فهرست عناوین

یکی از امکاناتی که برای تجار و مهاجران توسط شرکت های هواپیمایی فراهم شده، امکان انتقال انواع کالای تجاری، همچنین لوازم شخصی و … به ماقصدی مثل چین است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به چین و یا تجارت به این کشور  را دارید بدون نگرانی می‌توانید از خدمات حمل هوایی شرکت هواپیمایی تهران ایر فریت جهت “ارسال بار به چین” استفاده نمایید. از جمله خدمات این مجموعه بسته بندی تخصصی، مشاوره رایگان در خصوص شرایط و قوانین مربوط گمرک ایران و چین، پیک آپ، صدور بارنامه و سایر امور مربوط به تشریفات گمرکی می‌باشد. مطمئن باشید بعد از دریافت خدمات متوجه کیفیت و قیمت به صرفه این مجموعه خواهید شد.

ارسال بار به چین

ارسال بار به چین، چگونه از فرودگاه امام خمینی با بهترین قیمت بار ممکن است؟

بسیاری از مسافران روند “ارسال هوایی بار به چین” و یا سایر کشورها را نمی‌دانند. بنابراین مجموعه تهران ایر فریت برای راهنمایی و سهولت مسافران و مهاجران بستری را فراهم کرده تا بتوانید در کمترین زمان به پاسخ های خود برسید و مناسب ترین سرویس و ایرلاین را برای حمل بارتان انتخاب کنید. ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصین و کارشناسان با تجربه این مجموعه به همراه سایر خدماتی مثل بسته بندی تخصصی اسباب منزل تان، انجام تمام تشریفات مربوط به گمرک و صدور بارنامه هوایی از جمله خدمات این مجموعه است. همچنین می‌توانید برای استعلام قیمت های حمل هوایی به چین با توجه به نوع و حجم کالایتان با مشاوران صحبت نمایید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به چین، یاری دهد.

چگونه بسته ای را به شهری در چین با قیمت مناسب بفرستیم؟

خیلی اوقات مراجعان خودشان قصد سفر نداشته و تنها می‌خواهند بسته ای را برای عزیزی به چین بفرستند. اگر بسته مد نظرتان بیش از 45 کیلوگرم است پیشنهاد می‌کنیم از سرویس فریت بار برای رساندن محموله خود به هر کدام از شهرهای چین استفاده کنید. مجموعه تهران ایر فریت در مورد بارهایی که نیاز به ارسال سریع دارند و یا ممکن است توسط پست جمهوری اسلامی دچار آسیب شوند، پیشنهاد می‌کند از خدمات حمل هوایی و سرویس فریت بار استفاده نمایید. شما به راحتی با خطوط هوایی می‌توانید بسته خود را به سلامت در کمتر از یک هفته به هر کدام از شهرهای چین ؛ پکن، شانگهای، گوانجو، شنزن و … برسانید.

ارسال هوایی بار به چین

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

شرکت هواپیمایی هایی که می‌توانند از فرودگاه امام خمینی به چین بار ارسال کنند

اگر قصد ارسال و فریت بار به چین را دارید، شرکت هواپیمایی های مختلفی آماده خدمت به شما هستند. پس بدون نگرانی می‌توانید از ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی به فرودگاه شهر های پکن، شانگهای، گوانگژو، شنزن محموله خود را بفرستید. در ادامه ناوگان هایی که می‌توانید برای “حمل بار هوایی به چین” انتخاب کنید را نام برده ایم.

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

چطور از هزینه های ارسال بار به چین مطلع شویم؟

برآورد هزینه ها و نرخ های مختلف شرکت های هواپیمایی و رزرو جا تاثیر مستقیمی بر هزینه های ارسال بار شما دارند. علاوه بر موارد ذکر شده حجم بار و وزن آن نیز بر قیمت تمام شده حمل بارتان تاثیر می‌گذارد. برای استعلام و برآورد هزینه های فریت بار می‌توانید با شماره های درج شده تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

تهران ایر فریت در بخش باربری و حمل بار هوایی به چین چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • چگونگی ارسال بار به چین

هر مسافری به همراه خود محدودیت هایی برای حمل بار هوایی دارد. در صورتی که بیش از مقدار تعیین شده بار به همراه داشته باشید، متحمل هزینه های گزافی خواهید شد. بنابراین اگر بیش از حد مجاز بار به همراه دارید و یا می‌خواهید اسباب منزل و اثاثیه ای با خود به چین ببرید؛ بهتر است از سرویس فریت بار استفاده نمایید.

  • ارسال اسباب تجاری به چین

اگر می‌خواهید کالایی را به منظور تجارت و خرید و فروش به چین بفرستید، برای سرعت بخشیدن به حمل و اطمینان از سلامت رسیدنشان به مقصد می‌توانید ارسال کارگو کنید. برای انجام این کار کافی است به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مراجعه نمایید تا شرکت های هواپیمایی مثل تهران ایر فریت اقدامات لازم برای ارسال کارگو را برایتان انجام دهند.

 

بیشتر بدانید: فریت بار صادراتی و کارگو از باربری فرودگاه امام خمینی

 

  • آیا می توان فرش به چین ارسال کرد؟

با وجود اینکه چین هر نوع کالایی را کپی می‌کند و فرش های ایرانی را نیز کپی کرده است، اما هیچ کدام به کیفیت و زیبایی فرش های نفیس ایرانی نیست. هنوز هم تجارت فرش ایرانی به چین انجام می‌شود و می‌توانید برای ارسال فرش خود برای مصرف شخصی و یا تجارت به چین اقدام کنید. برای این منظور سرویس فریت بار و ارسال کارگو برای حمل هوایی در اختیار مهاجران، مسافران و تجار قرار داده شده است. برای دریافت این خدمات کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا کارشناسان تهران ایر فریت شما را راهنمایی کنند.

  •  چطور صنایع دستی به چین بفرستیم؟

برای ارسال صنایع دستی می‌توانید به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مراجعه کرده و درخواست ارسال بار به چین را بدهید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت رایگان با کارشناسان مجموع تهران ایر فریت صحبت نمایید.

  • فرستادن خشکبار ، میوه و سبزیجات به چین امکان پذیر است؟

چین کشوری پر جمعیت است و از طرفی بسیاری از ایرانی تبارهای مقیم چین به جای استفاده از محصولات غذایی چینی ترجیح می‌دهند از مواد غذایی ایرانی استفاده کنند. پس چه به منظور تجارت و چه به منظور مصرف شخصی یا فرستادن سوغات و هدیه مواد غذایی و خشکبار می‌توانید به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید و برای فریت بار و یا ارسال کارگو درخواست دهید. مجموعه تهران ایر فریت علاوه بر ارائه خدمات مربوط به تشریفات گمرکی و صدور بارنامه اقدام به بسته بندی تخصصی و پیک آپ در محل می کند.

  • آیا امکان فرستادن کباب زن، خمیر زن و… به چین وجود دارد؟

غذاهای ایرانی، نحوه پخت و آماده سازی متفاوتی هم دارند. گسترش فرهنگ و رستوران های ایرانی باعث شده تا در کشوری مثل چین به ابزار آماده سازی غذاهای ایرانی نیاز پیدا شود. پس اگر کسی در چین قصد احداث رستوران ایرانی داشته باشد، به لوازمی مثل دیگ، دستگاه خمیرزن، اجاق کباب و… نیاز پیدا می‌کند که تهیه آن ها در چین تقریبا نشدنی است. بنابراین برای حمل چنین لوازمی می‌توانید به کمک شرکت تهران ایر فریت برای فریت بار و یا ارسال کارگو خدمات لازم را دریافت کنید.

  • برای حمل بار تجاری و غیر تجاری به چین چه ضوابطی وجود دارد؟

عدم رعایت قوانین گمرکی چین شما را متحمل هزینه های گزافی خواهد کرد. پس برای جلوگیری از جریمه مالی بهتر است برای ارسال بار تجاری و غیر تجاری خود از ممنوعیت های مربوطه اطلاع کسب کنید. برای این امر کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند. ( Moving to China )

  • راه های ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به چین

برای ارسال ظروف چینی نحوه بسته بندی بسیار اهمیت دارد. خطر شکستگی و آسیب به سایر بارها و در موارد شدید آسیب به بدنه هواپیما باعث اهمیت زیاد بسته بندی ظروف می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما برای بسته بندی تخصصی از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

حمل بار هوایی به چین

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

شرایط و مراحل ارسال هوایی بار به چین چیست؟

همانطور که گفتیم به عنوان مسافر و مهاجر می‌توانید بدون پرداخت عوارض گمرکی لوازم شخصی و منزل تان را به چین ارسال کنید. البته این موضوع در مورد وسایل مستعمل صدق می‌کند. برای ارسال لوازم نو و بار های تجاری ملزم به پرداخت عوارض گمرکی هستید. برای اطلاع از شرایط و نحوه انجام این امور پیشنهاد می‌شود حتما از خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای مشاوره رایگان و حمل هوایی استفاده کنید. در ادامه خدمات ارسال بار از باربری فرودگاه امام خمینی توسط این مجموعه را شرح داده‌ایم.

  • خدمات مربوط به مشاوره رایگان برای ارسال بار به چین

شرکت های فریتی مثل تهران ایر فریت، نماینده یکی از شرکت های هواپیمایی یا نیروهای نظارتی مستقر در فرودگاه امام خمینی هستند. از جمله وظایف این شرکت ها ارائه اطلاعات لازم در مورد قوانین گمرکی، شرایط ارسال بار به هر کدام از کشورها و اجرای دستورالعمل های مربوط به بسته بندی تخصصی در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

  • بسته بندی تخصصی برای حمل بار هوایی به چین چه اهمیتی دارد؟

بسته بندی و چیدمان مرسوله ها در هواپیما ارتباط مستقیمی با امنیت پرواز دارد. در صورتی که بار شما به درستی بسته بندی نشده باشد می‌تواند به هواپیما خسارت وارد کرده و در نهایت موجب بالا رفتن هزینه های مادی و معنوی شما بشود.

 

بیشتر بدانید: بسته بندی تخصصی محمولات هوایی

 

به همین دلیل بسته بندی تخصصی یکی از مهم ترین خدماتی است که مجموعه تهران ایر فریت به شما ارائه می‌دهد. با تعرفه های به صرفه این مجموعه می‌توانید نسبت به حفظ ارزش کالای خود اطمینان کامل پیدا کنید.

  • در فرودگاه امام خمینی چه کارهایی برای ارسال هوایی بار به چین باید انجام شود؟

باید بدانید که بار شما حتما توسط ماموران گمرکی وزن گیری می‌شود. پس از وزن گیری ارائه مدارک برای خروج رسمی و قانونی از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام ضروری است. این تشریفات به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالاهای ممنوعه حتما انجام می‌شود. گمرک چین هم برای جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه به کشور خود این تشریفات گمرکی را رعایت می‌کند.

مجموعه تهران ایر فریت به منظور آسودگی حال مهاجران و مسافران تمام مراحل گمرکی را برای ارسال و فریت بار به چین را به نیابت از شما انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید اثاثیه منزل مثل کتابها، البسه، مبل، فرش، میز و…. را بدون هیچ مانعی به چین ببرید. برای ارسال این لوازم کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و تا از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام و ارائه مدارک زیر بارتان را به راحت ترین روش به چین ارسال نمایید.

  • لیست بسته‌بندی بار    Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرند
  • شماره تلفن گیرنده

اگر به عنوان تاجر می‌خواهید باری از طریق ارسال کارگو به چین برسانید، باید مدارک زیر را ارائه دهید.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله صدور بارنامه هوایی برای ارسال بار به چین

آخرین مرحله صدور بارنامه هوایی برای ارسال به چین است. یعنی بعد از اینکه مجوزهای خروج قانونی بار از ایران صادر شد، برگه بارنامه هوایی به چین باید صادر شود. تا زمانی که صورت حساب ها پرداخت نشود، رزرو ارسال بار شما صد در صد نشده است. تنها پس از پرداخت فرستنده بارتان به شرکت هواپیمایی برای ارسال به چین تحویل داده می شود.

  • شبانه روزی خدمت رسانی انجام می شود

به صورت تلفنی و یا آنلاین و حتی حضوری در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید برای ارسال بار به چین از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید. بعد از آن که بارتان به چین رسید، شرکت هواپیمایی با گیرنده برای تحویل بار تماس خواهد گرفت. بهتر است از قبل هماهنگی ها انجام شده باشد، چرا که 48 ساعت بارتان در فرودگاه می ماند و بیشتر از آن بار به انبار فرودگاه برده شده و باید هزینه های مازاد پرداخت کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

آیا می دانستید می توانید به هر کدام از شهرهای چین بار ارسال کنید؟

همانطور که گفتیم می‌توانید از سرویس فریت بار مجموعه تهران ایر فریت به اقصی و نقاط چین استفاده کنید. در ادامه نحوه ارسال به مهم ترین شهرهای چین را شرح داده ایم. پکن، شانگهای، گوانجو، شنزن

ارسال بار به پکن

  • ارسال کارگو به پکن

پکن پایتخت چین هم قطب اقتصادی این کشور است و هم به دلیل قدمت زیاد این شهر برای توریستان و مسافران جذابیت زیادی دارد. فرودگاه این شهر یکی از شلوغ ترین و پر رفت آمد ترین فرودگاه های دنیا محسوب می‌شود. اگر قصد ارسال کارگو و فریت بار به پکن را دارید، می توانید در مورد هزینه ها و نحوه ارسال بار به چین از طریق فرودگاه پکن با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

ارسال بار به شانگهای

  • حمل بار به صورت هوایی به شانگهای

شانگهای یکی از پرجمعیت ترین شهرهای چین است. این بندر یکی از مراکز اقتصادی چین بوده و بسیاری از تجار به منظور فرستادن کالاهای خود و تجارت با چین این بندر را مقصد خود قرار می‌دهند. داد و ستد در این شهر و توزیع کالا از شانگهای به سایر نقاط بسیار متقاضی دارد. مجموعه تهران ایر فریت به صورت تخصصی خدمات لازم برای ارسال بار به چین از طریق مسیر شهر شانگهای را به شما ارائه می دهد.

ارسال بار به گوانگژو

  • نحوه فرستادن بار به گوانگژو

گوانگژو یکی از شهرهای جنوب چین است که بسیاری از ورزشکاران برای مسابقات به این شهر سفر می کنند. این شهر یکی از شهرهای پر رفت و آمد از ایران به چین است که ارسال هوایی بار به چین از طریق فرودگاه شهر گوانگژو را جزو خدمات مجموعه تهران ایر فریت قرار داده است.

ارسال بار به شنژن

  • ارسال بار با هواپیما به شنزن

شنزن در استان گوانگ دونگ در جنوب شرقی چین قرار داد. این شهر به دلیل این که بعد از سال 1980 مرکز اقتصادی چین مشخص شد. از همین زمان تجارت و حمل و نقل هوایی به این شهر رونق گرفت. جاذبه های گردشگری مثل خیابان انگلیسی ها، دهکده فرهنگ و… این شهر را مقصد توریست های زیادی نیز کرده است. اگر قصد ارسال و فریت بار به این شهر را دارید می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و از خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای حمل بار هوایی به چین، ارسال کارگو، بسته بندی تخصصی و … استفاده نمایید.

هزینه ارسال بار به چین چگونه و بر چه اساسی محاسبه می شود؟

اگر می خواهید با قیمتی مناسب بار و محموله خود را به چین ارسال کنید، بهتر است عجله نکرده و اطلاعات لازم را با توجه به نوع مرسوله خود از مشاوران حمل بار مثل مجموعه تهران ایر فریت خدمات مشاوره رایگان دریافت نمایید.
از جمله عواملی که در هزینه حمل بار هوایی به چین موثر هست عبارتند از وزن، حجم و مسافت مبدا تا مقصد. طبیعتا باری که وزن بیشتر و مسافت بیشتری تا مقصد داشته باشد، هزینه حمل بیشتری خواهد داشت.

با این حال هزینه حمل همه شرکت های هواپیمایی با هم یکسان نیست و با توجه به خطوط ایرلاین تفاوت ها مشخص می شود.  برای انتخاب بهترین شرکت هواپیمایی با توجه به نوع کالا و نیاز شما با شماره های درج شده تماس بگیرید تا خدماتی با کیفیت و به صرفه ارائه شود.

 

بیشتر بدانید:  صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار

 

در فرودگاه های چین چطور بار را ترخیص کنیم؟

مانند تمام فرودگاه های دیگر بارهایی که مصرف شخصی دارند مشمول عوارض گمرکی نمی‌شوند. برای بارهایی که تجاری هستند باید مدارک مربوط به تجارت و عوارض گمرکی پرداخت شود. بنابراین تا زمانی که عوارض را در گمرک چین پرداخت نکنید نمی‌توانید بارتان را از فرودگاه خارج کنید.

لازم به تذکر است که تمام بارها تا 48 ساعت فرصت ترخیص دارند، اگر در این بازه ترخیص نکردید بار به انبار فرودگاه انتقال پیدا می کند و مجبور به پرداخت هزینه های انبارداری فرودگاه نیز خواهید بود.

آنچه که باید از گمرک چین برای ترخیص کالا بدانید

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در چین:

  •  Packing list
  •  Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در چین:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •  Packing list
  •  Invoice
  •  Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به چین  به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می‌شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را جهت ارسال هوایی بار به چین دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام