فریت بار مسافری از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی

اگر شما قصد مهاجرت از ایران به سایر کشورهای جهان را دارید و قصد دارید وسایل شخصی خود را همراه ببرید ، “فریت بار مسافری” بهترین گزینه پیش روی شما در برابر هزینه سنگین جریمه “اضافه بار” مسافر ها در شرکت های هواپیمایی است. برای استفاده از گزینه فریت بار مسافری ابتدا باید آن دسته از وسایل ضروری خود را که مورد نیاز است مشخص نموده و وزن و حجم آن را برای استعلام قیمت به مجموعه تهران ایرفریت ، که در “پایانه هوشمند بار فرودگاه اما خمینی” مستقر است، اعلام نموده و قیمت فریت بار مسافری را استعلام نمایید.

فریت بار مسافری شامل خرده بار یا همان اضافه بار مسافری شده که برای مسافران به صرفه بوده به جای پرداخت هزینه هنگفت جریمه اضافه بار به ایرلاین ها از طریق فریت بار بار خود را به صورت هوایی ارسال نمایند. نکته مهم در این مدل از فریت بار این است که لزوما بار شما با همان پروازی که شما در آن قصد مسافرت دارید ارسال نخواهد شد و مجموعه ما سریعترین و ارزان ترین پرواز را برای ارسال بار شما انتخاب خواهند کرد.

در صورتیکه شما قصد دارید مقداری از لوازم منزل خود را به مقصد مورد نظرتان انتقال دهید میتوانید با مطالعه صفحه ارسال هوایی اثاثیه منزل به تمامی کشورهای دنیا در وب سایت ما اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

شرکت تهران ایر فریت با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت حمل هوایی از ابتدا تا انتهای کار فریت بار در کنار شماست. برای مشاوره حمل بار و استعلام نرخ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

فریت بار مسافری

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

  • مسائل مهم در فریت بار مسافری

مسائلی چون  شناور شدن نرخ پروازها و ایجاد پروازهای چارتر و  رشد فضای مجازی و بوجود آمدن سایت‌های متعدد فروش بلیط  در سالهای اخیر باعث ایجاد رقابت شدیدی میان ایرلاین‌ها شده است. بنابراین، ایرلاین‌ها دیگر نمی‌توانند بلیط‌های خود را گران بفروشند بنابراین از هر راهی برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. بی‌اطلاعی مسافران از هزینه اضافه بار ممکن است باعث شود مجبور شوند بیشتر سر کیسه را شل کنند! چون حالا دیگر  ایرلاین‌ها به جریمه بار مسافری به عنوان منبع کسب درآمد نگاه می‌کنند. استفاده از سرویس فریت بار و یا حمل هوایی یکی از راه‌های مقابله با این جریان است. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه اضافه بار وسایل خود را حمل کنید.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین جریمه اضافه بار مسافری و سرویس فریت بار داشته باشیم باید بگوییم هزینه‌ای که برای فریت می‌پردازید کمتر از یک سوم جریمه بار خواهد بود. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد چگونگی کاهش هزینه های حمل هوایی میتوانید صفحه صرفه جویی در هزینه حمل هوایی در وب سایت ما را مطالعه نمایید.

امروزه سرویس فریت بار به بیشتر شهرهای مهم جهان بصورت مستقیم برقرار است و افراد مهاجر و مسافران می‌توانند از مزایای این روش بهره ببرند. شما می‌توانید با هزینه‌ای معقول وسایل خودتان را در هریک از شهرهای دنیا تحویل بگیرید. برای مشاوره در مورد حمل بار هوایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه تهران ایرفریت با سابقه‌ای طولانی در فریت بار و حمل بار هوایی می‌تواند به شما کمک کند ارزانترین نوع حمل بار را تجربه کنید. فقط کافی است وقتی پروازتان نهایی شد، یک هفته قبل از پرواز ما را در جریان حجم و نوع بارتان قرار دهید تا بهترین سرویس را به شما پیشنهاد کنیم. ما در واقع کاری می‌کنیم که در هیچ پروازی جریمه اضافه بار مسافری پرداخت نکنید.

 با استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت، بار مسافری شما صحیح و سالم و با رعایت تمامی استانداردهای حمل و نقل بین‌المللی و در زمان مناسب به کشور مقصد خواهد رسید. شما می‌توانید همه این کار را از صفر تا صد به مجموعه تهران ایر فریت بسپارید. ما بار شما را در محل شما تحویل می‌گیریم، به فرودگاه می‌بریم، تشریفات گمرکی را طی کرده و پس از طی شدن مسیر هوایی در گمرک فرودگاه شهر مقصد تحویل می‌دهیم.

 

حمل بار هوایی از فرودگاه امام خمینی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

فریت بار مسافری

برای فریت بار مسافری از طریق هوایی از ایران باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله اینکه فریت بار یک پروسه پیچیده بوده که با ارسال بار به صورت زمینی از یک شهر به شهر دیگر خیلی متفاوت است ، اولین نکته اینکه زمانی که شما می خواهید اضافه بار یا خرده بار مسافری خود را به صورت هوایی ارسال نمایید باید دقت داشته باشید که بار شما شامل کالاهای ممنوعه ارسال بار به صورت هوایی نباشد دوم اینکه بار شما باید به صورت کاملا تخصصی برای ارسال به صورت هوایی بسته بندی شود.

مجموعه تهران ایرفریت از صفر تا صد خدمات فریت بار مسافری به تمامی کشورهای دنیا را برای شما انجام می دهد:

  1. پیک آپ بار از درب منزل شما تا فرودگاه امام خمینی
  2. بسته بندی تخصصی تمامی وسایل و بار
  3. انجام خدمات گمرکی
  4. تهیه مدارک لازم تا صدور بارنامه جهت آماده سازی و تحویل به ایرلاین جهت ارسال هوایی بار