فهرست عناوین

مهاجرت به کشور های خارجی مشکلات و دغدغه های زیادی را به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می‌توان به انتقال لوازم شخصی و وسایل منزل اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین راه برای انتقال لوازم شخصی یا کارگو تجاری خود از طریق مسیر هوایی به لیتوانی هستید مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان و همکاری با نیروهای متخصص در زمینه “ارسال بار به لیتوانی” را برای شما فراهم کرده است.

تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت حمل هوایی بار، تشریفات گمرکی به همراه به‌ صرفه‌ترین قیمت‌ های “ارسال هوایی بار به لیتوانی” آماده همکاری با شما است.

ارسال بار به لیتوانی

ارسال بار به لیتوانی

حمل هوایی بار از فرودگاه امام با بهترین قیمت قابل ارائه است

مجموعه تهران ایر فریت ارسال هوایی بار تجاری و شخصی شما را به لیتوانی با بهترین قیمت امکان پذیر کرده است. تیم تخصصی این مجموعه با ارائه خدماتی مثل کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “حمل بار هوایی به لیتوانی” با به صرفه ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما و حمل هوایی بار شما به لیتوانی می‌باشد.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به لیتوانی، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به لیتوانی ارسال کنید.

می توانید به هر شهری در لیتوانی بسته خود را بفرستید

مهاجرت زیاد مردم در دهه های اخیر به کشور های خارجی مزایا و معایب زیادی به همراه داشته است، دلتنگی و دوری از خانواده یکی از این مشکلات است. خرید هدیه به مناسبت های مختلف مثل عید،  تولد و… رسمی است که همه‌ مردم در هر جای دنیا کم و بیش با آن آشنایی دارند و برای مناسبت های مختلف چیزی را به رسم یادبود به هم هدیه می‌دهند.

اما گاهی در روند ارسال بسته‌ برای دوستان و بستگان خود که در لیتوانی اقامت دارند مشکل بوجود می‌آید مشکلاتی از قبیل محدودیت های پستی، شرایط گمرکی کشور مبدا و مقصد و.. مجموعه تهران ایر فریت ارسال بسته های کوچک تا وزن  45 کیلوگرمی حاوی انواع هدیه و… به شرط مجاز بودن، شما را از مبدا قسمت فریت بار فرودگاه امام از طریق ارسال بار به لیتوانی را امکان ‌پذیر کرده است.

این روش از ارسال بار نسبت به سایر روش ها به صرفه تر بوده و همچنین شامل بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران نیز می‌شود. شما می‌توانید بسته خود را به هر شهری از لیتوانی همچون ویلنیوس، کونس، کلای پدا، شاولیای، یونهوا، اوتنا و…با بهترین هزینه ممکن ارسال کنید.

حمل بار هوایی به لیتوانی

حمل بار هوایی به لیتوانی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

کدام شرکت‌های هواپیمایی از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌ شهرهای لیتوانی ، بار حمل میکنند؟

شرکت های هواپیمایی معتبر و زیادی در ارسال بار به لیتوانی از ایران در حال فعالیت هستند و سالانه مردم و بار هوایی زیادی را از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام به فرودگاه شهر های ویلنیوس ، کاوناس، کرناوه، کلایپدا، اوتنا، الیتاس، یونهوا و شاولیای جا به جا می‌کنند. شما می‌توانید برای ارسال بار به لیتوانی از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی های زیر بهره ببرید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

هزینه ارسال بار به لیتوانی چقدر می شود؟

برای کسب اطلاعات لازم در زمینه هزینه‌ های ارسال بار به شهر های لیتوانی همچنین آشنایی با شرایط و مقررات پذیرش بار، قیمت های حمل هوایی ایرلاین‌ها، رزرو جا جهت حمل بار به لیتوانی با کارشناسان مجرب مجموعه تهران ایر فریت مشورت کنید. مشاوران این مجموعه سابقه چندین ساله مدیریتی در شرکت های هواپیمایی معتبر را دارند که نشان می دهد به طور کامل با موازین گمرکی و هوایی این کشور آشنایی داشته و می توانند شما را راهنمایی نمایند.

 

 

بیشتر بدانید: صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار

 

انواع خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به لیتوانی چیست؟

  •  خدمات مربوط به  ارسال بار مسافری به لیتوانی  

اضافه بار، محدودیت ایرلاین ها در حمل بار و هزینه های بالای آن همیشه دغدغه مسافران و مهاجران بوده است زیرا مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند مقدار محدودی از بار خود را می‌توانند همراه خود از کشور خارج کنند و برای حمل بار بیش از مقدار مشخص شده موظف به پرداخت هزینه های بالایی می‌شوند.

ما برای حمل بار هوایی به لیتوانی ارسال بار از طریق فریت بار هوایی را پیشنهاد می‌کنیم زیرا می‌توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتری برای ارسال بار به لیتوانی اقدام کنید.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات لوازم شخصی و وسایل خانه به لیتوانی

اگر قصد ارسال لوازم منزل خود را به لیتوانی دارید یا به دنبال حمل هوایی بار تجاری خود به شهر های لیتوانی هستید بهترین راه ارسال بار از طریق ترمینال بار فرودگاه امام توسط شرکت‌های متخصص حمل بار می‌باشد. این روش از ارسال بار نسبت به سایر مسیر ا سریع تر است و مناسب ترین قیمت حمل بار را دارا می‌باشد.(  Relocating to Lithuania )

  • خدمات مربوط به فرستادن و و صادرات وسایل چوبی کمجا و حجیم به لیتوانی 

ارسال ابزار و آلات موسیقی همچون گیتار، پیانو و…در کنار لوازم منزل مثل تخت، سرویس خواب ، میز و صندلی، مبلمان و… از جمله مواردی هستند که درخواست آن برای حمل هوایی بسیار مطرح می‌شود. اگر به دنبال راهی برای ارسال از این قبیل محصولات تولیدی خود به لیتوانی هستید پیشنهاد ما ارسال هوایی بار به لیتوانی است.

شما می‌توانید محصولات خود را جهت حمل تجاری بار از طریق یکی از شرکت های حمل بار هوایی به لیتوانی ارسال کنید. این شرکت‌ها با ارائه بهترین خدمات در زمینه مشاوره رایگان، بسته‌بندی تخصصی و… به شما کمک می‌کنند تا بار خود را بدون هیچگونه نگرانی به لیتوانی صادر کنید.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات انواع فرش و تابلو فرش به لیتوانی  

فرش ایرانی لقب با ارزش ترین فرش را در کشور های خارجی دارد و بسیاری از مردم دنیا در هر شهر و کشوری که باشند علاقه زیادی به فرش ایرانی دارند. از این رو ارسال فرش و تابلو فرش در کشورهایی همچون لیتوانی با استقبال بالایی روبرو شده و فروش خوبی را نیز برای صادرکنندگان به ارمغان آورده است .ارسال فرش و تابلو فرش به لیتوانی از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و از طریق سیستم فریت بار به لیتوانی انجام پذیر است.

لازم به ذکر است که ارسال سالم تابلو فرش ها و یا فرش های دستبافت به دلیل ارزش بالا اهمیت بالایی دارد و لازم است آن را به دست یک مجموعه تخصصی در زمینه ارسال فرش به خارج از کشور بسپارید مجموعه تخصصی تهران ایر فریت با داشتن کادر حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند در تمامی این مراحل به تجار و صادرکنندگان محترم جهت ارسال فرش به لیتوانی کمک کنند.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات صنایع دستی به لیتوانی

امکان ارسال انواع صنایع‌دستی ایرانی از ترمینال بار فرودگاه امام وجود دارد، لذا اگر قصد ارسال صنایع دستی به لیتوانی را دارید می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات لازم از شرایط ارسال بار با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا به طور کامل و دقیق به سوالات شما پاسخ بدهند.

حمل هوایی بارهای صادراتی به لیتوانی دارای قوانینی است که شما باید قبل از هرگونه اقدام نسبت به آنها کاملا آگاه باشید، پس حتما برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان مجرب مجموعه تهران ایر فریت در مورد نحوه ارسال بار به لیتوانی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • خدمات مربوط به فرستان و صادرات انواع مواد غذایی به لیتوانی

ارسال انواع مواد خوراکی شامل هرگونه محصولات کشاورزی، سبزیجات، خشکبار، شیرینی، انواع میوه و…نیازمند بسته بندی خاص جهت جلوگیری از فساد ماده غذایی می‌باشد و از آنجا که ارسال سریع این محصولات حائز اهمیت است بهترین راه برای صادرکنندگان ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام می باشد. این مجموعه به شما در جهت بسته بندی و ارسال بار به لیتوانی خدمات لازم را ارائه می دهد.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات قارچ به لیتوانی 

صادرات و ارسال قارچ به کشور های خارجی به دلیل حساسیت زیادی که دارد باید از بسته بندی و شرایط نگهداری ویژه‌ای بهره‌مند شود. برای سهولت و انجام صحیح تمام روند ارسال می‌توانید امور مربوط به بسته بندی و ارسال از ترمینال بار فرودگاه امام را به مجموعه تهران ایرفریت بسپارید. 

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات زعفران به لیتوانی

زعفران یا همان طلای سرخ از با ارزش ترین و گران ترین ادویه‌ های جهان بشمار می‌رود و طرفداران زیادی نیز در لیتوانی دارد و با جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی پیدا کرده باعث شده تا ارسال آن به لیتوانی تجارت خوبی را برای صادرکنندگان زعفران به همراه داشته است.

ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و با بهترین قیمت امکان پذیر است. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادری متخصص در بسته‌بندی استاندارد، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان لازم را برای تجارت زعفران به همراه داشته باشد.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات تجهیزات رستورانی به لیتوانی

اگر در فکر تاسیس یک رستوران ایرانی در کشور خارجی هستید باید بدانید که پیدا کردن برخی لوازم و تجهیزاتی که برای پخت غذای ایرانی به آن نیاز پیدا می‌کنید در کشوری مثل لیتوانی تقریبا غیر ممکن است بنابراین بهتر است تجهیزات لازم را از ایران تهیه کنید و پس از آن به لیتوانی ارسال کنید.  چنانچه دغدغه ارسال بار از ایران به لیتوانی را دارید مشاوران مجرب مجموعه تهران ایر فریت در کنار شما هستند تا بهترین راه ارسال هوایی بار به لیتوانی را به شما نشان داده و تا انتها مسیر همراه شما باشند.

  • خدمات مربوط به فرستادن و صادرات انواع بارهای تجاری و غیرتجاری به لیتوانی

اگر قصد ارسال بار تجاری و یا مسافری خود را به لیتوانی دارید لازم است که قبل از اقدام به ارسال بار از قوانین و محدودیت های گمرکی فرودگاه های مبدا و مقصد خود اطلاع پیدا کنید؛ زیرا در غیر این صورت ناچار به پرداخت هزینه های سنگینی بابت قوانین سختگیرانه گمرک لیتوانی به این کشور خواهید شد.

 

 

بیشتر بدانید: ارسال کارگو به تمامی نقاط دنیا از ترمینال بار فرودگاه امام

 

پی بهتر است قبل از ارسال نسبت به تمامی مقررات آگاهی داشته و کالاهای مجاز برای ارسال هوایی را بشناسید. مجموعه تهران ایر فریت موظف است تمام این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد و تا آخرین لحظه  در روند ارسال بار به لیتوانی با شما خواهند بود.

  • خدمات مربوط به فرستادن بارهای نمایشگاهی به لیتوانی

شرکت در نمایشگاه های مختلف هنری که سالانه در کشورهای مختلفی همچون لیتوانی برگزار می‌شود باعث شده تا بسیاری از هنرمندان و هنردوستان هر ساله و نزدیک به زمان برگزاری نمایشگاه به فکر ارسال آثار خود بیفتند. اگر شما نیز قصد شرکت در جشنواره های هنری مختلف لیتوانی را دارید و به دنبال ارسال آثار خود هستید ولی اطلاعات لازم جهت ارسال بار خود به لیتوانی را ندارید و نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید باید بدانید بهترین راه برای شما ارسال هوایی بار به لیتوانی است. جهت کسب اطلاع از شرایط گمرکی دو کشور مبدا و مقصد با  مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • خدمات مربوط به فرستادن ظرف های چینی و فلزی به لیتوانی

ارسال ظروف چینی و فلزی به دلیل حساسیت بالایی که در جابجایی دارند نیاز به بسته‌بندی تخصصی و استاندارد جهت حمل هوایی به لیتوانی هستند تا مشکلی در مسیر برای بار و هواپیما پیش نیاید.

ارسال بار هوایی از طریق کارگو فرودگاه امام بهترین راه برای رساندن این اقلام به لیتوانی‌ می‌باشد؛ زیرا میزان جا‌به‌جایی و احتمال آسیب را به کمترین حد خود می‌رساند. در صورت تمایل از کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سرویس فریت بار مسافری ،از صفحه  راهنمای فریت بار در سایت ما دیدن کنید: راهنمای فریت بار

ارسال هوایی بار به لیتوانی

ارسال هوایی بار به لیتوانی

برای ارسال هوایی بار به لیتوانی چه شرایطی وجود دارد؟

یکی از ویژگی هایی که فریت بار را به یک سیستم حمل هوایی محبوب تبدیل کرده است نداشتن هرگونه محدودیت در حمل بار مجاز مسافربری است.

این به این معناست که فرقی نمی‌کند شما مسافر باشید و برای تفریح سفر کنید یا قصد مهاجرت داشته باشید، یا به دنبال ادامه تحصیل هستید و یا میخواهید آثار هنری خود را برای نمایش در جشنواره های خارجی ارسال کنید یا حتی تاجر هستید و دنبال بهترین راه برای حمل بار تجاری خود می‌گردید، در هر صورت می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را مثل چمدان ها، لوازم منزل، تابلو و آثار هنری، لوازم ورزشی، وسایل آشپزخانه و… را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به لیتوانی و تمام شهر های آن ارسال کنید.

مورد دیگری که باید از آن اطلاع داشته باشید این است که برای ارسال هوایی بار تجاری خود به کشور لیتوانی لازم است عوارض گمرکی بپردازید، ولی برای ترخیص انواع بار مستعمل خود که می‌تواند شامل وسایل شخصی، وسایل دانشجویی و… باشد نیازی به پرداخت عوارض نیست. در ادامه مراحل ارسال بار به لیتوانی از ترمینال بار فرودگاه امام را شرح داده‌ایم:

  • ارائه مشاوره رایگان برای فرستادن بار به لیتوانی

در قسمت بار فرودگاه امام شرکت های فریت بار مستقر هستند، این شرکت ها نمایندگان شرکت هواپیمایی و نهاد های نظارتی می‌باشند که لازم است با ارائه مشاوره رایگان و بازدید از محمولات ارسالی، نسبت به میزان آگاهی فرستنده بار به لیتوانی و شهرهای آن در مورد قوانین، ضوابط و دستورالعمل های نهاد های دولتی و حراستی و گمرکی، همچنین نسبت به اجرای دستورالعمل‌های شرکت های هواپیمایی فعال در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی برای بسته بندی استاندارد و محکم‌ و تخصصی بار و پذیرش آن اقدام کنند. تمام این اطلاعات به صورت رایگان از طریق تلفن با مجموعه تهران ایر فریت ارائه می شود.

  • خدمات بسته بندی مخصوص حمل هوایی به لیتوانی

انجام  تخصصی و استاندارد بسته بندی محمولات ارسالی برای حمل بار هوایی به لیتوانی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هرگونه کم کاری و سهل انگاری در این زمینه می‌تواند زمینه ساز خسارت های مادی به بار شما در پایان پروسه فریت بار به لیتوانی شود.

همکاری با یک مجموعه متخصص در زمینه بسته بندی اصولی که تمام لوازم شما را شامل مبلمان، چمدان لباس، وسایل آشپزخانه، کتاب و وسایل درسی و تحصیلی و… را با نهایت دقت و با حفظ شرایط استاندارد به صورت پالت بسته بندی می‌کنند و در صورت نیاز درون جعبه های صنعتی مستحکم که مخصوص حمل هوایی بار است قرار می‌دهند و آنها را به باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند، ضروری است.

برای کسب اطلاعی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی استاندارد با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • طی تشریفات گمرکی در ترمینال فرودگاه امام

به مراحل وزن کردن، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، ارائه مدارک لازم جهت خروج رسمی و قانونی  محموله از کشور تشریفات گمرکی می‌گویند. شما می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را برای خروج از کشور به شرط مجاز بودن به لیتوانی و تمام شهر های آن ارسال کنید.
تهران ایر فریت به نمایندگی از فرستنده بار و صادرکنندگان کالا انجام تشریفات گمرکی را جهت ارسال بار بر عهده گرفته و به شما در انجام مراحل این مسیر کمک می‌کنند.

فرستادن وسایل منزل مثل مبل و راحتی، پیانو، کامپیوتر ، چمدان های البسه و لوازم شخصی، کتب و مواد غذایی با بسته بندی تجاری، فرش و صنایع دستی، آثار هنری و تابلو های نقاشی، کمد، میز و صندلی، بوفه ، سرویس خواب، تخت و ظروف و لوازم آشپزخانه، تجهیزات ورزشی بدون هیچ مانعی و بدون دردسر به لیتوانی انجام پذیر است. برای لوازم مذکور به لیتوانی از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک زیر را آماده کنید.

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

تجار یا صادرکنندگان برای ارسال انواع محموله های صادراتی و کارگو به لیتوانی از مبدا قسمت بار فرودگاه امام به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی و طی کردن مراحل قانونی در گمرک تجاری فرودگاه امام نیاز دارند . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

 

  • صدور بارنامه هوایی بار به لیتوانی توسط مجموعه ما 

پس از گذراندن مراحل قانونی و انجام تشریفات گمرکی و دریافت مجوز های لازم جهت خروج محموله از ایران بارنامه هوایی محموله با بهترین و به صرفه ترین قیمت برای حمل بار لیتوانی صادر می‌گردد. پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده بار، رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه تهران ایر فریت به فرستنده بار تحویل داده می‌شود. سپس محموله ارسالی برای ارسال به لیتوانی ، به شرکت هواپیمایی منتخب تحویل داده میشود.

  • پشتیبانی شبانه روزی در مراحل ارسال بار به لیتوانی

جهت کاهش نگرانی ها و هماهنگی های لازم در پروسه حمل بار فرستنده و گیرنده بار می توانند در تمامی مراحل ارسال بار از ایران به لیتوانی و تمام شهرهایش و تا زمانی که محموله ایشان به مقصد نهایی خود در لیتوانی برسد، از پشتیبانی و مشاوره این مجموعه به صورت آنلاین استفاده کنند و از وضعیت بار خود مطلع شوند. در نهایت، پس از رسیدن بار به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در لیتوانی با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت. برای جلوگیری از هزینه های انبارداری فرودگاه ظرف 48 ساعت باید نسبت به ترخیص بار اقدام کنید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار به شهر منتخب شما در لیتوانی

شما می‌توانید بار هوایی شخصی یا تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف لیتوانی به راحتی ارسال کنید.

ارسال بار به ویلنیوس

ارسال بار به ویلنیوس

  • ارسال کارگو به ویلنیوس

ویلنیوس پایتخت و بزرگترین شهر لیتوانی می‌باشد و یکی از بیشترین رشد های اقتصادی در جهان را دارد و در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا امنیت بالایی دارد و گستردگی شبکه های معتبر بانک های بین المللی و هزینه های پایین زندگی در کنار طبیعت دیدنی و مکان های تاریخی از بیشترین دلایل جذب گردشگران، مهاجران و سرمایه گذاران به این کشور شده است.

تهران ایر فریت امکان ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری شما را با بسته بندی اصولی و تخصصی به ویلنیوس فراهم کرده است. تهران ایر فریت این اطمینان را می‌دهد که در صورت همکاری دیگر نگران بسته بندی و نحوه ارسال هوایی بار به لیتوانی و انجام تشریفات گمرکی برای  بار خود نخواهید بود.

ارسال بار به کاوناس

ارسال بار به کاوناس

  • حمل هوایی بار به کاوناس

کاوناس، پایتخت موقت لیتوانی که آثار تاریخی فراوانی را در خود جای داده است که قلعه کائوناس یکی از مشهور ترین آنها می‌باشد. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران با تورهای گردشگری و یا به صورت خانوادگی و به منظور گذراندن یک تعطیلات به یاد ماندنی به این شهر سفر می‌کنند.
مجموعه تهران ایر فریت آماده انجام بسته بندی تخصصی بار و ارسال آن به این شهر فوق العاده است.

هزینه های ارسال بار به لیتوانی چگونه محاسبه می شود؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه فریت بار به لیتوانی تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • وزن و حجم بار که رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارند، هرچه وزن و حجم بار شما بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر می‌شود.
  • از عوامل تاثیرگذار دیگر می‌توان به مقصد بار، نوع و نحوه بسته بندی به طور مثال اینکه از چه لوازمی برای بسته بندی استفاده شده، خدمات و مدارک مورد نیاز در پروسه ارسال بار و تشریفات گمرکی اشاره کرد که هر کدام به نوعی در تعیین نهایی هزینه فریت بار کالای شما موثر خواهند بود.
  • همچنین خطوط هوایی منتخب شما برای ارسال بار به لیتوانی نیز از دیگر عوامل موثر در هزینه ارسال بار می‌باشد.
  • شما می توانید جهت رفع ابهام و آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه ها ارسال بار به شهرهای مختلف لیتوانی با کارشناسان ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس بگیرید.
  • همچنین محمولات ارسالی شما به لیتوانی در صورتی که جنبه تجاری داشته باشند شامل عوارض گمرکی خواهد شد و در صورتی که بار شما حاوی لباس، و لوازم شخصی و زندگی باشد با تایید مامور گمرک پس از بازرسی شامل عوارض نخواهد شد. البته اگر در میان بار شخصی شما لوازم نو و اجناسی که جنبه تجاری دارند وجود داشته باشد به احتمال زیاد از گیرنده بار عوارض گمرکی گرفته می‌شود.
  • محمولاتی که به قصد تجاری وارد کشور لیتوانی می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند تا مطابق با لیست بسته بندی شده ارائه شده باشد عوارض گمرکی بسته به مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص و ارزیابی مامور گمرک لیتوانی باید به صورت نقد و قبل از خروج بار از فرودگاه توسط گیرنده کالا و یا نماینده وی پرداخت شده باشد.
  • نکته حائز اهمیت دیگر اینکه فرقی نمی‌کند بار شما مسافری باشد یا تجاری شما باید تا حداکثر 48 ساعت پس از ورود بار به فرودگاه مقصد نسبت به ترخیص محموله خود اقدام کنید در غیر اینصورت هزینه انبارداری برای شما لحاظ می‌گردد.

اطلاعات گمرک لیتوانی جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در لیتوانی :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در لیتوانی :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به لیتوانی به اتمام رسید. امید است که مقبول باشد و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما خواسته می شود تا با کارشناسان مجرب مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه حمل بار هوایی به لیتوانی را دریافت نمایید.