راهنمایی

ارسال هوایی اثاثیه منزل به تمامی کشورهای دنیا

ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

از بزرگترین دغدغه های کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، ارسال کالا به خارج از کشور ، یا  همان “ارسال هوایی اثاثیه منزل” است. حمل لوازم منزل اعم از لوازم آشپزخانه، مبلمان استیل و بوفه و پیانو از طریق هواپیما به تمامی کشورها امکان پذیر است و شما میتوانید بیشتر لوازم منزل خود را از این طریق به کشور مقصد خود ارسال کنید.

از بین مسیرهای انتقال لوازم منزل، حمل هوایی بار با هواپیما های مدرن و پهن پیکر، بهترین و به صرفه‌ترین راه برای “ارسال هوایی اسباب خانه” است. زیرا این وسایل به دلیل حساسیت بالا  باید بصورت استاندارد و اصولی بسته بندی شود، درون ظروف بار  هواپیما های پهن پیکر قرار داده شود، تا در طول مسیر و جابجایی دچار آسیب نشوند و به سلامت به مقصد برسند.

حمل هوایی با هواپیما در مقایسه با دیگر روش ها از امنیت و سرعت بالاتری برخوردار است و هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد. برای دریافت راهنمایی و استعلام هزینه ها با شماره های درج شده تماس گرفته تا از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

ارسال هوایی اثاثیه منزل به هر کشوری در دنیا

فریت بار هوایی برای کسانی مناسب است که قصد مهاجرت به یک کشور خارجی را دارند و به دنبال بهترین راه برای “حمل هوایی اسباب و اثاثیه” خود به کشور مقصد هستند. در این روش از حمل و نقل بار که بین مهاجران بسیار رایج شده است شما می‌توانید تمام لوازم منزل خود را به اقصی نقاط دنیا ارسال کنید و نگران آسیب های احتمالی که در حین مسیر ممکن است به آن وارد شود، نباشید.

زیرا در سیستم فریت بار و حمل هوایی بار ، محموله شما به صورت کاملا استاندارد و تخصصی بسته بندی می‌شود. در این روش از حمل بار ، شما محموله مورد نظر را در کشور مبدا تحویل شرکت حمل و نقل هوایی داده و در کشور مقصد و در فرودگاه تحویل خواهید گرفت.

فریت کالا به سه شکل زمینی، دریایی و هوایی انجام می‌پذیرد که در بین آن‌ها فریت بار هوایی، بیشترین امنیت و سرعت را داشته و از محدودیت های کمتری برخوردار است. شما می توانید صفر تا صد امور مربوط به بسته بندی، پیک آپ، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه را به مجموعه تهران ایر فریت بسپارید.

بسته بندی لوازم منزل برای ارسال هوایی به نقاط مختلف دنیا

بسته بندی را می‌توان از مهم ترین مراحل ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل و هر نوع بار حساسی به خارج از کشور دانست. زیرا هر گونه مشکل و یا سهل انگاری در انجام بسته بندی می‌تواند آسیب های مادی و معنوی زیادی را متحمل فرستنده و یا گیرنده بار کند.

در مجموعه تهران ایرفریت تمامی وسایل منزل با تجهیزات اصولی بسته بندی طبق دستور العمل های شکت های هواپیمایی بصورت تخصصی بسته بندی میشود، در صورت نیاز جعبه های مستحکم صنعتی برای لوازم شکستنی تهیه می شود و کارتن های محتوی ظروف شکستنی یر روی پالت های پلاستیکی مقاوم، توسط پرسنل با تجربه و آموزش دیده مسئول بخش بسته بندی این مجموعه بارگیری میشود. در این صورت بارهای حساس لوازم منزل صحیح و سالم و با حداکثر امنیت به مقصد مورد نظر شما خواهد رسید.

شرکت تهران ایر فریت با تجربه ای کی طی سالها فعالیت در زمینه بسته بندی تخصصی بار جهت ارسال هوایی اسباب خانه کسب کرده آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید تا برآورد هزینه و در صورت نیاز برای کارشناسی از بار خدمات لازم ارائه شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی اصولی محمولات هوایی به صفحه بسته بندی تخصصی فریت بار در وب سایت ما مراجعه کنید.

 

ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تهیه لیستی از لوازم بسته بندی شده منزل پیش از انتقال وسایل منزل به خارج

شما باید قبل از حمل هوایی اسباب و اثاثیه خود یک لیست کامل و شماره گذاری شده از آن‌ها تهیه کنید، سپس لیستی که تهیه کرده‌اید را به زبان لاتین یا زبان کشور مقصد ترجمه کرده و به گمرک تحویل دهید. توجه داشته باشید که عدم دقت کافی در انجام این مرحله می‌تواند موجب خسارت و هزینه اضافه برای شما شود. بنابراین حتما در مورد چگونگی تنظیم این لیست مشاوره دریافت کنید. پرسنل مجموعه تهران ایر فریت شما را در تنظیم این لیست همراهی خواهند کرد.

جهت انجام اصولی ارسال هوایی اسباب خانه ، این لیست بسته بندی هم به زبان فارسی و هم به زبان لاتین جهت انجام تشریفات گمرکی در گمرکات کشور مبدا و مقصد مورد نیاز است.

مدارک لازم جهت ارسال هوایی اسباب خانه به خارج از کشور

  • پاسپورت و کارت ملی مسافر
  • بلیط مسافر
  • مجوز گمرک برای ارسال بار
  • بارنامه
  • پکینگ لیست (فهرست لوازم)

برای آگاهی از شرایط گمرکی کشور مقصد و مدارک مورد نیاز جهت ارسال هوایی اسباب خانه بهتر است با یک شرکت متخصص در زمینه ارسال بار مشورت کنید. تهران ایر فریت با تجربه چندین ساله فعالیت در زمینه بسته بندی تخصصی، پیک آپ، انجام مراحل گمرکی و حمل هوایی اسباب و اثاثیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال ست مبلمان و میز نهارخوری از ایران به خارج از کشور

در بیضی از مواقع ایرانیان مقیم خارج از ایران در صدد خرید و ارسال مبلمان از ایران بر می آیند. در این صورت نیاز به بسته بندی اصولی و تخصصی بار ارزشمند ایشان حتمی است. همچنین انتخاب ایرلاینی معتبر برای حمل هوایی این بار با ارزش لازم است. مجموعه تهران ایرفریت آماده انجام پروسه بسته بندی و حمل هوایی این بار های ارزشمند را در اسرع وقت و با مناسب ترین هزینه میباشد. جهت حمل هوایی بار هایی مانند مبلمان و میز نهارخوری به مدارک ذیل احتیاج میباشد.

  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • مجوز صادرات برای کالا های مجاز
  • ارائه گواهی بهداشت
  • ارائه گواهی استاندارد
  • تنظیم پکینگ لیست
  • سایر مدارک

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در  زمینه  ارسال هوایی مبلمان و مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید. کارشناسان به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

انجام تشریفات گمرکی برای حمل هوایی اسباب و اثاثیه به خارج از کشور

گذراندن مراحل یا همان تشریفات گمرکی در روند حمل هوایی اسباب و اثاثیه به خارج از کشور ضروری است. این مراحل شامل وزن کردن بار، ارزیابی محموله توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم برای خروج قانونی بار از مرز هوایی گمرک تجاری و مسافری فرودگاه امام خمینی است. همچنین در این مرحله بار باسکن و بازرسی می‌شود و تمام لوازم و اثاثیه منزل توسط دستگاه های اسکن بررسی خواهد شد تا از عدم وجود هرگونه کالای غیر مجاز اطمینان حاصل شود.

صدور بارنامه هوایی برای ارسال هوایی اثاثیه منزل به سایر نقاط دنیا

پس از اخذ مجوزهای لازم و طی کردن مراحل تشریفات گمرکی نوبت به صدور بارنامه هوایی است که توسط مامور گمرک و پس از بازرسی های انجام شده با توجه به نوع محموله و مشخصات آن جهت خروج محموله از مرزهای هوایی کشور صادر می‌شود. در این مرحله بارنامه هوایی با بهترین قیمت نرخ حمل بار به کشور مقصد صادر شده و پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده تحویل فرستنده بار داده می‌شود. تمامی این مراحل به توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت به نیابت از شما صورت می گیرد.

ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

هزینه ارسال هوایی اسباب خانه به خارج از کشور چقدر است؟

اگر به دنبال هزینه ها هستید و در فکر قیمت حمل بار هوایی خارجی ، پس بهتر است که بدانید هزینه حمل هوایی اسباب و اثاثیه به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

  • وزن و حجم بار
  • فاصله کشور مبدا تا کشور مقصد
  • ایرلاین منتخب جهت ارسال هوایی بار
  • قوانین گمرکی کشور مقصد
  • هزینه بسته بندی
  • هزینه های مربوط به اخذ مجوز
  • هزینه حمل بار تا قسمت باربری فرودگاه امام
  • هزینه تخلیه، بارگیری و انبارداری
  • هزینه تشریفات گمرکی
  • هزینه باربری هوایی
  • ارزش بار
  • و….

لازم به ذکر است تغییرات نرخ ارز و تفاوت ارز کشورها در ایران باعث شده تا تعیین نرخ دقیق کمی دشوار باشد. شما می‌توانید جهت استعلام هزینه ارسال هوایی بار به کشور مقصد با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در ارسال بار به سایر نقاط دنیا

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یک شرکت باربری به خارج از کشور ، معتبر و فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با تجربه ای که طی سال‌ها فعالیت در زمینه حمل هوایی اسباب و اثاثیه به اقصی نقاط جهان کسب کرده، قادر است تا با کادر متخصص خود در تمامی مراحل ارسال اسباب و اثاثیه منزل به کشور مورد نظر شما، یاری دهنده شما عزیزان باشد.

شما هر نوع باری اعم از تجاری و غیر تجاری، لوازم شخصی، کتب درسی، حیوانات خانگی، مواد غذایی و … را از هر شهری در ایران می توانید به این مجموعه بسپارید. حتی اگر خودتان در ایران حضور ندارید، تمامی امور مربوط به نیابت از شما در ایران انجام خواهد شد. برای کسب اطلاع از چگونگی این کار با شماره های درج شده تماس بگیرید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

بازگشت به لیست