه قطر

پس از انجام پروسه حمل بار هوایی به قطر، برای ترخیص بار شما باید به قسمت گمرک فرودگاه قطر مراجعه کنید. بهتر است بعد از رسیدن بار ظرف 48 ساعت برای تحویل اقدام کنید، چرا که بعد از این بازه زمانی بار به انبار فرودگاه انتقال پیدا کرده و شما مجبور به پرداخت هزینه های مازاد خواهید بود. 

در گمرک قطر از بارهای شخصی و مستعمل هیچ گونه عوارضی دریافت نمی‌شود، مگر آن که مامور گمرک تشخیص دهد که بار نه برای مصرف شخصی بلکه خرید و فروش است. پس حتما برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی با مشاوران تهران ایر فریت در مورد جزییات بار های شخصی خود پرس و جو کنید.

مدارک قابل ارائه جهت ترخیص بار در گمرک کشور قطر

اسنادی که برای حمل بارهای مسافری به قطر به همراه داشته باشید عبارتند از:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده 
  • کارت شناسایی 

اسنادی که برای بارهای تجاری به قطر باید به همراه داشته باشید عبارتند از:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده 
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

آنچه که باید درباره حمل بار هوایی به قطر گفته می‌شد، شرح دادیم. اما اگر هنوز احساس می‌کنید ابهاماتی وجود دارد، با ما تماس بگیرید. از این که بتوانیم به شما فقط اطلاعاتی کافی در مورد ارسال هوایی بار به قطر بدهیم، خوشنود می‌شویم.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام