فهرست عناوین

  • اگر قصد “ارسال بار به نیوزلند” و حمل هوایی لوازم منزل و یا بار‌ تجاری خود را به نیوزیلند را دارید  بهترین مسیر برای شما ارسال بار از طریق مسیر هوایی با هواپیما های مدرن فعال در قسمت کارگو فرودگاه امام می‌‌باشد.
  • مجموعه تهران ایر فریت با سال‌ها سابقه در حمل و نقل هوایی و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه “ارسال هوایی بار به نیوزلند” و دیگر نقاط دنیا آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد،
  • این خدمات شامل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته بندی تخصصی محصولات هوایی، انجام تشریفات گمرکی و صدور بار نامه هوایی است.

ارسال بار به نیوزیلند

مناسب ترین قیمت ارسال بار به نیوزیلند از فرودگاه امام

در ابتدای امر باید گفت سریع‌ترین مسیر برای ارسال بار به نیوزیلند مسیر هوایی می‌باشد. اگر شما قصد ارسال لوازم منزل خود را به نیوزیلند با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه دارید باید گفت مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدمات ویژه و مشاوره رایگان این امکان را برای شما فراهم کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن مجوزهای رسمی و سال‌ها تجربه در زمینه ی ارسال بار به سراسر دنیا یکی از معتبر‌ترین شرکت ‌های باربری هوایی مستقر در فرودگاه امام خمینی می‌باشد.این مجموعه با توجه به داشتن سابقه طولانی در فریت بار هوایی که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلاین های معتبر جهانی را دارد آماده ارائه خدماتی از قبیل مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، انجام تشریفات گمرکی در کارگو فرودگاه امام خمینی و… در تمامی مراحل ارسال بار در خدمت شما می باشد. با تهران ایر فریت بار می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل بار خود را به نیوزیلند ارسال کنید.

ارسال بسته و انواع کارگو به تمامی شهرهای نیوزیلند

مهاجرت و دوری از خانواده و دوستان یکی از چالش‌های موجودبا توجه به سیل عظیم مهاجرت در چند سال اخیر و ایجاد فاصله بین اقوام و دوستان ممکن است قصد ارسال بسته و هدیه برای آشنایان خود را داشته باشید. اما یکی از موانع ارسال بسته از طریق پست محدودیت های شرکت پست است. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک به وزن ۴۵ کیلوگرم را که حاوی هدیه، سوغات و… را از طریق مسیر فریت بار به نیوزیلند امکان پذیر کرده است‌. ارسال خرده بار به نیوزیلند از طریق فریت بار بسیار مقرون به صرفه بوده، ارسال بسته شما به شهرهای اوکلند، کرایست چرچ، ولینگتون و… امکان پذیر است.

ارسال بار به نیوزیلند

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام


021-44666746


0912-9641145

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت های هواپیمایی فعال در ایران از فرودگاه امام به نیوزیلند بار ارسال می‌کنند‌؟

شرکت های هواپیمایی متفاوتی جهت ارسال بار به نیوزیلند در فرودگاه امام خمینی فعال هستند. این شرکت های جزء معتبر‌ترین ایرلاین های جهان می‌باشند که سالانه میلیون نفر و هزاران تن بار هوایی را از ترمینال بار فرودگاه امام به شهرهای مختلف نیوزیلند از جمله آوکلند، کرایست چرچ، ارسال می‌کنند. جهت  “حمل بار هوایی به نیوزلند”  از طریق  شهرهای کرایست چرچ و اوکلندد می‌توانید از خدمات شرکت‌های هواپیمایی زیر بهرمند شوید: این شرکت‌های هواپیمایی شامل:

  • کارگو هواپیمایی امارات
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • هواپیمایی لوفتهانزا

نرخ مصوب فریت بار به نیوزیلند

برای کسب اطلاع از قیمت فریت بار به نیوزیلند و هزینه های شرکت های هواپیمایی مختلف و رزرو جا جهت ارسال بار خود به نیوزیلند، می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص که سابقه کار در شرکت های هواپیمایی مختلف را دارا می‌باشند در خدمت شما تجار، مسافران و مهاجرانی هستند که قصد ارسال بار از طریق مسیر هوایی به نیوزیلند را دارید. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد نحوه ارسال بار مسافری به نیوزلند، صفحه ارسال ارزان اضافه بار مسافری در وب سایت ما رامطالعه کنید.

خدمات قابل استفاده در مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به نیوزیلند

  • ارسال پر سرعت و ارزان اضافه‌ بار مسافری و لوازم منزل به نیوزیلند

یکی از دغدغه های مهم مسافران با توجه به محدودیت های ایرلاین ها حمل بار خود از مبدا به مقصد است. زیرا هر مسافر به میزان محدودی امکان حمل بار به نیوزیلند را دارد که اگر بخواهد بیش از آن مقدار با خود حمل کند مجبور به پرداخت هزینه گزافی به ایرلاین می‌باشد که در اکثر مواقع قرون به صرفه نمی‌باشد، تنها مسیر پیش رو برای مسافران ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به نیوزیلند است زیرا این مسیر سریعترین مسیر و ارزان ترین مسیر ممکن می‌باشد.

در بیشتر اوقات مهاجران تمایل دارند تمام لوازم منزل خود را به نیوزیلند ارسال کنند.بهترین مسیر و مقرون به صرفه ترین مسیر برای ارسال بار به نیوزیلند از طریق مسیر هوایی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به ترمینال فرودگاه امام و اخذ قرار داد با یکی از شرکت‌های بابری مستقر در فرودگاه امام تمام لوازم منزل خود را به راحتی به نیوزیلند ارسال کنید.

  • ارسال و حمل مبلمان، تخت و پیانو به نیوزیلند

تمام لوازم مستعمل خود را مانند مبل، تخت، گنجه، پیانو و…. را می‌توانید از طریق ارسال بار هوایی به نیوزیلند ارسال کنید. همچنین اگر شما تولید کننده هستید و قصد ارسال محصولاتی همچون تخت مبلمان، سرویس چوب و سایر محصولات خود را به نیوزیلند دارید. بهترین مسیر برای شما ارسال بار از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام است. ( Move to NZ permanently )

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش های نفیس و همچنین صنایع دستی به نیوزیلند

فرش ایرانی به دلیل نوع بافت و نقش نگار هنرمندانه آن شهرت جهانی دارد به همین دلیل در سراسر دنیا خواهان زیادی دارید و در طول سالیانه دراز مهم ترین کالای صادراتی کشور بوده است. نیوزیلند مهد هنر جهان است بنابراین از فرش ایرانی در این کشور استقبال بی‌نظیر می‌شود.

اگر شما نیز قصد صادرات فرش به نیوزیلند را دارید پیشنهاد ما به شما جهت ارسال فرش صادراتی خود به نیوزیلند مسیر فریت بار هوایی می‌باشد زیرا امن ترین و سریع‌ترین مسیر پیش رو شماست. مجموعه تهران ایر فریت با بسته‌بندی تخصصی فرش و تابلو فرش شما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که محموله شما با کمترین آسیبی به نیوزیلند ارسال می‌شود.

نیوزیلند کشوری است که در قاره اقیانوسیه واقع شده است. صادرات صنایع دستی یعنی ارسال بخشی از فرهنگ کشور به سایر نقاط دنیا.

اگر شما صادرکننده صنایع دستی به نیوزیلند هستید و در حال تلاش برای حفظ و ترویج بخش بزرگی از فرهنگ کشورتان هستید می دانید که صنایع دستی بسیار حساس هستند بنابراین برای ارسال نیاز به مراقبت و محافظ دارند، باید بدانید ارسال بار صادراتی شما از طریق ارسال بار هوایی فرودگاه امام خمینی بهترین مسیر می‌باشد زیرا سرعت ارسال بار افزایش پیدا می‌کند. همچنین شما می‌توانید به کمک نیروی متخصص مجموعه تهران ایر فریت بار خود را با اطمینان کامل بسته بندی کنید.

  • ارسال و صادرات میوه و سبزیجات تازه و قارچ های پرورشی به نیوزیلند

شما مجاز هستید میوه، سبزیجات و خشکبار به نیوزیلند صادر کنید. ولی با توجه به حساسیت این محصولات ارسال سریع و بسته‌بندی صحیح از اهمیت زیادی برخودار است، شما می‌توانید در جهت مشاوره رایگان با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید. این مجموعه با داشتن نیروی مجرب و متخصص می‌تواند بهترین خدمات را در اختیار شما بگذارد.

برای ارسال محموله ای قارچ به نیوزیلند باید در نظر داشته باشد این محصول با توجه به ویژگی ها و روش نگهداری خاص خودش به صورت تخصصی بسته‌بندی شود. سرعت ارسال محصول از اهمیت زیادی برخوردار است، سریع‌ترین مسیر فریت بار هوایی از طریق پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی می‌باشد جهت آشنایی بیشتر برای ارسال بار به نیوزیلند از مشاوره رایگان مجموعه ایر فریت به صورت شبانه روزی بهرمند شوید.

  •  ارسال زعفران، طلای سرخ، به نیوزیلند

زعفران گران ترین ادویه جهان است و به علت عطر و طعم بی‌نظیرش شهرت جهانی دارد خاستگاه این گیاه ایران است همچنین ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده زعفران در دنیاست.

اگر شما صادر کننده زعفران هستید و قصد ارسال بار خود را از طریق مسیر هوایی به نیوزیلند دارید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا شما را با بهترین مسیر برای ارسال بار هوایی به نیوزیلند راهنمایی کنند.

  • ارسال لوازم و تجهیزات آشپزخانه به نیوزیلند

اگر قصد تاسیس رستوران ایران در نیوزیلند را دارید به احتمال زیاد لوازم آشپزخانه مربوط به غذاهای ایرانی به سختی در آنجا پیدا شود. بنابراین باید لوازمی همچون کباب پز ، کباب زن، دیگ و …. را از ایران خریداری کنید و از طریق مسیر بار هوایی به نیوزیلند ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره و رزرو جهت ارسال بار به نیوزیلند با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید‌.

  • ارسال بار تجاری و غیر تجاری به نیوزیلند

اگر مهاجر یا تاجر هستید و قصد ارسال بار به نیوزیلند را دارید قبل از هر چیزی باید بدانید شما به عنوان ارسال کننده بار به نیوزیلند با توجه قوانین گمرکی نیوزیلند باید قبل از ارسال بار با گمرکی نیوزیلند تماس بگیرید و از قوانین آن کشور آگاه شوید در غیر این صورت هر مشکل پیش آید شما مشمول پرداخت هزینه و غرامت خواهید بود. بهترین راه برای شما گرفتن مشاوره از یکی از شرکت های باربری مستقر در فرودگاه امام خمینی است.

  • ارسال بار نمایشگاهی و صنعتی به نیوزیلند

اگر قصد شرکت در نمایشگاه‌های نیوزیلند را دارید، برای ارسال بار نمایشگاهی خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا با توجه به محموله شما شرایط ارسال بار به نیوزیلند را برایتان عنوان کنند ولی در نظر داشته باشید سریع ترین مسیر انتقال بار به نیوزیلند فریت هوایی بار می‌باشد.

  • ارسال هر نوع ظروف چینی و فلزی به نیوزیلند

اساسا جا به جایی ظروف چینی بسیار سخت و دشوار است زیرا با کوچکترین اشتباهی ممکن است خسارت جدی ببیند. بنابراین بسته بندی صحیح و جا به جایی این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. ارسال بار با هواپیما به نیوزیلند بهترین مسیر ممکن است زیرا با توجه به سرعت ارسال، مدت زمان کمتری کالا در جریان جا به جایی قرار می‌گیرد.

(در صورت تمایل جهت ارسال بار از طریق مسیر هوایی از صفحه ارسال بار سایت ما دیدن کنید.)

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

توضیح مرحله به مرحله ارسال بار به نیوزیلند

هیچ محدودیتی جهت ارسال بار شما از طریق مسیر فریت بار وجود ندارد به این صورت شما اگر تاجر هستید می توانید بار تجاری خود را از طریق فریت بار به نیوزیلند ارسال کنید و اگر مسافرید قادر به ارسال چمدان ها و سایر لوازم خود به نیوزیلند هستید، همچنین مهاجران می‌توانند تمامی لوازم مستعمل خود را به آلمان ارسال کنند، دانشجویان و هنرمندان از این قاعده مستثنا نیستند و می توانند آثار هنری و لوازم شخصی خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به نیوزیلند ارسال کنند.

  • مشاوره کاملا رایگان و بسته بندی تخصصی برای ارسال بار

چنان چه قصد ارسال بار به نیوزیلند را دارید باید بدانید شما به عنوان فرستنده بار باید از تمام قوانین گمرکی کشور مقصد اطلاعات کامل داشته باشید زیرا در صورتی که طبق قوانین عمل نکنید ملزم به پرداخت جریمه خواهید شد، بنابراین بهتر است قبل از اقدامات لازم جهت ارسال بار به نیوزیلند با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرد و از مشاوره رایگان بهرمند شوید این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

بسته بندی تخصصی کالا از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت بسته بندی اشتباه ممکن است کالا دچار آسیب شود. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادری مجرب و متخصص در محل سکونت یا محل کار شما حاضر شده و با بسته بندی تخصصی کالا و پالت بندی صحیح خیال شما را از بابت بسته بندی صحیح آسوده می‌کند تا کالای شما از هر گونه آسیبی حفظ شود و با سلامت کامل ارسال بار به نیوزیلند صورت گیرد.

  • انجام امور گمرکی و صدور بارنامه در پایانه فرودگاه امام جهت ارسال بار به نیوزیلند

تشریفات گمرکی شامل وزن کردن بار، تهیه مدارک لازم برای خروج بار به صورت رسمی و قانونی از مرز هوایی فرودگاه امام، ارزیابی بار توسط افسر است. شما تمام لوازم منزل و کالای تجاری خود را به جز کالاهای ممنوع می‌توانید به تمام شهرهای نیوزیلند ارسال کنید. مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری وکارگو به نیوزیلند :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم
  • لیست بسته‌بندی
  • فاکتورهای فروش

بعد از انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز قانونی خروج بار، بارنامه هوایی، بار به نیوزیلند صادر می شود. همچنین با پرداخت صورت حساب توسط فرستنده و رزرو و ارسال بار توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت  بار به فرستنده تحویل داده می‌شود، پس از آن است که بار ارسالی به شرکت هواپیمایی جهت ارسال بار به نیوزیلند تحویل داده خواهد شد.

  • پشتیانی تمام وقت و 24 ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت

شما می‌توانید بعد از ارسال بار به نیوزیلند به‌‌صورت آنلاین و با داشتن کد رهگیری بار از وضعیت و شرایط بار خود آگاه باشید علاوه بر این کارشناسان ما در مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و مشاوره به شما در دسترس هستند. بعد از رسیدن بار شما به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در نیوزیلند با گیرنده بار جهت ترخیص و دریافت بار تماس می‌گیرند.

نکته: توجه داشته باشید بعد از رسیدن بار به فرودگاه نیوزیلند شما تنها ۴۸ ساعت فرصت برای ترخیص بار دارید، بعد از آن محموله شما به انبار منتقل می‌شود و شما ملزم به پرداخت هزینه انبار داری‌ می‌شوید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به شهرهای نیوزلند

بار هوایی شخصی یا تجاری خود را میتوانید از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهر های مختلف نیوزلند به سادگی از طریق حمل هوایی بار ارسال کنید.

ارسال بار به نیوزیلند

  • ارسال کارگو به کرایست‌ چرچ

یکی از سبزترین شهرهای دنیا که به واسطه باغ‌ها و پارک های وسیع و فضای سبز مقابل منازل اش شناخته می‌شود. شهری که تا همین چند سال پیش به جادوگرانش حقوق ماهیانه پرداخت می‌کرد و در میدان کاتدرال جشن‌های متفاوتی برگزار می‌کند مقصدی هیجان‌انگیز برای مسافران و مهاجران است. در زمستان بسیار سرد است و در بهار آب و هوایی معتدل دارد. اگر در فصول مختلف سال در کرایست‌چرچ به انبوه لباس‌های خود نیازمند شدید تهران ایر فریت آماده ارسال وسایل دلخواه شما از طریق حمل بار هوایی به نیوزلند به آسان‌ترین شکل ممکن به شهر دیدنی نیوزلند است.

ارسال بار به نیوزیلند

  • حمل هوایی بار به اوکلند

شهری با بیش از پنجاه جزیره که در سال 2017 رتبه ششم شهر قابل زندگی در جهان را دریافت کرد. شهری پر از رنگ‌های آبی روشن دریایی و سرسبزی کم‌نظیر با کوه‌هایی برفی و آب و هوایی گرم که با صدای پرندگان دریایی هر روزش شگفت آور است. در این شهر که میل به ادامه زندگی در آن، روز به روز هر انسانی را وسوسه می‌‎کند دیگر نیاز نیست نگران وسایل شخصی خود در ایران باشید. کافیست تلفن خود را بردارید و با مجموعه تهران ایر فریت ارسال کارگو خود به اوکلند را رزرو کنید

محاسبه و عوامل موثر در هزینه ارسال بار و شیوه ترخیص آن در نیوزیلند

هزینه ارسال بار به نیوزیلند رابطه مستقیم به وزن بار دارد علاوه بر این فاصله زمانی در هزینه ها موثر است بنابراین هزینه ارسال برای شهرهای مختلف نیوزیلند متفاوت است در نظر داشته باشید شرکت های هواپیمایی که بار تجاری و مسافری به نیوزیلند ارسال می‌کنند، قیمت های متفاوتی دارند. پس سه عامل وزن، فاصله زمانی و شرکت هواپیمایی در هزینه پرداختی شما موثر است.

بارهای مسافرتی و لوازم منزل مستعمل مهاجران با تشخیص افسر گمرک نیوزیلند مشمول دریافت عوارض گمرکی نمی‌باشد، ولی کالاهای که به قصد تجاری وارد نیوزیلند می‌شود باید بررسی شوند و عوارض گمرکی آنها باید قبل از خروج بار از فرودگاه پرداخت شود. همانطور که قبلا ذکر شد بار شما چه تجاری باشد چه شخصی باید بعد از ۴۸ ساعت از فرودگاه‌های نیوزیلند ترخیص شود.

بررسی اطلاعات گمرک نیوزیلند جهت ترخیص بار

  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار مسافری در نیوزیلند

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده
  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار تجاری در نیوزیلند

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

در این مقاله سعی شد روند ارسال بار به نیوزیلند برای شما شرح داده شود در صورت کافی نبودن مطالب و داشتن سوالات بیشتر در مورد نحوه ارسال هوایی بار به نیوزلند می‌توانید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام