فهرست عناوین

مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات حمل نقل هوایی از جمله مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، پیک آپ، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه، بیمه نامه هوایی، پشتیبانی آنلاین و… از طریق همکاری با نیرو های متخصص در زمینه حمل بار و با ارائه بهترین قیمت “ارسال بار به عمان” آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. چنانچه قصد ارسال لوازم منزل، اضافه بار مسافری و یا کارگو تجاری محمولات خود را به یکی از شهر های عمان دارید می‌توانید با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و در مورد نحوه “ارسال هوایی بار به عمان” مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

ارسال بار به عمان

مناسب ترین نرخ حمل بار از طریق فریت بار به عمان 

مجموعه تهران ایر فریت با گرده هم آوری بهترین پرسنل متخصص در حمل و نقل هوایی با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن و ارائه خدماتی همچون کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “حمل بار هوایی به عمان” با مناسب ترین قیمت حمل هوایی به عمان را فراهم کرده است.

 

بیشتر بدانید: خدمات ما در باربری فرودگاه امام

 

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به عمان ، یاری دهد.

ارسال بسته به تمام شهرهای عمان با هزینه ای مقرون به صرفه

مهاجرت تحصیلی، کاری یا برای زندگی به کشور های خارجی از چالش های مطرح در دهه های اخیر است که با گذشت سالها بیشتر می‌شود. نحوه حمل بار و ارسال بار نیز از دغدغه های بزرگ اکثر مهاجران به کشور هایی چون عمان است. با توجه به محدودیت ارسال بار در ایرلاین ها مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک (حتی کمتر از وزن ۴۵ کیلو گرم) حاوی انواع هدیه، سوغاتی، اقلام جا مانده و… را از مبدا قسمت فریت بار فرودگاه امام و از طریق ارسال بار به عمان فراهم کرده است.

ارسال بسته شما به کلیه شهر های عمان از قبیل الداخلیه، الظهیره، الباطنه‌ی شمالی، الباطنه‌ی جنوبی، آل بوریمی، الوستا، الشرقیه‌ی شمالی، الشرقیه‌ی جنوبی، ظفار، مسقط و مسندام طی ۴ الی ۵ روز کاری انجام پذیر است. جهت آسودگی خیال شما از طرف مجموعه تضمین ارسال و سالم رسیدن بسته به مقصد داده شده است که به آن بیمه نامه هوایی اطلاق می‌گردد. فریت بار بسته به عمان سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه نسبت به سایر روش های حمل و نقل در ارسال بار به عمان است.

حمل بار هوایی به عمان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

شرکت هایی که در ارسال بار به عمان از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به شهر های عمان فعالیت می‌کنند؟

با استقبال مردم و تجار در ارسال بار مسافری و تجاری خود از طریق حمل و نقل هوایی شرکت های زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کردند و با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافران و هزاران تن بار هوایی را از فرودگاه امام به مقصد فرودگاه های شهرهای عمان انتقال می‌دهند.

حمل بار از فرودگاه امام خمینی به کلیه شهر های الداخلیه، الظهیره، الباطنه‌ی شمالی، الباطنه‌ی جنوبی، آل بوریمی، الوستا، الشرقیه‌ی شمالی، الشرقیه‌ی جنوبی، ظفار، مسقط و مسندام امکان پذیر است. شما می‌توانید جهت ارسال محموله های تجاری و غیر تجاری خود به یکی از فرودگاه های نام برده شده از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر استفاده کنید:

  • خدمات بار هواپیمایی قشم
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

نرخ حمل هوایی بار به عمان

جهت اطلاع از  نحوه محاسبه هزینه و عوامل تاثیرگذار در آن، آشنایی با شرایط پذیرش محموله در گمرک کشور مقصد، نرخ ارسال هوایی بار از ایرلاین ‌های مختلف و رزرو جا جهت حمل بار خود به عمان، با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. مجموعه تهران ایر فریت از طریق همکاری با تیم مجرب خود که دارای سابقه مدیریتی در شرکت های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران را دارند آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به عمان چیست؟

  • ارسال بارهای مسافری و دانشجویی به عمان

با وجود قوانین سختگیرانه ایرلاین ها در میزان ارسال بار به عمان و هزینه های بالای ارسال اضافه بار بیشتر مسافران با مشکل ارسال اضافه بار و هزینه های بالای آن رو به رو هستند.

پیشنهاد ما به شما جهت حل این مشکل ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به عمان است زیرا شما می‌توانید با هزینه بسیار پایین تر از سایر روش ها بار خود را به عمان ارسال کنید. 

 

بیشتر بدانید: نحوه فرستادن ارزان اضافه بار از فریت بار فرودگاه امام

 

  • فریت بار و ارسال هوایی لوازم منزل به منظور تجارت با عمان

امکان ارسال کلیه لوازم منزل به صورت مسافری و ارسال تجاری فراهم شده است. اگر قصد مهاجرت یا تبادل تجاری کالا به عمان را دارید ایمن ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای ارسال بار شما به عمان از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و توسط شرکت‌های حمل نقل هوایی بار می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از نحوه ارسال بار و آشنایی با پروسه حمل بار با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • صادرات و حمل هوایی مبلمان و وسایل چوبی به شهر های عمان

شما می‌توانید از طریق کارگو تجاری و استفاده از خدمات این مجموعه کلیه محصولات تولیدی خود از قبیل مبلمان، تخت، پیانو و سایر لوازم منزل را با بهترین هزینه ارسال هوایی بار به کلیه شهر های عمان ارسال کنید.

استفاده از کارگو برای ارسال بار تجاری به عمان از طریق یکی از شرکت های حمل بار در کنار خدمات این شرکت ها مانند مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی بار و… خیال شما را از ارسال سالم بار به مقصد راحت می‌کند.

  • ارسال هوایی انواع فرش ماشینی و دستباف و تابلو فرش به عمان

فرش از نفیس ترین کالا های ایرانی است که در هر جای دنیا محبوبیت بالایی دارد و در بازار های بین المللی و در رقابت با سایر کشور ها همیشه حرف اول را میزند. محبوبیت فرش ایرانی در نزد مردم عمان نیز از سالیان دور وجود داشته و صادرات به بازار های شهر های عمان همیشه با استقبال بالایی رو به رو بوده است.

ارزش بالای این کالا و حساسیت آن در پروسه ارسال هوایی بار باعث شده تا اهمیت بسته بندی آن چندین برابر شود از اینرو اگر قصد ارسال فرش به صورت تجاری و مسافری آن به همراه سایر لوازم منزل خود را دارید باید در نحوه بسته بندی آن دقت بالا و رعایت کلیه استاندارد های لازم را لحاظ کنید.

  • بسته بندی تخصصی ، حمل هوایی و صادرات صنایع دستی به عمان

ارسال کلیه صنایع دستی ایرانی از قبیل صنایع چوبی، شیشه ای، فلزی، ظروف مسی، صنایع میناکاری، نمد کاری، چرم دوزی و… از طریق فریت بار به عمان انجام پذیر است. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند یاری‌ رسان تجار و صادر کنندگان صنایع دستی ایران به عمان باشد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره کامل و دقیق با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

  • صادرات انواع مواد غذایی و خوراکی عمان

مواد غذایی و خوراکی از بزرگترین بخش از صادرات ایران به کشور هایی نظیر عمان را شامل می‌شود. اگر قصد صادرات مواد خوراکی مانند شیرینی، سبزیجات، میوه، خشکبار و… را به شهر های عمان دارید تنها راه سریع و ایمن جهت ارسال بار برای تجار و صادرکنندگان ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی است. جهت بسته‌بندی سریع و ارسال بار به عمان می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • ارسال و صادرات قارچ به عمان 

قارچ از جمله مواد خوراکی است که محبوبیت بالایی در رژیم غذایی مردم عمان دارد و به دلیل شرایط خاص قارچ برای پرورش آن امکان تولید آن در هر جایی و با هر شرایطی وجود ندارد. مجموعه تهران ایر فریت به شما کمک می‌کند تا با بسته‌بندی استاندارد بار با خیال راحت بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام به مقصد خود در شهر های عمان ارسال کنید.

  • بسته بندی و ارسال هوایی زعفران به عمان

زعفران از مشهور ترین و پرطرفدار ترین ادویه های غذایی در دنیا است که در هر رژیم غذایی جای دارد و بخشی از سبد غذایی مردم عمان را تشکیل می‌دهد. صادرات و ارسال زعفران از طریق کارگو تجاری از فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه انجام می‌گیرد.

  • صادرات و حمل هوایی لوازم و تجهیزات رستورانی مانند کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به عمان

یکی دیگر از اقلام ارسالی که بیشتر برای کسانی که قصد برپایی یک کسب و کار در عمان و برپایی رستوران و طبخ غذا های ایرانی را دارند به آن نیاز دارند تجهیزات و لوازم رستورانی است. مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را اختیار شما قرار بدهند و با ارائه مشاوره رایگان همراه شما باشند.

  • صادرات و حمل هوایی بارهای تجاری و غیر تجاری به عمان

فریت بار کلیه بار های تجاری و غیر تجاری به عمان از طریق مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل امکان پذیر است. با توجه به وجود قوانین سختگیرانه در گمرک فرودگاه عمان و بررسی کلیه اقلام ورودی به این کشور لازم است تا قبل از ارسال بار به عمان از شرایط پذیرش بار، کالا های مجاز و اقلام ممنوعه و… اطلاع حاصل کنید در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی خواهید شد.

 مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند و تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به عمان در کنار شما عزیزان خواهند بود.

  • ارسال انواع بارهای نمایشگاهی به عمان

برگزاری نمایشگاه های متعددی که در موضوعات مختلف هنری، علمی، صنعتی و… در عمان برگزار می‌شود باعث جلب توجه بسیاری از هنرمندان و فعالان در زمینه های مختلف صنعتی، پزشکی و… شده است.

اگر شما نیز قصد ارسال بار های نمایشگاهی خود به عمان را دارید باید بدانید بهترین مسیر برای شما جهت ارسال بار خود به عمان ارسال هوایی بار به عمان است.

این مسیر از حمل بار سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال آثار خود به نمایشگاه های عمان است. شما می‌توانید جهت اطلاع از قوانین گمرکی و محدودیت ایرلاین ها در ارسال بار به مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی و حمل هوایی انواع ظروف چینی و فلزی به عمان

ارسال ظروف چینی، فلزی، شیشه‌ای و… با بسته بندی تخصصی جهت ارسال به عمان توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام پذیر است.

ارسال هوایی بار به دلیل کاهش مسافت از اهمیت بالایی برخوردار است شما می‌توانید جهت ارسال بار خود از طریق کارگو فرودگاه امام و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با مشاوران ما در قسمت باربری فرودگاه امام در تماس باشید.

 

فریت بار به عمان

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

آیا شرایط و مراحل ارسال بار به عمان اطلاع دارید؟

یکی از مزیت های سرویس های حمل هوایی عدم وجود محدودیت در ارسال انواع بار مجاز به عمان است. شما می‌توانید کلیه اجناس تجاری و مسافری خود از قبیل لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، تخت، مبلمان، میز و صندلی، بار های نمایشگاهی و وسایل شخصی مانند چمدان لباس، کیف، کتاب و… را از طریق فریت بار مسافری و یا کارگو بار تجاری از طریق از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی معتبر و فعال در قسمت باربری این فرودگاه به مقصد خود در شهر های عمان ارسال کنید.

در اینجا به مراحل ارسال بار به عمان از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان از متخصصان مجموعه تهران ایر فریت

شما می‌توانید جهت اطلاع از کلیه مراحل ارسال بار، نحوه پذیرش بار در گمرک عمان، شرایط و مقررات حراستی، گمرکی و دستورالعمل های دولتی عمان و اطلاع از نحوه فعالیت و دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی فعال در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و جهت رفع ابهامات و سوالات ذهنی خود از پروسه ارسال هوایی بار به عمان با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید. 

  • بسته بندی طبق استاندارد های بار های مسافری و تجاری برای ارسال هوایی به عمان

همانطور که میدانید بسته بندی تخصصی بار در پروسه فریت بار هوایی به عمان نقش مهمی در ارسال سالم بار به مقصد دارد. اهمیت بسته بندی از آن روست که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و استاندارد می‌تواند منجر به آسیب هایی چون شکستن، فاسد شدن و یا از بین رفتن شود و ضرر های مالی و معنوی زیادی را برای صاحب محموله ایجاد کند.

مجموعه تهران ایر فریت با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه بسته بندی تخصصی بار می‌کوشد تا از ارسال سالم محموله به مقصد اطمینان حاصل کند و با بکارگیری اصول استاندارد در بسته بندی احتمال هر خطر و آسیبی را به حداقل ممکن برساند.

 

بیشتر بدانید: ارسال کارگو به تمامی نقاط دنیا از ترمینال بار فرودگاه امام

 

کارکنان مجموعه تهران ایر فریت در منزل یا محل کار شما حاضر شده و تمامی اقلام ارسالی را با رعایت اصولی چون پر کردن فضاهای خالی بین بار، عایق گیری مناسب و… بسته بندی کرده و آنها را درون جعبه های صنعتی محکم که مخصوص حمل و نقل هوایی بار طراحی و ساخته شده است قرار داده و به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی به نیابت از شما در ترمینال بار فرودگاه امام

به طور کلی به اموری که برای تحویل و ترخیص بار در فرودگاه دو کشور مبدا و مقصد صورت می‌‌گیرد تشریفات گمرکی گفته می‌شود. این تشریفات شامل مراحل وزن کردن بار، ارزیابی بار توسط مامور گمرکی، تایید و اصالت کالا و تطابق اسناد و مدارک جهت خروج قانونی بار از مرز های هوایی گمرک ایران و ورود به گمرک کشور عمان است.

از جمله خدمات مجموعه تهران ایر فریت انجام امور گمرکی به نیابت از فرستنده یا نماینده وی جهت حمل هوایی بار به عمان می‌باشد. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به عمان از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  •  کپی بلیت
  •  آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به عمان از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

  • کارت بازرگانی
  •  مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  •  لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی برای ارسال بار به عمان

صدور بارنامه هوایی بخشی از پروسه ارسال بار به عمان است که جهت کنترل اقلام ارسالی ثبت شده در بارنامه و تطابق آن با محموله صورت می‌گیرد و پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا نماینده بار رزرو ارسال محموله به عمان توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده میشود.  و محموله آماده تحویل به شرکت هواپیمایی می‌شود.

  • خدمات  پشتیبانی شبانه روزی جهت ارسال هوایی بار به عمان

از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه امکان پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته برای فرستنده و گیرنده بار است. فرستنده و گیرنده بار می‌توانند در تمامی مراحل ارسال بار به عمان به صورت ۲۴ ساعته از امکان پشتیبانی، مشاوره رایگان و اطلاع از وضعیت بار خود تا وقتی محموله به مقصد نهایی خود در عمان برسد استفاده کنند. پس از رسیدن محموله به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در عمان با گیرنده بار جهت ارائه مدارک و مراحل اداری جهت ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به کلیه شهر های عمان

امکان ارسال بار تجاری و غیر تجاری به کلیه شهر های عمان توسط مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است.

ارسال بار به ظفار در عمان

  • ارسال هوایی لوازم منزل به ظفار

شاید به نظر برسد که شهر های عمان همگی دارای آب و هوای گرم هستند در حالیکه شهر های شمالی عمان مثل ظفار دارای آب و هوای مطبوع با طبیعت سر سبز است که ایرانیان زیادی را به خود جذب کرده است به طوری که می‌توان از آن به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت ایرانیان اشاره کرد. اگر قصد ارسال لوازم منزل و وسایل شخصی خود به این شهر خوش آب و هوا را دارید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت جهت آشنایی با مراحل ارسال بار و هزینه های آن در تماس باشید.

ارسال بار به مسقط

  • حمل و نقل هوایی بار به مسقط

یکی از محبوب ترین شهر های عمان که به دلیل احاطه شدن با کوه و کویر، وجود مساجد، مراکز خرید بزرگ و لوکس و قلعه های پرتغالی به شهری مدرن و تاریخی تبدیل شده مسقط نام دارد. این شهر از نظر اقتصادی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که اقتصاد آن وابسته به نفت، گاز، سیستم حمل و نقل و تجارت است از اینرو توجه تجار زیادی را به خود جلب کرده.

اگر قصد ارسال محموله های تجاری خود از طریق کارگو تجاری به شهر مسقط عمان را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

کدام عوامل در هزینه های ارسال بار به عمان موثر هستند؟

پروسه ارسال بار به عمان شامل مراحل طولانی است که هر کدام به نوعی در تعیین هزینه ارسال بار تاثیرگذار اند. لذا برای دستیابی به یک رقم تخمینی و نزدیک به هزینه اصلی باید وقت زیادی گذاشت و دقت بالایی داشت. از جمله مواردی که در تعیین هزینه نهایی ارسال بار به عمان تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن و حجم بار رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارند به نحوی که هرچه وزن و حجم بار بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر خواهد بود. نوع بار نیز در روند محاسبه هزینه بی تاثیر نیست چرا که بعضی اقلام ارسالی نیاز به مراقب بیشتری دارند و از حساسیت بالاتری برخوردارند.

از دیگر موارد تاثیر گذار در هزینه می‌توان به مقصد مورد نظر شما، نوع بسته بندی ، خدمات و مدارک در طی تشریفات گمرکی، هزینه جا به جایی و انبارداری، نرخ ارز، ایرلاین منتخب و قوانین گمرکی دو کشور اشاره کرد. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و هزینه های ارسال بار به شهرهای مختلف عمان و نحوه محاسبه آن با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام تماس بگیرید.

نکات مربوط به ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های عمان

پس از اتمام پروسه ارسال هوایی بار به عمان، کلیه محمولات تجاری و غیر تجاری پس از ورود به گمرک کشور عمان مورد بررسی قرار می‌گیرند و با لیست ارائه شده در فاکتور مورد تطابق قرار می‌گیرند. عوارض گمرکی برای محمولات تجاری با توجه به مبلغ ثبت شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص مامور گمرک باید به صورت نقد و قبل از خروج محموله از فرودگاه توسط فرستنده یا گیرنده بار پرداخت شود. ( Customs Procedures )

لازم به ذکر است بار مسافری که دربردارنده وسایل شخصی یا لوازم منزل مهاجران است شامل عوارض گمرکی نمی‌شود و تنها در صورت وجود اجناس نو و تجاری و به تشخیص مامور گمرک باید از آنها عوارض اخذ شود. گیرنده بار یا نماینده او برای تحویل و ترخیص بار خود باید تا ۴۸ ساعت پس از ورود بار به فرودگاه مقصد نسبت به پرداخت هزینه ها و تحویل آن اقدام کنند در غیر این صورت بار به انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه های انبارداری برای آن لحاظ می‌شود.

اطلاعات گمرک آلمان جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در عمان :

  •   Packing list
  •   Invoice
  •   کپی بارنامه صادر شده
  •   کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در عمان :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

تمام توضیحات لازم در مورد پروسه ارسال بار به عمان ارائه داده شد. امید آنست که مورد قبول شما بوده باشد و جواب سوالات تان را در مورد حمل و نقل به عمان داده باشیم. در غیر اینصورت از شما می‌خواهیم تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه حمل بار هوایی به عمان را دریافت نمایید.


 

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام