فهرست عناوین

سنگاپور کشوری مدرن و ثروتمند است که کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا نیز محسوب می‌شود. این کشور به دلیل قرارگیری در سطح بالای امنیت و سلامت اداری وجود مکان های دیدنی و تفریحی فوق العاده زیبا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد مهاجرت یا تجارت در سنگاپور را دارید و به دنبال بهترین راه برای “ارسال بار به سنگاپور” هستید، ما به شما سیستم فریت بار هوایی بار را پیشنهاد می‌دهیم. مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، انجام تشریفات گمرکی و همکاری با نیروهای متخصص در زمینه “ارسال هوایی بار به سنگاپور” را برای شما فراهم کرده است.

 

ارسال بار به سنگاپور

مناسب ترین نرخ حمل بار هوایی به سنگاپور از فریت بار فرودگاه امام

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار های تجاری و اضافه بار مسافری شما را به سنگاپور با مناسب ترین قیمت حمل هوایی بار فراهم کرده است. شما می‌توانید از خدمات این مجموعه همچون کارشناسی و بازدید از بار، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، انجام تشریفات گمرکی، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام و صدور بارنامه هوایی جهت “حمل بار هوایی به سنگاپور” و همچنین فریت بار به کلیه کشورهای دنیا با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه حمل هوایی بار استفاده کنید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به سنگاپور، یاری دهد.

خدمات بسته بندی و ارسال بسته های کوچک به تمامی نقاط سنگاپور 

اگر قصد ارسال اضافه بار مسافری خود به سنگاپور را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت بهره مند شوید. این مجموعه با هدف ارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن، امکان ارسال بار های مجاز شما شامل اضافه بار مسافری، هدیه یا سوغاتی برای ارسال به دوستان خود و… را توسط فریت بار هوایی از طریق قسمت باربری فرودگاه امام فراهم کرده است.

بسته هایی با وزن کمتر از 45 کیلوگرم را هم می‌توانید از طریق شما می‌توانید برای ارسال بسته خود از خدمات مجموعه تهران ایر فریت نظیر مشاوره رایگان و بسته بندی تخصصی بار استفاده کنید و محموله خود را با حفظ کلیه نکات ایمنی به تمامی نقاط سنگاپور مانند بدوک، آنگ موکیو، بیشان، بوکیت باتوک، بوکیت مراه، بوکیت پنجنگ، بوکیت تیماه، گیلانگ، چوآ چو کانگ، جورینگ غربی، جورونگ شرقی، هوگانگ و… با بسته بندی تخصصی و بیمه نامه هوایی ارسال کنید.

فریت بار به سنگاپور

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

 

آشنایی با شرکت‌های هواپیمایی که از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های سنگاپور ، بار حمل می کنند؟

سالیانه شرکت های زیادی در جهت حمل هوایی بار تجاری و غیر تجاری از مبدا قسمت باربری فرودگاه امام به مقصد کلیه فرودگاه های سنگاپور فعالیت می‌کنند. این شرکت ها سالیانه میلیون ها مسافر و چندین تن بار تجاری و مسافری را از فرودگاه امام به شهر های بدوک، آنگ موکیو، بیشان، بوکیت باتوک، بوکیت مراه، بوکیت پنجنگ، بوکیت تیماه، گیلانگ، چوآ چو کانگ، جورونگ غربی، جورونگ شرقی، هوگانگ و… جا به جا می‌کنند. شما می‌توانید برای ارسال بار به سنگاپور از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی ‌های زیر بهره ببرید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

نحوه اطلاع از  تعرفه های ارسال هوایی بار به سنگاپور

اگر در جهت ارسال بار به سنگاپور اطلاعات کافی ندارید، مجموعه تهران ایر فریت هر آنچه که باید از هزینه ای ارسال نحوه پذیرش بار، نرخ ایرلاین های مختلف در ارسال بار، رزرو جا و…. بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مجموعه تهران ایر فریت در ارسال بار به سنگاپور چه خدماتی به مسافران و مهاجران ارائه می دهد؟

  • حمل هوایی انواع بار های مسافری به سنگاپور

شما می‌توانید با استفاده از سرویس فریت بار هوایی بار مسافری خود را با هزینه بسیار کمتر نسبت به ایرلاین ها به مقصد خود در کشور سنگاپور ارسال کنید.

فریت بار یکی از روش های حمل بار هوایی است که نسبت به سایر مسیر های حمل و نقل بار از سرعت بیشتری برخوردار است همچنین محدودیت سایر روش های حمل بار را ندارد و شما می‌توانید هرگونه کالای مجازی را با هر مقدار وزن و حجم به سنگاپور ارسال کنید.

 

 

بیشتر بدانید: فریت بار مسافری چه کمکی به شما می‌کند؟

 

  • ارسال هوایی وسایل منزل به سنگاپور

از میان روش های حمل هوایی، زمینی و دریایی، ارسال هوایی لوازم منزل سریع ترین، امن ترین و مطمئن ترین روش در حمل بار است . شما می‌توانید از طریق سیستم فریت بار و با بسته بندی تخصصی بار که توسط پرسنل حرفه‌ای مجموعه تهران ایر فریت صورت می‌گیرد کلیه لوازم منزل خود را به سنگاپور ارسال نمایید. ( Moving to Singapore )

  • حمل هوایی انواع وسایل چوبی به سنگاپور

بسته بندی نقش زیادی در ارسال سالم بار به مقصد دارد چرا که وجود جا به جایی های متعدد در پروسه حمل هوایی می‌تواند به بار شما آسیب زیادی وارد کند. از طرفی اسباب بزرگ منزل از جمله مبلمان، تخت، پیانو و… به دلیل حجم بالا و سنگینی زیاد نسبت به سایر لوازم منزل بیشتر در معرض آسیب قرار دارند لذا شما می‌توانید با استفاده از خدمات ای مجموعه در ارسال بار از بسته بندی تخصصی بار خود اطمینان حاصل کنید.

  • فرستادن فرش و تابلو فرش به سنگاپور 

یکی از کالا های ایرانی که به دلیل کیفیت بالا، و خلاقیت در طرح و رنگ بیشتر از هر کالای دیگری در بازار ها و کشور های خارجی از جمله سنگاپور مورد استقبال قرار گرفته، فرش و تابلو فرش است. اگر قصد ارسال تجاری این کالای ارزشمند را به شهر های متفاوت سنگاپور دارید باید بدانید ارسال فرش به سنگاپور مشمول قوانین خاصی است که باید از آن اطلاع داشته باشید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید.

  • صادرات و حمل هوایی صنایع دستی به سنگاپور

اگر قصد صادرات صنایع دستی مختلف ایرانی را به سنگاپور دارید مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال این صنایع را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و دقیق با مشاوران مجموعه تهران ایر‌فریت تماس بگیرید تا اطلاعات ‌کامل را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

  • بسته بندی تخصصی و ارسال انواع میوه ، سبزیجات و مواد غذایی جهت ارسال به سنگاپور

با توجه به اینکه مواد خوراکی مانند میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی از بیشتری کالاهای صادراتی محسوب می‌شوند با این حال از شرایط ویژه ای برای ارسال برخوردار هستند. میزان رطوبت، حرارت و زمان سه عامل مهم در ارسال سالم بار به مقصد است که در صورتی که در طول جا به جایی و پرواز رعایت نشود می‌‌تواند به فاسد شدن مواد خوراکی ختم شود. شما می‌توانید جهت بسته بندی و ارسال بار خود از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید.

 

 

بیشتر بدانید: بسته بندی تخصصی فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

 

  • صادرات و ارسال هوایی قارچ به سنگاپور

قارچ نوعی خوراکی پرطرفدار در سبد غذایی کشور سنگاپور محسوب می‌شود که از حساسیت زیادی برخوردار است از اینرو نحوه بسته بندی و ارسال آن نیز به شرایط ویژه ای احتیاج دارد. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی آماده ارسال بار شما به سنگاپور می‌باشد.

  • بسته بندی تخصصی زعفران و ارسال آن به سنگاپور

زعفران گران ترین و ارزشمند ترین ادویه جهان است که به طلای سرخ شهرت دارد. حمل و نقل هوایی زعفران با بسته بندی تخصصی و یا به صورت فله ای با حفظ شرایط استاندارد در بسته بندی بار جهت ارسال از طریق کارگو فرودگاه امام با هزینه مقرون به صرفه انجام پذیر است. شما می‌توانید جهت آشنایی با نحوه کارگو بار زعفران با شماره های درج شده تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  • ارسال و صادرات تجهیزات پخت و پز به سنگاپور

چنانچه قصد برپایی رستوران در شهر های سنگاپور را دارید، باید بدانید که پیدا کردن لوازم و تجهیزات رستورانی برای پخت غذا های ایرانی در سنگاپور کاری دشوار و یا غیر ممکن است. شما می‌‌توانید تجهیزات مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر در ایران خریداری کرده و با استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت به شهر مقصد خود در سنگاپور ارسال کنید.

  • حمل هوایی محموله های تجاری و غیر تجاری به سنگاپور

فریت بار تجاری و مسافری شما در مجموعه تهران ایر فریت به بهترین نحو انجام پذیر است. با توجه به اینکه کلیه تجار و مهاجران باید قبل از ارسال بار خود به سنگاپور از شرایط، قوانین و محدودیت های گمرکی و حراستی فرودگاه های این کشور اطلاع حاصل کنند تا در زمان ارسال بار و پس از رسیدن بار به فرودگاه مقصد دچار مشکل و پرداخت هزینه های بالا به گمرک سنگاپور نشوند، مجموعه تهران ایر فریت کلیه اطلاعات لازم را در زمینه ممنوعیت ها و محدودیت های گمرکی سنگاپور در اختیار شما قرار می‌دهند و تا پایان پروسه حمل بار همراه شنا خواهند بود.

  • ارسال هوایی  بارهای نمایشگاهی به نمایشگاه های سنگاپور

برگزاری نمایشگاه های متعدد در زمینه های مختلف هنری، علمی، ورزشی و… در شهر های متفاوت سنگاپور سالیانه باعث جذب تعداد زیادی از هنرمندان، ورزشکاران و… به این کشور شده است. اگر شما نیز قصد شرکت در نمایشگاه های سنگاپور و ارسال بار خود را دارید لازم است تا از شرایط گمرکی دو کشور و قوانین و محدودیت های ایرلاین ها اطلاع حاصل کنید. مشاوران مجموعه تهرلن ایر فریت تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • فرستادن ظروف چینی و فلزی به سنگاپور با بسته بندی تخصصی

یکی از اقلامی که نقش بسته بندی تخصصی بار در ارسال آن بسیار دیده می‌شود، بسته بندی ظروف چینی، فلزی، شیشه‌ای و… جهت حمل بار هوایی به سنگاپور است. فریت بار با  افزایش سرعت و کاهش محدودیت های ارسال بار نسبت به سایر روش های حمل بار بیشتر مورد توجه مسافران و تجار قرار گرفته است.

حمل بار هوایی به سنگاپور

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به سنگاپور با چه شرایطی انجام می‌پذیرد؟

اگر قصد ارسال انواع بار های تجاری و غیر تجاری خود را به سنگاپور دارید لازم است بدانید استفاده از سیستم فریت بار می‌تواند بهترین راه برای حمل بار هوایی به سنگاپور باشد. فریت بار با حذف محدودیت های ارسال بار نسبت به ایرلاین ها و سایر روش های حمل بار امکان ارسال هرگونه کالای مسافری همچون چمدان ها، لوازم ورزشی، وسایل شخصی، حیوان خانگی، وسایل دانشجویی، وسایل شخصی و انواع بار تجاری همچون لوازم منزل، مواد غذایی و… را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید برای ارسال بار خود از طریق ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه اقدام نمایید. در ادامه به معرفی مراحل ارسال بار به سنگاپور از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان برای حمل بار هوایی به سنگاپور

مجموعه تهران ایر فریت طی سالها فعالیت در زمینه ارسال انواع بار های مسافری و محموله های تجاری به اقصی نقاط دنیا تجارب ارزشمندی را در زمینه ارسال بار هوایی بدست آورده است. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان در زمینه نحوه کارشناسی و بازدید از بار، قوانین گمرکی، مقررات ایرلاین ها، محدودیت ها و شرایط حراستی و امنیتی فرودگاه های سنگاپور، نحوه پذیرش بار، بسته بندی و… اطلاعات لازم را جهت حمل هوایی بار به سنگاپور در اختیار شما قرار می‌دهند و تا پایان مسیر همراه شما می‌باشند.
در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه ما جهت ارسال هوایی بار به سنگاپور با ما تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی برای ارسال هوایی بار به سنگاپور

همانطور که می‌دانید بسته بندی نقش بالایی در ارسال هوایی بار به به سنگاپور را دارد و به نوعی تضمین ارسال سالم بار به سنگاپور محسوب می‌شود و عدم بسته بندی تخصصی کالا و بی توجهی به اصول بسته بندی می‌تواند خسارت های مالی زیادی را برای فرستنده و گیرنده بار به وجود بیاورد و یا بار را به طور کلی از بین ببرد.

مجموعه تهران ایر فریت از طریق همکاری با پرسنل مجرب در زمینه بسته بندی بار در محل کار یا زندگی شما حاضر شده و تمام لوازم ارسالی شما از قبیل لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، تجهیزات ورزشی، آثار هنری، وسایل شخصی، چمدان و… را به طور دقیق بسته بندی کرده و درون جعبه های مخصوص حمل بار قرار می‌دهند و محموله را به قیمت باربری فرودگاه امام منتقل می‌کنند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شیوه بسته‌بندی تخصصی بار جهت ارسال هوایی بار به سنگاپور با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • دریافت تایید گمرکی و تشریفات آن 

تشریفات گمرکی را می‌توان مجموعه ای از مراحل اداری و اموری دانست که انجام آن برای ورود و خروج بار از فرودگاه امام به مقصد شهر های سنگاپور ضروری است. وزن کردن محموله، ارزیابی بار توسط افسر گمرک، تایید اصالت کالا، تطبیق بارنامه با محموله و تهیه مدارک لازم برای خروج رسمی و قانونی بار از مرز های هوایی از جمله مراحل تشریفات گمرکی هستند که جهت ارسال انواع بار های تجاری و مسافری به سنگاپور لازم الاجرا هستند.

مجموعه تهران ایر فریت تمام مراحل تشریفات گمرکی را به نیابت از فرستنده بار، جهت ارسال بار به سنگاپور انجام می‌دهد. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به سنگاپور از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به سنگاپور از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

  • کارت بازرگانی
  •  مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش 
  • پرداخت هزینه ها و صدور بارنامه حمل هوایی بار به سنگاپور

بعد از انجام امور تشریفات گمرک یو کسب مجوز خروج بار از گمرک هوایی ایران، بارنامه هوایی محموله با مناسب ترین نرخ حمل بار هوایی به سنگاپور صادر می‌شود. در نهایت پس از پرداخت صورتحساب رزرو ارسال بار توسط کارکنان مجموعه تهران ایر فریت به فرستنده بار تحویل داده می‌شود و محموله جهت ارسال هوایی بار به سنگاپور تحویل شرکت هواپیمایی داده می‌شود.

 

 

بیشتر بدانید: اضافه بار مسافری را ارزانتر بفرستیم

 

  • پشتیبانی شبانه روزی

مجموعه تهران ایر فریت امکان پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته را در تمامی مراحل ارسال بار به سنگاپور فراهم کرده است، لذا فرستنده و گیرنده بار می‌توانند در هر زمان از پروسه ارسال هوایی بار به سنگاپور از پشتیبانی آنلاین و مشاوره به وقفه این مجموعه بهره مند شوند و از آخرین وضعیت بار خود اطلاع پیدا کنند.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تمامی بارهای تجاری و غیر تجاری به هر نقطه ای در سنگاپور قابل ارسال است

شما می‌توانید بار هوایی شخصی یا تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت به نقاط مختلف سنگاپور به راحتی ارسال کنید. 

حمل بار به سنگاپور

  • فریت بار به سنگاپور

سنگاپور شهری ثروتمند و مدرن است که به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران شناخته می‌شود. مارینا بی سندز، پرنده سنگاپوری، گاردنز بای بی، باغ های گیاه شناسی، هتل رافلز، کلیسا و موزه چانگی،  باغ وحش، فورت کنینگ پارک، جزیره سنتوزا و خیابان اورچارد از مشهور ترین مکان های دیدنی سنگاپور است باید از آنها دیدن کنید.

اگر قصد سفر و گردش با خانواده یا دوستان خود را به سنگاپور دارید می‌توانید جهت فریت بار لوازم شخصی خود با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه ارسال بار به سنگاپور با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

 

ارسال بار به هوگانگ

عواملی که در هزینه ارسال بار به سنگاپور موثر هستند

پروسه ارسال بار شامل مراحل متفاوتی است که هر کدام به نوعی در تعیین هزینه نهایی ارسال بار سهیم هستند و با توجه به اینکه عوامل تعیین کننده هزینه ارتباط مستقیمی با ویژگی های بار شما دارند  لذا نمی‌توان از یک فرمول کلی برای محاسبه هزینه ارسال بار به سنگاپور استفاده کرد.

از جمله مهم‌ترین عواملی که در تعیین هزینه نقش دارند می‌توان به نوع بار، وزن و حجم بار، قوانین گمرکی دو کشور، فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد از یکدیگر، نرخ ارز، بسته بندی تخصصی بار، جا به جایی و انبارداری بار، هزینه تشریفات گمرکی و… اشاره کرد.

 از آنجا که هر ایرلاینی نرخ خود را برای دریافت هزینه حمل بار دارد پس ایرلاین منتخب شما نیز می‌تواند در تعیین هزینه نهایی ارسال بار به سنگاپور موثر باشد. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با خطوط هواپیمایی و عوامل موثر بر هزینه های ارسال بار به نقاط مختلف سنگاپور با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام تماس بگیرید.

نحوه ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های سنگاپور

پس از اتمام پروسه ارسال هوایی بار به سنگاپور، به طور کلی بار مسافری یا تجاری شما به گمرک فرودگاه های سنگاپور وارد میشود، محموله ها توسط افسر گمرکی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌‌گیرند و با لیست درون بارنامه هوایی تطبیق داده می‌شوند تا از عدم وجود کالای غیر مجاز و غیر قانونی اطمینان حاصل شود.

بعد از بررسی بار، محموله هایی که به قصد تجاری وارد گمرک فرودگاه های سنگاپور شدند شامل عوارض می‌شوند و عوارض گمرکی بسته به مبلغ ثبت شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص و ارزیابی افسر گمرک سنگاپور باید نقدا و قبل از خروج بار از فرودگاه توسط گیرنده کالا و یا نماینده وی پرداخت شود.

لازم به ذکر است در صورتی که در بار های مسافری کالای تجاری یافت نشود، محموله های مسافری شامل عوارض گمرکی نخواهند شد. فرقی نمی‌کند بار شما تجاری باشد یا مسافری  شما موظف هستید تا 48 ساعت بعد از ورود محموله به فرودگاه شهر مقصد، نسبت به تحویل و ترخیص آن اقدام نمایید تا هزینه های جابجایی و انبار داری برای بار شما لحاظ نگردد.

اطلاعات گمرک سنگاپور جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در سنگاپور :

  •   Packing list
  •   Invoice
  •   کپی بارنامه صادر شده
  •   کارت شناسایی 

اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در سنگاپور :

  •   اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •   Packing list
  •   Invoice
  •   Import license
  •   گواهی مبدا
  •   گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

تمام نکات ضروری برای ارسال و حمل بار هوایی به سنگاپور شرح داده شد. امید آنست که مقبول افتاده و به تمام سوالات شما جواب داده باشیم. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا حتما با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و به صورت رایگان اطلاعات تکمیلی در مورد ارسال بار به سنگاپور را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام