راهنمایی

بسته بندی تخصصی فریت بار

بسته بندی تخصصی فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

بسته بندی تخصصی محموله های هوایی

یکی از مهم ترین مراحل حمل و نقل بار بسته بندی تخصصی و آماده سازی محموله جهت ارسال به خارج از کشور است. بسته بندی تخصصی بار از این جهت دارای اهمیت است که باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی محموله شامل شکستن، فاسد شدن، از بین رفتن و… می‌شود و از احتمال خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از ایجاد آسیب جلوگیری می‌کند. 

از دیگر دلایل اهمیت بسته بندی می‌توان به آسیب به هواپیما نیز اشاره کرد زیرا با توجه به نوع محصول ارسالی و عدم بسته بندی مناسب بار می‌تواند به هواپیما نیز آسیب وارد کند. ( How to package goods for airfreight )

با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرستندگان بار تجار و مهاجران هستند، حفظ سلامت بار و کیفیت آن در کنار سرعت ارسال دارای اهمیت است که انجام این کار فقط با انتخاب یک شرکت حمل و نقل حرفه ای و متخصص در زمینه ارسال و بسته بندی به صورت کاملا تخصصی، اصولی، ایمن و مستحکم انجام پذیر است.

پرسنل مجموعه تهران ایر فریت تمام موارد استاندارد را برای انجام یک بسته بندی تخصصی رعایت می‌کنند و آن را به بهترین نحو ممکن به ایرلاین‌ها ارائه می‌دهند.

چرا بسته بندی بار هواپیماها باید به طور تخصصی انجام شود؟

مهم‌ترین نکته‌ای که طی مراحل حمل و نقل کالا باید به آن توجه کرد حفظ و رعایت ایمنی محموله است و چون نحوه آسیب پذیری و حساسیت‌های همه کالاها یکسان نیست باید هر کدام بسته بندی ویژه خود را داشته باشد. 

از طرفی وقتی شرکتی مسئولیت بسته بندی و ارسال کالایی را برعهده می‌گیرد؛ چنانچه اشکالی در روند بسته بندی و ارسال به وجود بیاید و کار به صورت تخصصی انجام نشود و بار سالم به مقصد نرسد باعث کاهش رضایت مشتری و کاهش اعتبار شرکت خواهد شد.

از دیگر مواردی که بسته بندی بار را مهم جلوه داده است حفظ و رعایت استانداردهای بهداشتی است به خصوص برای کالاهایی همچون مواد غذایی که رعایت بهداشت برای آن‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است و بسته بندی می‌تواند از ورود بسیاری از آلودگی‌ها، حشرات و… به کالا جلوگیری کند. 

امروزه نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا حساسیت در بسته بندی استاندارد و ارسال ایمن محموله دو چندان شده و نظارت بیشتری در آن صورت می‌گیرد.

شرکت تهران ایر فریت سالهاست که مشغول ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه بسته بندی تخصصی و ارسال بار به خارج از کشور است و اینکار را با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت انجام می‌دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

بسته بندی تخصصی فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

چه محصولاتی را می‌توان بسته بندی کرد؟

تنوع محصولات ارسالی به خارج از کشور بسیار بالاست و تقریبا هر کالایی که اولا مجاز باشد و جز کالاهای خطرناک نباشد را می‌توان با بسته بندی تخصصی از کشور خارج کرد. در ادامه به چند مورد که درخواست بیشتری برای بسته بندی و ارسال هوایی محموله به خارج از کشور داشته است اشاره می‌کنیم:

  • مواد غذایی و محصولات کشاورزی
  • چمدان، البسه و پوشاک
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • لوازم منزل
  • محصولات دارویی
  • حیوانات زنده
  • آثار هنری، تابلو و صنایع دستی
  • لوازم شخصی و تحصیلی مثل کیف، کتاب…
  • لوازم دیجیتال و الکترونیک
  • و….

نکاتی که هنگام بسته بندی تخصصی باید رعایت شود

همانطور که گفتیم بسته بندی برای ارسال هوایی بسته و محموله کاری تخصصی است که نیاز به رعایت اصول و نکاتی دارد که در ادامه آن‌ها را شرح داده‌ایم.

  • اندازه و سایز بسته بندی باید با محموله تناسب داشته باشد.
  • بسته بندی استاندارد باشد و از مواد اولیه مرغوب برای بسته بندی استفاده شود تا دچار تغییرات فیزیکی و شیمیایی نشود.
  • در برابر ضربه مقاوم باشد تا حین جابجایی دچار آسیب فیزیکی نشود.
  • در فضاهای خالی داخل باکس‌ها از پلاستیک، فوم و… استفاده شود تا حین جابجایی کالا توسط پرسنل هواپیمایی و یا در طول پرواز مشکلی ایجاد نکند.

بسته بندی تخصصی فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

نکاتی که هنگام بسته بندی تخصصی باید رعایت شود 

برای بسته بندی محموله جهت ارسال و حمل هوایی اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت نوع محصول است؛ زیرا هر کالایی با توجه به جنس، حساسیت و شرایط خاص خودش بسته بندی می‌شود.

شما می‌توانید تمام محصولات مد نظر خود را در صورت مجاز بودن به کشورهای خارجی ارسال هوایی کنید. اما باید توجه داشته باشید که شرکتی را برای بسته بندی و ارسال انتخاب کنید که از تمام مراحل شناخت کافی داشته باشد و از شیوه بسته بندی تخصصی هر کالایی آگاه باشد تا بر اساس ضوابط شرکت های هواپیمایی بسته بندی نماید.

مجموعه تهران ایر فریت با تجربه‌ای که طی سال‌ها کسب کرده، نمایندگی تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران است که می‌توانید با مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام یا تماس با شماره های درج شده از هزینه ها و نحوه ارسال هوایی بار خود به سایر کشورها اطلاعات و خدمات لازم را کسب نمایید.

در ادامه به بخشی از محصولاتی که مجموعه تهران ایر فریت تجربه بسته بندی و ارسال آن‌ها را داشته‌ اشاره می‌کنیم.

بسته بندی تخصصی برای ارسال هوایی آثار هنری و تابلو

آثار هنری که در جشنواره‌‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی برای نمایش و یا فروش ارسال می‌شوند دارای ارزش مادی و معنوی بالایی هستند و به دلیل ظرافت و حساسیت بالایی که در نگهداری و حمل این آثار وجود دارد نحوه بسته بندی آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به گونه‌ای که اگر بسته بندی به خوبی انجام نشود، ممکن است با کمترین فشار و ضربه، آسیب ببینند.

برای بسته بندی این آثار باید آن‌ها را با ضربه گیرهایی مثل فوم و پلاستیک حباب دار و… پوشاند و داخل جعبه‌های مخصوص که ضخیم‌تر و مستحکم‌تر از جعبه‌های معمولی‌اند و متناسب با ابعاد آثار است قرار داد.

حتما متوجه شده‌اید که رعایت نکات ریزی همچون عدم وجود فضای خالی در بسته بندی بار برای ارسال هوایی بسیار اهمیت دارد و با توجه به حساسیت‌ها در بسته بندی حرفه‌ای کالا بهتر است این قسمت مهم در روند ارسال هوایی مرسوله های نمایشگاهی را به شرکت های متخصص در این زمینه مثل مجموعه تهران ایر فریت بسپارید.

بسته بندی تخصصی فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

بسته بندی تخصصی لوازم منزل و وسایل آشپزخانه

لوازم منزل شامل وسایل آشپزخانه، ظروف میز، مبل، تخت و… را به دلیل آسیب پذیر بودن‌شان حتما باید برای ارسال هوایی ابتدا با ضربه گیرهایی مانند فوم، پلاستیک حباب دار و… پوشاند.

 سپس داخل جعبه‌های مخصوص و کارتن های ده لایه با اندازه‌های استاندارد قرار داد. همچنین می‌توان داخل کارتن ضربه گیرهای دیگری مثل لباس و ملحفه قرار داد تا خطر آسیب به وسایل را کمتر کند.

در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد ارسال لوازم منزل به کشور های دیگر صفحه  فریت بار لوازم منزل  در وب سایت ما را مطالعه کنید.

بسته بندی تخصصی کالا های تجاری

همانطور که می‌دانید کالای تجاری، کالایی است که برای صادرات و فروش ارسال می‌شوند که تنوع بالایی نیز دارند مثل لوازم منزل، صنایع دستی، آثار هنری، فرش و تابلو فرش، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، دریایی و… . برای بسته بندی و ارسال کالاهای تجاری ابتدا آن‌ها را به دو دسته فاسد شدنی و فاسد نشدنی تقسیم می‌کنند. 

سپس هر کدام را با توجه به شرایط خاص خود برای نگهداری، بسته بندی می‌کنند.

به طور مثال محصولات کشاورزی شامل میوه و سبزی را باید ابتدا درون بسته‌هایی که با توری پوشیده می‌شوند قرار داد تا جریان هوا مانع از فساد محصول شود. یا موادی مانند گوشت حیوانات یا ماهی، میگو و… را داخل یونولیت‌های ضخیم که از یخ پر شده، قرارداد و مانع از ورود هوای بیرون به درون آن شد. 

همچنین دیگر اقلام هم باید به همین صورت و با توجه به شرایط هر کدام بسته بندی کرد. در آخر هم برای اطمینان آن‌ها را پالت بندی و تسمه کشی کرد. مطمئن باشید تمامی این نکات توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت برای بسته بندی بار شما رعایت خواهد شد.

بسته بندی تخصصی فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

بسته بندی تخصصی وسایل شخصی 

وسایل شخصی و اضافه باری که معمولا مسافران به همراه خود دارند به دو دسته شکستنی و غیرشکستنی تقسیم بندی می‌شوند. 

وسایلی مانند لباس و کتاب و مانند آن در دسته غیر شکستنی قرار می‌گیرند و برای بسته بندی این اقلام به اصطلاح آن‌ها را گونی پیچ کرده، سپس چسب و تسمه می‌زنند تا حین جابجایی آسیب نبینند.


دسته دیگری از وسایل مثل، قاب عکس و شیشه، مجسمه، آینه، لپتاپ و… که احتمال شکسته شدن دارند باید ابتدا با ضربه گیر پوشانده شوند سپس درون جعبه و کارتون‌های ده لایه مخصوص قرار بگیرند تا حین حمل نقل دچار آسیب نشوند.

معرفی خدمات تهران ایر فریت برای بسته بندی تخصصی

مجموعه تهران ایر فریت نمایندگی رسمی تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران است که به شما تمام خدمات لازم برای فریت بار و ارسال کارگو را ارائه می‌دهد. 

از جمله خدمات این مجموعه شامل بسته بندی تخصصی در محل مورد نظر شما (خانه، محل کار و یا هر شهری در ایران)، پیک آپ و حمل مرسوله تا باربری فرودگاه امام خمینی، انجام تمام تشریفات گمرکی به نیابت از شما و صدور بارنامه و تحویل بار به ایرلاین انتخابی شما. 

همچنین شما می‌توانید از مشاوره های رایگان این مجموعه برای برآورد قیمت و کسب اطلاع در مورد ایرلاین‌ها و…. استفاده نمایید.

بازگشت به لیست