فهرست عناوین

اگر قصد دارید لوازم منزل و بار‌ تجاری خود را به کانادا ارسال کنید بهترین مسیر برای “ارسال بار به کانادا” ، ارسال محمولات از طریق مسیر هوایی می‌‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت با سال‌ها سابقه در فرستادن بار به کانادا و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه “ارسال هوایی بار به کانادا” و دیگرکشورها، آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد، این خدمات شامل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته بندی تخصصی محصولات هوایی، انجام تشریفات گمرکی و صدور بار نامه هوایی در راستای حمل بار به کانادا و سایر کشورهای دنیا است.

ارسال بار به کانادا

مقرون به صرفه ترین مسیر جهت ارسال بار به کانادا از باربری فرودگاه امام​

“حمل بار هوایی به کانادا” با هزینه هایی مقرون به صرفه در مجموعه تهران ایر فریت بار انجام پذیر است. همانطورکه ذکر شد، سریع‌ترین مسیر برای “فریت بار به کانادا” مسیر هوایی می‌باشد. اگر شما قصد ارسال بار از ایران به کانادا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارید باید گفت مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدمات ویژه و مشاوره رایگان این امکان را برای شما فراهم کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت یکی از معتبر ترین مجموعه های فریت فورواردر هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام می‌باشد. این مجموعه با داشتن مجوزهای رسمی قادر است بارهای تجاری، مسافری و لوازم منزل شما را به کانادا ارسال کند. مجموعه تهران ایر فریت با کادر متخصص که سابقه مدیریت در قسمت کارگو شرکت‌های هواپیمایی معتبر را دارند،  در زمینه ارسال بار به کانادا آماده خدمات‌رسانی به شما می‌باشند.

این مجموعه با ارائه خدماتی همچون بسته بندی تخصصی بار، مشاوره رایگان، تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی آماده خدمات رسانی به تجار، مسافران و مهاجران در جهت حمل بار به کانادا است.

فریت بار به کانادا ، ارسال بسته های کوچک و هدایا

با توجه به سیل عظیم مهاجرت در چند سال اخیر و ایجاد فاصله بین اقوام و دوستان ممکن است قصد ارسال بسته و هدیه برای آشنایان خود را داشته باشید. اما یکی از موانع ارسال بسته به کانادا از طریق پست محدودیت های شرکت پست است. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک به وزن ۴۵ کیلوگرم را که حاوی هدیه، سوغات و… را از طریق مسیر فریت بار به کانادا امکان پذیر کرده است‌. ارسال خرده بار به کانادا از طریق فریت بار بسیار مقرون به صرفه بوده، ارسال بسته شما به شهرهای تورنتو، ونکوور، اتاوا، کبک و…. امکان پذیر است.

ارسال هوایی بار به کانادا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

کدام ایرلاین ها از بابری فرودگاه امام خمینی به شهرهای مختلف کانادا بار ارسال می‌کنند؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در فرودگاه امام فعال هستند و از پایانه هوشمند فرودگاه امام اقدام به ارسال بار به کانادا می‌کنند. این شرکتهای هواپیمایی سالانه هزاران تن بار از فرودگاه امام به شهرهای مختلف کانادا از جمله تورنتو، ونکوور، اتاوا، کبک و… ارسال می‌کنند.  شرکت‌های هواپیمایی که مشغول به حمل بارهوایی به کانادا هستند، شامل:

  • کارگو هواپیمایی امارات
  • کارگو هواپیمایی قطر
  • هواپیمایی لوفت هانزا

هزینه فریت بار از ایران به کانادا چگونه است؟

برای کسب اطلاع از قیمت فریت بار به کانادا و هزینه های حمل بار هوایی به کانادا توسط شرکت های هواپیمایی معتبر بین المللی و رزرو جا جهت ارسال بار خود به کانادا، می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص که سابقه کار در شرکت های هواپیمایی مختلف را دارا می‌باشند در خدمت شما تجار، مسافران و مهاجرانی هستند که قصدحمل بار به کانادا را دارید.

خدمات ویژه تهران ایر فریت در ارسال بار هوایی به کانادا

  • فریت بار مسافری به کانادا

با توجه به قوانین ایرلاین‌ها و مقدار با مجاز برای سفر به کانادا،  هر مسافر قادر است به مقدار بسیار محدودی بار با خود به کانادا ببرد، در بیشتر مواقع فقط دو چمدان بیست و سه کیلویی،  بیش از آن مقدار مجبور به پرداخت جریمه می‌باشد ‌که هزینه بالای را در برمی‌گیرد. پیشنهاد ما به شما ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به کانادا می‌باشد، این مسیر برای ارسال بسته به کانادا از سایر راه‌های پیش رو امن تر و سریع تر می‌باشد علاوه بر این مقرون به صرفه‌تر است.

 

بیشتر بدانید: راهنمای گام به گام ارسال بار از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از کشور

 

  • ارسال ایمن لوازم منزل به کانادا

در صورتی که مهاجر هستید و قصد ارسال تمام لوازم منزل خود را به کانادا دارید، سریع‌ترین مسیر و مقرون به صرفه ترین و امن‌ترین مسیر برای شما ارسال با از طریق فریت بار هوایی به کانادا است.

 

بیشتر بدانید: ارسال اسباب و اثاثیه منزل به تمامی کشورهای دنیا

 

  • ارسال و صادرات لوازمی همچون مبلمان و پیانو به کانادا

تمام لوازم مستعمل خود را مانند مبل، تخت، گنجه، پیانو و…. را می‌توانید از طریق ارسال بار هوایی به کانادا ارسال کنید. همچنین اگر شما تولید کننده هستید و قصد ارسال محصولاتی همچون تخت مبلمان، سرویس چوب و سایر محصولات خود را به کانادا دارید. بهترین مسیر برای شما ارسال بار از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام است.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش های نفیس به کانادا

اگر شما تاجر فرش هستید و قصد ارسال بار به کانادا را دارید ، میخواهید فرش و تابلو فرش به کانادا صادر کنید حتما دنبال راهی مطمئن و امن برای ارسال بار خود به کانادا می‌گردید، پیشنهاد ما به شما ارسال از طریق فریت بار هوایی می‌باشد. این مسیر امن‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارسال فرش و تابلو فرش به کانادا می‌باشد، جهت ارسال بار خود بهتر است ابتدا به یکی از شرکتهای حمل بار مراجعه کنید یا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شود از این طریق می‌توانید از قوانین گمرکی کشور کانادا مطلع شوید همچنین بعد از اخذ قرارداد با شرکت حمل و نقل می‌توانید از خدمات آنها جهت ارسال بار به کانادا استفاده کنید.

  • ارسال کتاب به کانادا و صادرات صنایع دستی به کانادا

صادرات صنایع دستی یعنی ارسال بخشی از فرهنگ کشور به سایر نقاط دنیا. اگر شما صادرکننده صنایع دستی به کانادا هستید و در حال تلاش برای حفظ و ترویج بخش بزرگی از فرهنگ کشورتان هستید می دانید که صنایع دستی بسیار حساس هستند بنابراین برای ارسال نیاز به مراقبت و محافظ دارند، باید بدانید ارسال بار صادراتی شما از طریق ارسال بار هوایی فرودگاه امام خمینی بهترین مسیر می‌باشد زیرا سرعت ارسال بار افزایش پیدا می‌کند.

در صورتیکه مایل به ارسال وسایل فرهنگی و یا انواع کتاب به کشورکانادا هستید تنها کافی است که ما را مطلع کنید،  و تا چند روز بعد کتاب های خود را در هرکجای کانادا تحویل بگیرید. همچنین شما می‌توانید به کمک نیروی متخصص مجموعه تهران ایر فریت بار خود را با اطمینان کامل بسته بندی کنید.

  • ارسال و صادرات میوه و سبزیجات خشکبار به کانادا

ارسال سریع در صادرات مواد غذایی از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین شما باید از سریع ترین مسیر برای انتقال بار خود به کانادا استفاده کنید. سریع ترین مسیر ارسال بار از طریق مسیر بار هوایی به کانادا می باشد. جهت بسته بندی صحیح و ارسال بار به کانادا با مجموعه تهران ایر فریت در ارتباط باشید

 

  • ارسال زعفران، طلای سرخ، به کانادا

زعفران یک محصول استراتژیک جهت صادرات به سراسر دنیا است و از اهمیت زیادی بین سایر محصولات کشاورزی برخوردار است. این طلای سرخ جهت ارسال به کانادا مسیرهای متفاوتی را پیش رو دارد ولی سریع ترین و امن ترین مسیر فریت بار هوایی از ترمینال باری فرودگاه امام می‌باشد. اگر شما صادر کننده زعفران هستید و قصد ارسال بار خود را از طریق مسیر هوایی به کانادا دارید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا شما را با بهترین مسیر برای ارسال بار هوایی به کانادا راهنمایی کنند.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن خدماتی همچون مشاوره رایگان، بازدید محصول در محل کارخانه، بسته بندی تخصصی کالا و پالت بندی، حمل و انتقال بار به فرودگاه امام از مبدا، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی قدم به قدم تا ارسال بار تجاری شما به کانادا در کنار شماست.

  • ارسال لوازم و تجهیزات رستورانی مانند کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به کانادا

اگر قصد تاسیس رستوران ایران در کانادا را دارید به احتمال زیاد لوازم آشپزخانه مربوط به غذاهای ایرانی به سختی در آنجا پیدا شود. بنابراین باید لوازمی همچون کباب پز ، کباب زن، دیگ و …. را از ایران خریداری کنید. اگر شما تولید کنند لوازم رستوران هستید و قصد ارسال این تجهیزات را به کانادا دارید یا صاحب رستورانی در کانادا می‌باشد و قصد تهیه لوازم رستوران خود را همچون کباب پز، کباب زن و…. را از ایران دارید. می توانید این محصولات را با بسته بندی صحیح از طریق مسیر هوایی به کانادا ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره و رزرو جهت ارسال بار به کانادا با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید‌.

  • ارسال بار تجاری و غیر تجاری به کانادا

اگر تاجر هستید و قصد ارسال بار تجاری خود را به کانادا دارید، پیشنهاد ما به شما ارسال بار از طریق فریت بار از پایانه هوشمند فرودگاه امام می‌باشد، زیرا بار شما با سرعت بیشتر به کانادا ارسال می‌شود و به موقع به مشتری شما تحویل داده می‌شود از آنجایی که کانادا عضو اتحادیه اروپا می‌باشد تابع قوانین گمرکی این اتحادیه است.

جهت دریافت اطلاعات کامل و مشاوره با مشاوران ما در تهران ایر فریت تماس بگیرید. مهاجر هستید و قصد ارسال لوازم منزل خود را به کانادا دارید باید بدانید شما می‌توانید تمام لوازم منزل مستعمل خود را از جمله مبل، تخت، البوم ها، کتاب ها، گنجه، کمد و …. را به کانادا ارسال کنید.

  • ارسال بار نمایشگاهی و صنعتی به کانادا

اگر قصد شرکت در نمایشگاه‌های کانادا را دارید، برای ارسال بار نمایشگاهی خود با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا با توجه به محموله شما شرایط ارسال بار به کانادا را برایتان عنوان کنند ولی در نظر داشته باشید سریع ترین مسیر انتقال بار به کانادا فریت هوایی بار می‌باشد.

  • ارسال هر نوع ظروف چینی و فلزی به کانادا

باید بدانید ظروف چینی و فلزی عتیقه بخشی از میراث ماندگار کشور می‌شود اجازه خروج از کشور را ندارد. در صورت تمایل ارسال چینی به کانادا باید در نظر داشته باشید این کالا از حساسیت زیادی برخوردار است. پس باید با احتیاط حمل شود و بسته بندی آن از اهمیت زیادی برخوردار است برای ارسال چینی به کانادا بهترین پیشنهاد ارسال از طریق مسیر هوایی می‌باشد تا جا‌به‌جایی کالا به حداقل برسد.

فریت بار به کانادا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مراحل فریت بار به کانادا از باربری فرودگاه امام

تمام افراد اعم از شخصی و حقوقی می‌توانند از طریق مسیر هوایی اقدام به ارسال بار از ایران به کانادا کنند و هیچگونه محدودیت برای ارسال بار به کانادا وجود ندارد، شما اگر مهاجر، مسافر و تاجر هستید می‌توانید بار تجاری، اضافه بار مسافری و لوازم منزل خود را از طریق مسیر هوایی به کانادا ارسال کنید.

  • مشاوره کاملا رایگان برای فریت بار هوایی به کانادا

چنانچه قصد ارسال بار به کانادا را دارید باید بدانید شما به عنوان فرستنده بار باید از تمام قوانین گمرکی کشور مقصد اطلاعات کامل داشته باشید زیرا در صورتی که طبق قوانین عمل نکنید ملزم به پرداخت جریمه خواهید شد، بنابراین بهتر است قبل از اقدامات لازم جهت ارسال بار به کانادا با مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرد و از مشاوره رایگان بهرمند شوید این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

  • بسته‌‌بندی تخصصی و حرفه ای لوازم منزل و کالای تجاری

حتما می‌دانید در زمان ارسال بسته به کانادا مهم‌ترین‌ عاملی که باعث حفظ کالا می‌شود بسته بندی آن است بنابراین باید هر کالای بسته به ویژگی خود بسته‌بندی شود،

بسته بندی تخصصی کالا از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا د هنگام ارسال بار به کانادا، در صورت بسته بندی اشتباه ممکن است کالا دچار آسیب شود.

مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادری مجرب و متخصص در محل سکونت یا محل کار شما حاضر شده و با بسته بندی تخصصی کالا و پالت بندی صحیح خیال شما را از بابت بسته بندی صحیح آسوده می‌کند تا کالای شما از هر گونه آسیبی حفظ شود و با سلامت کامل ارسال بار به کانادا صورت گیرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه صحیح بسته بندی محمولات هوایی به صفحه بسته بندی تخصصی فریت بار در وب سایت ما مراجعه کنید.

 

  • انجام امور گمرکی در پایانه فرودگاه امام جهت ارسال بار به کانادا

در ابتدای امر ارسال بار از ایران به کانادا، بار شما توسط گمرک وزن می‌شود و توسط افسر گمرک ارزیابی می‌شود سپس مدارک برای خروج هوایی بار مسافری یا تجاری صادر می‌شود و آماده ارسال به کانادا می‌شود.

تمام مراحل ارسال بار و تشریفات گمرکی به بهترین شکل توسط مجموعه تهران ایر فریت انجام می‌گیرد.

 

بیشتر بدانید: ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی

 

شما می‌توانید تمام لوازم منزل، تخت، کمد، مبل، گنجه، پیانو، کامپیوتر، لوازم آشپزخانه مستعمل خود را بدون هیچ مانعی به کانادا ارسال کنید. مدارک لازم برای حمل بار به کانادا و ارسال لوازم شخصی مستعمل (مورد استفاده) از پایانه هوشمند فرودگاه امام به این کشور :

  • لیست بسته بندی بار

  • اصل پاسپورت فرستنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • کد پستی گیرنده
  • شماره تلفن گیرنده
  • مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری وکارگو به کانادا

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم
  • لیست بسته‌بندی
  • فاکتورهای فروش
  • صدور سریع بارنامه هوایی جهت ارسال بار به کانادا

بعد از انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز قانونی خروج بار، بارنامه هوایی، بار به کانادا صادر می شود. همچنین با پرداخت صورت حساب توسط فرستنده و رزرو و ارسال بار توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت  بار به فرستنده تحویل داده می‌شود، پس از آن است که بار ارسالی به شرکت هواپیمایی جهت ارسال بار به کانادا تحویل داده خواهد شد.

  • پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت

بعد از بارگیری محموله در پایانه هوشمند فرودگاه امام تا زمانی که بار به شهر مقصد برسد، مشاوران مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند. بعد از رسیدن بار به فرودگاه کانادا پرسنل مجموعه با گیرنده جهت ترخیص بار تماس می‌گیرند. علاوه بر این گیرنده و فرستنده از طریق کد رهگیری و به صورت آنلاین می‌توانند از وضعیت بار خود آگاه باشند.

بعد از رسیدن بار شما به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در کانادا با گیرنده بار جهت ترخیص و دریافت بار تماس می‌گیرند. برای ترخیص بار باید به مدت ۴۸ ساعت اقدام کنید، در غیر این صورت بعد از ۴۸ ساعت بار شما به انبار فرودگاه منتقل شده و شما مجبور به پرداخت هزینه انبارداری خواهید بود.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال هوایی بار به کانادا از طریق شهرهای مختلف این کشور

بار هوایی شخصی یا تجاری خود را میتوانید از طریق مجموعه تهران ایر فریت به شهرهای مختلف کانادا با خیالی آسوده از طریق حمل هوایی بار ارسال کنید.

ارسال بار به تورنتو

  • ارسال بار به تورنتو

شهر زیبای واقع در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو که تنوع نژادی و زیست مسالمت آمیزش در کنار باغ‌وحش‌ها و پیست‌های اسکی سطح شهرش که از قضا محله‌هایی نظیر ریچموندهیل، آرورا، وان و نیومارکت ساکنین ایرانی بسیاری را در خود جای داده است. اگر تصمیم به سکونت یا مسافرت به این شهر مدرن را دارید ارسال بر به کانادا آن هم از طریق حمل هوایی بار  به شهر تورنتو نظرتان را جلب خواهد کرد. اگر به دنبال انتخابی مطمئن برای فریت بار به کانادا از طریق فرودگاه شهر تورنتو میگردید تهران ایر فریت میزبان شماست. ارسال بار به تورنتو را با هزینه ای مناسب به ما بسپارید.

ارسال بار به مونترال

  • فریت بار به مونترال

مونترال روی زمین و مونترال زیر زمین. تونل هایی که مراکز خرید، دانشگاه ها و ایستگاه های مترو و نقاط مختلف را به هم متصل میکند. نظریه های جامعه شناسانه فوکو تمام قد در این شهر مدرن و دیدنی قابل مشاهده است. شهری که با وجود جمعیت زیادش به مدبرانه‌ترین شکل ممکن جهت اسکانی آسان و پیشرفته طراحی شده. جهت مسافرت به مونترال کانادا به چند چمدان اضافه و یا برای اسکان به تنوع وسایل خود نیازمند خواهید شد. ارسال هوایی بار به کانادا از طریق شهر مونترال با تشریفات گمرکی از مبدا با حمل هوایی بار توسط تهران ایر فریت برای شما با کیفیتی کم‌نظیر برایتان فراهم آمده است.

ارسال بار به ونکوور

  • فرستادن بار با هواپیما به ونکوور

ونکوور یکی از دیدنی‌ترین شهر های جهان به حساب می‌آید. زیبایی و امکانات رفاهی ونکوور همواره پس از شنیدن نام کانادا در ذهن‌ها تداعی می‌شود. چهارمین پایانه بزرگ کشتیرانی دنیا شما را با این حقیقت مواجه می‌کند که با وجود مدت زمان طولانی اقامتتان باز هم از این شهر هیجان‌انگیز خسته نخواهید شد. در طول سفر یا اقامت اگر به حمل بار هوایی به کانادا از طریق فرودگاه شهر ونکوور نیاز داشتید مجموعه تهران ایر فریت آماده مشاوره رایگان و ارسال کارگو به‌صرفه برای شماست.

محاسبه و عوامل موثر در هزینه فریت بار به کانادا

هزینه فریت بار به کانادا رابطه مستقیم به وزن بار دارد علاوه بر این فاصله زمانی در هزینه ها موثر است،  بنابراین هزینه ارسال برای شهرهای مختلف کانادا متفاوت است در نظر داشته باشید شرکت های هواپیمایی که بار تجاری و مسافری به کانادا ارسال می‌کنند، قیمت های متفاوتی دارند. پس سه عامل وزن، فاصله و شرکت هواپیمایی در هزینه پرداختی شما موثر است.

 

  • تاثیر وزن محموله در هزینه ارسال بار به کانادا

وزن محموله شما هر چه بیشتر باشد، هزینه ارسال بار به کانادا برای شما بیشتر خواهد شد. همچنین تا به الان حتما میدانید که جهت ارسال یک متر مکعب بار ، میبایست حداقل قیمت حمل هوایی 168 کیلو را به شرکت هواپیمایی جهت ارایه سرویس حمل هوایی پرداخت نمایید.

 

  • تاثیر فاصله درقیمت ارسال بار به کانادا

پروازهای مستقیم به شرق کشور کانادا، قیمت حمل کمتری بابت حمل هوایی بار تقاضا میکنند به نسبت پروازهایی به نقاط غربی این کشور. این مسئله به علت در نظر گرفتن فاصله این شهر ها تا نقطه شروع پروازی میباش. لذا هرچه شهر مورد نظر شما در نقاط شرقی تری در کشور کانادا باشد، قیمت مناسب تری برای حمل هوایی بارتان به کانادا نصیب شما میشود.

 

  • تاثیر انتخاب شرکت هواپیمایی معتبر در هزینه فریت بار به کانادا

همانطور که پیشتر ذکر شد، شرکت های هواپیمایی زیادی هستند که به شهرهای مختلف کانادا بار هوایی میفرستند. اما تعیین شرکت معتبر و منصف در تعیین هزینه حمل بار شما به کانادا بسیار تعیین کننده است. تنها مشاور خوب برای سرویسی خوب با قیمتی مناسب، شرکت های معتبر فریت فورواردری هستند که در این زمینه فغعالیت دارند. جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تهران ایر فریت در زمینه هزینه فریت بار به کانادا با ما در تماس باشید.

 

 

بیشتر بدانید: اضافه بار مسافری را ارزانتر بفرستیم

 

شیوه ترخیص کالا در گمرک کانادا

بارهای مسافرتی و لوازم منزل  مستعمل مهاجران با تشخیص افسر گمرک کانادا مشمول دریافت عوارض گمرکی نمی‌باشد، ولی کالاهای که به قصد تجاری وارد کانادا می‌شود باید بررسی شوند و عوارض گمرکی آنها باید قبل از خروج بار از فرودگاه پرداخت شود. همانطور که قبلا ذکر شد بار شما چه تجاری باشد چه شخصی باید بعد از ۴۸ ساعت از فرودگاه‌های کانادا ترخیص شود. ( Bringing goods to Canada )

  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار مسافری در کانادا

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده
  • اسناد مورد نیاز جهت ترخیص بار تجاری در کانادا

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

در این مقاله با شرایط و قوانین ارسال بار به کانادا آشنا شدید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای فریت بار به کانادا می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام