فهرست عناوین

روسیه پهناور ترین کشور جهان است که بیشتر مساحت آن به دلیل سرمای زیاد خالی از سکنه می‌باشد. مسکو پایتخت این کشور به عنوان یکی از زیبا ترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود. با توجه به سردسیر بودن این کشور که مناطق زیادی را تحت پوشش قرار داده امکان کشاورزی را از ساکنین این مناطق سلب کرده است. از اینرو تجار و صادرکنندگان زیادی به دنبال ارسال محصولات کشاورزی و کسب سود از این طریق هستند.

اما پیشرفت علم و صنعت در این کشور باعث شده تا از روسیه یک کشور مدرن با آخرین امکانات رفاهی برای زندگی بسازد؛ از اینرو باعث جذب مهاجران زیادی از سراسر دنیا به خود شده است. اگر شما نیز قصد مهاجرت یا تجارت با روسیه را دارید و به دنبال ارسال محموله های مسافری و تجاری خود هستید مجموعه تهران ایر فریت می‌تواند اطلاعات لازم جهت “ارسال بار به روسیه” در اختیار شما عزیزان قرار بدهند.

ارسال بار به روسیه

ارسال بار به روسیه

ارزان ترین مسیر حمل بار هوایی به روسیه از فریت‌ بار فرودگاه امام

مجموعه تهران ایر فریت با ارائه بهترین خدمات در زمینه حمل و نقل هوایی، امکان ارسال انواع محموله های تجاری و غیر تجاری شما را به روسیه و تمامی شهر های آن فراهم کرده است. این مجموعه با ارائه خدماتی همچون کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه هوایی و بیمه نامه هوایی با بهترین قیمت “حمل بار هوایی به روسیه” آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

این مجموعه امکان ارسال محمولات شما را با بهتری کیفیت و کمترین هزینه ارسال بار فراهم کرده است جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید. مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است.

 

 

بیشتر بدانید: نحوه محاسبه نرخ فریت بار

 

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل “ارسال هوایی بار به روسیه”، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به روسیه ارسال کنید.

ارسال بسته به تمامی شهرهای روسیه با بهترین هزینه حمل بار 

امروزه که مهاجرت به کشور های خارجی به شدت افزایش یافته باعث گسترش صنعت حمل و نقل هوایی و جا به جایی مسافران و بار های تجاری و غیر تجاری به اقصی نقاط دنیا نیز شده است. با توجه به محدودیت هایی که ایرلاین ها در ارسال بار به خارج از کشور دارند و هزینه گزافی که باید جهت ارسال اضافه بار به آنها پرداخت کرد، مجموعه تهران ایر فریت جهت آسودگی خیال شما امکان ارسال بسته های کوچه حاوی اضافه بار مسافری، اقلام جا مانده، هدیه و سوغاتی برای خانواده و دوستان و… حتی کمتر از وزن ۴۵ کیلو گرم را از مبدا قسمت فریت بار فرودگاه امام و از طریق ارسال بار به روسیه فراهم کرده است.

این روش ارسال بار نسبت به سایر روش ها از قبیل پست پیشتاز و سایر روش های حمل و نقل از امنیت بیشتر و هزینه بسیار پایین تری برخوردار است و همینطور شامل بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر و فعال در ایران می‌شود. شما می‌توان بسته مورد نظر خود را به کلیه شهر های مسکو، سن پترزبورگ، نووسیبیرسک، یکاترینبورگ، قازان، سامارا، امسک، اوفا، چلیابینسک، ولگاگراد و… ارسال کنید.ض

ارسال هوایی بار به روسیه

ارسال هوایی بار به روسیه

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

معرفی ایرلاین هایی که از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های روسیه پرواز دارند 

با گسترش صنعت حمل و نقل هوایی در دنیا شرکت های هواپیمایی زیادی در ارسال بار به روسیه از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه های کشور روسیه شروع به فعالیت کردند. این شرکت ها با فعالیت در زمینه حمل و نقل مسافران و فریت بار هوایی انواع بار به شهر های مختلف روسیه مانند مسکو، سن پترزبورگ، نووسیبیرسک، یکاترینبورگ، قازان، سامارا، امسک و… توانستند به اعتبار زیادی دست پیدا کنند. شما می‌توانید برای ارسال بار به روسیه از طریق یکی ناوگان هواپیمایی ‌های نامبرده شده بهره ببرید.

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • ارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

نحوه دریافت اطلاعات درباره هزینه حمل و نقل هوایی بار به روسیه

قبل از اقدام به ارسال بار بهتر است از قوانین گمرکی روسیه، هزینه های ارسال بار به شهر های مختلف روسیه، آشنایی با شرایط پذیرش بار، نرخ حمل بار هوایی ایرلاین ها و نحوه رزرو جا در حمل بار هوایی به روسیه اطلاع حاصل کنید تا پس از ارسال بار در فرودگاه این کشور به مشکل بر نخورید.

این مجموعه از طریق همکاری با بهترین پرسنل در زمینه حمل و نقل هوایی آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهامات احتمالی ایجاد شده می‌باشند.

معرفی انواع خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به روسیه

  • ارسال بار اضافه مسافران با کمترین هزینه به روسیه

اگر قصد مهاجرت یا سفر به شهرهای مختلف روسیه را دارید می‌توانید جهت کاهش هزینه های ارسال بار از فریت بار هوایی جهت ارسال بار به روسیه استفاده کنید. 

فریت بار هوایی سریع ترین نحوه ارسال بار به روسیه است و نسبت به سایر روش های حمل بار از هزینه بسیار کمتری نیز برخوردار است. با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست تا برای ارسال اضافه بار خود هزینه های بالایی را به ایرلاین ها بپردازید. 

  • ارسال و صادرات وسایل مورد نیاز منزل به روسیه

اگر قصد سفر به یکی از سردترین کشورهای دنیا را دارید و نگران چگونگی ارسال لوازم منزل خود به نحوی که حین جابجایی دچار آسیب نشود هستید، سریع‌ترین و امن ترین مسیر برای ارسال لوازم منزل شما به روسیه ارسال از طریق فریت بار هوایی فرودگاه امام بوسیله شرکت های حمل بار است. شما می‌توانید جهت آشنایی با نحوه فریت بار لوازم منزل به شهر های روسیه با شماره های درج شده تماس بگیرید. ( Relocating to Russia )

  • ارسال و صادرات وسایل چوبی بزرگ به روسیه

جهت ارسال کارگو تجاری کلیه محصولات چوبی تولیدی کارگاه و کارخانه خود مانند مبلمان منزل، تخت، میز و صندلی، پیانو و… به روسیه می‌توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید وسایل چوبی بزرگ منزلتان مثل سرویس مبلمان، پیانو و… را با سرویس ارسال هوایی بار به روسیه بفرستید.

  • فریت بار فرش و تابلو فرش های دستباف و ماشینی به روسیه

فرش به عنوان نفیس ترین کالاهای صادراتی ایران به کشور هایی نظیر روسیه شناخته می‌شود. فرش و تابلو فرش علاوه بر اینکه در نزد ایرانیان مقیم روسیه طرفدار دارد در بازار های روسیه و میان مردم شهر های مختلف روسیه نیز علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.

ارسال فرش و تابلو فرش به روسیه از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام و از طریق سیستم فریت بار به روسیه به راحتی امکان پذیر است. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص در زمینه بسته بندی تخصصی و ارسال فرش می‌تواند یاری‌رسان تجار و صادرکنندگان انواع تولیدات فرش، گلیم و قالی به روسیه باشد.

  • ارسال و صادرات انواع آثار هنری و صنایع دستی به روسیه

ارسال صنایع دستی مختلف ایرانی از قبیل صنایع ظروف شیشه‌ای، ظروف چوبی، ظروف مسی، نمد کاری، چرم دوزی، میناکاری، سرمه دوزی، خاتم کاری و… به کلیه شهر های روسیه از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است. لازم به ذکر است ارسال صنایع دستی به روسیه مشمول قوانین و مقررات خاصی است که باید قبل از ارسال بار به خوبی از آنها اطلاع داشته باشید. 

  • بسته بندی تخصصی و ارسال مواد خوراکی میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به روسیه

مواد خوراکی از بیشترین کالاهای ارسالی به روسیه را تشکیل می‌دهند از اینرو نحوه بسته بندی آنها به جهت جلوگیری از فساد و از بین رفتن در طول پروسه حمل بار بسیار ضروری است.

با اینکه ورود برخی مواد غذایی به روسیه بنابر محدودیت های گمرکی این کشور ممنوع اعلام شده، اما میوه، شیرینی، میوه و سبزیجات از اقلام مجاز به شمار می‌روند با این‌‍حال بهتر است تا قبل از هرگونه اقدام در جهت ارسال بار از محدودیت ها و قوانین گمرکی فرودگاه های روسیه اطلاع حاصل کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. 

  • بسته بندی و ارسال هوایی قارچ به روسیه

بسته بندی تخصصی و ارسال قارچ به روسیه با رعایت تمام نکات ایمنی توسط مجموعه تهران ایر فریت و از طریق ترمینال باری فرودگاه امام خمینی به روسیه امکان پذیر است.

  • ارسال زعفران به روسیه برای تجارت یا مصرف شخصی 

زعفران که در دنیا به طلای سرخ شهرت دارد از گران ترین ادویه های جهان نیز محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه تولید زعفران نیازمند شرایط محیطی خاصی می‌باشد و این امکان در بسیاری از کشور ها وجود ندارد، ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده زعفران مسئولیت ارسال آن به سایر کشور ها را  برعهده گرفته و اولین صادرکننده زعفران در دنیا نیز می‌باشد. ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

  • ارسال و صادرات انواع وسایل مورد نیاز آشپزخانه ایرانی به روسیه

شما می‌توانید جهت هماهنگی های لازم برای بسته بندی تخصصی تجهیزات رستورانی مانند کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز و… با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا لوازم رستورانی را با بهترین قیمت حمل بار هوایی به روسیه ارسال کنید.

  • ارسال انواع بارهای تجاری و غیر تجاری به روسیه

تجار و مسافران می‎توانند تمامی بارهای تجاری و غیر تجاری خود را از طریق مجموعه تهران ایر فریت با بهترین قیمت حمل بار هوایی به روسیه و شهر های آن ارسال کنند. موضوعی که قبل از ارسال بار باید به آن توجه کنید اطلاع از شرایط حراستی و محدودیت های گمرکی روسیه است تا از شرایط پذیرش بار و کالاهای مجاز برای ارسال به روسیه مطلع شوید.

 جهت اطلاع از نحوه ارسال بارهای تجاری و غیرتجاری به روسیه با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. این مجموعه تمام این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند و از ابتدا تا لحظه آخر در پروسه ارسال بار به روسیه در کنار شما خواهند بود.

  • بسته بندی و ارسال بارهای نمایشگاهی به روسیه

اگر قصد شرکت در نمایشگاه های مختلف روسیه را دارید و به دنبال ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین راه ارسال بار به روسیه هستید باید بدانید فریت بار هوایی بهترین راه پیش رو برای شما عزیزان است.

مجموعه تهران ایر فریت با بسته بندی تخصصی بار که جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی در حین پروسه ارسال بار و اطمینان از ارسال سالم بار به مقصد صورت می‌گیرد می‌تواند یاری رسان شما در انجام این امر باشد، لذا بهتر است قبل از هر اقدامی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

  • صادرات و ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به روسیه 

ارسال هوایی بار به روسیه با کاهش مسافت و کوتاهی مسیر بهترین راه برای ارسال ظروف چینی و فلزی و شکستنی است . همچنین بسته بندی تخصصی بار که با رعایت کلیه اصول استاندارد صورت می‌گیرد می‌تواند بار شما را از خطراتی نظیر شکستن، از بین رفتن و… حفظ کند. در صورت تمایل از کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سرویس فریت بار مسافری ،از صفحه  راهنمای فریت بار در سایت ما دیدن کنید: راهنمای فریت بار

حمل بار هوایی به روسیه

حمل بار هوایی به روسیه

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

چگونه به روسیه بار خود را ارسال کنیم؟

بهترین ویژگی سرویس های حمل نقل هوایی، فریت بار و کارگو هوایی، عدم وجود محدودیت در ارسال بار مجاز به تمام شهر های روسیه است. شما می‌توانید کلیه بارهای تجاری و مسافری خود مانند چمدان ها، لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، آثار هنری، محموله های تجاری، مبلمان، تخت، پیانو، مواد غذایی و… را  از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به روسیه ارسال کنید. در ادامه به معرفی مراحل ارسال بار به شهر های روسیه از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم.

  • دریافت مشاوره رایگان، جهت حمل و نقل هوایی بار به روسیه 

شما می‌توانید جهت اطلاع از نحوه پذیرش بار، بسته بندی تخصصی، آشنایی با مراحل تشریفات گمرکی، عوامل موثر در هزینه ارسال بار، آشنایی با فریت بار و کارگو بار هوایی، قوانین گمرکی و محدودیت های حراستی، کالا های مجاز و غیر مجاز برای ارسال بار به روسیه و… از مشاوران مجموعه تهران ایر فریت مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • بسته بندی تخصصی محمولات جهت ارسال به روسیه

بسته بندی بار جهت ارسال به روسیه از اصلی ترین مراحل حمل هوایی بار است که از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بسته بندی تخصصی بار می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در ارسال سالم بار به مقصد داشته باشد و هرگونه بی‌ توجهی به این مسئله می‌توان بار را دچار آسیب هایی از قبیل شکستن، فاسد شدن، از بین رفتن و… کند و خسارت های مالی و معنوی زیادی را برای فرستنده و گیرنده بار به وجود بیاورد.

مجموعه تهران ایر فریت با بکارگیری بهترین پرسنل در درب منزل یا محل کار شما حاضر شده و کلیه لوازم ارسالی مانند لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، وسایل شخصی و… را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین وسایل بسته بندی به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی بسته بندی کرده و درون جعبه های مخصوص حمل بار قرار داده و آنها را به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند. 

ما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، آشنایی با مراحل و شرایط بسته بندی و رفع ابهامات خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام

به طور خلاصه تشریفات گمرکی را به اقداماتی می‌گویند که انجام آن جهت خروج بار از مبدا خود در فرودگاه امام و ورود آن به فرودگاه مقصد در روسیه ضروری است. از جمله مهم ترین مراحل تشریفات گمرکی می‌توان به وزن کروم محموله، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم جهت ورود و خروج بار، تطبیق محموله با لیست ارائه شده در بارنامه هوایی، تایید اصالت کالا و… اشاره کرد.

کلیه مراحل فوق توسط مجموعه تهران ایر فریت و به نمایندگی از فرستنده بار جهت ارسال بار به روسیه انجام می‌شود. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به روسیه از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، به همراه داشتن مدارک زیر لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بارPacking List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به روسیه از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد.
 

 

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

 

  • مرحله صدور بارنامه هوایی برای ارسال هوایی بار به شهر های روسیه

پس از انجام تشریفات گمرکی بارنامه هوایی بار جهت خروج بار از مرزهای گمرک هوایی ایران به مقصد روسیه با مناسب ترین قیمت ارسال بار به روسیه صادر می‌شود و بعد از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده بار رزرو ارسال بار توسط کارکنان این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده می‌شود بعد از آن بار جهت ارسال به روسیه به شرکت هواپیمایی تحویل داده می‌شود.

  • پاسخگویی شبانه روزی

یکی از خدمات این مجموعه امکان پشتیبانی آنلاین برای فرستنده و گیرنده بار است. فرستنده و گیرنده بار در هر زمان از پروسه ارسال بار به روسیه می‌توانند از آخرین وضعیت بار خود به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته اطلاع حاصل کنند. در نهایت پس از رسیدن بار به مقصد خود در فرودگاه روسیه، پرسنل شرکت هواپیمایی در روسیه با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال انواع بار تجاری و غیر تجاری به شهرهای مختلف روسیه

شما می‌توانید انواع بار های تجاری و غیر تجاری خود را در کنار استفاده از خدمات این مجموعه به تمامی شهر های روسیه ارسال کنید.

ارسال بار به مسکو

ارسال بار به مسکو

  • ارسال هوایی بار به مسکو

مسکو پرجمعیت ترین شهر روسیه و پایتخت این کشور است که از مراکز مهم سیاسی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و اقتصادی روسیه و اروپا محسوب می‌شود همچنین از نظر موسسات علمی، ورزشی و آموزشی جایگاه بسیار بالایی را در سطح بین الملل به نام خود ثبت کرده.

اگر قصد مهاجرت و یا ارسال بار به روسیه از طریق فرودگاه شهر مسکو را دارید می‌توانید جهت بسته بندی، انجام تشریفات گمرکی، اطلاع از نحوه پذیرش بار، قوانین گمرکی فرودگاه مسکو و… با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال بار به سن پترزبورگ

ارسال بار به سن پترزبورگ

  • حمل و نقل هوایی بار به سن پترزبورگ

سن پترزبورگ مرکز مهم فعالیت های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری و حمل و نقل در روسیه است و وجود بناهای تاریخی متعدد که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز به ثبت رسیده است باعث جذب بسیاری از گردشگران به خود شده است و سن پترزبورگ را به کانون جلب گردشگران تبدیل کرده است.

اگر قصد سفر تفریحی و بازدید از مکان های دیدنی این شهر را دارید می‌توانید جهت ارسال اضافه بار مسافری خود به این شهر روی مجموعه تهران ایر فریت حساب کنید این مجموعه با ارائه بهترین خدمات حمل بار هواییبه روسیه با مناسب ترین هزینه آماده خدمات رسانی به شما مسافران عزیز است.

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار به روسیه

پروسه حمل هوایی انواع بار تجاری و غیر تجاری شامل مراحل متعددی است که در فوق به طور خلاصه به اصلی ترین آنها اشاره کردیم. تعیین هزینه ارسال بار با توجه به عوامل متعددی مشخص می‌شود لذا تعیین یک هزینه ثابت یا یک فرمول معین جهت تعیین هزینه حمل بار امکان پذیر نمی‌باشد در ادامه به معرفی عواملی می‌پردازیم که نقش تعیین کننده‌ای در هزینه ارسال بار به روسیه دارند.

وزن و حجم بار، نوع بار، مقصد مورد نظر شما، قوانین گمرکی کشور مبدا و مقصد، نحوه بسته بندی بار، تشریفات گمرکی، جا به جایی و هزینه انبارداری محموله، نرخ ایرلاین و خطوط هوایی منتخب، نرخ ارز و سایر خدمات.

 

 

بیشتر بدانید: صرفه جویی در هزینه حمل هوایی بار

 

مواردی که ذکر شد از مهمترین عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار هوایی به روسیه هستند. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با عوامل تاثیرگذار در هزینه، آشنایی با خطوط هواپیمایی، نحوه محاسبه هزینه حمل بار به روسیه و… با مشاوران ما در مجموعه باری فرودگاه امام در تماس باشید.

نحوه ترخیص و تحویل بار در فرودگاه های کشور روسیه

قوانین سختگیرانه گمرک روسیه در کنترل ورود و خروج اقلام از کشور باعث شده تا محموله های تجاری و مسافری به محض ورود به این کشور مورد بررسی قرار بگیرند تا عدم وجود کالای غیر مجاز در بار های مسافری و تجاری تایید شود.

بعد از اتمام پروسه حمل بار هوایی به روسیه،  و پس از بررسی اولیه در گمرک روسیه، محموله های تجاری با لیست ارائه شده در بارنامه هوایی تطابق داده می‌شوند و پس از تایید افسر گمرکی و پرداخت عوارض گمرکی که به محموله های تجاری تعلق می‌گیرد توسط گیرنده بار، محموله آماده ترخیص می‌شود و مجوز تحویل آن توسط گیرنده بار صادر می‌گردد.

لازم به ذکر است که بار های مسافری شامل عوارض گمرکی نمی‌شوند و تنها در صورتی از آنها عوارض اخذ خواهد شد که وجود کالای نو و تجاری در بار های مسافری توسط مامور گمرک تایید شود.

گیرنده بار تا ۴۸ ساعت پس از ورود بار به فرودگاه مقصد جهت تحویل و ترخیص بار زمان دارد در غیر این صورت و پس از گذشت ۴۸ ساعت بار به قسمت انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه های انبارداری و جا به جایی نیز برای شما لحاظ می‌شود.

اطلاعات مورد نیاز در گمرک روسیه جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص بارهای مسافری در روسیه :

  •   Packing list
  •   Invoice
  •   کپی بارنامه صادر شده
  •   کارت شناسایی 

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص بارهای تجاری در روسیه:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به روسیه به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه حمل بار هوایی به روسیه را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام