فهرست عناوین

تایلند به عنوان یکی از مراکز جذب گردشگر در جنوب آسیا شناخته می‌شود. تایلند به عنوان یکی از کشور های مهاجرپذیر محسوب می‌شود که تعداد زیادی از ایرانیان را نیز به خود جذب کرده و این در حالی است که بسیاری از مردم ایران تایلند را برای سفر و مهاجرت مناسب نمی‌دانند. با این حال وجود  اگر شما نیز قصد مهاجرت و “ارسال بار به تایلند” را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال هوایی بار خود بهره مند شوید.

ارسال بار به تایلند

ارسال بار به تایلند

حمل بار هوایی به تایلند از فریت‌بار فرودگاه امام با به صرفه ترین هزینه

مجموعه تهران ایر فریت پس از سالها فعالیت در زمینه حمل بار مسافری و صادرات انواع بار تجاری و کسب تجارب بالا در این زمینه امکان “ارسال هوایی بار به تایلند” فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات لازم در زمینه کارشناسی و بازدید از بار، مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی بار، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه هوایی، بیمه نامه هوایی که تضمین ارسال سالم بار به مقصد است و… از کارشناسان این مجموعه با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مجموعه تهران ایر فریت امکان حمل بار با بهترین کیفیت ممکن و هزینه مقرون به صرفه برای “حمل بار هوایی به تایلند” را فراهم کرده است. مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است.

 

 

بیشتر بدانید: هزینه فریت بار ، نحوه محاسبه

 

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به تایلند، یاری دهد.

ارسال هوایی بسته های کم وزن به تمام شهرهای تایلند با هزینه ای مناسب

در دهه های اخیر مخصوصا چند سال گذشته شاهد مهاجرت بالای ایرانیان به کشور های مختلف دنیا از جمله تایلند بودیم جالب است بدانید استرس و اضطرابی که مسافران از نحوه ارسال بار خود به تایلند دارند از خود مهاجرت و زندگی در یک مکان جدید بیشتر است همچنین محدودیت ایرلاین ها در ارسال بار و شرایط گمرکی فرودگاه مقصد و مشکلات اضافه بار امکان ارسال کلیه لوازم مورد نیاز را از مسافران گرفته و یا برای ارسال بار بیشتر آنها را مجبور به پرداخت هزینه های بالایی به ایرلاین ها کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال کلیه بسته های حاوی کالاهای مجاز، اضافه بار مسافری، هدیه و سوغاتی برای خانواده و دوستان و… را تا وزن ۴۵ کیلو گرم از طریق فریت بار فرودگاه امام برای ارسال بار به تایلند امکان پذیر کرده است. این روش ارسال از پست پیشتاز و سایر مسیرها مقرون به صرفه ‌تر می‌باشد و همچنین شامل ارسال بسته به کلیه شهر های تایلند همراه با بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر فعال در ایران می‌شود. زمان رسیدن بسته به تایلند معمولا بین چهار تا پنج روز میباشد.

فریت بار به تایلند

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام شرکت‌های هواپیمایی از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های تایلند ، بار جابجا می‌کنند؟

 با توجه به گسترش حمل و نقل هوایی در جا به جایی مسافران، ارسال بار مسافری و حمل هوایی محموله های تجاری شرکت های هواپیمایی متعددی در ارسال بار به تایلند از مبدا فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه شهر های بانکوک، پوکت، چونبوری، اوبون راتچاتانی، بوریرام، پاتانی، فیتسانولوک، لوئی و… شروع به فعالیت کردند.

این شرکت ها با ارائه خدمات حمل و نقل و ارسال بار از طریق فریت بار و کارگو تجاری به مسافران و تجار زیادی در ارسال بار خود به تایلند خدمات ارائه داده‌اند. شما می‌توانید برای ارسال بار به تایلند از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی‌ های زیر بهره ببرید:

 

  •  کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

 

دریافت اطلاعات لازم درباره تعرفه ارسال بار به تایلند

جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال بار به تایلند و نحوه محاسبه آن ،آشنایی با شرایط پذیرش بار در گمرک تایلند، نرخ  فریت بار هوایی و حمل بار در ایرلاین‌ های مختلف و رزرو جا جهت حمل بار خود به تایلند، با مجموعه تهران ایر فریت در تماس باشید.

این مجموعه با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی از جمله مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، پشتیبانی آنلاین و … با بهترین قیمت ارسال بار به تایلند آماده همکاری با شما مسافران و تجار عزیز است. 

بخشی از  خدمات مجموعه تهران ایر فریت در حمل هوایی بار به تایلند

  • ارسال بار مسافری حتی بدون حضور او به تایلند

مشکلی که برای اکثر مسافران که قصد خروج از کشور را دارند پیش می‌آید عدم امکان ارسال باری است که بیش از مقدار تعیین شده توسط ایرلاین می‌باشد. معمولا با توجه به عواملی چون ایرلاین منتخب و نوع بلیط مقدار وزن بار ارسالی نیز متفاوت است و اگر مایل به ارسال مقدار بیشتری از وزن تعیین شده باشید باید هزینه بالایی را برای ارسال اضافه بار به ایرلاین ها بپردازید. شما می‌توانید از طریق مجموعه تهران ایر فریت و از راه فریت بار هوایی اضافه بار مسافری خود را با هزینه خیلی کمتر به تایلند ارسال کنید. 

  • بسته بندی و ارسال کلیه لوازم منزل به تایلند

اگر قصد مهاجرت و ارسال لوازم منزل خود به تایلند را دارید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت در جهت بسته بندی تخصصی بار و فریت بار هوایی آن به مقصد استفاده کنید. استفاده از سرویس حمل و نقل هوایی نسبت به سایر روش های ارسال بار به تایلند از هزینه کمتر و سرعت بیشتری برخوردار است. (  A Guide to Relocating to Thailand )

  • صادرات محصولات تولیدی منزل از قبیل مبلمان و تخت و پیانو به تایلند

شما می‌توانید کلیه محصولات تولیدی کارگاه خود را از طریق کارگو تجاری و با بسته بندی تخصصی محموله های تجاری به شهر مقصد خود در تایلند ارسال کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت های حمل بار از قبیل مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته‌بندی تخصصی و… محموله خود را با حفظ ایمنی های لازم به تایلند ارسال کنید.

  • صادرات و حمل هوایی فرش و تابلو فرش به تایلند

صادرات فرش به کشور های خارجی از سال‌های دور مورد توجه مردم دنیا بوده و در بازار های بین الملل از استقبال بالایی برخوردار شده است. فرش از نفیس ترین کالا های صادراتی ایران به تایلند محسوب می‌شود که تجار و صادرکنندگان بار سالانه سود خوبی را از ارسال آن بدست می‌اورند.

اگر قصد صادرات فرش از طریق فریت بار هوایی به شهر های تایلند را دارید می‌توانید از خدمات این مجموعه نظیر بسته بندی تخصصی بار استفاده کنید.

  • صادرات صنایع دستی ایرانی به شهرهای تایلند 

صنایع دستی در ایران در تنوع و وسعت زیادی تولید می‌شود و علاوه بر جذب مردم ایران باعث جذب ایرانیان مقیم کشور های خارجی و افراد غیر ایرانی در کشور هایی نظیر تایلند شده است. ارسال کلیه صنایع دستی به تایلند با بسته بندی تخصصی بار به جهت حفظ سلامت بار در حین ارسال از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است.

اگر شما از قصد ارسال صنایع دستی تولید خود را به تایلند دارید می‌توانید جهت مشاوره رایگان و آشنایی با پروسه ارسال بار با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید

  • بسته بندی و ارسال انواع میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به تایلند

با توجه به استقبال بالا از صادرات مواد خوراکی به تایلند، بسته بندی و ارسال آن با ارائه بهترین خدمات از مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی، مشاوره رایگان و ثبت درخواست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید‌.

کارگو تجاری محصولات خوراکی مانند شیرینی، خشکبار، سبزیجات و میوه بهترین راه ارسال بار به تایلند است.

  • ارسال و صادرات قارچ به تایلند

قارچ یک محصول خوراکی محبوب در سبد های غذایی متنوع است که جایگاه بالایی نیز در رژیم غذایی مردم تایلند دارد و به دلیل برخورداری از حساسیت های بالا نحوه بسته بندی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت جهت بسته بندی تخصصی بار خود در ارسال هوایی به تایلند بهره مند شوید.

  • بسته بندی تخصصی به همراه خدمات ارسال هوایی و صادرات زعفران به تایلند

بسته بندی و ارسال زعفران جهت کارگو بار از مبدا فرودگاه امام به شهر های تایلند امکان پذیر است.  مجموعه تهران ایر فریت از طریق همکاری با یک تیم مجرب در زمینه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، انجام تشریفات گمرکی می‌تواند همراه خوبی در پروسه ارسال بار برای صادرکنندگان زعفران به تایلند باشد.

  • ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن ، دیگ و اجاق گاز به تایلند

تایلند به رستوران گردی های شبانه بین گردشگران معروف است و یکی از تفریحات مردم آنجا نیز خوردن غذا های خیابانی مشهور به شمار می‌رود از اینرو اگر قصد مهاجرت به تایلند را دارید برپایی یک رستوران با پخت غذا های ایرانی نه تنها باعث جذب مردم تایلند بلکه باعث جذب گردشگران نیز به این رستوران می‌شود.

اگر جهت برپایی رستوران خود به دنبال تهیه تجهیزات و لوازم رستورانی مانند کباب پز، کباب زن، خمیر زن، دیگ و… هستید می‌توانید آنها را از فروشگاه های معتبر در ایران تهیه کرده و از طریق فریت با هوایی به مقصد خود در تایلند ارسال کنید. مشاوران مجموعه تهران ایر فریت در خدمت شما هستند تا بهترین مسیر را به شما نشان دهند و از ابتدا تا پایان پروسه ارسال بار همراه شما خواهند بود.

  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به تایلند

امکان ارسال کلیه بار های تجاری و مسافری به شهر های تایلند فراهم شده است. لازم به ذکر است با توجه به قوانین گمرکی تایلند که متفاوت از قوانین گمرکی ایران است ورود برخی از کالا های تجاری یا مسافری به این شهر ممنوع اعلام شده است لذا قبل از ارسال بار تجاری و مسافری خود به تایلند باید از تمامی ممنوعیت های گمرکی تایلند اطلاع کافی داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • فریت بار هوایی انواع بارهای نمایشگاهی به تایلند 

اگر قصد شرکت در نمایشگاه های مختلف تایلند را دارید و به دنبال ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین راه ارسال آثار هنری خود به تایلند هستید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت نظیر مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، تشریفات گمرکی و… استفاده کنید. 

  • ارسال و صادرات انواع ظروف چینی و فلزی به شهر های تایلند

ارسال تمامی لوازم منزل از قبیل ظروف چینی، فلزی و… با بسته بندی تخصصی جهت جلوگیری از خطرات جا به جایی نظیر شکستن و از بین رفتن امکان پذیر است.  شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه نحوه بسته بندی و ارسال بار با شماره های درج شده تماس بگیرید.

حمل هوایی بار به تایلند

حمل هوایی بار به تایلند

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

 


راهنمای فریت بار)  لینک

آیا از شرایط و مراحل ارسال بار به تایلند اطلاع دارید؟

ارسال هوایی بار از طریق فریت بار و کارگو هوایی بار به اقصی نقاط دنیا این امکان را فراهم کرده تا کلیه محموله های مسافری شامل، لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، وسایل شخصی، چمدان و لباس، حیوان خانگی، اثار هنری، وسایل ورزشی و… و کلیه بار های تجاری از قبیل ارسال مواد غذایی و خوراکی، محصولات کشاورزی و سبزیجات، لوازم خانه مانند، مبلمان، تخت، تلوزیون، پیانو … را بتوان بدون محدودیت به تایلند ارسال کرد.

شما می‌توانید جهت ارسال بار های تجاری و غیر تجاری خود از طریق ترمینال بار فرودگاه امام و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی معتبر و فعال در قسمت بار این فرودگاه به تایلند و شهرهای آن اقدام کنید. در اینجا به مراحل ارسال بار به تایلند از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان جهت ارسال هوایی بار به تایلند

اولین مرحله در ارسال بار به تایلند کسب اطلاعات کافی در زمینه نحوه بازدید از محصول در گمرک کشور مبدا و مقصد، قوانین گمرکی و شرایط حراستی فرودگاه تایلند، نحوه فعالیت شرکت های حمل بار و مقررات آنها در نحوه پذیرش بار و ارسال به شهر های تایلند و آشنایی با نحوه بسته بندی تخصصی بار و کسب اطلاع از هزینه های فریت بار و کارگو تجاری است.

 

بیشتر بدانید: خدمات ما در تهران ایر فریت

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی ومناسب محمولات جهت حمل هوایی به تایلند

مهم ترین عامل تاثیرگذار در ارسال سالم بار به مقصد، بسته بندی تخصصی بارو رعایت نکات استاندارد است. بسته بندی از این نظر اهمیت دارد که می‌تواند از آسیب به بار جلوگیری کند و بروز هر خطر و صدمه ای را به حداقل برساند و در صورتی که نادیده گرفته شود یا به آن کم توجهی شود منجر به بروز آسیب هایی از قبیل شکستن، فاسد شدن و از بین رفتن می‌شود.

با توجه به تعاریف گفته شده بسته بندی تخصصی بار باید به صورت استاندارد، ایمن، دقیق و محکم باشد و از مقوا ها و جعبه های مخصوص حمل بار استفاده شود و فضاهای خالی بار پر شده باشد و به خوبی عایق بندی شده باشد. شما می‌توانید کلیه اقلام ارسالی خود را از طریق همکاری با تیم مجرب تهران ایر فریت به خوبی بسته بندی کرده و به قسمت باربری فرودگاه امام ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن تیم حرفه ای تمام لوازم ارسالی شما را به خوبی بسته بندی کرده و درون جعبه های مخصوص حمل بار قرار داده و به صورت پالت و یا درون جعبه های صنعتی محکم که مخصوص حمل هوایی بار ساخته شدند قرار داده و به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و نحوه بسته‌بندی تخصصی با مجموعه باربری فرودگاه امام خمینی تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام

تشریفات گمرکی از مهم ترین مراحل ارسال بار جهت تحویل و ترخیص بار در گمرک کشور مبدا و مقصد است که مراحل گوناگونی دارد. از جمله مهمترین مراحل این مرحله تعیین وزن محموله، ارزیابی محموله توسط مامور گمرک، تایید اصالت کالا، تطابق اسناد و مدارک می‌باشد که جهت خروج رسمی محموله های مسافری و تجاری از گمرک هوایی ایران صورت می‌گیرد. مجموعه تهران ایر فریت کلیه مراحل فوق را به نیابت از فرستنده بار جهت ارسال بار به تایلند با بهترین کیفیت ممکن و هزینه مقرون به صرفه انجام می‌دهد.

برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به تایلند از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  •  پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده

 

بیشتر بدانید: ارسال اسباب و اثاثیه منزل به تمامی کشورهای دنیا

 

 

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به تایلند از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

 

  • صدور بارنامه هوایی جهت حمل هوایی بار به تایلند پس از پرداخت هزینه ها

پس از ارائه مدارک و کسب مجوزات لازم نوبت به صدور بارنامه هوایی جهت ارسال بار به تایلند می‌رسد که پس از انجام تشریفات گمرکی با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن صادر می‌شود. در این مرحله پس از پرداخت هزینه ارسال بار توسط فرستنده بار رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده خواهد شد بعد از آن محموله های ارسالی به تایلند ، به شرکت هواپیمایی منتخب تحویل داده خواهد شد.

  • پشتیبانی شبانه روزی

جهت آسودگی خیال فرستنده و گیرنده بار امکان پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته توسط این مجموعه فراهم شده تا فرستنده و گیرنده بار بتوانند در هر مرحله از حمل بار از وضعیت محموله خود مطلع شوند. پس از رسیدن بار به مقصد خود در تایلند پرسنل شرکت هواپیمایی در تایلند با گیرنده بار یا نماینده او جهت دریافت مدارک و تحویل و ترخیص بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

 

حمل هوایی انواع محموله های تجاری و غیر تجاری به هر شهری در تایلند

این مجموعه امکان ارسال انواع بار تجاری و غیر تجاری را به شهر های تایلند فراهم کرده است. شما می‌توانید از هر شهری در ایران بدون هیچ دردسری بار خود را به هر شهری در تایلند بفرستید.

ارسال بار به بانکو

ارسال بار به بانکو

  • فریت بار مسافری به بانکوک

بانکوک که لقب پر گردشگر ترین شهر جهان را کسب کرده پایتخت تایلند و از زیبا ترین شهر های این کشور است. وجود ساختمان های عظیم و مدرن، فرودگاه های مدرن و مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا، هتل های زیبا با بهترین امکانات رفاهی، مراکز خرید متعدد در کنار فضای سبز و دلنشین شهر بانکوک را به شهری مدرن و بروز در دنیا تبدیل کرده و سالیانه باعث جذب تعداد زیادی گردشگر به این شهر شده است.

اگر شما نیز برای تعطیلات خود قصد سفر تفریحی به تایلند را دارید پیشنهاد میکنیم حتما از این شهر زیبا دیدن کنید. شما همچنین می‌توانید جهت ارسال اضافه بار مسافری خود به بانکوک از خدمات مجموعه تهران ایر فریت بهره مند شوید.

ارسال بار به چیانگ مای 

ارسال بار به چیانگ مای

  • حمل بار به چیانگ مای 

چیانگ مای دومین شهر بزرگ تایلند است که مشهور ترین معابد تایلند را درخود جای داده است. اگر قصد بازدید از زیبا ترین معابد دنیا را دارید پیشنهاد میکنیم از معابد وات سوان دوک، وات چدی لوانگ، وات پراکائو منگرای، وات دووا و معبد وات چیانگ من دیدن کنید.

جهت هماهنگی لازم برای ارسال بار با مقرون به صرفه ترین هزینه ارسال بار به تایلند با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال بار به تایلند کدامند؟

هزینه ارسال بار به تایلند به عوامل متفاوتی بستگی دارد که هر کدام به نوعی در تعیین هزینه دخالت دارند. در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار می‌پردازیم: وزن و حجم بار رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارند به نحوی که هرچه وزن و حجم بار بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر خواهد بود.

نوع بار نیز در تعیین هزینه حمل بار تاثیر گذار است زیرا برخی از اقلام ارسالی به تایلند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و از حساسیت بالایی برخوردارند از اینرو هزینه بیشتری را طلب می‌کند. قوانین گمرکی دو کشور مبدا و مقصد و فاصله هوایی دو کشور در تعیین هزینه نقش بسزایی دارند به طور مثال هر چه فاصله هوایی بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

نرخ ارز، شرکت هواپیمایی برای حمل بار، جا به جایی و انبارداری، تشریفات گمرکی و سایر خدمات نیز در هزینه نهایی حمل بار هوایی به تایلند اثر گذار هستند. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به تایلند با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های تایلند چگونه است؟

آخرین مرحله در ارسال هوایی بار به تایلند تحویل و ترخیص بار است. در این مرحله پس از رسیدن بار به مقصد محموله توسط مامور گمرک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اگر محموله تجاری باشد فرستنده ملزوم به پرداخت عوارض گمرکی خواهد بود و در صورتی که محموله مسافری باشد نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست.

البته در صورتی که در بار مسافری اجناس نو یا کالای تجاری پیدا شود بنا به تشخیص مامور گمرک به آن عوارض گمرکی تعلق میگیرد. پس از رسیدن بار به مقصد شما تا ۴۸ ساعت زمان دارید تا جهت پرداخت صورتحساب و تحویل و ترخیص بار خود اقدام کنید در غیر این صورت بار به انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه های جا به جایی و انبارداری برای شما لحاظ می‌گردد.

اطلاعات گمرک تایلند جهت ترخیص بارهای مسافری و تجاری

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص محموله های مسافری در تایلند :

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص محموله های تجاری در تایلند :

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

تا به اینجا توضیحات کاملی درباره پروسه ارسال بار به تایلند ارائه دادیم. امید آنست که مقبول افتاده و جواب تمامی سوالات شما را در مورد این امر داده باشیم. در صورتی که هنوز سوالی دارید، از شما می‌خواهیم با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ارسال هوایی بار به تایلند را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام