راهنمایی

6 نکته در مورد صرفه جویی در هزینه حمل هوایی

صرفه جویی در هزینه حمل هوایی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

صرفه جویی در “هزینه حمل هوایی” محموله ها، در زمانیکه شما نیاز به استفاده از سرویس های مختلف هواپیمایی را داشته باشید، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. همچنین این هزینه ها برای بسیاری از مهاجران که قصد جابجایی وسایل منزل و لوازم شخصی شان را دارند نیز، به جهت محدود بودن بودجه در شرایط سخت مهاجرت،  مهم است.  

در کنار هزینه ها کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنید نیز حائز اهمیت است، چرا که اگر تضمینی برای به سلامت رسیدن کالا در مقصد نباشد استفاده از حمل هوایی هیچ دلیل و ارزشی ندارد ، چون برتری اصلی حمل هوایی نسبت به روش های دیگر حمل، در امنیت بالا و به سلامت رساندن اجناس به مقصد می‌باشد.

پس همیشه باید به دنبال موازنه ای بود که هم اصول بسته بندی و حفظ کالا ، و هم رعایت شرایط مالی فرستنده بار در آن به نحو احسن رعایت شده باشد. پس شما برای برآورد هزینه های حمل ، گوشه چشمی نیز باید به تجربه و کیفیت خدماتی که قرار است دریافت کنید داشته باشید.

برای ارسال هوایی بار تجاری و غیرتجاری باید به یکی از شرکت های فریت بار یا همان شرکت های فریت فورواردر سفارش خود را بسپارید. شرکت های فریت فورواردر نمایندگان شرکت های هواپیمایی هستند که با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت دستور العملهای بین المللی مسئولیت پذیرش بار برای ایرلاین ها را دارند.

برای اجرای پروژه حمل هوایی بار خود ، نیاز به استعلام قیمت و آشنایی با شرایط پذیرش بار دارید که مجموعه تهران ایر فریت به عنوان نماینده این ایرلاین ها در ایران به شما اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد.

مدیریت هزینه فریت بار با مشاوره شرکت های فریت بار 

یکی از بزرگ‌ ترین مشکلات فرستندگان بار و کسانی که قصد خروج از کشور را به دلایل مختلف از جمله مهاجرت دارند، نحوه حمل بار و نگرانی بابت اضافه بار و هزینه های گزاف آن است. فریت بار هوایی یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش های حمل بار برای مهاجران  است.

این دسته از فرستندگان بار به دلیل حجم زیاد باری که در سفر به همراه دارند، همواره با مشکل اضافه بار روبرو بوده و مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی برای ارسال بار خود هستند. طبیعتا مهاجرت با دست خالی امکانپذیر نیست و مهاجر نیاز به وسایل ابتدایی زندگی را حتما برای شروع زندگی جدید خواهد داشت.

فریت مسافری و مهاجری این امکان را به شما می‌دهد تا تمامی لوازم مورد نیاز برای تحصیل یا اقامت در کشور دیگر شامل چمدان لباس، پوشاک، کتاب، فرش، لوازم منزل، وسایل و ظروف آشپزخانه و… را در بسته بندی‌های تخصصی و استاندارد در هر وزن و حجمی و با زمانبندی مناسب و اعلام شده به کشور مقصد خود ارسال کنید؛ بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه های گزاف برای اضافه بار به هنگام پروازتان و پای کانتر پرواز در فرودگاه، باشید.

از دیگر مزایای فریت بار و حمل هوایی کالا می‌توان به سرعت ارسال محموله، حمل و نقل ایمن، ترخیص سریع کالا از گمرک و امکان ارسال کالا به هر جای دنیا در کنار هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرد. اما نکته ای که همگان با آن درگیر هستند، میزان هزینه ای است که بابت حمل هوایی وسایل باید پرداخت کرد. هزینه هر کیلو بار هوایی خارجی و در پی آن هزینه حمل هوایی در کل، برای فرد مهاجر در آستانه مهاجرت و سختی های در پی آن بسیار مهم است.

فرستنده بار میتواند با تماس با یکی از شرکت های معتبر فریت بار مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی، به دریافت مشاوره در این زمینه بپردازد و با انتخاب وسایلی که نیاز دارد با خود به کشور جدید زندگی اش حمل کند، به مسائلی مانند وزن و حجم بار که در تعیین هزینه فریت بار بسیار مهم میباشند پی ببرد.

در صورت نیاز کارشناس شرکت فریت فورواردر با حضور در منزل شما میتواند اعلام هزینه دقیق تری برای هزینه های جانبی مانند هزینه بسته بندی، هزینه حمل به فرودگاه و هزینه انجام تشریفات گمرکی را اعلام نماید. (  Reduce Shipping Air Freight Cost )

مجموعه تهران ایر فریت یکی از مجموعه های معتبر و فعال در زمینه حمل بار هوایی است و با تجربه‌ای که طی سال‌ها فعالیت در زمینه بسته بندی، پیک آپ، انجام تشریفات گمرکی و… کسب کرده، آماده خدمت رسانی به شما مسافرین عزیز می‌باشد. شما می‌توانید جهت استعلام هزینه حمل هوایی و آشنایی بیشتر با مراحل حمل بار و تخمین وزن محموله خود و … خود برای ارسال به کشور مقصد و دریافت مشاوره رایگان جهت پاسخگویی با سوالات شما با شماره های درج شده تماس بگیرید.

شش عوامل اصلی موثر در هزینه هر کیلو بار هوایی خارجی

از مهم‌ترین عواملی که در تعیین هزینه فریت بار و ارسال هوایی موثر هستند می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد. با توجه به این عوامل می‌توانید با دریافت هزینه هرکیلو بار هوایی خارجی از شرکت فریت فورواردر، هزینه های کلی ارسال هوایی بار را مدیریت کنید.

هزینه هر کیلو بار هوایی خارجی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

وزن و حجم محموله

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین هزینه حمل هوایی بار موثر است وزن و حجم محموله می‌باشد هرچه که وزن کالا کمتر باشد و جای کمتری بگیرد هزینه ارسال آن نیز کم می‌شود. بسته بندی نقش زیادی در اندازه و حجم بار شما دارد؛

در بسته بندی بعضی کالاها از جعبه های مقوایی استفاده می‌شود که در این شیوه بسته بندی فضاهای خالی زیادی در آن دیده می‌شود.همین امر باعث بالا رفتن هزینه ارسال بار به خارج از کشور می‌شود. اما اگر در بسته بندی به صورت تخصصی عمل کنید و فضاهای خالی بارتان را بگیرید می‌توانید از ایجاد هزینه اضافه جلوگیری کنید.

مجموعه  تهران ایر فریت با تجربه بالا در زمینه بسته‌بندی تخصصی و استاندارد کالا آماده خدمت رسانی به شما مسافران محترم می‌باشد.

نوع محموله

از دیگر مواردی که در تعیین هزینه فریت بار نقش دارند؛ نوع بار می‌باشد. زیرا برخی از وسایل و لوازم ارسالی که از حساسیت بالایی در مراقبت برخوردارند؛ مثل ظروف شکستنی به دلیل مراقبت های بیشتری که از آن‌ها در جابجایی می‌شود نیاز به بسته بندی مستحکم تری دارد ،  بالطبع هزینه بیشتری جهت تهیه این نوع بسته بندی ها نیاز هست. 

لذا اگر صرفا به یک سفر ساده می‌روید یا نیازی به حمل بیش از حد اقلامی را ندارید، بهتر است در ارسال آن تجدید نظر کنید یا بسته بندی آن را به شیوه‌ای اصولی انجام بدهید تا مشمول هزینه‌های بیشتر نشود.

قوانین گمرکی کشور مقصد

هر کشوری بنا به قوانین خود ورود برخی از کالاها را ممنوع یا مجاز کرده و یا برای ورود آن به کشور مجوزهای خاصی را در نظر گرفته است. تهیه مجوزهای لازم گاهاً هزینه بر است. برای صرفه جویی در هزینه حمل هوایی و اطلاع از کالاهای مجاز و غیر مجاز می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران ایر فریت استفاده نمایید.

ورود کالای غیر مجاز به یک کشور موجب جریمه گیرنده بار و یا دریافت مبالغ زیادی بابت حقوق و عوارض گمرکی از فرد گیرنده میشود. لذا با چشم باز عمل کنید و قبل از فرستادن باری ، از قوانین گمرکی کشور مقصد به طور کامل اطلاعات کسب کنید.

قابل ذکر است که کسب آگاهی از قوانین گمرکی کشور مقصد از مسئولیت های قانونی و حقوقی فرستنده و گیرنده کالا میباشد.

هزینه فریت بار

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد

اینکه کشور مقصد شما در چه فاصله‌ای از کشور مبدا قرار دارد نیز علاوه بر تاثیر در مدت زمان حمل هوایی بار ، در هزینه فریت بار نیز تاثیرگذار است و هر چه مسافت بیشتر باشد مدت پرواز و هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که منظور از فاصله دو کشور فاصله هوایی آن‌ها می‌باشد؛ زیرا ممکن است دو کشور از نظر جغرافیایی و زمینی به هم نزدیک باشند، اما به دلایل متعدد از جمله نبود خط هوایی مستقیم مسیر پرواز طولانی‌تر باشد. 

در این مواقع اگر شرایط لازم برای ارسال زمینی یا هوایی را دارید و میزان هزینه پرداختی برای شما مهم است می‌توانید در ارسال هوایی بار خود تجدید نظر کنید. برای اطلاع از هزینه هر کیلو بار هوایی خارجی در شرکت های هواپیمایی مختلف،  با شماره های درج شده تماس بگیرید.

هزینه فریت بار بر اساس ایرلاین انتخابی شما

هر کدام از ایرلاین ها قوانین خاص خود را در نحوه دریافت هزینه دارند که به دلیل سابقه کار ایرلاین یا میزان خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توانند هزینه های بیشتر یا کمتری دریافت کنند. پس بهتر است برای انتخاب یک ایرلاین مناسب با بودجه خودتان از قبل کمی در مورد شرکت های هواپیمایی و نحوه محاسبه هزینه فریت بار  توسط هر کدام تحقیق و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت آماده اند تا به سوالات شما در رابطه با نحوه حمل هوایی بار و انتخاب یک ایرلاین مناسب و هزینه های آن به شما کمک کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

هزینه حمل هوایی

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

سایر عوامل در تعیین هزینه حمل هوایی بار

البته هزینه های دیگری هم مثل فصلی که برای سفر انتخاب کردید و هزینه حمل بار تا قسمت های مختلف باربری فرودگاه امام و هزینه های فرودگاه مقصد، نیز از جمله هزینه های جانبی هستند که در پروسه حمل بار به هزینه فریت بار شما می‌افزاید. 

در آخر باید گفت این شما هستید که میزان بار خود را تعیین می‌کنید و در مرحله بسته بندی تخصصی برای کاهش حجم آن نظارت دارید و یا یک شرکت حمل بار مناسب برای ارسال هوایی بار خود انتخاب می‌کنید؛ پس لازم است قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم را برای داشتن یک سفر لذت بخش و یک حمل بار ایمن و مقرون به صرفه به دست بیاورید. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مجموعه تهران ایر فریت چطور در کاهش هزینه های حمل هوایی بار همراهی  می کند؟

مجموعه تهران ایر فریت سال هاست که در زمینه حمل و نقل هوایی بار خدمات ارائه می‌دهد. به موجب این تجربیات می‌تواند شما را به بهترین نحو برای به دریافت خدمات حمل با به صرفه ترین هزینه فریت بار یاری کند. 

همچنین به منظور کم شدن هزینه حمل هوایی می‌توانید تمام امور شامل بسته بندی تخصصی، صدور بارنامه، حمل و پیک آپ از درب منزل، وزن گیری، کارشناسی از بار و…. را به این مجموعه بسپارید. همچنین خدمات این مجموعه محدود به یک شهر نبوده بلکه پرسنل تهران ایر فریت خدمات خود را به شما در هر شهری در ایران ارائه می‌دهند. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بازگشت به لیست