فهرست عناوین

تسهیل در ارسال بار مسافری مهاجران و صادرات بار تجاری به کشور های خارجی از مهم ترین تاثیرات پیشرفت صنعت حمل و نقل هوایی است. شما می‌توانید از طریق ارسال بار هوایی به شیوه فریت بار یا کارگو تجاری تمام کالا های مجاز را به هنگ کنگ ارسال کنید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در این زمینه در تمام پروسه “ارسال بار به هنگ کنگ” در کنار شما می‌باشد و یاری رسان شما در تحقق این امر است.

ارسال بار به هنگ کنگ

ارسال بار به هنگ کنگ

بهترین روش برای کاهش هزینه ارسال هوایی بار به هنگ کنگ

انتخاب یک شرکت حمل و نقل مناسب برای حمل هوایی بار به هنگ کنگ اهمیت بالایی دارد. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه “ارسال هوایی بار به هنگ کنگ” با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده به همکاری با شما مسافران و صادرکنندگان عزیز می‌باشد تا در تمام مراحل ارسال بار از طریق پایانه هوشمند فرودگاه امام از بسته بندی گرفته تا ترخیص کالا از گمرک هنگ کنگ کمک رسان شما باشد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل “حمل بار هوایی به هنگ کنگ” ، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به هنگ کنگ ارسال کنید.

امکان ارسال بسته های کوچک و بزرگ به تمام شهرهای هنگ کنگ

یکی از سختی های دوری از خانواده و زندگی در یک کشور خارجی زمانی به چشم می‌آید که قصد ارسال یک بسته کوچک برای یک مناسبت خاص را داشته باشید، آن زمان است که سختی هایی چون قوانین متفاوت دو کشور مبدا و مقصد برای ارسال بسته، زمان رسیدن آن، میزان هزینه و… به چشم می‌آید. با اینکه ارسال بسته از طریق پست بین المللی با وجود تمام تحریم ها امکان پذیر می‌باشد اما ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک شما را حتی کمتر از وزن ۴۵ کیلوگرمی به هنگ کنگ را امکان پذیر کرده است. از دیگر مزایای این روش از ارسال بسته با بیمه نامه هوایی و قیمت به صرفه آن است. لازم به ذکر است شما می‌توانید بسته خود را به هر منطقه و جزیره ای در هنگ کنگ ارسال کنید. زمان رسیدن بسته به هنگ کنگ معمولا بین چهار تا پنج روز می‌باشد.

ارسال بار هوایی به هنگ کنگ

ارسال هوایی بار به هنگ کنگ

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

کدام شرکت های هواپیمایی در زمینه حمل بار به هنگ کنگ فعالیت می‌کنند ؟

 با پیشرفت تکنولوژی و تسهیل در رفت و آمد، حمل و نقل و ارسال بار به کشورهای خارجی شرکت های هواپیمایی زیادی شروع به فعالیت در این راه کرده‌اند. شما می‌توانید از طریق همکاری با یکی از این شرکت ها محموله خود را به هر یک از بخش های هنگ کنگ و جزایر آن ارسال کنید. همچنین می‌توانید برای ارسال بار به هنگ کنگ از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید.

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  •  هواپیمایی لوفتهانزا
  •  کارگو هواپیمای ایرفلوت

 

 

 

بیشتر بدانید: فریت بار از باربری فرودگاه امام به خارج از ایران

 

تعرفه ارسال بار به هنگ کنگ چقدر است؟

آشنایی با مراحل ارسال بار از انتخاب یک شرکت حمل هوایی گرفته تا بسته بندی، رزرو جا، انتخاب زمان مناسب برای ارسال، آشنایی با نرخ حمل هوایی ایرلاین ها و…. پیش از اقدام به ارسال بار ضروری است. مجموعه تهران ایر فریت جهت ارائه مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات احتمالی شما در زمینه تخمین میزان هزینه جهت ارسال بار به هنگ کنگ در تمامی مراحل ارسال بار در کنار شما می‌باشد.

مجموعه تهران ایر فریت در زمینه حمل بار به هنگ کنگ چه خدماتی ارائه می‌دهد ؟

  •   ارسال اضافه بار مسافری به هنگ کنگ

به طور حتم بهترین راه برای ارسال اضافه بارهای مسافری به هنگ کنگ فریت بار هوایی آن می‌باشد که علاوه بر اطمینان از ارسال سالم بار، هزینه مقرون به صرفه‌‌ای نیز به همراه دارد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. (  Expat Guide To Moving And Living In Hong Kong  )

  • ارسال و صادرات انواع لوازم و وسایل منزل به هنگ کنگ

 با یک نگاه به برند لوازم منزل خود مثل یخچال‌ ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، گاز‌، آبگرمکن و… متوجه خارجی بودن بعضی از برند های آن ها می‌شوید. صادرات و واردات لوازم منزل به کشورهای خارجی از رایج ترین محمولات ارسالی به هنگ کنگ است که از طریق حمل هوایی بار صورت می‌گیرد.علاوه بر آن شما می‌توانید بار شخصی و لوازم منزل خود را هنگام مهاجرت به هنگ کنگ به صورت هوایی ارسال کنید. ارسال هوایی بار به عنوان سریع ترین روش و با بهترین قیمت برای ارسال بار به هنگ کنگ شناخته شده است.

  • حمل هوایی و صادرات انواع مبل، پیانو، تخت و مانند آن به هنگ کنگ

با اینکه توصیه می‌شود کالاهای سنگین را برای حمل هوایی انتخاب نکنید، اما با پیشرفت در صنعت حمل و نقل راهی نیز برای ارسال این اقلام پیدا شده است. کارگو هوایی مبلمان، تخت، پیانو و مانند آن‌ها  توسط شرکت های حمل هوایی انجام می‌شود. با این حال برای آگاهی از شرایط کارگو و مراحل بسته بندی و… جهت ارسال به هنگ کنگ بهتر است با کارشناسان شرکت تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  •  صادرات و حمل هوایی انواع فرش و تابلو فرش به هنگ کنگ

سالیان سال است که فرش به عنوان یک کالای مرغوب ایرانی جایگاه خود را در تجارت خارجی و بازارهای آن به دست آورده است. از این رو ارسال فرش و منسوجات آن، تقریبا به تمامی کشورها مجاز است. با اینکه فرش از کالاهای رایج در ارسال به خارج از کشور است اما محدودیت ها و قوانین خاص خود را دارد. به طور مثال ارسال تجاری فرش نیازمند داشتن کارت تجاری و… می‌باشد، اما برای ارسال فرش توسط مسافران به عنوان لوازم منزل نیازی به ارائه کارت بازرگانی‌ نیست. اگر به دنبال ارسال فرش به هنگ کنگ هستید لازم است قوانین صادرات فرش را به خوبی بلد باشید.

شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • صادرات و حمل هوایی صنایع دستی ایرانی به هنگ کنگ

ایران در زمینه صادرات صنایع دستی جایگاه سی و یکم را در جهان دارد. صادرات صنایع دستی شامل صنایع دستی شیشه‌ای، سفالی، گلیم، صنایع دستی مسی، چوبی و… می‌شود. به دلیل دستی بودن تولیدات این صنایع و افزایش بازار تقاضا در کشورهای خارجی باعث افزایش صادرات و بازار کار بیشتر در تولید این محصولات شده است.

اگر شما قصد ارسال صنایع دستی به هنگ کنگ را دارید می‌توانید با شماره های درج شده جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ارسال هوایی بار به هنگ کنگ تماس بگیرید.

  • صادرات و حمل هوایی مواد خوراکی مانند خشکبار و شیرینی به هنگ کنگ

 به دلیل عدم وجود تمام محصولات غذایی در همه کشورها و نبود شرایط مساعد برای پرورش و تولید آن‌ها صادرات مواد غذایی، محصولات کشاورزی، سبزیجات، میوه ، خشکبار و… جایگاه بالایی در واردات و صادرات را کسب کرده است.

ارسال چنین موادی به دلیل اهمیت در بسته بندی و زمانبندی درست برای ارسال سالم آن و جلوگیری از فاسد شدن آنها نیاز به توجه بالایی دارد. جهت بسته‌بندی تخصصی برای ارسال بار به هنگ کنگ می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

  • امکان صادرات و حمل هوایی قارچ به هنگ کنگ

قارچ یک ماده غذایی پر طرفدار در دنیا محسوب می‌شود که به دلیل نیاز به شرایط ویژه در پرورش آن امکان تولید آن در همه کشورها وجود ندارد. ایران به عنوان یکی از کشورهایی که شرایط تولید قارچ را دارد توانسته مانند دیگر مواد خوراکی همچون زعفران و پسته جایگاه خوبی در صادرات این ماده خوراکی خوشمزه کسب کند. مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی تخصصی با خیال راحت بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام به هنگ کنگ ارسال کنید.

  • صادرات و حمل زعفران با هواپیما به هنگ کنگ

زعفران به عنوان یکی از محصولاتی که خواستگاه اصلی آن ایران است، توانسته بیش از ۹۵ درصد از زعفران دنیا را از طریق صادرات آن به کشور های خارجی تامین کند. مجموعه تهران  ایر فریت ارسال زعفران صادراتی شما را به هنگ کنگ از طریق کارگو فرودگاه امام امکان پذیر کرده است.

  • صادرات و حمل هوایی لوازم و تجهیزات رستورانی مثل کباب پز و کباب زن و اجاق گاز به هنگ کنگ

کمتر کشوری پیدا می‌شود که مهاجر ایرانی داشته باشد ولی رستوران ایرانی نداشته باشد و طبخ غذای ایرانی در آن صورت نگیرد. صادرات لوازم آشپزخانه و رستورانی به کشورهای خارجی نیز از دیگر محصولات ارسالی به هنگ کنگ است. اگر شما نیز دغدغه ارسال بار از ایران به هنگ کنگ را دارید مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا کمک رسان شما در این مسیر باشند.

  • صادرات و حمل انواع بارهای تجاری و غیر تجاری با هواپیما به هنگ کنگ

شما می توانید انواع بارهای تجاری و غیر تجاری شامل تابلوهای نقاشی و آثار هنری، کتاب، لوازم منزل، وسایل شخصی، مواد خوراکی، فرش، لباس و…. را به کشورهای خارجی ارسال کنید. اما به دلیل وجود قوانین گمرکی متفاوت هر کشور و ممنوعیت هایی که در ارسال یک سری کالاها وجود دارد و یا کالاهایی که نیاز به اخذ مجوز مخصوص خود دارند؛

همچون فرش دستباف، عطر و ادکلن، اشیا عتیقه، اشیا با ارزش و… بهتر است از قبل اطلاعات لازم را در مورد آنها کسب کنید تا در کشور مقصد دچار مشکلات گمرکی و یا ضرر مالی نشوید. مجموعه تهران ایر فریت تمام این اطلاعات را در اختیار شما گذاشته و تا لحظه آخر در این مسیر همراه شما می‌باشند.

  • ارسال بارهای نمایشگاهی، تابلو و آثار هنری به هنگ کنگ

هنر جلوه فرهنگ و تمدن هر کشور است و برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های سالانه در هر کشور علاوه بر نمایش هنر و خلاقیت هنرمندان باعث عرضه آن در کشورهای خارجی و آشنایی مردم کشورهای خارجی با هنر و فرهنگ ایرانی می‌شود. اگر شما قصد نیز قصد شرکت در نمایشگاه هنری هنگ کنگ را دارید ارسال هوایی بار بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای شما می‌باشد.

  • ارسال انواع ظرف های شکستنی، چینی و فلزی به هنگ کنگ

ظروف چینی نیز همچون بسیاری از کالاهای دیگر برای ارسال به هنگ کنگ نیاز به مراقبت‌های ویژه در جابجایی و بسته بندی است. کارگو هوایی بار بهترین راه برای ارسال ظروف چینی و فلزی به هنگ کنگ است. در صورت تمایل از کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سرویس فریت بار مسافری ،از صفحه  راهنمای فریت بار در سایت ما دیدن کنید: راهنمای فریت بار

حمل بار هوایی به هنگ کنگ

حمل بار هوایی به هنگ کنگ

شرایط و مراحل ارسال هوایی بار به هنگ کنگ چیست؟

یکی از ویژگی های فریت بار که مسافران را علاقمند به ارسال بار از این طریق کرده است عدم وجود ممنوعیت های رایج در ارسال بار است. شما می‌توانید هر نوع بار تجاری و غیر تجاری را در هر اندازه ای که باشد بدون نگرانی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به هنگ کنگ ارسال کنید. در ادامه به معرفی و توضیح مراحل ارسال بار به هنگ کنگ از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، برای حمل هوایی بار به هنگ کنگ

اگر تا به حال تجربه ارسال بار به خارج از کشور را نداشته‌اید، همانطور که در زندگی گفته می شود قبل از شروع هر کاری از یک کاربلد و یا کسی که تجربه دارد کمک بگیرید؛ در ارسال بار به هنگ کنگ و یا هر کشور دیگری نیز لازم است از کسی یا شرکتی که از طریق فعالیت در این زمینه تجربه کسب کرده است کمک بگیرید.

شرکت های زیادی هستند که در زمینه ارسال هوایی بار به هنگ کنگ فعالیت می‌کنند و نسبت به تمامی قوانین و مقررات، محدودیت های گمرکی، نحوه فعالیت ایرلاین ها، چگونگی پذیرش و ترخیص بار و… اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند، از جمله این شرکت ها می‌توان به مجموعه تهران ایر فریت اشاره کرد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان از مجموعه ما جهت ارسال بار به هنگ کنگ با ما تماس بگیرید.

 

 

 

بیشتر بدانید: ارسال کارگو به تمامی نقاط دنیا از ترمینال بار فرودگاه امام

 

  • بسته بندی استاندارد بار جهت حمل هوایی به هنگ کنگ

بسته بندی تخصصی بار از ملزومات ارسال بار و از موارد تضمین کننده ارسال و تحویل سالم بار به هنگ کنگ است. بر خلاف آنچه که تصور می‌کنید بسته بندی تخصصی بار بسیار اهمیت دارد و در حفظ سلامت بار در هنگام جا به جایی از محل سکونت یا کار شما تا رسیدن به مقصد نهایی خود در هنگ کنگ که باید مسیری طولانی را طی کند و در معرض آسیب های گوناگون قرار بگیرد تاثیر بالایی دارد.

بسته بندی تخصصی مطابق با نوع و نحوه ارسال هر محصول باعث می‌شود تا در پایان سفر دچار آسیب و ضرر و زیان مالی و معنوی نشوید. بکارگیری محصولات با کیفیت در بسته بندی، عایق بندی درس، استفاده از مواد با ضخامت مناسب و استحکام کافی، پر کردن فضاهای خالی و… از نشانه های یک بسته بندی استاندارد و اصولی است. مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت بسته بندی تخصصی بار شما را در پروسه ارسال هوایی بار به هنگ کنگ بر عهده گرفته و ضامن کیفیت آن خواهد بود. جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی با بهترین هزینه

تشریفات گمرکی بخشی اصلی رسیدگی به مدارک و مجوزهای لازم جهت ارسال بار به هنگ کنگ است. به طور کلی به مراحل ارزیابی بار، وزن کردن بار، تطابق کالاهای موجود برای ارسال با آمار آن در اظهارنامه توسط مامور گمرک و تایید مجوز نهایی برای خروج بار از کشور را تشریفات گمرکی می‌گویند.

تنظیم اظهارنامه که در آن لیست دقیقی از اقلام صادراتی با زمان پرواز و ساعت دقیق رسیدن آن به مقصد به همراه هزینه ارسال بار ذکر شده باشد از مهم ترین مراحل تشریفات گمرکی است که باید در سه نسخه تهیه شود و به فرستنده، گیرنده و شرکت حمل کننده بار تحویل داده شود. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به هنگ کنگ از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به هنگ کنگ از فرودگاه امام ، تاجران و یا نمایندگان صادرکنندگان باید مدارک زیر را جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام ارائه دهند. این مدارک شامل موارد زیر است.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی جهت فرستادن بار به هنگ کنگ

صدور بارنامه هوایی از لحاظ مجوز برای خروج بار و سپس تطابق کالاهای ذکر شده در آن با کالاهای گمرک کشور مقصد جهت دریافت اجازه ترخیص کالا و پرداخت هزینه ارسال بار ضروری ‌می‌باشد. پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا گیرنده بار رزرو ارسال بار توسط پرسنل به فرستنده تحویل داده می‌شود.

  • پشتیبانی شبانه روزی

 امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته برای برقراری ارتباط با فرستنده و گیرنده بار جهت آسودگی خیال آنها و هماهنگی های لازم برای تحویل بار، ترخیص و… توسط شرکت تهران ایر فریت فراهم شده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین و حتی در زمان پرواز از وضعیت محموله خود مطلع شوید.

 

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

 میتوانید به مکان دلخواه خود در هنگ کنگ بار ارسال کنید

شما می‌توانید بار هوایی تجاری یا غیر تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به هنگ کنگ و دیگر نقاط آن به راحتی بفرستید.

فریت بار به هنگ کنگ

فریت بار به هنگ کنگ

  •  حمل هوایی بار و کارگو به هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از پرجمعیت ترین شهر های جهان به شمار می‌رود. هنگ کنگ جزو چین بود اما امروزه یک منطقه خودمختار است. با پیشرفتی که در صنایع مختلف داشته امروزه یکی از قطب های تجاری محسوب می‌شود. چنانچه قصد ارسال لوازم منزل، شخصی و یا بارهای تجاری خود به هنگ کنگ را دارید حمل هوایی و فریت بار بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

هزینه های ارسال بار به هنگ کنگ بر چه اساسی تعیین می شود؟

 عوامل زیادی در تعیین هزینه حمل بار هوایی به هنگ کنگ تاثیر گذار است که به معرفی آنها می‌پردازیم :

  • نوع بار
  • وزن و حجم بار
  • فاصله دو کشور مبدا و مقصد
  • مقررات گمرکی کشور مقصد
  • مجوز های اضافی (در صورت نیاز)
  • نرخ ارز
  • ایرلاین منتخب شما
  • زمانی که برای سفر انتخاب کردید

 

 

 

بیشتر بدانید: ارسال ارزان اضافه بار مسافران

 

چگونگی ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های هنگ کنگ

پس  از اتمام پروسه ارسال هوایی بار به هنگ کنگ ،بنا بر مقررات گمرکی این کشور برای ترخیص بار مسافری نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست و فقط بارهای تجاری مشمول عوارض می‌شوند. کالاهای ارسالی پس از ورود به کشور مقصد توسط ماموران گمرکی به خوبی بازرسی می‌شود تا از عدم وجود کالاهای غیر مجاز و ممنوع اطمینان حاصل کنند.

سپس بار با لیست ارائه شده در بارنامه تطابق داده می‌شود و در نهایت پس از تایید افسر گمرک و پرداخت هزینه ذکر شده در بارنامه توسط مسئول بار مجوز ترخیص صادر می‌شود. مسئول بار موظف است تا ۴۸ ساعت پس از ورود بار به فرودگاه اقدام به ترخیص آن کند و در غیر این صورت بار به انبار منتقل می‌شود و مسئول بایستی هزینه های انبارداری را نیز پرداخت نماید.

اطلاع از مدارک لازم برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری در گمرک هنگ کنگ

اسناد و مدارک لازم برای ترخیص بارهای مسافری در هنگ کنگ :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد و مدارک لازم برای ترخیص بارهای تجاری در هنگ کنگ :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •  Packing list
  • Invoice
  •  Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما درباره روند حمل بار به هنگ کنگ به اتمام رسید. امیدواریم که با روند ارسال بار آشنایی کافی پیدا کرده باشید. در صورتی که سوال یا ابهامی وجود دارد از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در مورد نحوه حمل بار هوایی به هنگ کنگ دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام