فهرست عناوین

اگر مهاجر هستید یا قصد تجارت با کشور مالزی را دارید برای رسیدن به این اهداف نیاز به دریافت خدمات “ارسال بار به مالزی” با هواپیما را خواهید داشت. مجموعه تهران ایر فریت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص در حوزه “حمل بار هوایی به مالزی” و همچنین ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان ارسال بار به مالزی امکان ارسال آسان محموله شما به مالزی را با سرعت و امنیت لازم فراهم می‌آورد. کیفیت خدمات تهران بعد از همکاری برای شما بیش از پیش آشکار می‌شود.

ارسال بار به مالزی

بهترین هزینه حمل بار هوایی به مالزی از فریت بار فرودگاه امام خمینی

مجموعه تهران ایر فریت برای شما شرایطی را مهیا می‌سازد که بتوانید محموله خود را (چه تجاری و چه شخصی) با بهترین و مناسب ترین هزینه ممکن به مالزی ارسال نمایید. این مجموعه خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که این خدمات شامل کارشناسی و بازدید از بار، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در محل کار یا محل زندگی و همچنین ارائه سرویس حمل بار به ترمینال بار فرودگاه امام می باشد.

علاوه بر این‌ها مجموعه تهران ایر فریت کلیه تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی فریت بار به مالزی را به نمایندگی از شما انجام می‌دهد. تمام خدمات مجموعه تهران ایر فریت به صرفه‌ترین هزینه و آسان ترین روش ممکن برای ارسال هوایی محموله شما به مالزی ارائه می‌شود.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به مالزی، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به مالزی ارسال کنید.

ارسال بار به مالزی با مناسب‌ترین هزینه به تمامی شهرهای این کشور

مهاجرت یکی از چالش‌های اخیر مردم در سراسر جهان است. این چالش که روز به روز شاهد گسترش و افزایش آن در سراسر جهان هستیم پیامدهایی نیز به دنبال دارد. یکی از پیامدهای مهاجرت نیازمندی به ارسال لوازم زندگی مهاجر به کشور مقصد و یا ارسال یک بسته برای خانواده و دوستان از یک کشور به کشور دیگر می باشد. بنابراین اگر شما مهاجر هستید و قصد دارید که یک بسته پستی را به کشور مالزی ارسال کنید می‌توانید از مجموعه تهران ایر فریت یاری بگیرید.

البته باید توجه کرد با وجود محدودیت‌های قانونی و پستی کشور مالزی مجموعه تهران ایر فریت می‌تواند بسته‌های کوچک شما را تا وزن ۴۵ کیلوگرم که معمولاً شامل هدیه و سوغات می‌باشد از مبدا فرودگاه امام خمینی به شهرهای مختلف کشور مالزی بفرستد. ارسال هوایی محموله شما به مالزی نسبت به سایر مسیرهای ارسال محموله‌های پستی به کشور دیگر هزینه بهتر و مناسب‌تری دارد. و همچنین با استفاده از روش ارسال هوایی محموله شما توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران بیمه می‌شود. مجموعه تهران ایر فریت ارسال محموله‌های شما را به کشور مالزی و شهرهای مختلف آن نظیر کوالالامپور امکان‌پذیر می‌نماید.

ارسال بار به مالزی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت‌های هواپیمایی اقدام به حمل بار از پایانه بار فرودگاه امام به مقصد فرودگاهای مالزی می‌نمایند ؟

در ایران شرکت‌های هواپیمایی مختلفی وجود دارد که سالانه هزاران تن بار را به صورت هوایی به کشور مالزی ارسال می‌کند. هر سال شرکت های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران محموله‌های شما متقاضیان را از مبدا فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های شهرهای مختلف مالزی از مسیر هوایی ارسال می‌نمایند. با این اوصاف می‌توان گفت ارسال بار از پایانه فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های شهرهای مختلف مالزی مانند کوالالامپور امکان‌پذیر است. شما می‌توانید جهت ارسال بار خود به یکی از شهرهای مالزی از یکی از ناوگان‌های هواپیمای نامبرده در زیر بهره ببرید:

  • خدمات بار هواپیمایی ماهان
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

استعلام هزینه ارسال محموله به مالزی به صورت رایگان

اگر شما قصد مهاجرت به مالزی را دارید و می‌خواهید از تعرفه‌های ارسال بار به مالزی آگاه گردید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار نمایید. مجموعه تهران ایر ‏فریت کلیه اطلاعات مربوط به هزینه‌های ارسال بار به مالزی و همینطور قوانین و شرایط پذیرش بار در مالزی و نرخ حمل هوایی بار در ایرلاین‌های مختلف در اختیار شما متقاضیان و مهاجرین به مالزی قرار می‌دهد. این مجموعه با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص که سابقه فعالیت در شرکت های هواپیمایی معتبر ایران را داشته‌اند همواره پاسخگوی شما برای رفع ابهامات در زمینه ارسال بار به مالزی خواهد بود.

خدمات ارائه شده در مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال هوایی بار به مالزی

  • ارسال هوایی بار مسافران به مالزی

ایرلاین‌ها برای حمل هوایی بار محدودیت‌های وزنی تعیین کردند که با وجود این محدودیت‌ها مسافران تنها می‌توانند تا میزان مشخصی برای سفر به مالزی بار به همراه خود داشته باشد. در صورتی که میزان وزن بار مسافر بیشتر از مقدار تعیین شده باشد مسافر باید هزینه گزافی را پرداخت نماید. بنابراین یکی از دغدغه‌های جدی و همیشگی مسافرین و مهاجرین ارسال بار اضافه به کشور مقصد مثلا کشور مالزی بوده است.

پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت به شما برای ارسال بار اضافه خود به مالزی استفاده کردن از روش فریت بار هوایی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از روش ارسال هوایی بار خود با سیستم فریت بار هزینه کمتری برای ارسال محموله خود به مالزی پرداخت نمایید.

  • صادرات و ارسال اسباب خانگی به مالزی

مهاجرینی که قصد مهاجرت به مالزی را دارند و می‌خواهند تمامی لوازم منزل خود را به این کشور ارسال کنند. و یا تجاری که قصد تجارت و صادرات لوازم منزل را به مالزی دارند. بهترین و مناسب‌ترین مسیر پیشنهادی ما به آنها برای ارسال لوازم خود به مالزی استفاده از مسیر هوایی برای ارسال محموله مورد نظرشان به کشور مالزی می‌باشد. در ارسال هوایی یا فریت بار، محموله مهاجرین و تجار از مبدا فرودگاه امام خمینی توسط شرکت های حمل بار هوایی به شهرهای مختلف کشور مالزی ارسال خواهد شد. ( MOVING TO MALAYSIA )

  • صادرات و ارسال وسایل چوبی (مبل و پیانو) به مالزی

عده زیادی از مهاجرین لوازم مستعمل منزل خود را هنگام مهاجرت به مالزی جهت صرفه جویی در هزینه های زندگی خود در این کشور به همراه خواهند برد. شما نیز می‌توانید لوازم مستعمل خود را نظیر مبل و تخت و پیانو با استفاده از روش فریت بار به کشور مالزی به صورت هوایی ارسال کنید.

همینطور اگر شما تاجر و تولید کننده لوازم منزل هستید و لوازمی نظیر مبل و تخت و یا پیانو تولید می‌کنید. و قصد ارسال آنها را به مالزی دارید می‌توانید با ارسال کارگو به مالزی و از مسیر ارسال هوایی بار، محصولات مورد نظر خود را به شهرهای مختلف این کشور ارسال کنید. با استفاده از یکی از شرکت های حمل هوایی ارسال هوایی بار شما به مالزی بدون دردسر و به صورت صحیح انجام خواهد گرفت.

  • حمل هوایی انواع فرش و تابلو فرش به مالزی

یکی از ارزشمندترین کالاهای صادراتی ایران که به سراسر جهان صادر می‌گردد فرش و تابلوفرش است. مالزی نیز یکی از کشورهایی است که می‌توان فرش را به این کشور صادر یا ارسال نمود. ارسال یا صادر کردن فرش به مالزی از طریق پایانه‌ی هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و روش فریت بار انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که بسته بندی استاندارد کالای ارزشمندی مانند فرش یا تابلو فرش بسیار مهم است. مجموعه تهران ایر فریت با بکارگیری نیروهای متخصص در این حوزه یاری‌گر شما هستند.

  • فریت و کارگو صنایع دستی به مالزی

اگر قصد دارید صنایع دستی ایرانی را به کشور مالزی صادر کنید می‌توانید از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با روش فریت بار این محموله‌ها حساس و ارزشمند را به این کشور ارسال کنید. شما به عنوان تاجر و یا فرستنده کالا، برای ارسال صنایع دستی به مالزی باید شرایط مهمی نظیر بسته‌بندی صحیح این محصولات و آشنایی با قوانین و محدودیت‌های گمرکی و… را رعایت نمایید. جهت کسب اطلاعات و پاسخگویی به ابهامات در حوزه صادرات صنایع دستی به مالزی می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل نمایید.

  • حمل هوایی و کارگو مواد غذایی به مالزی

یکی از محصولاتی که امکان ارسال آن‌ها به مالزی وجود دارد خشکبار، میوه و سبزیجات می‌باشد. همچنین قارچ نیز یکی از انواع محصولات خوراکی است که می‌توان آن را به مالزی ارسال یا صادر نمود. در ارسال مواد غذایی به مالزی باید توجه داشت که مواد غذایی به سرعت فاسد می‌گردند. به علت سرعت فساد مواد غذایی در حین ارسال به کشور مالزی لازم است ارسال این محموله‌ها با سریع‌ترین مسیر ممکن انجام شود. با این اوصاف جهت ارسال محصولات غذایی به مالزی و جلوگیری از فساد این مواد غذایی تنها می‌توان از مسیر ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی که سریع‌ترین مسیر ممکن است استفاده نمود.

از دیگر موارد مورد اهمیت در ارسال محصولات غذایی به مالزی بسته بندی این محصولات غذایی می‌باشد. شما می‌توانید جهت بسته بندی و ارسال سریع محموله‌های حاوی مواد غذایی به مالزی با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • کارگو زعفران به مالزی

در میان گران‌ترین و ارزشمندترین ادویه‌های جهان می‌توان از زعفران نام برد. که مرغوب‌ترین زعفران‌ها در کشور ایران تولید می‌شود. لذا عده زیادی از تجار ایرانی علاقه‌مند به صادرات این ادویه ارزشمند به سایر کشور‌ها نظیر مالزی می‌باشند. اگر شما قصد ارسال زعفران به مالزی را دارید پیشنهاد می‌کنیم از مسیر کارگو فرودگاه امام خمینی استفاده کنید. استفاده از روش فریت بار برای ارسال محموله زعفران به مالزی هم از جهت هزینه و هم از نظر سرعت ارسال بار بسیار به صرفه است. مجموعه تهرن ایر فریت به در اختیار داشتن نیرو‌های متخصص و مجرب و با ارائه مشاوره و سایر خدمات در حوزه ارسال بار به مالزی در خدمت شما خواهد بود.

  • ارسال یا صادرات تجهیزات آشپزخانه و رستورانی به مالزی

بعضی از لوازم آشپزخانه‌ای و رستورانی مخصوص پخت غذاهای ایرانی هستند. لذا اگر شما قصد دارید در کشور مالزی یک رستوران ایرانی احداث کنید. یا تاجری هستید که قصد دارید برای رستوران‌های ایرانی در مالزی تجهیزات آشپزخانه‌ای و رستورانی بفرستید. در این صورت شما می‌توانید از روش فریت بار برای ارسال این تجهیزات استفاده کنید. چرا که ممکن است این تجهیزات مخصوص آشپزی ایرانی در کشور مالزی پیدا نشود. بنابراین برای ارسال تجهیزات آشپزخانه‌ای و رستورانی در مالزی شما می‌توانید از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت یاری بگیرید. تا با کمک این مجموعه بهترین روش را برای ارسال این محموله مورد نظرتان انتخاب کنید.

  • حمل و کارگو بارهای تجاری و غیر تجاری به مالزی

فریت بار تجاری و غیرتجاری به بهترین شکل و با به صرفه‌ترین قیمت توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌شود. لازم به ذکر است فرستندگان محموله به مالزی باید پیش از ارسال بار خود به این کشور ابتدا از قوانین گمرکی این کشور به خوبی آگاه شوند. چرا که ناآشنایی با قوانین گمرکی و انجام یک اشتباه کوچک ممکن است موجب جریمه‌های سنگین گمرکی شود.

لذا لازم است قبل از هر چیز فرستنده از ممنوعیت‌های گمرک کشور مالزی آگاه گردد. مجموعه تهران ایر فریت تمامی اطلاعات مربوط به قوانین و ممنوعیت گمرکی مالزی را در اختیار فرستنده کالا می‌گذارد. همچنین این مجموعه در تمام مراحل ارسال بار به مالزی در کنار فرستنده و گیرنده محموله می‌ماند.

  • ارسال هوایی بار نمایشگاهی به مالزی

اگر شما قصد دارید در یکی از نمایشگاه‌های کشور مالزی شرکت کنید. و می‌خواهید محصولات خود را به این کشور ارسال کنید. پیشنهاد می‌کنیم از فریت بار برای ارسال محموله‌های نمایشگاهی خود استفاده کنید. چرا که ارسال هوایی محموله‌های نمایشگاهی سریع‌ترین روش برای ارسال بار به مالزی می‌باشد. البته لازم است برای استفاده از مسیر هوایی جهت ارسال هوایی بار به مالزی ابتدا به خوبی با شرایط گمرکی و قوانین ایرلاین‌ها آشنا شوید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه مشاوره رایگان در حوزه ارسال بار به مالزی کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارد.

  • ارسال هوایی ظروف شکستنی و فلزی به مالزی

برای ارسال ظروف چینی و فلزی به مالزی نکته قابل اهمیت بسته بندی صحیح و استاندارد این محموله می‌باشد. چرا که خطر آسیب پذیری محموله ظروف چینی و فلزی در حین ارسال و جابه‌جایی آن‌ها از کشوری به کشور دیگر بسیار بالاست. همچنین بهتر است مسیر ارسال محموله ظروف چینی و فلزی به مالزی کوتاه و سریع باشد. لذا بهترین پیشنهاد برای ارسال این محموله به مالزی استفاده از مسیر هوایی و ارسال هوایی محموله ظروف چینی و فلزی به مالزی می‌باشد.

ارسال بار به مالزی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل و شرایط ارسال هوایی بار به مالزی چیست؟

نبود محدودیت در فریت بار از جمله مزیت های پررنگ این سرویس است. به این معنی که شما می‌توانید هر بار و محموله‌ای را از جمله چمدان، لوازم خانه تان، وسایل درس و کتاب‌ها، بار تجاری، آثار هنر و تابلو نقاشی و … را از طریق مسیر هوایی و پایانه بار هوشمند فرودگاه امام خمینی و با استفاده از یکی از ناوگان‌های شرکت‌های هواپیمایی فعال و معتبر ایرانی به مالزی ارسال کنید.

ارسال هوایی محموله مورد نظر شما با استفاده از سرویس فریت بار به تمامی شهرهای مالزی امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین شما برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی خود به مالزی از این طریق از پرداخت عوارض گمرکی معاف خواهید بود. و تنها بارهای تجاری و نو شامل عوارض گمرکی خواهند شد. در ادامه این مطلب به مراحل ارسال بار به مالزی از مسیر پایانه بار فرودگاه امام خمینی خواهیم پرداخت.

  • مشاوره رایگان برای ارسال بار به مالزی

شرکت‌های فریت بار نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای نظارتی هستند که در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مستقر می‌شوند. این شرکت‌ها با ارائه مشاوره رایگان و بازدید از محموله‌های فرستندگان بار، قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های نهادهای دولتی و گمرکی را به فرستندگان بار توضیح می دهند.

همچنین شرکت‌های هواپیمایی فعال در پایانه بار فرودگاه امام خمینی دستورالعمل‌های خاص خود را برای بسته بندی تخصصی بار و همچنین برای پذیرش بار دارند که لازم است این موارد نیز برای فرستندگان بار توضیح داده شود. شما می‌توانید برای کسب تمامی این اطلاعات و فرستادن محموله مورد نظرتان به مالزی و همچنین دریافت مشاوره با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار نمایید.

  • خدمات بسته بندی تخصصی محموله برای ارسال هوایی بار به مالزی

بسته بندی استاندارد یک محموله برای ارسال آن محموله به صورت هوایی به کشور مالزی بسیار مهم است. به این دلیل که در صورت بسته بندی غیر استاندارد و نادرست ممکن است محموله مورد نظر شما متوجه آسیب شود. همچنین ممکن است در پایان فرآیند فریت بار به مالزی و در زمان ترخیص این محموله از گمرک در فرودگاه های مالزی متوجه خسارت های مادی و معنوی گردد.

مجموعه تهران ایر فریت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه در محل سکونت و یا در محل کار شما حاضر می شوند و محموله‌های مورد نظر شما را به صورت استاندارد و تخصصی بسته بندی می‌کنند. بعد از بسته بندی محموله شما روی پالت و یا در جعبه‌های صنعتی مستحکم قرار می‌گیرد. و برای حمل هوایی به مالزی آماده می‌شوند و به فرودگاه امام‌خمینی انتقال داده می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد مراحل و شرایط بسته بندی بار با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام صفر تا صد تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام جهت حمل بار  هوایی به مالزی

تشریفات گمرکی مراحل مختلفی دارد که شامل وزن کردن محموله، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم برای خروج قانونی بار از مرز هوایی و.. می‌گردد. شما می‌توانید به عنوان فرستنده یک محموله تمام لوازم منزل و یا تمام لوازم شخصی خود را به جز کالاهایی که ورود آن‌ها به مالزی ممنوع است را از مسیر هوایی به شهرهای مختلف این کشور ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت تمام این مراحل و تشریفات گمرکی را به نمایندگی از شما برای ارسال محموله مورد نظرتان به صورت هوایی به کشور مالزی انجام می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید هر وسیله‌ای را که می‌خواهید مانند لوازم منزل و لوازم مستعمل خود مثل مبلمان، پیانو، کتاب، مواد غذایی، فرش، لوازم آشپزخانه و… را بدون هیچ دردسری به کشور مالزی بفرستید. شما باید برای ارسال محموله‌های شخصی مورد نظر خود به مالزی از طریق ترمینال هوشمند بار فرودگاه امام خمینی مدارک نام برده در زیر را تهیه نمایید:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

از طرفی اگر شما به عنوان تاجر محصولاتی را به مالزی صادر کرده‌اید برای انجام تشریفات گمرکی علاوه بر مدارک ذکر شده در بالا باید مدارک دیگری نیز مهیا کنید. مدارک لازم تاجران و صادرکنندگان کالاهای تجاری برای ارائه به گمرک هوایی پایانه بار هوشمند امام جهت ارسال بار به مالزی عبارت‌اند از:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله صدور بارنامه هوایی برای ارسال بار به مالزی

بعد از پایان یافتن تشریفات گمرکی و کسب مجوز قانونی برای خروج بار از مرز هوایی، بارنامه هوایی بار شما با مناسب‌ترین هزینه حمل بار به مالزی صادر می‌شود. فرستنده باید صورتحساب صادر شده را پرداخت نماید سپس کارکنان مجموعه رزرو ارسال بار را به فرستنده کالا تحویل خواهند داد. در پایان محموله مورد نظر به شرکت هواپیمایی انتقال داده می‌شود.

  • امکان پیگیری شبانه روزی

فرستنده و گیرنده کالا به مالزی می‌توانند در طی فرایند ارسال بار به مالزی و در تمام مراحل ارسال از پشتیبانی 24 ساعته و همچنین مشاوره رایگان بی‌وقفه بهره ببرند. گیرنده یا فرستنده می‌تواند در تمام مدتی که محموله به صورت هوایی در حال ارسال به مالزی است به صورت آنلاین از وضعیت بار خود اطلاع یابند. بعد از این که محموله به مالزی رسید کارکنان شرکت هواپیمایی با گیرنده محموله تماس برقرار می‌کنند تا او مدارک لازم برای ترخیص محموله را مهیا کند.

یک نکته مهم در هنگام ترخیص کالا این است که گیرنده تنها 48 ساعت فرصت دارد تا محموله خود را از گمرک فرودگاه‌های مالزی ترخیص کند. در غیر این صورت محموله وی به انبار فرودگاه انتقال داده می‌شود و بر اساس وزن، حجم و مدت نگهداری این محموله در انبار فرودگاه هزینه نگهداری آن تعیین می‌شود. و گیرنده محموله هنگام ترخیص کالا موظف به پرداخت هزینه انبار نیز خواهد شد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به مالزی از طریق شهرهای مختلف این کشور

محموله‌های شما خواه محموله شخصی باشد خواه محموله تجاری باشد از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهر‌های مختلف کشور مالزی از طریق مسیر هوایی ارسال می‌گردد.

ارسال بار به کوالالامپور

  • حمل هوایی بار به کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. کوالالامپور پایتخت مالزی محسوب می‌شود. شهر زیبای کوالالامپور در ایالت سلانگور و در شبه جزیره مالزی قرار گرفته است. این شهر مدرن با داشتن برج های دوقلو پتروناس به عنوان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای قاره آسیا محسوب می‌گردد. که توریست و جهانگرد ها را به سمت خود جذب می کند. هر سال عده زیادی از مردم از سراسر جهان برای بازدید و گردش به این شهر در کشور مالزی مسافرت می‌کنند.

کوالالامپور یک شهر مدرن، پیشرفته و زیبای آسیایی محسوب می‌گردد. شهر کوالالامپور با تمام ویژگی‌هایی که برای آن یاد شده است یکی از مهمترین مقصدهای مهاجرین و مسافرین به مالزی به حساب می‌آید. و افراد زیادی خواهان ارسال بار خود به این شهر هستند. مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار شما را با بهترین روش و مناسب‌ترین هزینه به‌ شهر کوالالامپور بر عهده خواهد گرفت.

عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه ارسال بار به مالزی

برای تعیین هزینه مناسب جهت ارسال محموله مورد نظرتان به مالزی اصلا عجله نکنید. عجله کردن در تعیین هزینه‌های ارسال هوایی بار به مالزی به ضرر جیب شما تمام می‌شود. شما باید برای یافتن بهترین و به صرفه‌ترین هزینه ارسال بار به مالزی کمی حوصله به خرج دهید و مشورت کنید. یکی از معیارهای مهم در تعیین هزینه ارسال هوایی بار به مالزی وزن بار شما می‌باشد. هر چه قدر وزن بار بیشتر باشد طبیعتاً هزینه ارسال آن نیز بیشتر خواهد بود.

از دیگر معیارهای تاثیرگذار بر روی هزینه ارسال هوایی بار به مالزی می‌توان به حجم بار، نوع بسته بندی، خدمات ارائه شده به شما و… اشاره کرد. لازم است بدانید خطوط هواپیمایی مختلف نرخ‌های مختلفی برای ارسال هوایی محموله‌ها ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب خط هواپیمایی برای ارسال بار به مالزی یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه نهایی ارسال بار خواهد بود. شما می‌توانید برای آشنا شدن با خطوط هواپیمایی فعال و همچنین نرخ هر یک از این خطوط هواپیمایی در ارسال هوایی بار به مالزی با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال ارزان بار هوایی به مالزی صفحه  ارسال ارزان اضافه بار مسافری  در وب سایت ما را مطالعه کنید.

ترخیص بار و تحویل آن در گمرک فرودگاه‌های مالزی

اگر محموله‌های ارسالی شما به مالزی تنها شامل لوازم مستعمل منزل باشد یا فقط لوازم شخصی باشد دیگر شامل عوارض گمرک نمی‌شود. البته زمانی که اجناس تجاری یا نو در میان بار شخصی و مستعمل شما قرار داشته باشد در این صورت به تشخیص افسر گمرک این اجناس شامل عوارض گمرک خواهند شد. کالاهای تجاری صادر شده به مالزی در گمرک فرودگاه‌ها این کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند و افسر گمرک مقدار این کالاها را با لیست بسته بندی ارائه شده تطبیق می‌دهد تا مغایرتی وجود نداشته باشد.

کالاهای تجاری مشمول عوارض گمرکی می‌شوند و این عوارض مطابق با مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله‌ها مشخص می‌گردد. تحویل گیرنده کالا باید پیش از ترخیص کالا عوارض تعیین شده را نقدا پرداخت کند.

لازم به ذکر است تحویل گیرنده محموله ارسال شده (خواه محموله شخصی باشد خواه تجاری) به مالزی باید طی مدت 48 ساعت بعد از ورود بار به فرودگاه مالزی اقدام به ترخیص آن نماید. در صورت دیرکرد تحویل گیرنده پس از گذشت 48 ساعت محموله به انبار فرودگاه‌های مالزی منتقل می‌شود و بر اساس وزن و مدت نگهداری در انبار شامل هزینه‌های اضافه خواهد شد. بنابراین بعد از این زمان تحویل گیرنده برای ترخیص محموله از گمرک مجبور به پرداخت هزینه انبار نیز خواهد شد.

مدارک لازم برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری در گمرک مالزی

مسافران باید برای ترخیص بارهای مسافری خود از گمرک مالزی مدارک نامبرده در زیر را تهیه کنند:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

شما باید برای ترخیص بارهای تجاری در گمرک مالزی مدارک ذکر شده در زیر را مهیا نمایید:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

در این مقاله توضیحات ما در مورد موضوع ارسال بار به مالزی اتمام یافت. امید داریم که این مطلب برای شما مفید باشد و به تمام پرسش‌های شما در این حوزه پاسخ داده باشیم. در صورتی که پرسش‌های بیشتری در حوزه ارسال هوایی بار به کشور مالزی و شهرهای آن دارید؛ می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان با تجربه در مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام