فهرست عناوین

اگر قصد مهاجرت یا مسافرت با خانواده یا دوستان خود را دارید،  سوئیس می‌تواند یکی از بهترین مقصدها باشد. وجود اماکن گردشگری زیبا از رشته کوه های آلپ گرفته تا پارک ملی و دریاچه ژنو و… سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد انتقال لوازم منزل یا ارسال محصولات تجاری خود را از طریق مسیر هوایی به سوئیس را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت در “ارسال بار به سوئیس” بهره مند شوید.

مجموعه تهران ایر فریت با کیفیت ترین خدمات حمل هوایی از قبیل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت “ارسال هوایی بار به سوئیس” و انجام تشریفات گمرکی به نیابت از شما را به همراه به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها و با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

ارسال بار به سوئیس

 

آیا راهی برای ارسال بار به سوئیس از فریت‌بار فرودگاه امام با قیمتی مناسب وجود دارد؟

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار تجاری و غیر تجاری شما را به سوئیس با مناسب ترین قیمت حمل بار هوایی به سوئیس فراهم کرده است. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات حمل هوایی نظیر مشاوره رایگان، کارشناسی و بازدید از بار، پیکاپ، بسته بندی تخصصی بار ، انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه هوایی و… از ابتدا تا پایان پروسه “حمل بار هوایی به سوئیس” در کنار شما می‌باشد. این مجموعه با ارائه خدمات همه جانبه خود در تلاش است که همه پروسه ارسال بار به سوئیس با کمترین هزینه انجام شود.

(مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار سوئیس و به سایر نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال هوایی بار به سوئیس، یاری دهد)

ارسال بسته های کوچک به شهرهای مختلف سوئیس با بهترین هزینه حمل بار

شما می‌توانید با فریت بار  و از طریق حمل هوایی از مبدا پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه های شهر های سوئیس تمامی بسته های کوچک خود تا وزن ۴۵ کیلو گرم را به راحتی ارسال کنید. بسته های ارسالی شما می‌تواند شامل هر قلم کالای مجاز مسافری از جمله اضافه بار مسافری، هدیه، سوغاتی و… باشد که با بسته بندی اصولی مجموعه تهران ایر فریت به راحتی به مقصد خود ارسال می‌شود و طی مدت ۴ الی ۵ روز کاری به فرودگاه شهر مقصد می‌رسد.

شما می‌توانید بسته مورد نظر خود را به تمام شهر های سوئیس از جمله ارو، الستتان، اربون، بدان، بازل، بلانزونا، برن، بیل، شور، دلمون، ژنو، فروآنفلند، لوزان، زوریخ و… ارسال کنید.

ارسال هوایی بار به سوئیس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت های هواپیمایی معتبر در ارسال بار به سوئیس فعالیت می‌کنند؟

با گسترش تقاضا برای ارسال هوایی بار به سوئیس و سایر کشورهای دنیا ، شرکت های هواپیمایی زیادی در حمل هوایی بار از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام به مقصد فرودگاه های سوئیس شروع به فعالیت کردند. این شرکت ها سالیانه حجم زیادی از بار های تجاری و مسافری را بین فرودگاه امام و فرودگاه های شهر های  ژنو،  زوریخ و… جا به جا می‌کنند.
شما می‌توانید برای ارسال هوایی بار به سوئیس از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

چگونگی استعلام تعرفه حمل بار هوایی تجاری و مسافری به سوئیس

کسب اطلاعات لازم درباره هزینه‌های ارسال بار به سوئیس ،آشنایی با نحوه پذیرش بار، نرخ حمل هوایی ایرلاین‌ها مختلف، رزرو جا جهت حمل بار خود به سوئیس، عوامل موثر در هزینه ارسال بار و… قبل از اقدام به ارسال بار ضروری می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کافی در این زمینه با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به سوئیس چیست؟ّ

  • فریت بار مسافری به سوئیس

اگر تجربه سفر هوایی را داشته باشید می‌دانید که ایرلاین ها اجازه ارسال بیشتر بار از مقدار تعیین شده را به مسافران نمی‌دهند و شما در صورتی می‌توانید اضافه بار خود را با خود به سوئیس ارسال کنید که هزینه های بالایی را به ایرلاین ها بپردازید.
مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار مسافری شما را بدون محدودیت در ارسال بار و هزینه بسیار پایین تر نسبت به ایرلاین ها فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: نحوه فرستادن ارزان اضافه بار از فریت بار فرودگاه امام

 

  • ارسال لوازم و وسایل منزل به سوئیس برای مصرف شخصی یا تجارت

اگر قصد ارسال تجاری اسباب و اثاثیه منزل را به شهر های مختلف سوئیس دارید بهتر است بدانید که سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه ارسال بار تجاری به سوئیس استفاده از کارگو  است که توسط شرکت های حمل بار صورت می‌گیرد.
این مسیر سریع ترین مسیر و مقرون به صرفه‌ترین مسیر برای ارسال محموله های تجاری شما به سوئیس است.

 

بیشتر بدانید: اسباب کشی به خارج از ایران از طریق باربری فرودگاه امام

 

  • صادرات و ارسال هوایی تخت ، مبل و پیانو به سوئیس

شما می‌توانید تمام لوازم منزل خود را مانند مبلمان، پیانو، تخت و … را از طریق فریت بار هوایی و با بسته بندی تخصصی بار به کلیه شهر های سوئیس ارسال کنید.

همچنین اگر قصد دارید مبلمان، پیانو، تخت و سایر محصولات تولیدی خود را به سوئیس ارسال کنید می‌توانید از کارگو بار و از طریق یکی از شرکت های حمل هوایی بار استفاده نمایید زیرا این شرکت ها با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی مطمئن ترین راه برای ارسال بار به سوئیس می‌باشند.

  • فریت بار هوایی فرش و تابلو فرش به سوئیس

فرش که به عنوان یکی کالای ایرانی شناخته می‌شود از گذشته تا به حال مورد توجه بالای کشور های خارجی بوده و فروش بالایی را در بازار های بین الملل بدست آورده و همچنان نیز درخواست صادرات آن به کشور هایی نظیر سوئیس ادامه دارد.
اگر شما نیز قصد تجارت و ارسال بار تجاری به شهر های مختلف سوئیس را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت در زمینه بسته بندی و ارسال فرش به سوئیس استفاده نمایید.

  • حمل هوایی و صادرات صنایع دستی ایرانی به سوئیس

امکان بسته بندی تخصصی تمام صنایع دستی و ارسال آنها از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی توسط مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر شده است.

اگر شما نیز قصد ارسال انواع صنایع دستی ایرانی از قبیل صنایع چوبی، شیشه‌ای، چرم دوزی، نمد کاری و… را به سوئیس دارید می‌توانید جهت دریافت مشاوره کامل و دقیق با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل در مورد نحوه ارسال هوایی بار به سوئیس را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

 

بیشتر بدانید: فریت بار تجاری از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی

 

  • ارسال و صادرات مواد غذایی تر و خشک در بسته بندی های مخصوص به سوئیس

با توجه به اینکه مواد غذایی و خوراکی بخش زیادی از کالا های ارسالی به سوئیس را تشکیل می‌دهند باید خاطر نشان کرد که حمل هوایی این اقلام نیازمند به تبعیت از قوانین و مقررات گمرکی کشور مقصد در رابطه با نحوه ارسال و مقدار مجاز برای ارسال است.

همچنین باید بدانید که ارسال میوه، سبزیجات، خشکبار و شیرینی نیازمند به دریافت مجوز ها و ارائه مدارکی است باید به گمرک فرودگاه مقصد تحویل بدهید. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت دریافت کنید.

 

  • حمل هوایی زعفران به سوئیس

شما می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت بار زعفران خود را به صورت اصولی و تخصصی بسته بندی نمایید و با کمترین هزینه ارسال بار به سوئیس، از طریق کارگو هوایی به کلیه شهر های این کشور ارسال نمایید. ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه نسبت به سایر روش های حمل بار است.

  • ارسال هوایی لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به سوئیس

اگر در نحوه بسته بندی، ارسال و هزینه های حمل هوایی تجهیزات آشپزخانه‌ای و رستورانی خود به سوئیس دچار نگرانی هستید، می‌توانید از کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت در زمینه ارسال و صادرات بار خود مشاوره رایگان بگیرید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی با مقرون به صرفه ترین هزینه حمل بار از ابتدا تا پایان پروسه ارسال بار در کنار شما خواهد بود.

  •  ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به سوئیس

مجموعه تهران ایر فریت امکان فریت بار محموله های تجاری و غیر تجاری شما را فراهم کرده است.

با توجه به این مسئله که مهاجران و تجار ملزم هستند تا قبل از ارسال بار با گمرک کشور سوئیس در تماس بوده و از قوانین و محدودیت های گمرکی سوئیس از جمله کالا های مجاز و غیر مجاز برای ارسال، محدودیت در میزان بار ارسالی، هزینه ها و… جهت بار خود اطلاعات کسب کنند در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی در فرودگاه های سوئیس می‌شوند، لذا مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار داده و تا پایان پروسه ارسال بار در کنار شما خواهند بود.

  • ارسال هوایی بار به نمایشگاه های بین المللی سوئیس

اگر قصد شرکت در نمایشگاه های مختلف سوئیس را دارید و به دنبال امن ترین راه برای ارسال اثا خود به آنجا هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از حمل هوایی و فریت بار هوایی محموله است.

این روش از ارسال بار نسبت به سایر روش های حمل بار از ایمنی بیشتری برخوردار است و با کاهش جا به جایی احتمال بروز مشکل و آسیب به بار را کاهش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از بسته بندی تخصصی بار برای اطمینان از ارسال سالم بار به مقصد استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • بسته بندی و ارسال هوایی انواع ظروف چینی و فلزی به سوئیس

ظروف چینی و فلزی از کالاهایی هستند که نیاز به بسته‌بندی تخصصی برای حمل بار به سوئیس را دارند تا از آسیب های احتمالی محفوظ بمانند. شما می‌توانید جهت بسته بندی تخصص بار توسط مجموعه تهران ایر فریت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

حمل بار هوایی به سوئیس

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به سوئیس شامل چه مراحل و شرایطی است؟

یکی از ویژگی های سرویس فریت بار به سوئیس  ، که آن را در دسترس همگان قرار داده است امکان ارسال انواع بار های تجاری و غیر تجاری به اقصی نقاط دنیا و بدون محدودیت در حمل بار است.

شما می‌توانید با استفاده از فریت بار هوایی لوازم منزل، وسایل شخصی، چمدان لباس، وسایل دانشجویی و کتاب، تجهیزات رستورانی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، تجهیزات ورزشی، حیوانات خانگی و… را به صورت تجاری یا مسافری به شهر مقصد خود در سوئیس ارسال نمایید. در ادامه به معرفی مراحل حمل بار هوایی به سوئیس از مبدا فرودگاه امام به مقصد خود در شهر های سوئیس می پردازیم:

  • کسب اطلاعات لازم برای حمل هوایی بار به سوئیس

پرسنل مجموعه تهران ایر فریت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در جهت نحوه ارسال بار، نحوه بررسی و ارزیابی بار، نحوه پذیرش بار در گمرک فرودگاه مقصد، استعلام  هزینه ارسال بار به سوئیس، بسته بندی تخصصی، تشریفات گمرکی، قوانین گمرکی و محدودیت های ارسال بار به سوئیس و… می‌باشند. شما می‌توانید جهت اطلاع از عناوین فوق و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با حمل هوایی بار به سوئیس اقدام به دریافت مشاوره رایگان از مجموعه تهران ایر فریت نمایید.

  • جمع کردن و بسته بندی بار برای ارسال به سوئیس

بسته بندی به دلیل نقش بالایی که در ارسال سالم بار به مقصد دارد از مهم ترین مراحل حمل هوایی بار شمرده می‌شود.

مجموعه تهران ایر فریت با رعایت کلیه اصول ایمنی و استاندارد های بین المللی و استفاده از با کیفیت ترین مواد در بسته بندی تخصصی بار همچنین از طریق همکاری با یک تیم حرفه‌ای در زمینه بسته بندی در منزل با محل کار شما حاضر شده و تمام لوازم ارسالی شما همانند لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، تجهیزات ورزشی، حیوان خانگی، وسایل شخصی، آثار هنری، چمدان ها و… را به طور دقیق بسته‌بندی کرده، به صورت پالت در آورده و یا درون جعبه های صنعتی مستحکم که مخصوص حمل هوایی بار طراحی شدند قرار داده و آنها را به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند.

توجه داشته باشید که عدم توجه به بسته بندی تخصصی بار می‌تواند خسارت های مالی و معنوی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید: بسته بندی تخصصی فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

 

  • انجام تمام امور گمرکی در پروسه ارسال بار به سوئیس

تشریفات گمرکی به طور کلی به مراحلی اطلاق می‌گردد که انجام آن برای ورود و خروج بار از کشوری به کشور دیگر ضروری است. این مراحل شامل وزن کردن محموله، ارزیابی و بررسی بار جهت اطمینان از عدم وجود کالای غیر مجاز، تایید اصالت کالا، تطابق بار با بارنامه هوایی و تهیه مدارک لازم برای خروج رسمی و قانونی بار از مرز های هوایی گمرک ایران و ورود به کشور سوئیس است.

کلیه خدمات تشریفات گمرکی به همراه سایر مراحل ارسال بار توسط مجموعه تهران ایر فریت و به نمایندگی از فرستنده بار انجام پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال هوایی بار به سوئیس با شماره های درج شده تماس بگیرید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به سوئیس از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

جهت حمل هوایی محموله های صادراتی و انواع کارگو بار هوایی به سوئیس از مبدا قسمت بار فرودگاه امام خمینی ، تجار یا صادرکنندگان ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد زیر است:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

 

  • صدور بارنامه هوایی برای ارسال هوایی بار به سوئیس

پس از به پایان رسیدن پروسه بسته بندی و تشریفات گمرکی، بارنامه هوایی بار با بهترین نرخ حمل بار هوایی به سوئیس صادر می‌شود و پس از پرداخت هزینه ذکر شده در بارنامه هوایی رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده میشود. سپس محموله ارسالی به سوئیس ، به شرکت هواپیمایی منتخب شما تحویل داده میشود.

  •  پشتیبانی شبانه روزی

فرستنده و گیرنده بار می‌توانند به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته و در طول پروسه ارسال هوایی بار به سوئیس از خدمات این مجموعه استفاده کنند و از آخرین وضعیت محموله خود اطلاع حاصل نمایند همچنین می‌توانند در هر مرحله از پروسه حمل بار هوایی به سوئیس از پشتیبانی و مشاوره بی وقفه پرسنل این مجموعه بهره مند شوند. پس از رسیدن بار به فرودگاه از کارکنان این مجموعه با گیرنده بار تماس گرفته خواهد شد تا جهت دریافت مدارک، پرداخت هزینه و تحویل و ترخیص بار اقدام نماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان حمل هوایی بار به تمام شهرهای سوئیس

شما می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت انواع بار تجاری و مسافری خود را به کلیه شهر های سوئیس ارسال کنید.

ارسال بار به ژنو

  • ارسال هوایی بار به ژنو

ژنو دومین شهر پرجمعیت سوئیس است که تا به حال میزبان بیشترین نهاد های بین المللی در جهان بوده است. از مهم ترین سازمان های بین المللی که در سوئیس وجود دارد می‌توان به سازمان ملل متحد اشاره کرد. این شهر همچنین به عنوان دومین قطب اقتصادی سوئیس محسوب می‌شود و به عنوان یکی از بهترین شهر های جهان بر پایه کیفیت زندگی شناخته می‌شود.

اگر قصد مهاجرت و ارسال لوازم منزل خود یا صادرات لوازم منزل را به این شهر دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت همچون مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی بار، تشریفات گمرکی و… جهت حمل بار هوایی به سوئیس از طریق فرودگاه شهر ژنو  استفاده نمایید.

 

ارسال بار به زوریخ

  • فریت بار هوایی به زوریخ

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس و البته یکی از گران ترین شهر های اروپا است. وجود طبیعت بکر و زیبا، شهر های کوهستانی، خانه های قدیمی و برج های قرون وسطایی، تفریحات شبانه و… از جمله دلایلی است که باعث شده سالیانه بیش از ۲ونیم میلیون گردشگر به این شهر سفر کند.

اگر شما نیز قصد مسافرت و بازدید از این شهر زیبای سوئیس را دارید و نگران نحوه ارسال بار مسافری خود هستید مجموعه تهران ایر فریت امکان فریت بار مسافری با کمترین هزینه ارسال بار به سوئیس را برای شما فراهم کرده است.

هزینه حمل بار هوایی به سوئیس بر چه اساس محاسبه می‌شود؟

عوامل زیادی هستند که در طول پروسه ارسال بار به سوئیس در تعیین هزینه حمل هوایی بار نقش دارند از جمله این عوامل می‎توان به نوع بار، وزن و حجم بار، مقصد مورد نظر شما، قوانین گمرکی دو کشور مبدا و مقصد، فاصله هوایی دو کشور، نرخ ارز، هزینه بسته بندی، جابجایی و انبارداری، هزینه تهیه مدارک و مجوزات ارسال هوایی، هزینه های مربوط به گمرک، نرخ ایرلاین ها و شرکت هواپیمایی منتخب و… اشاره کرد.

می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عوامل موثر در هزینه ارسال بار به سوئیس با شماره های درج شده تماس بگیرید و از مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام مشاوره رایگان دریافت کنید.

چگونه بار را در گمرک فرودگاه های سوئیس ترخیص و تحویل بگیریم؟

پس از پایان ارسال هوایی بار به سوئیس ، محموله هایی که حاوی لوازم شخصی و یا لوازم منزل مهاجرینی که در حال جابجایی لوازم منزل خود به سوئیس هستند، در فرودگاه های این کشور مشمول عوارض گمرکی نمی‌شوند البته این تنها در صورتی است که در میان بار اجناس تجاری یا نو وجود نداشته باشد که در این صورت بار بنا به تشخیص مامور گمرک شامل عوارض خواهد شد.

محموله های تجاری نیز پس از ورود به فرودگاه شهر های سوئیس از نظر گمرکی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا عدم وجود کالای غیر مجاز در آن تایید شود و نوع و مقدار اجناس با لیست بارنامه نیز تطابق داده می‌شود در ادامه عوارض گمرکی با توجه به آنچه که درون بارنامه به ثبت رسیده از گیرنده بار گرفته خواهد شد و بعد از آن گیرنده بار می‌تواند بار خود را تحویل بگیرد.(  What Items Am I Allowed to Move to Switzerland )

در هر صورت چه بار شما مسافری باشد و یا به صورت تجاری وارد کشور سوئیس شده باشد، شما می باید تا 48 ساعت پس از ورود بار به فرودگاه شهر مقصد، برای تحویل و ترخیص آن اقدام نمایید تا هزینه های انبار داری و جا به جایی برای بار شما لحاظ نشود.

اسناد مورد نیاز در گمرک سوئیس برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری

مدارکی که حتما باید برای ترخیص بارهای مسافری در سوئیس ارائه دهید شامل:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

مدارکی که حتما باید برای ترخیص بارهای تجاری در سوئیس تحویل دهید شامل موارد زیر می‌باشد.

  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد روند ارسال بار به سوئیس به اتمام رسید. امید آنست که مورد قبول شما بوده باشد و جواب سوالات تان را در مورد این امر داده باشیم. اگر هنوز ابهامی در مورد نحوه حمل بار هوایی به سوئیس باقی مانده، خواهشمندیم با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را مورد چگونگی ارسال هوایی بار به سوئیس دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام