فهرست عناوین

اگر به دنبال بهترین راه برای “ارسال بار به آفریقای جنوبی” هستید، یا تصمیم به ارسال لوازم منزل خود برای مهاجرت به آفریقای جنوبی را گرفته اید و قصد فریت بار محموله خود را دارید، مجموعه تهران ایر فریت امکان مشاوره رایگان، پیک آپ، بسته بندی تخصصی بار، انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه هوایی، پشتیبانی آنلاین و… را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات بی ‌نظیر این مجموعه بار کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت بهترین خدمات با مقرون به صرفه ترین هزینه “حمل بار هوایی به آفریقای جنوبی” از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

ارسال بار به آفریقای جنوبی

ارسال بار به آفریقای جنوبی

به‌صرفه‌ترین هزینه ارسال هوایی بار و کارگو از فرودگاه امام خمینی

مجموعه تهران ایر فریت از طریق همکاری با بهترین کادر تخصصی حمل بار بهترین خدمات “ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی” را با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما می‌توانید کلیه بار های تجاری و غیر تجاری خود را با استفاده از خدمات این مجموعه نظیر کارشناسی و بازدید از بار، مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار در منزل یا محل کار شما، سرویس حمل بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به آفریقای جنوبی با مناسب ترین قیمت حمل بار هوایی به آفریقای جنوبی ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران  است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فریت بار هوایی به اقصی نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به آفریقای جنوبی، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به آفریقای جنوبی ارسال کنید.

ارسال هوایی کالا به تمام شهرهای آفریقای جنوبی با بسته بندی تخصصی

یکی از مشکلات مهاجرت دوری راه و دلتنگی برای خانواده است که مهاجران و خانواده های آنها با آن رو به رو می‌شوند. با توجه به افزایش مهاجرت در سالهای اخیر گاهی ضرورت ارسال بسته ای برای خانواده، دوستان یا بستگان پیش می‌آید. با توجه به محدودیت هایی که در پست بین الملل وجود دارد و عدم اطمینان از ارسال به موقع بار به مقصد، مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک تا وزگ ۴۵ کیلو گرم حاوی انواع کالای مجاز را برای شما فراهم کرده است .

شما می‌توانید از این طریق بار خود را از مبدا قسمت فریت بار فرودگاه امام به مقصد کلیه فرودگاه های آفریقای جنوبی ارسال نمایید . این روش از حمل بار از ایمنی و سرعت بیشتری برخوردار است و هزینه بسیار پایینی نسبت به سایر مسیر های ارسال بار به آفریقای جنوبی را دارد و شما می‌توانید در حد فاصل ۵ الی ۶ روز کاری بسته خود را با بسته بندی تخصصی جهت جلوگیری از هر آسیب احتمالی در طول مسیر در مقصد تحویل بگیرید.

حمل هوایی بار به آفریقای جنوبی

حمل هوایی بار به آفریقای جنوبی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

چه ایرلاین هایی از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های آفریقای جنوبی ، بار جابجا می کنند؟

پس از گسترش صنعت حمل و نقل هوایی شرکت های هواپیمایی زیادی از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام برای ارسال بار به آفریقای جنوبی شروع به فعالیت کردند.

این شرکت ها سالیانه بار های مسافری و تجاری زیادی از قبیل لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، سبزیجات، وسایل شخصی، اضافه بار مسافری و… را به شهر های مختلف آفریقای جنوبی مانند ژوهانسبورگ، پورت الیزابت، پرتوریا، سان سیتی، گائوتنگ، دوربان و… ارسال می‌کنند. شما می‌توانید برای ارسال بار به آفریقای جنوبی از طریق یکی از فرودگاه‌های ذکر شده، از ناوگان هواپیمایی های  زیر بهره ببرید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

 

 

بیشتر بدانید: پایانه‌ فریت بار فرودگاه امام خمینی (IKA)

 

استعلام نرخ ارسال هوایی کالا و چمدان به آفریقای جنوبی

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه‌ نحوه ارسال بار، آشنایی با فریت بار و کارگو هوایی، آشنایی با نحوه پذیرش بار، نرخ حمل بار ایرلاین های متفاوت، عوامل موثر در هزینه ارسال بار و… با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. 

انواع خدمات مجموعه تهران ایر فریت برای حمل هوایی انواع بار تجاری و مسافری به آفریقای جنوبی چیست؟

  • حمل بار مسافری به شهر های مختلف آفریقای جنوبی

نحوه ارسال اضافه بار و هزینه های بالای آن از دغدغه های اصلی مسافران و مهاجرانی است که قصد سفر به شهر های آفریقای جنوبی را دارند. با توجه به قوانین و محدودیت ایرلاین ها که حداکثر بار مجاز برای ارسال به آفریقای جنوبی را بین ۲۰ الی ۳۰ کیلو گرم تعیین کردند اکثر مسافران با مشکل اضافه بار رو به رو می‌شوند.

پیشنهاد ما برای کاهش نگرانی های شما در این زمینه، استفاده از فریت بار هوایی برای ارسال بار به آفریقای جنوبی است که هزینه کمتری نسبت با سایر روش ها دارد .

  • انجام بسته بندی تخصصی لوازم منزل در ارسال به آفریقای جنوبی 

اگر قصد مهاجرت به یکی از شهر های آفریقای جنوبی را دارید می‌توانید جهت بسته بندی و ارسال لوازم منزل خود از خدمات مجموعه تهران ایر فریت استفاده کنید.

این مجموعه با داشتن نیرو های متخصص در بسته بندی تخصصی بار، لوازم منزل را با توجه به استاندارد ها و حفظ نکات اصولی به خوبی بسته بندی کرده و جهت ارسال بار به آفریقای جنوبی به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند.( A Guide to Relocating to South Africa )

  • صادرات انواع مبلمان ، تخت و پیانو به آفریقای جنوبی

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال لوازم منزل تولیدی شما همانند مبلمان، پیانو، تخت و … را از طریق کارگو هوایی به آفریقای جنوبی فراهم کرده است.

شما می‌‌توانید جهت ارسال محصولات تولیدی خود از طریق یکی از شرکت های حمل بار به آفریقای جنوبی جهت کارگو تجاری محمولات اقدام نمایید و از خدمات این شرکت ها همچون مشاوره رایگان، بسته‌بندی تخصصی و… استفاده نمایید.

  • بسته بندی تخصصی فرش جهت صادرات به آفریقای جنوبی

فرش به عنوان یکی از پرطرفدار ترین کالا های ایرانی که به واسطه طرح و نقش فوق العاده و کیفیت بالای خود در دنیا معروف است یکی از بیشترین کالای های صادراتی به آفریقای جنوبی است.

بسته‌بندی تخصصی فرش و تابلو فرش ‌ها به دلیل ارزشمند بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا باید در این امر دقت و توجه بالایی لحاظ شود.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی متخصص در این زمینه می‌تواند یاری‌رسان تجار و صادرکنندگان این کالا در ارسال هوایی آن به آفریقای جنوبی باشد.

  • ارسال هوایی و صادرات صنایع دستی به آفریقای جنوبی

ارسال تمام صنایع دستی شما از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به مقصد کلیه فرودگاه های آفریقای جنوبی امکان پذیر است.

شما می‌توانید جهت آشنایی با نحوه بسته بندی، هزینه ارسال بار، نحوه پذیرش بار و… با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را به طور دقیق در اختیار شما قرار بدهند.

  • بسته بندی و کارگو هوایی میوه، سبزیجات، خشکبار و شیرینی به آفریقای جنوبی

از آنجا که ارسال مواد غذایی و خوراکی نیازمند به دقت بالا در حین حمل بار است، رعایت نکات اصولی برای بسته بندی تخصصی بار می‌تواند خطرات ناشی از جا به جایی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

شما می‌توانید جهت بسته بندی تخصصی بار خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و بهترین خدمات کارگو هوایی را با مقرون به صرفه ترین هزینه ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی دریافت کنید.

  • ارسال کارگو زعفران به آفریقای جنوبی

ارسال کارگو زعفران که به ارزشمند ترین ادویه جهان شهرت دارد توسط مجموعه تهران ایر فریت امکان پذیر است.

شما می‌توانید بار زعفران خود را از طریق کارگو فرودگاه امام بسیار سریع و مقرون به صرفه به مقصد خود در آفریقای جنوبی ارسال کنید.

  • بسته بندی و حمل هوایی لوازم و تجهیزات رستورانی مثل کباب پز و کباب زن به آفریقای جنوبی

از آنجا که ممکن است برای تاسیس رستوران در آفریقای جنوبی امکان پیدا کردن تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز و… را نداشته باشید می‌توانید جهت خرید و بسته بندی آن از ایران اقدام کنید و با بهترین قیمت حمل بار به مقصد خود در آفریقای جنوبی ارسال کنید.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن نیروی مجرب در بسته‌بندی تخصصی بار، مشاوره رایگان، انبار محصول تا زمان معین شده برای حمل بار ، حمل بار از مبدا تا فرودگاه امام ،انجام تشریفات گمرکی و… می تواند اطمینان خاطر را برای شما عزیزان ایجاد کند.

  • حمل و نقل هوایی بارهای تجاری و غیر تجاری به آفریقای جنوبی

شما می‌توانید از طریق فریت بار و کارگو هوایی انواع بار های تجاری و غیر تجاری خود را در مجموعه تهران ایر فریت به بهترین نحو ممکن به آفریقای جنوبی ارسال کنید. اما با توجه به تفاوت قوانین گمرکی آفریقای جنوبی با ایران بهتر است قبل از هر اقدامی با مقررات و محدودیت های گمرکی آفریقای جنوبی و ممنوعیت های گمرک آن در پذیرش بار اطلاع حاصل کنید.

 

بیشتر بدانید: هزینه حمل بار هوایی از کارگو فرودگاه امام خمینی

 

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی با شماره های درج شده تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  • ارسال بارهای نمایشگاهی به آفریقای جنوبی

اگر قصد شرکت در نمایشگاه های مختلف آفریقای جنوبی و ارسال آثار خود به آنجا را دارید، بهترین و امن ترین راه ارسال بار، حمل هوایی بار از طریق فریت بار هوایی است که از میان سایر روش های حمل و نقل از هزینه کمتر و سرعت بیشتری در ارسال برخوردار است.
اگر اطلاعات کافی در زمینه فریت بار و شرایط آن را ندارید و نیاز به دریافت اطلاعات کافی از شرایط گمرکی دو کشور و نحوه فعالیت ایرلاین ها را دارید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • بسته بندی و ارسال ظروف چینی و فلزی به آفریقای جنوبی

یکی از کالاهایی که هنگام جا به جایی و ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی نیاز به بسته بندی تخصصی دارند تا از آسیب های احتمالی محفوظ بماند، ظروف شیشه‌ای، چینی و فلزی است.

شما می‌توانید جهت بسته بندی و کارگو تجاری بار خود از طریق فرودگاه امام با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

پیشنهاد ما به شما ارسال بار هوایی از طریق کارگو فرودگاه امام است زیرا جا‌به‌جایی را به حداقل ممکن می‌رساند.

در صورت تمایل از کسب اطلاعات تکمیلی در مورد ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی با ما تماس بگیرید.

ارسال بار هوایی به آفریقای جنوبی

ارسال بار هوایی به آفریقای جنوبی

آشنایی با شرایط و مراحل ارسال بار به آفریقای جنوبی

یکی از ویژگی های سرویس فریت بار و کارگو هوایی، عدم وجود محدودیت در ارسال بار با استفاده از این سرویس ها می باشد، این به این معناست که شما می‌توانید بار های مسافری، چمدان ها، لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، وسایل شخصی، لوازم دانشجویی، آثار هنری، بار های تجاری و… خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت بار این فرودگاه به آفریقای جنوبی ارسال کنید.

شما می‌توانید با این روش از حمل هوایی بار های تجاری و مسافری مجاز خود را به تمام شهر های آفریقای جنوبی ارسال کنید. در ادامه به معرفی مراحل ارسال بار به آفریقای جنوبی از ترمینال بار فرودگاه امام می پردازیم:

  • مشاوره رایگان، جهت ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی

یکی از خدمات مجموعه تهران ایر فریت ارائه مشاوره رایگان جهت آشنایی با نحوه پذیرش بار، اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال بار، قوانین و مقررات کشور گمرکی دو کشور مبدا و مقصد، محدودیت ایرلاین ها، شرایط حراستی و بازدید از بار و… می‌باشد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از مجموعه ما جهت ارسال انواع بار تجاری و غیر تجاری به آفریقای جنوبی با ما تماس بگیرید.

  • بسته بندی تخصصی محمولات ارسالی به آفریقای جنوبی

بسته بندی تخصصی از مهم ترین مراحل حمل بار هوایی به آفریقای جنوبی محسوب می‌شود زیرا رعایت نکات اصولی در بسته بندی می‌تواند تضمین سالم رسیدن بار شما به مقصد باشد و عدم رعایت نکات بسته بندی صحیح می‌تواند در طول جا به جایی و ارسال هوایی آسیب های جدی‌ای به بار وارد نماید و خسارت های مالی زیادی به فرستنده و گیرنده بار وارد کند.

از مهم ترین نکاتی که برای داشتن یک بسته بندی تخصصی باید رعایت کرد می‌توان به استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در بسته بندی، پر کردن فضاهای خالی بین بار، عایق بندی صحیح، استفاده از مقواهای محکم تر و جعبه های مخصوص بسته بندی که برای ارسال هوایی بار طراحی و ساخته شدند و در نهایت استفاده از پالت و داربست در حین جا به جایی بار اشاره کرد.

پرسنل متخصص مجموعه تهران ایر فریت محل سکونت شما حاضر شده و تمام لوازم منزل شما اعم از لوازم منزل، مبلمان، چمدان، لوازم آشپزخانه و… را به صورت دقیق و استاندارد بسته‌بندی کرده، درون جعبه های صنعتی مستحکم مخصوص حمل هوایی بار قرار داده و آنها را به باربری فرودگاه امام انتقال می‌دهند. جهت آشنایی بیشتر با مراحل و شرایط بسته‌بندی با مجموعه باربری فرودگاه امام تماس بگیرید.

  • انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام

به طور کلی به مراحل وزن کردن بار، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، تهیه مدارک لازم جهت تحویل و ترخیص بار، تایید اصالت کالا، تطابق بار با بارنامه هوایی و… تشریفات گمرکی اطلاق می‌گردد که توسط مجموعه تهران ایر فریت و به نمایندگی از فرستنده بار انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید کلیه محصولات و لوازم منزل و وسایل شخصی خود را در صورت مجاز بودن در گمرک فرودگاه های آفریقای جنوبی بدون هیچ دردسر و مشکلی به شهر دلخواه خود در آفریقای جنوبی ارسال کنید.

برای ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی به آفریقای جنوبی از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام، مدارک ذیل لازم است:

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • پستی گیرنده
  •  شماره تلفن گیرنده

جهت ارسال بارهای صادراتی و انواع کارگو به آفریقای جنوبی از مبدا قسمت بار فرودگاه امام ، تجار یا صادرکنندگان به ارائه مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی، در گمرک تجاری فرودگاه امام می باشد . این مدارک شامل موارد ذیل میباشد:

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور بارنامه پس از پرداخت هزینه حمل هوایی بار به آفریقای جنوبی

پس از انجام مراحل تشریفات گمرکی و دریافت مجوز های قانونی برای خروج بار از ایران، بارنامه هوایی محموله با مقرون به صرفه ترین نرخ حمل بار به آفریقای جنوبی صادر می‌شود. بعد از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده بار یا نماینده او رزرو ارسال بار توسط کارکنان این مجموعه به فرستنده بار یا نماینده او تحویل داده میشود. سپس محموله برای ارسال به آفریقای جنوبی به شرکت هواپیمایی تحویل داده میشود.

  • پشتیبانی شبانه روزی در ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی

یکی از خدمات مجموعه تهران ایر فریت امکان برخورداری فرستنده و گیرنده بار از پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته در تمامی پروسه ارسال بار به آفریقای جنوبی است. فرستنده و گیرنده بار می‌توانند به طور ۲۴ ساعته و آنلاین از ابتدا تا لحظه رسیدن بار به مقصد از آخرین وضعیت بار خود مطلع شوند

پس از رسیدن سلامت بار به فرودگاه مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در آفریقای جنوبی با گیرنده بار جهت دریافت مدارک و ترخیص و تحویل بار تماس خواهند گرفت.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

فریت بار و کارگو تجاری به کلیه شهر های آفریقای جنوبی

امکان فریت بار مسافری و کارگو تجاری به کلیه شهر های آفریقای جنوبی توسط مجموعه تهران ایر فریت فراهم شده است. شما می‌توانید به سادگی بار خود را بدون هیچ نگرانی به مقصد خود در آفریقای جنوبی ارسال کنید.

ارسال بار به ژوهانسبورگ

ارسال بار به ژوهانسبورگ

  • ارسال بار به ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ که به شهر طلا معروف است بزرگترین شهر آفریقای جنوبی است که پایتخت اقتصادی این کشور نیز محسوب می‌شود و ثروتمند ترین شهر آفریقای جنوبی است.

این شهر همچنین صنایع دستی چوبی، الماس، طلا و جواهر معروف است و میتوان آنها را خریداری نمود.

اگر قصد ارسال بار تجاری و یا خرید طلا و جواهرات و تجارت آن را دارید می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید و از مناظر زیبای آن نیز لذت ببرید.

شما می‌توانید جهت هماهنگی برای ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی با شماره های درج شده تماس بگیرید و از خدمات مجموعه تهران ایر فریت بهره مند شوید.  

ارسال بار به کیپ تاون

ارسال بار به کیپ تاون

  • حمل هوایی بار به کیپ تاون

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن نام افریقای جنوبی یاد بیابان و آب و هوای گرم می‌افتید باید بگوییم که بر خلاف آنچه که تصورش را می‌کنید افریقای جنوبی یک کشور توریستی در قاره آفریقا محسوب می‌شود که تعداد زیادی از انواع حیوانات مانند شیر، پلنگ، فیل، بوفالو در خود جای داده.

کیپ تاون یکی از زیبا ترین شهر های جهان است که وجود حیوانات مختلف، سواحل زیبا، باغ های شگفت انگیز و… آن را به یکی از مقاصد گردشگری در آفریقای جنوبی تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به کیپ تاون، پایتخت گردشگری آفریقا را دارید می‌توانید جهت ارسال هوایی بار به آفریقای جنوبی با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید.

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به آفریقای جنوبی

برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال بار و تعیین هزینه محموله شما جهت حمل بار هوایی به آفریقای جنوبی لازم است تا از کارشناسان و متخصصان در این امر مشاوره بگیرید.

توجه داشته باشید که تعیین قیمت برای ارسال بار بدون هیچ فرمولی و با توجه به عوامل معین و مشخصات بار شما تعیین می‌شود. در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال انواع بار تجاری و غیر تجاری به آفریقای جنوبی می‌پردازیم:

وزن و حجم بار رابطه مستقیمی با هزینه ارسال بار دارد هرچه وزن و حجم محموله ارسالی بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر خواهد بود. نوع بار ، به طور مثال تجاری یا مسافری بودن بار می‌تواند در تعیین هزینه موثر باشد.

بسته بندی تخصصی بار، قوانین گمرکی کشور مبدا و مقصد، فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد، جا به جایی و انبارداری، خدمات و مدارک طی تشریفات گمرکی، نرخ ارز، نرخ شرکت هواپیمایی منتخب و… نیز از دیگر عوامل موثر در هزینه حمل هوایی بار می‌باشند.

 

 

بیشتر بدانید: صرفه جویی در ارسال هوایی بار از قسمت بار فرودگاه امام

 

شما می توانید کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خطوط هواپیمایی و نحوه محاسبه ارسال بار به شهرهای مختلف آفریقای جنوبی با مشاوران ما در مجموعه باربری فرودگاه امام در تماس باشد.

شرایط ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های آفریقای جنوبی

پس از ورود محموله های تجاری و مسافری به فرودگاه های آفریقای جنوبی، محموله توسط افسر گمرکی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

محموله های تجاری بنا بر قوانین گمرکی در فرودگاه های آفریقای جنوبی شامل عوارض گمرکی می‌شوند و فرستنده بار موظف است تا قبل از ترخیص بار و خروج بار از فرودگاه عوارض را نقدا بپردازد.

محموله هایی که حاوی لوازم شخصی مسافران و مهاجران مانند چمدان لباس و… بنا به تشخیص مامور گمرک شامل عوارض گمرکی نمی‌شود البته تنها در صورتی شامل عوارض گمرکی نخواهد شد که عدم وجود هرگونه کالای نو و تجاری در آن توسط افسر گمرکی تایید شده باشد. 

گیرنده بار برای انجام مراحل اداری جهت تحویل و ترخیص بار تا ۴۸ ساعت پس از رسیدن بار به مقصد زمان دارد در غیر این صورت پس از گذشت ۴۸ ساعت بار به قسمت انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه های انبارداری و جا به جایی برای شما لحاظ می‌گردد.

اطلاعات گمرک آفریقای جنوبی برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری

مدارک مورد نیاز برای تحویل و ترخیص محموله های مسافری در آفریقای جنوبی :

  •   Packing list
  •   Invoice
  •   کپی بارنامه صادر شده
  •   کارت شناسایی 

مدارک مورد نیاز برای تحویل و ترخیص محموله های تجاری در آفریقای جنوبی :

  •   اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  •   Packing list
  •   Invoice
  •   Import license
  •   گواهی مبدا
  •   گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما در مورد پروسه ارسال بار به آفریقای جنوبی به اتمام رسید. امید آنست که مقبول افتاده و جواب سوالات شما را در مورد این امر داده باشد. در غیر اینصورت از شما درخواست می شود تا با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام