فهرست عناوین

بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که دارای آب و هوای گرم و مرطوبی است و زمستان های معتدلی دارد بنابراین اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهترین زمان برای سفر فصل زمستان است که بحرین از آب و هوای معتدلی برخوردار است. بحرین از منابع طبیعی، نفت، گاز طبیعی و مروارید برخوردار است که از فروش آنها سود خوبی رو بدست می‌آورد. اگر قصد مهاجرت و یا “ارسال بار به بحرین” را دارید و تصمیم به ارسال هوایی لوازم شخصی یا کارگو تجاری خود گرفته اید می‌توانید از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید.

این مجموعه با ارائه خدماتی مانند مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته‌بندی تخصصی جهت حمل هوایی بار، تشریفات گمرکی به همراه به‌صرفه‌ترین قیمت‌ های “ارسال هوایی بار به بحرین” آماده همکاری با شما عزیزان می‌باشد.

ارسال بار به بحرین

ارسال بار به بحرین

بهترین هزینه ارسال بار مسافری و تجاری به بحرین از فرودگاه امام

در میان روش های حمل و نقل بار از حمل هوایی گرفته تا حمل و نقل زمینی و دریایی بهترین راه برای ارسال بار ارسال هوایی یا فریت بار است. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بار های تجاری و غیر تجاری شما را از طریق فریت بار هوایی و با بهترین قیمت حمل بار به بحرین فراهم کرده است.

شما می‌توانید با دریافت خدماتی همچون کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی محموله شما در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به بحرین از این مجموعه بدون هیچ نگرانی بار خود را با کمترین هزینه “حمل بار هوایی به بحرین” کنید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به بحرین، یاری دهد.

فریت بار و هر بسته ای بدون محدودیت به تمام شهرهای بحرین 

اگر تجاری سفر هوایی داشته باشید می‌دانید که ارسال اضافه مشروط به پرداخت هزینه های سنگینی به ایرلاین ها می‌باشد و ارسال از طریق پست بین الملل نیز دغدغه ها و نگرانی های خود را دارد. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک تا وزن ۴۵ کیلو گرم حاوی انواع کالای مجاز در گمرک فرودگاه های بحرین بدون محدودیت های سایر روش های حمل بار و هزینه بسیار پایین نسبت به ایرلاین ها را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید از طریق فریت بار هوایی بسته خود را به تمام شهر های بحرین از قبیل منامه، محرق، رفاع، مدینه حمد، عالی، شهرک عیسی، ستره، البدیع، جدحفص، المالکیه و… ارسال کنید و در ۴ الی ۵ روز کاری در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.

حمل هوایی بار به بحرین

حمل هوایی بار به بحرین

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

چه شرکت‌های هواپیمایی از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های بحرین ، می توانند بار بفرستند؟

با گسترش صنعت حمل و نقل هوایی شرکت های هواپیمایی زیادی در جهت حمل بار به کشور های مختلف دنیا و جا به جایی مسافران شروع به فعالیت کردند. هم اکنون نیز شرکت های هواپیمایی زیادی در جهت ارسال بار از مبدا فرودگاه امام به مقصد کلیه فرودگاه های بحرین در حال فعالیت هستند.

شما می‌توانید از طریق همکاری با این شرکت ها بار های مسافری و تجاری خود را به تمام شهر های بحرین مانند منامه، محرق، مدینه حمد، عالی، شهرک عیسی، ستره، البدیع، جدحفص، المالکیه و… ارسال کنید شما می‌توانید جهت ارسال بار به بحرین از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی‌های زیر بهره ببرید:

  • خدمات بار هواپیمایی ایران ایر
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفت هانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

اطلاع از نرخ ارسال بار هوایی به بحرین

 شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با عوامل موثر در هزینه های ارسال بار، آشنایی با شرایط و مقررات پذیرش بار، نرخ حمل و نقل هوایی ایرلاین های متفاوت، رزرو جا جهت حمل بار خود به بحرین و استعلام از هزینه ارسال بار با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. این مجموعه با داشتن پرسنل حرفه‌ای با سوابق مدیریتی بالا در شرکت های هواپیمایی فعال و معتبر در ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

مجموعه تهران ایر فریت چه خدماتی را در ارسال بار به بحرین ارائه می‌دهند؟

  • ارسال اضافه بار مسافری به بحرین با هزینه مقرون به صرفه

اگر تجربه سفر هوایی را داشته باشید می‌دانید که با توجه به محدودیت ایرلاین ها در حمل بار، مسافران تنها می‌توانند مقدار کمی از بار را همراه خود به بحرین ببرند و در صورت ارسال اضافه بار باید هزینه های بالایی را به ایرلاین ها بپردازند. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال اضافه بار مسافری به بحرین را با هزینه بسیار پایین تر برای مسافران و مهاجران عزیز فراهم کرده است تا کنار دغدغه های سفر و زندگی در جای جدید و نگرانی های دیگر، نگران اضافه بار خود نباشند.

  • بسته بندی تخصصی بار حتی در منزل برای ارسال به بحرین 

اگر قصد مهاجرت به یکی از شهر های زیبای بحرین را دارید و نگران نحوه حمل و ارسال لوازم منزل خود به بحرین، هزینه ها و آسیب های احتمالی آن در حین جا به جایی بار هستید مجموعه تهران ایر فریت امکان بسته بندی تخصصی لوازم منزل را با رعایت کلیه نکات ایمنی و حفظ شرایط استاندارد فراهم کرده است تا محموله شما بدون هیچ مشکلی به مقصد خود در بحرین ارسال شود.(  SPECIAL INSTRUCTIONS FOR RELOCATING TO BAHRAIN )

 

فریت بار لوازم منزل سریع ترین مسیر و مقرون به صرفه‌ترین راه برای ارسال بار شما به بحرین می‌باشد.

  • صادرات محصولات تولیدی منزل از قبیل مبلمان و تخت و پیانو به بحرین 

اگر قصد صادرات لوازم منزل را به بحرین دارید کارگو بار هوایی بهترین و سریع ترین راه برای ارسال بار به بحرین است. تجار و صادرکنندگان بار می‌توانند جهت کارگو محصولات خود به بحرین از طریق یکی از شرکت های حمل بار اقدام نمایند. این شرکت ها باارائه بهترین خدمات حمل و نقل هوایی از قبیل مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، تشریفات گمرکی و… از ابتدا تا پایان پروسه حمل بار همراه شما هستند.

  • بسته بندی تخصصی فرش و تابلو فرش جهت ارسال به بحرین 

فرش از مهم ترین کالا های صادراتی ایران به کشور های خارجی است که به دلیل نقش و نگار فوق العاده، طراحی زیبا و کیفیت بالا همواره مورد توجه بازار های خارجی از جمله بحرین بوده است. ارسال فرش و تابلو فرش به دلیل ارزش مالی و معنوی نیازمند مراقبت و بسته بندی تخصصی بار است تا دچار آسیب نشود. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص در این زمینه می‌تواند یاری‌رسان تجار و صادرکنندگان این کالای ارزنده به شهر های مختلف بحرین باشد.

  • فریت بار هوایی صنایع دستی به بحرین

امکان بسته بندی و ارسال انواع صنایع دستی از مبدا ترمینال باری فرودگاه امام به مقصد کلیه فرودگاه های بحرین فراهم شده است. اگر قصد ارسال صنایع دستی تولیدی خود را به بحرین دارید می‌توانید جهت آشنایی با نحوه بسته بندی، نحوه پذیرش بار و آشنایی با خدمات این مجموعه در فریت بار هوایی با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

  • ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی به بحرین

ارسال مواد خوراکی نیازمند به بسته بندی تخصصی و استاندارد با حفظ شرایط لازم جهت کاهش سرعت فساد مواد خوراکی است تا از آسیب به این محموله ها در حین پروسه حمل و نقل هوایی جلوگیری شود. با توجه به قوانین سختگیرانه گمرک بحرین لازم است تا قبل از ارسال بار از مجاز بودن ارسال کالای مورد نظر در گمرک بحرین اطمینان حاصل کنید.

شما می‌توانید جهت آشنایی با کالا های مجاز و غیر مجاز در ارسال بار به بحرین از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • بسته بندی و صادرات قارچ به بحرین

قارچ یکی از پرطرفدار ترین محصولات غذایی به شمار می‌رود که نیاز به مراقبت های بالایی در روند ارسال دارد از اینرو نحوه بسته‌بندی آن اهمیت زیادی دارد و باید شرایط ویژه داشته باشد مجموعه تهران ایر فریت جهت بسته‌بندی تخصصی بار به شما کمک می‌کند تا به راحتی بار خود را از طریق ترمینال باری فرودگاه امام به بحرین ارسال کنید.

  • بسته بندی تخصصی و صادرات زعفران به بحرین 

مجموعه تهران ایر فریت امکان بسته بندی تخصصی بار زعفران و ارسال آن به کلیه شهر های بحرین با مقرون به صرفه ترین هزینه ارسال هوایی بار را فراهم کرده است. ارسال بار زعفران از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار ایمن و مقرون به صرفه است.

شما می‌توانید جهت هماهنگی با پرسنل مجرب تهران ایر فریت جهت مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی، انبار محصول تا زمان تعیین شده برای ارسال بار، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی وارسال هوایی بار به بحرین با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی مثل خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به بحرین

اگر قصد راه اندازی یک رستوران که مختص به غذاهای ایرانی باشد را در بحرین دارید، می‌توانید پس از خرید تجهیزات مورد نظر خود در ایران جهت بسته بندی، انجام تشریفات گمرکی و ارسال هوایی آن به بحرین روی مجموعه تهران ایر فریت حساب کنید.

  • ارسال انواع بارهای تجاری و غیر تجاری به بحرین 

این مجموعه امکان فریت بار و کارگو تجاری کلیه بار های مسافری و تجاری شما را به تمامی شهر های بحرین فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت آگاهی از محدودیت های حراستی، قوانین گمرکی و دولتی کشور بحرین جهت ارسال هوایی بار به بحرین با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که عدم اطلاع از شرایط پذیرش بار در بحرین می‌تواند خسارت های مالی زیادی را به شما وارد کند. مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند و تا آخرین لحظه در پروسه ارسال بار به بحرین در کنار شما خواهند بود.

  • بسته بندی و ارسال آثار نمایشگاهی به بحرین 

اگر قصد شرکت در نمایشگاه های هنری بحرین و ارسال آثار هنری و نمایشگاهی خود را به این کشور دارید باید بدانید که بسته بندی مهم ترین بخش از ارسال هوایی آثار است که تضمین ارسال سالم بار به مقصد است. اگر برای بسته بندی و فریت بار آثار خود به بحرین اطلاعات کافی ندارید مجموعه تهران ایر فریت از ابتدا تا لحظه آخر در پروسه حمل بار در کنار شما خواهد بود و به تمامی سوالات شما درباره نحوه ارسال بار به بحرین پاسخ خواهد داد.

  • ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به بحرین

ظروف چینی و فلزی جهت ارسال بار نیاز به بسته بندی تخصصی و رعایت اصول بسته بندی دارند تا بار شما صحیح و سالم به مقصد خود در بحرین برسد. استفاده از پلاستیک های حباب دار، پرکردن فضاهای خالی بین بار، عایق بندی و… از مهم ترین نکاتی است که برای بسته بندی ظروف و ارسال بار به بحرین باید رعایت شود. 

در صورت تمایل از کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سرویس فریت بار مسافری ،از صفحه  راهنمای فریت بار در سایت ما دیدن کنید: راهنمای فریت بار

فریت بار به بحرین

فریت بار به بحرین

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل حمل هوایی به بحرین به کمک مجموعه تهران ایرفریت

آنچه که فریت بار هوایی را مورد توجه مسافران و تجار قرار داده، امکان ارسال انواع بار تجاری و مسافری به بحرین بدون وجود محدودیت در ارسال کالای مجاز است. شما می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود به هنگام سفر یا مهاجرت و یا محصولات تولیدی خود را به راحتی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال و معتبر در قسمت بار این فرودگاه به شهر های مختلف بحرین ارسال کنید. در اینجا به مراحل ارسال بار به بحرین از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، جهت حمل و نقل هوایی بار به بحرین

شما می‌توانید جهت اطلاع از پروسه ارسال بار، آگاهی از شرایط پرواز، بازدید از محمولات، قوانین و محدودیت های گمرک فرودگاه های بحرین، دستورالعمل های حراستی و… با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا کلیه اطلاعات لازم را به طور کامل در اختیار شما قرار بدهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی اسباب برای ارسال هوایی به بحرین

بسته بندی محموله های ارسالی به بحرین نقش بسیار مهمی در رسیدن صحیح و سالم بار به مقصد دارد زیرا عدم رعایت نکات لازم برای یک بسته بندی تخصصی می‌تواند منجر به خسارت های مالی زیادی برای صاحب بار شود. با توجه به اینکه محموله ارسالی در طول پروسه ارسال بار به بحرین مراحل متعددی را طی می‌کند بسته بندی بار باید به گونه‌ای باشد تا جلوی هرگونه آسیب احتمالی را به بار شما بگیرد.

مجموعه تهران ایر فریت از طریق همکاری با یک تیم مجرب در زمینه بسته بندی تخصص بار در محل زندگی یا کار شما حاضر شده و تمام لوازم منزل شما اعم از مبل، چمدان، لوازم آشپزخانه، به صورت دقیق و استاندارد بسته‌بندی کرده، درون جعبه های مستحکم و مخصوص حمل بار قرار داده و آنها را به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و آشنایی با شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی جهت ارسال بار به بحرین

انجام کلیه مراحل تشریفات گمرکی اعم از وزن کردم محموله، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تایید اصالت کالا، تطابق کالا با لیست بارنامه و تهیه مدارک لازم جهت خروج بار از مرز های هوایی گمرک ایران به مقصد بحرین توسط مجموعه تهران ایر فریت و به نمایندگی از فرستنده بار به راحتی و با مقرون به صرفه ترین هزینه ارسال بار امکان پذیر است.

شما می‌توانید جهت هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید. برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به بحرین از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک زیر لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به بحرین از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد زیر میباشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  •  فاکتور فروش
  • صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ حمل هوایی جهت ارسال بار به بحرین

پس از انجام مراحل تشریفات گمرکی بارنامه هوایی بار بهترین هزینه ارسال بار به بحرین صادر می‌شود و پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا نماینده وی رزرو ارسال بار توسط کارکنان این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده شده و محموله برای ارسال به شرکت هواپیمایی داده می‌شود.

 

 

بیشتر بدانید: حمل هوایی جنازه و تابوت به خارج از کشور

 

  • پشتیبانی شبانه روزی

یکی از خدمات مجموعه تهران ایر فریت امکان پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته برای فرستنده و گیرنده بار است تا آنها بتوانند در هر زمان و در هر مرحله از ارسال هوایی بار به بحرین، از آخرین وضعیت محموله خود اطلاع حاصل کنند و در صورت بروز مشکل آن را با کمک پرسنل مجموعه حل نمایند. پس از رسیدن با به مقصد خود در فرودگاه بحرین ، پرسنل شرکت هواپیمایی در بحرین با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

امکان ارسال بار به تمام شهر های بحرین

انواع بار مسافری یا تجاری خود را میتوانید از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف بحرین به راحتی و بدون نگرانی ارسال کنید.

ارسال بار به منامه

ارسال بار به منامه

  • ارسال کارگو و بار مسافری به منامه

منامه پایتخت بحرین است که در استان عاصمه واقع شده است. کارخانه آرد، کارخانه ماهی و بندرگاه بزرگ میناءسلمان از امکانات این شهر برای تجارت و کار های تجاری است. اگر قصد ارسال محموله های تجاری خود به منامه را دارید، کارگو تجاری سریع ترین و امن ترین روش برای ارسال بار های تجاری شما به این کشور است.

ارسال بار به محرق

ارسال بار به محرق

  • حمل هوایی بار به محرق

محرق دومین شهر پرجمعیت بحرین بعد از منامه است. جالب است بدانید نمای بیرونی محرق به شکل نعل اسب است. اگر تصمیم سفر به محرق را دارید قلعه عراد، خانه صیادی و مسجد صیادی از مکان های تاریخی محرق است که باید از آن دیدن کنید.
شما می‌توانید جهت فریت بار محموله مسافری خود و یا ارسال اضافه بار خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و بهترین خدمات حمل و نقل هوایی را با مقرون به صرفه ترین هزینه به محرق ارسال کنید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال هوایی بار به بحرین

تعیین هزینه ارسال بار به بحرین، به عوامل متفاوتی بستگی دارد از اینرو تعیین یک هزینه مشخص امکان پذیر نیست. اگر برای ارسال بار تجاری و مسافری خود به دنبال تعیین قیمت برای فریت بار به بحرین هستید باید وقت کافی خرج کنید زیرا در تعیین قیمت برای ارسال بار نباید عجله کرد همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که میتوانید از کارشناسان مربوطه مشاوره بگیرید.

 

 

بیشتر بدانید: هزینه فریت بار ، نحوه محاسبه

 

وزن و بار از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال بار به شهر های بحرین هستند به نحوی که هر چه وزن و حجم بار بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر خواهد بود. نوع بار نیز می‌تواند عامل تاثیرگذاری در هزینه ارسال بار به شمار رود چرا که برخی اقلام ارسالی نیازمند به مراقبت و حساسیت بیشتری نسبت به سایر کالا ها می‌باشند.

فاصله هوایی مبدا تا مقصد، قوانین گمرکی متفاوت دو کشور ، خطوط هواپیمایی متفاوت، نرخ ارز، نرخ ایرلاین منتخب، بسته بندی تخصصی بار ، جا به جایی و انبارداری، تشریفات گمرکی و… از دیگر عوامل موثر در هزینه ارسال بار به شهر های بحرین است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قوانین گمرک بحرین در نحوه ترخیص و تحویل بار 

پس از اتمام پروسه ارسال هوایی بار به بحرین،  و  ورود بار به فرودگاه های بحرین کلیه‌ محموله های تجاری و غیر تجاری مورد بررسی و ارزیابی مامور گمرک قرار می‌گیرند و با لیست ارائه شده در بارنامه هوایی تطبیق داده می‌شوند تا از ورود هرگونه کالای غیر مجاز و ثبت نشده جلوگیری شود.

محموله های تجاری با توجه مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله و تشخیص مامور گمرک نیاز به پرداخت عوارض گمرکی دارند اما محموله های مسافری تا جایی که اجناس نو و تجاری میان آنها نباشد شامل عوارض گمرکی نخواهد شد. فرقی نمی‌کند بار شما تجاری باشد یا مسافری بطور معمول شما تا 48 ساعت پس ورود بار به فرودگاه مقصد زمان دارید تا نسبت به تحویل و ترخیص بار اقدام نمایید در غیر این صورت هزینه های انبار داری برای بار برای شما لحاظ می‌گردد.

اطلاعات گمرک بحرین جهت ترخیص محموله های مسافری و تجاری

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در بحرین :

  •   Packing list
  •   Invoice
  •   کپی بارنامه صادر شده
  •   کارت شناسایی 

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص بارهای تجاری در بحرین :

  •    اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •   Packing list
  •   Invoice
  •   Import license
  •   گواهی مبدا
  •   گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به بحرین به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد ارسال هوایی بار به بحرین را دریافت نمایید.