راهنمایی

بهترین ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس کدامند؟

بهترین ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

فرش دستباف به عنوان کالای لوکس ایرانی و با کیفیت فوق‌ العاده‌اش سال‌هاست مشتریان زیادی را در خارج از کشور به خود جذب کرده است. صادرات و “ارسال فرش” به کشورهایی همچون حوزه خلیج فارس با استقبال بالایی روبرو شده است.

اما با وجود قوانین سختگیرانه و محدودیت‌های زیادی که در صادرات فرش وجود دارد، نحوه ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهتر است آن را به دست یک ایرلاین معتبر و حرفه‌ای بسپارید. علاوه بر تجار، مسافران نیز برای مصرف شخصی و یا هدیه اقدام به ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌کنند.

شما با استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت خیلی راحت می‌توانید از خدمات حمل و ارسال هوایی انواع فرش و تابلو فرش استفاده نمایید. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید. در ادامه به چگونگی ارسال و انتخاب ایرلاین مناسب برای حمل هوایی به کشورهای حوزه خلیج فارس پرداخته ایم.

 

ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

برای ارسال فرش به کشور های حوزه خلیج فارس می‌توان از طریق راه دریایی و هوایی اقدام کرد. با وجود اینکه ارسال دریای از هزینه کمتری برخوردار است، اما مدت زمان بیشتری نسبت به حمل هوایی باید در کشور مقصد انتظار کشید.
با توجه به اینکه در دهه‌های اخیر توجه بیشتری به استانداردها و کیفیت حمل و نقل هوایی شده و ارسال بار هوایی زمان کمتری نیاز دارد، استقبال بیشتری برای حمل هوایی بار نسبت به روش دریایی صورت گرفته است.

همچنین باید توجه داشته باشید که فرش های ارسالی به کشورهای خارجی به سه دسته فرش های ماشینی، فرش دستباف و تابلو فرش تقسیم می‌شود و هر کدام در دریافت مجوز، پرداخت هزینه، محدودیت های ارسال در تعداد، نحوه بسته بندی و… با هم تفاوت دارند که در هنگام ارسال هوایی فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس باید از آن مطلع باشید.

مجموعه تهران ایر فریت با تجربه ای که طی سال‌ها در زمینه حمل و نقل و ارسال کالا به اقصی نقاط دنیا کسب کرده است، آماده ارائه بهترین خدمات با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت به شما مسافران و صادرکنندگان عزیز است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و انتخاب ایرلاین مناسب کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان هستند. پس فقط کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

نحوه انتخاب ایرلاین برای ارسال هوایی فرش

هر کشوری که قصد ارسال فرش به آن را دارید در محدودیت ارسال بار، مجاز بودن کالا بر اساس قوانین گمرک کشور مقصد، هزینه ارسال بار و…. تفاوت های زیادی دارد. بنابراین برای انتخاب ایرلاین مناسب ابتدا باید کشور مقصد خود را مشخص کنید.
پس اگر به دنبال یک ایرلاین مناسب هستید باید بدانید هر ایرلاینی به ازای ارائه خدماتی مثل بسته بندی، حمل بار و… و با توجه به نوع کالای شما هزینه‌های متفاوتی را نسبت به هم دریافت می‌کنند.

به طور مثال اگر برای ارسال بار از یک ایرلاین خارجی استفاده می‌کنید باید بدانید که هزینه ارسال بار بر طبق نرخ دلار محاسبه می‌شود، اما در ایرلاین های ایرانی این محاسبه قیمت به ریال خواهد بود.
علاوه بر این هر کدام از ایرلاین ها قوانین خود را در زمینه برآورد هزینه با توجه به اندازه بار، نوع، حجم، فاصله مبدا تا مقصد و… دارند. شما برای ارسال هوایی و فریت بار خود به یک شرکت هواپیمایی متخصص در زمینه ارسال بار و آگاه به تمام قوانین کشور مقصد و محدودیت آن‌ها نیاز دارید؛

پس پیشنهاد ما به شما دریافت خدمات از مجموعه تهران ایر فریت است که نماینده رسمی تمام ایرلاین های معتبر و فعال در ایران بوده و می‌تواند خدمات لازم در زمینه مشاوره رایگان، بسته بندی، پیکاپ، حمل و نقل، انجام تشریفات گمرکی و… را ارائه دهد.
برای برآورد هزینه ها و دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بهترین ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ایرلاین ها در ارسال فرش به کشور های حوزه خلیج فارس چه خدماتی ارائه می دهند؟

ایرلاین ها و نمایندگان آنها که همان شرکت های فریت بار هستند، بخش زیادی از مراحل ارسال هوایی فرش به خارج از کشور را بر عهده دارند و خدمات زیادی را در این زمینه ارائه می‌دهند که در ادامه به معرفی بخشی از آن می‌پردازیم:

  • بسته بندی تخصصی فرش و تابلو فرش و…
  • انتقال محموله از فرودگاه کشور مبدا تا فرودگاه مقصد
  • ارسال سریع محمولات
  • نگهداری بار برای مدتی مشخص در انبار کشور مبدا یا مقصد
  • و…

انتخاب یک ایرلاین و شرکت فریت بار مناسب برای حمل بار علاوه بر اطمینان از ارسال به موقع باعث اطمینان از ارسال سلامت کالا و جلوگیری از ایجاد آسیب احتمالی به آن می‌شود.

کدام ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشور های حوزه خلیج فارس مناسب‌ هستند؟

ایرلاین های زیادی در کشور های حوزه خلیج فارس همچون امارات، کویت، بحرین و عربستان در حال فعالیت هستند که به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

ایرلاین های رسمی

این دسته از ایرلاین ها که حامل پرچم کشور ها هستند همانند هر ایرلاین دیگری در ارائه خدمات حمل و نقل مسافری و حمل هوایی بار مشغول هستند اما از هزینه نسبتا بالایی برخوردارند و مناسب عموم نمی‌باشد.

ایرلاین های اکونومی

این دسته از ایرلاین ها برخلاف ایرلاین های رسمی هزینه مناسب‌تری برای حمل و نقل دارند و بیشتر برای عموم مردم که به دنبال مسافرت با هزینه مقرون به صرفه هستند، بسیار مناسب می‌باشند. ایرلاین های اکونومی در کنار جابجایی مسافران به حمل و ارسال بارهایی مثل فرش و تابلو فرش نیز می‌پردازد.

البته ارسال بار های حساس مثل، لوازم شکستنی و قیمتی و کالاهایی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند با این ایرلاین ها مناسب نیست، زیرا فضا و امکانات کافی برای ارسال این دسته از بار ها را ندارد.

اما برای صادرات و ارسال فرش و تابلو فرش از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار مناسب هستند؛ زیرا فرش از حساسیت بالایی برخوردار نیست و شکستنی و آسیب پذیر نیز نمی‌باشد و به راحتی می‌توان آن را بسته بندی و ارسال کرد.

همچنین استفاده از این ایرلاین ها برای صادرکنندگان بسیار مناسب و به صرفه بوده، زیرا از هزینه مناسبی نسبت به دیگر ایرلاین ها برخوردار است. برای کسب اطلاع بیشتر درباره تفاوت های این دو ایرلاین ها با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بهترین ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

نحوه ارسال فرش ماشینی و دستباف به کشورهای حوزه خلیج فارس

ارسال  هوایی فرش ماشینی به کشور های حوزه خلیج فارس محدودیت خاصی ندارد و شما می‌توانید به راحتی و با یک بسته بندی تخصصی و انتخاب یک ایرلاین مناسب آن را به کشور هایی چون کویت، امارات، عربستان و…. ارسال کنید.
اما فرش دستباف به دلیل شرایط خاص خود برای خروج از کشور با محدودیت های زیادی مواجه است و امکان ارسال بیش از ۲ فرش دستباف به خارج از کشور بدون مجوزهای خاص ممکن نیست. پس برای ارسال هوایی فرش های دستباف ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس اگر به منظور تجارت باشد، نیاز به پرداخت گمرکی و یا مجوزهای لازم را دارد.

لازم به یادآوری است که برآورده کردن تمام شرایط بسته بندی و گرفتن مجوز های لازم جهت فریت و اخذ مجوز های لازم برای حمل فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس در تخصص مجموعه هایی مثل تهران ایر فریت است.

نحوه ارسال تابلو فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

معمولا تابلو فرش ها از هزینه مادی قابل توجهی برخوردار هستند و این موضوع اهمیت حفظ شرایط استاندارد در ارسال آن‌ها را دوچندان می‌کند. شرکت تهران ایر فریت با ارسال هوایی بار تابلو فرش و رعایت تمام نکات ایمنی در تمام مراحل بسته بندی، حمل، بارگیری و تخلیه بار و… خیال شما را بابت ارسال ایمن به کشور مقصد راحت می‌کند.

جهت ارتباط با مجموعه تخصصی فریت بار و کارگو سفیران و کسب اطلاعات از کارشناسان مجرب این مجموعه با ما در تماس باشید.

بهترین ایرلاین ها برای ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

هزینه ارسال هوایی فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس

در تعیین هزینه ارسال فرش به کشور های حوزه خلیج فارس عوامل متعددی همچون نوع فرش، تعداد، حجم، ارزش، مسافت کشور مقصد با مبدا و نوع شرکت و ایرلاین هوایی که تعیین کننده هزینه فریت بار و ارسال آن هستند نقش دارند. همچنین هزینه ارسال فرش به کشوری که برای ارسال انتخاب کرده‌اید هم متفاوت است.

به طور مثال هزینه ارسال فرش به کویت با امارات متفاوت است. پس جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ارسال فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد هزینه حمل هوایی به صفحه صرفه جویی در هزینه فریت بار  در وب سیات ما مراجعه کنید.

خدمات تهران ایر فریت در انتخاب ایرلاین مناسب

این مجموعه نمایندگی تمامی ایرلاین های فعال در ایران است، بنابراین می تواند شما را در انتخاب بهترین ایرلاین از نظر کیفیت خدمات و به صرفه ترین هزینه ها راهنمایی کند.

همچنین تمامی خدمات لازم برای ارسال هوایی فرش و تابلو فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس مثل بسته بندی، حمل تا فرودگاه، انجام تشریفات گمرکی مبدا، صدور بارنامه و… توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

بنابراین شما در هر نقطه ای از ایران که باشید می‌توانید از تمامی خدمات این مجموعه بهره مند شوید. پس با شماره های درج شده تماس گرفته تا راهنمایی های لازم ارائه شود.

 

بازگشت به لیست