فهرست عناوین

اگر شما مهاجر و یا تاجر هستید و قصد دارید به کشور استرالیا مهاجرت نمایید یا در این کشور به تجارت مشغول شوید؛ قطعاً برای “ارسال بار به استرالیا” و حمل هوایی لوازم شخصی و یا تولیدات تجاری خود نیازمند انتخاب یک مسیر پستی مناسب سریع و امن هستید.

مجموعه تهران ایر فریت با ارائه دادن مشاوره رایگان و همچنین با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در حوزه فریت بار و “ارسال هوایی بار به استرالیا” بصورت ارسال سریع، آسان و امن محموله شما را به استرالیا منتقل می‌کند.

شما تنها با یک بار همکاری و استفاده از خدمات مجموعه تهران ایر فریت کیفیت ارائه خدمات این مجموعه بر ارسال محموله موردنظرتان به استرالیا را شاهد خواهید بود.

ارسال بار به استرالیا

هزینه مناسب حمل بار هوایی به استرالیا از فرودگاه امام خمینی

مجموعه تهران ایر ‌فریت شرایطی را ایجاد می‌کند که ارسال هوایی محموله شما اعم از بار تجاری یا بار شخصی به کشور استرالیا با بهترین قیمت ممکن انجام شود. خدماتی نظیر کارشناسی و بازدید از بار، ارائه مشاوره رایگان، انجام بسته بندی محموله به صورت تخصصی در محل کار و یا محل زندگی شما، سرویس “حمل بار هوایی به استرالیا” برای ارسال محموله شما از طریق ترمینال بار فرودگاه امام  خمینی، توسط مجموعه تهران ایر فریت به شما ارائه می‌شود.

همچنین انجام کلیه تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی فریت بار به استرالیا نیز توسط این مجموعه به نمایندگی از فرستنده محموله انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که تمام این خدمات با بهترین هزینه و آسان ترین مسیر ارسال هوایی بار به استرالیا توسط مجموعه تهران ایر فریت ارائه می شود.

مجموعه تهران ایر فریت دارای مجوزهای رسمی، یکی از معتبرترین شرکت‌های باربری هوایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ایران است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فرستادن بار به استرالیا با هواپیما و  دیگر نقاط جهان، قادر است تا شما را با کادر متخصص خود که سابقه مدیریت در قسمت کارگو ایرلان‌های معتبر فعال در ایران، انجام بسته بندی تخصصی بار و تشریفات گمرکی در بخش کارگو فرودگاه امام خمینی و همچنین سابقه طولانی در فروش بار شرکت‌های معتبر فریت بار در ایران را دارد ، در تمامی مراحل ارسال بار به استرالیا، یاری دهد. با تهران ایر فریت بار خود را با آسودگی و خیالی راحت به استرالیا ارسال کنید.

 

بیشتر بدانید: پایانه هوشمند بار ایران ایر در ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی

 

ارسال هوایی بار به استرالیا با مناسب ترین هزینه

یکی از چالش‌های مهم مردم جهان در سال‌های اخیر رشد مهاجرت از کشوری به کشور دیگر است. مهاجرت کردن خود دارای پیامدهای مختلفی از جمله دوری از خانواده و دوستان می‌باشد. یکی دیگر از پیامدهای مهم مهاجرت کردن ارسال لوازم زندگی مهاجران به کشور مقصد است. همچنین ممکن است خانواده و دوستان مهاجر قصد ارسال بسته‌های پستی نظیر سوغات را هدیه را به مهاجر داشته باشند و یا بالعکس. حال اگر شما نیز قصد ارسال سته استرالیا را دارید می‌توانید از مجموعه تهران ایر فریت کمک بگیرید.

با وجود محدودیت‌های ایرلاین‌ها و قوانین پستی کشور استرالیا این مجموعه بسته‌های ارسالی شما را که تا وزن ۴۵ کیلوگرم باشد از مبدا پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی به شهرهای مختلف استرالیا و به صورت هوایی ارسال می‌کند. نکته قابل توجه این است که ارسال هوایی محموله به استرالیا نسبت به سایر مسیرهای ارسالی هزینه مناسب‌تری دارد و از طرفی با استفاده از این روش برای ارسال محموله، بار مورد نظر شما شامل بیمه هوایی شرکت‌های هواپیمایی معتبر ایران می‌شود.

مجموعه تهران ایر فریت بسته شما را به شهر‌های مختلف استرالیا نظیر سیدنی، پرث، آدلاید و بریزبن به صورت هوایی ارسال می‌کند.

ارسال هوایی بار به استرالیا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

تلفن فریت بار فرودگاه امام خمینی

شرکت‌های هواپیمایی که از پایانه بار فرودگاه امام به مقصد فرودگاه‌های استرالیا اقدام به حمل هوایی بار می‌نمایند کدام‌اند ؟

در ایران شرکت‌های هواپیمایی مختلفی وجود دارد که سالانه اقدام به حمل هزاران تن بار هوایی به استرالیا می‌کنند. این شرکت‌های هواپیمایی که در ایران معتبر و فعال هستند هر سال محموله بسیاری از شما متقاضیان را از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه‌های شهرهای مختلف استرالیا می فرستند.

با این اوصاف ارسال بار شما از پایانه بار فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های شهرهای مختلف استرالیا نظیر سیدنی، پرث، آدلاید و بریزبن امکان پذیر است. به عنوان فرستنده می‌توانید جهت ارسال محموله خود به صورت هوایی به یکی از شهرهای استرالیا از یکی از ناوگان‌های هواپیمایی نامبرده در زیر بهره ببرید:

 

  • کارگو هواپیمایی قطر
  • کارگو هواپیمایی امارات
  • هواپیمایی لوفتهانزا
  • کارگو هواپیمای ایرفلوت

استعلام هزینه ارسال هوایی محموله به استرالیا

اگر شما می‌خواهید از تعرفه‌های ارسال بار به استرالیا مطلع گردید می‌توانید با مجموعه تهران تماس حاصل نمایید. مجموعه تهران ایر فریت اطلاعات کاملی در مورد هزینه‌های ارسال بار به استرالیا و همینطور قوانین و شرایط پذیرش بار و نرخ حمل هوایی در ایرلاین‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص که در شرکت‌های هواپیمایی معتبر تجربه فعالیت دارند، همواره آماده پاسخگویی به شما در حوزه ارسال بار به استرالیا هستند.

خدمات مجموعه تهران ایر فریت جهت ارسال هوایی بار به استرالیا

  • ارسال بارهای مسافری به استرالیا

ایرلاین‌ها برای حمل هوایی بار مسافرین محدودیت‌های وزنی دارند و به علت وجود چنین محدودیت‌هایی مسافران تنها می‌توانند تا وزن معینی محموله را به همراه خود برای سفر به استرالیا داشته باشند. اگر بار مسافران بیش از میزان معین باشد مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی خواهند شد. به همین دلیل ارسال بار اضافه مسافران به استرالیا یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و یا مهاجرین است.

 

بیشتر بدانید: نحوه فریت بار از باربری فرودگاه امام خمینی

 

پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت به شما این است که برای ارسال اضافه بار به استرالیا از روش فریت بار استفاده کنید. با بهره‌گیری از این روش شما می‌توانید هزینه کمتری برای ارسال محموله خود به استرالیا پرداخت نمایید.

  • صادرات و ارسال لوازم خانه به استرالیا

اگر شما به عنوان مهاجر و یا تاجر قصد دارید که لوازم منزل را به استرالیا ارسال نمایید یا صادر کنید بهترین و به صرفه ترین مسیر برای شما استفاده از مسیر هوایی برای ارسال بار به استرالیا می باشد. پیشنهاد ما به شما ارسال هوایی این لوازم به کشور استرالیا می‌باشد. با استفاده از روش فریت بار محموله مورد نظر شما از مبداء پایانه بار فرودگاه امام خمینی توسط شرکت‌های حمل هوایی بار به فرودگاه‌های شهرهای مختلف استرالیا ارسال می گردد.

Moving to Australia )

  • صادرات و ارسال انواع مبل و تخت و پیانو به استرالیا

مهاجران برای صرفه جویی در هزینه‌های زندگی خود در کشور استرالیا سعی می‌کنند لوازم مستعمل منزل خود را به همراه خود به استرالیا ببرند. این لوازم مستعمل نظیر مبل، تخت و حتی پیانو را می‌توان از مسیر هوایی و روش فریت بار هوایی به استرالیا ارسال نمود. از طرفی ممکن است شما تاجر و تولید کننده لوازمی نظیر مبل و تخت و پیانو باشید که در این صورت نیز با ارسال کارگو تجاری به استرالیا و با استفاده از مسیر حمل هوایی بار می‌توانید محصولات خود را به شهرهای مختلف استرالیا ارسال کنید. شما می‌توانید با بهره‌گیری از یکی از شرکت‌های حمل هوایی ارسال هوایی بار را بدون دردسر و به صورت صحیح انجام دهید.

  • صادرات و ارسال هوایی انواع فرش و تابلو فرش به استرالیا

یکی از محصولات ارزشمند کشور ایران فرش ایرانی می‌باشد که به عنوان کالای صادراتی به سراسر جهان صادر می‌گردد. استرالیا نیز از جمله کشورهایی است که می‌توان فرش ایرانی را به این کشور صادر نمود. ارسال یا صادر کردن فرش به استرالیا از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی و با استفاده از روش فریت بار امکان پذیر می‌باشد. نکته مهم در ارسال کالای ارزشمندی نظیر فرش یا تابلو فرش نحوه بسته بندی صحیح این کالا برای ارسال آن است. مجموعه تهران ایر فریت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب در این حوزه یاری رسان شما هستند.

  • صادرات و ارسال صنایع دست ساز به استرالیا

اگر شما به عنوان تاجر قصد تجارت صنایع دستی ایران و صادرات آن به کشور استرالیا را دارید می‌توانید از روش فریت بار استفاده کنید. شما می‌توانید از مسیر ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و با روش فریت بار محموله‌های حاوی صنایع دستی را به کشور استرالیا ارسال کنید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی ایجاد شده در زمینه صادرات و یا ارسال صنایع دستی با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل نمایید.

  • صادرات و حمل هوایی انواع مواد غذایی و خوراکی به استرالیا

ارسال برخی از کالاها خوراکی به کشور استرالیا ممنوع است. اما تحت شرایطی ارسال خشکبار میوه و سبزیجات به استرالیا امکان پذیر است. قارچ نیز یکی از محصولات خوراکی است که امکان صادرات آن به استرالیا وجود دارد. البته باید توجه داشت که این محصولات مواد غذایی هستند و در نتیجه به سرعت فاسد می شوند. بنابراین برای ارسال این محصولات به استرالیا سرعت مهمترین عامل است. تنها راه پیش رو برای جلوگیری از فساد این محصولات غذایی در ارسال به استرالیا استفاده از مسیر ارسال هوایی بار می‌باشد که سریعترین روش ارسال بار است.

نکته دیگر در ارسال هوایی محصولات غذایی به استرالیا نحوه بسته‌بندی این محموله‌ها می‌باشد. برای بسته بندی صحیح و استاندارد مواد غذایی جهت ارسال به استرالیا می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل کنید.

  • صادرات زعفران در بسته بندی های مختلف به استرالیا

یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین ادویه‌های جهان زعفران است که مرغوب‌ترین نوع آن در ایران تولید می‌گردد. لذا بسیاری از تجار ایرانی تصمیم به صادرات این محصول به کشورهایی نظیر کشور استرالیا می‌گیرند. در ارسال زعفران به استرالیا می‌توانید از مسیر کارگو فرودگاه امام خمینی استفاده کنید چرا که هم از نظر هزینه و هم از نظر سرعت بسیار مطلوب است. مجموعه تهران ایر فریت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص و با ارائه دادن مشاوره و سایر خدمات برای ارسال هوایی زعفران به استرالیا در کنار تاجران خواهد بود.

  • ارسال یا صادرات تجهیزات آشپزخانه و رستورانی مثل کباب‌زن و کباب‌پز و.. به استرالیا

پخت برخی از غذاهای ایرانی با لوازم آشپزخانه‌ای خاصی انجام می‌گیرد که تنها در ایران یافت می‌شود‌. بنابراین اگر شما قصد احداث یک رستوران ایرانی در کشور استرالیا و شهرهای مختلف آن را دارید و یا به عنوان تاجر قصد دارید برای رستوران های ایرانی تجهیزات آشپزخانه بفرستید. در این صورت می‌توانید از روش فریت بار برای ارسال تجهیزات مخصوص آشپزی ایرانی استفاده کنید. شما می‌توانید از مجموعه تهران ایر فریت برای ارسال هوایی این محموله‌ها مشاوره دریافت کنید تا بتوانید بهترین روش را برای ارسال انتخاب کنید.

  • خدمات حمل هوایی انواع بارهای تجاری و غیرتجاری به استرالیا

مجموعه تهران ایر فریت، فریت بار تجاری و غیر تجاری شما را به بهترین شکل و با به صرفه‌ترین قیمت به استرالیا انجام خواهد داد. البته مهاجران و تاجران پیش از ارسال بار خود به استرالیا باید از قوانین گمرکی این کشور به خوبی آگاه شوند. چرا که در صورت ناآگاهی از قوانین ممکن است متوجه پرداخت هزینه‌های گزاف گمرکی شوند. لذا شما باید پیش از هر اقدامی ابتدا از ممنوعیت‌های گمرک استرالیا آگاه گردید. مجموعه تهران ایر فریت کلیه اطلاعات مربوط به قوانین و ممنوعیت گمرکی استرالیا را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین در تمام مراحل ارسال هوایی بار به استرالیا در کنار شما می‌ماند.

  • ارسال آثار نمایشگاهی به استرالیا

شما به عنوان یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های جهانی که قصد شرکت در نمایشگاه‌های استرالیا را دارید حتما برای ارسال آثار خود به استرالیا نیازمند یک مسیر به صرفه، مطمئن و سریع ارسال بار به استرالیا هستید. پیشنهاد ما به شما استفاده از مسیر ارسال هوایی بار به استرالیا می‌باشد. زیرا سریع‌ترین مسیر برای فرستادن آثار مورد نظر شما به نمایشگاه‌های استرالیا مسیر ارسال هوایی بار یا فریت بار می‌باشد. شما جهت استفاده از این مسیر باید اطلاعات کافی از شرایط گمرکی استرالیا و قوانین ایرلاین‌ها داشته باشید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه مشاوره رایگان در زمینه ارسال هوایی بار به استرالیا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ارسال هوایی ظروف چینی و فلزی به استرالیا

یکی از نکات مهم در ارسال ظروف چینی و فلزی به استرالیا انجام بسته بندی صحیح در ارسال هوایی این ظروف چینی و فلزی است. بسته بندی استاندارد به علت بالا بودن خطر آسیب دیدن این محموله‌ها در مسیر ارسال هوایی بسیار اهمیت دارد. همچنین بهتر است که مسیر ارسال ظروف یک مسیر کوتاه و سریع باشد تا این محموله از آسیب دیدگی‌های احتمالی در میانه راه در امان باشد. پیشنهاد مجموعه تهران ایر فریت، ارسال هوایی بار از طریق کارگو فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

حمل بار هوایی به استرالیا

ارسال بار به شهر‌های مختلف استرالیا

محموله ‌های شما چه شخصی باشد و چه تجاری باشد توسط مجموعه تهران ایر فریت به شهر‌های مختلف استرالیا . از مسیر ارسال هوایی فرستاده می‌شود.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

ارسال بار به سیدنی

  • حمل هوایی بار به سیدنی

سیدنی در ساحل شرقی استرالیا قرار دارد. این شهر به عنوان پایتخت ایالت نیو ساوت ولز در اطراف یکی از بهترین بنادر طبیعی در جهان ساخته شد. سیدنی بیش از ۱۰۰ ساحل و پارک‌های متعدد و فضای سبز در درون خود جای داده است و به عنوان بزرگترین شهر استرالیا شناخته می‌شود.

این شهر دارای چشم اندازهای بسیار متنوع نظیر کوه، سواحل، پارک‌های ملی، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها می باشد. و می‌توان گفت شما با شهری بسیار پر جنب و جوش روبه‌رو هستید. این شهر زیبا دارای گالری‌های هنری، موزه‌ها، تئاترها و مناطق تاریخی بسیاری برای بازدیدکنندگان و گردشگران می‌باشد و نیز جشنواره‌های متفاوتی در طول سال در این شهر برگزار می‌گردد. سیدنی با تمام ویژگی های ذکر شده یکی از مقاصد مسافرتی و مهاجرتی در استرالیا به حساب می‌آید.

اگر شما نیز مسافر یا مهاجر به سیدنی می‌باشید و قصد ارسال بار خود به این شهر را دارید مجموعه تهران ایر فریت مسئولیت ارسال بار شما را با بهترین روش بر عهده خواهد گرفت.

ارسال بار به پرث

  • فریت بار به پرث

شهر زیبای پرث در استرالیا جزء ۱۰ شهر برتر این کشور برای زندگی محسوب می‌شود. برتری شهر پرث هم از نظر منابع و هم از نظر مردم قابل سنجش است. شهر پرث از نظر امکانات، کار و اشتغال، پیشرفت و رفاه، آموزش و تحصیل، تفریح و… یکی از بهترین شهر های قاره استرالیا به حساب می آید. این شهر پایتخت استرالیا غربی می‌باشند و در زمینه فرهنگی دارای متنوع ترین فرهنگ ها در میان شهر های جهان می‌باشد. پرث شامل بیش از ۲۰۰ ملیت است که همین موضوع موجب می‌گردد تا افراد زیادی از نقاط مختلف جهان به قصد مهاجرت وارد این شهر شوند تا لذت یک زندگی ناب را در این شهر تجربه کنند.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به شهر پرث را دارید می‌توانید با کمترین هزینه و با کیفیت عالی تمامی لوازم مورد نیاز خود را برای تحصیل یا زندگی به این شهر ارسال کنید. مجموعه تهران ایر فریت با ارائه خدمات ارسال بار به شهر پرث در خدمت شما خواهد بود.

ارسال بار به آدلاید

  • ارسال هوایی بار به آدلاید

آدلاید همواره در میان سه یا پنج شهر برتر استرالیا از نظر زندگی و هم از نظر فرهنگ مردم و کلیه منابع قرار می‌گیرد. این شهر لقب مرکز فرهنگی استرالیا را کسب کرده است. چراکه همواره میزبان طیف بسیاری جشنواره‌ها و رویدادها و سرگرمی های مختلف می‌باشد. در مجموع می‌توان گفت آدلاید نه تنها مجموعه‌های شگفت انگیزی از مکان‌ها و مناظر دیدنی در خود جای داده است بلکه شهری زنده و بسیار پر جنب و جوش محسوب می‌شود.

بنابراین اگر شما نیز قصد مهاجرت یا مسافرت به شهر آدلاید را دارید و می‌خواهید لوازم شخصی خود را به این شهر ارسال کنید می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار کنید و از خدمات ارسال هوایی محموله به این شهر بهره ببرید.

ارسال بار به بریزبن

  • ارسال کارگو به بریزین

شهر بریزبن نیز از جمله شهرهای برتر برای زندگی در استرالیا محسوب می‌شود. بریزبن به عنوان یک شهر بزرگ و چند فرهنگی جایگاه خود را در استرالیا تثبیت کرده است. بنابراین این شهر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب شما برای مهاجرت به‌ آن باشد. همچنین به دلیل عبور رودخانه بریزبن از مرکز شهر بنادر مختلفی برای تجارت در این شهر موجود است. اگر شما قصد اقامت در این شهر زیبا را دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را به صورت ارسال هوایی به بریزبن منتقل کنید. مجموعه تهران ایر فریت در ارسال آسان و بی دردسر محموله‌ها به بریزبن یاری رسان شما خواهد بود.

  • موارد تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار به استرالیا

جهت تعیین هزینه مناسب برای ارسال بار خود به استرالیا اصلا عجله نکنید. عجله کردن در تعیین تنها به ضرر جیب شما تمام می‌شود. بنابراین برای یافتن یک هزینه مناسب و به صرفه جهت ارسال محموله مورد نظرتان به استرالیا حتما زمان کافی برای کسب اطلاعات و مشورت در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار به استرالیا، وزن بار ارسالی است. به این ترتیب که هرچه وزن بار ارسالی شما بیشتر باشد هزینه ارسال بار نیز بیشتر می‌شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ارسال هوایی بار به استرالیا می‌توان به حجم بار، نوع بسته بندی، خدمات و مدارک ارائه شده در طی تشریفات گمرکی اشاره نمود.

خوب است بدانید انتخاب خط هواپیمایی برای ارسال بار به استرالیا نیز در تعیین هزینه‌ها تاثیرگذار است. به این دلیل که خطوط هواپیمایی مختلف، نرخ‌های متفاوتی برای حمل و ارسال هوایی بار به استرالیا دارند. برای آشنایی با خطوط هواپیمایی و نرخ ارسال بار هر کدام از آن‌ها شما می‌توانید با مشاوران مجموعه تهران ایر فریت تماس برقرار نمایید.

بیشر بدانید:  راهنمای ارسال ارزان اضافه بار مسافری

نحوه ترخیص بار و تحویل محموله در گمرک فرودگاه‌های استرالیا

پساز اتمام پروسه حمل بار هوایی به استرالیا، اگر محموله‌های ارسال شده به استرالیا صرفا شامل لوازم منزل مستعمل یا لوازم شخصی باشند از پرداخت عوارض گمرک معاف هستند. البته زمانی که اجناس تجاری یا نو در میان محموله‌های شخصی و مستعمل موجود باشد در این صورت با تشخیص افسر گمرک تنها برای همان اجناس نو یا تجاری عوارض مشخص می‌‌گردد. اما کالاهایی که با عنوان اجناس تجاری به استرالیا صادر شوند در گمرک مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مقدار این کالاهای تجاری باید با لیست بسته بندی ارائه شده مطابقت داشته باشد. در نهایت با توجه به مبلغ ارائه شده در فاکتور فروش محموله‌ها عوارض گمرکی کالاهای تجاری توسط مامور گمرک مشخص می‌شود. پرداخت عوارض گمرکی بر عهده گیرنده کالا می‌باشد که باید قبل از ترخیص کالا از گمرک به صورت نقدی انجام گیرد.

نکته آخر این‌که چه محموله شخصی باشد و چه تجاری باشد گیرنده تنها تا 48 ساعت بعد از ورود محموله به فرودگاه استرالیا برای ترخیص آن فرصت دارد. زیرا در صورت تاخیر در انجام عملیات ترخیص محموله به انبار فرودگاه منتقل شده و شامل هزینه‌های انباری می‌شود.

مدارک لازم برای ترخیص بارهای مسافری و تجاری در گمرک استرالیا

شما برای ترخیص بارهای مسافری خود از گمرک استرالیا نیاز مدارک نامبرده در ذیل دارید:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

همینطور برای ترخیص بارهای تجاری‌تان از گمرک استرالیا باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

توضیحات ما پیرامون ارسال هوایی بار به استرالیا و شهرهای مختلف آن در همین نقطه به پایان می‌رسد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفیده بوده و به تمامی پرسش‌های شما در مورد ارسال هوایی بار به استرالیا پاسخ داده باشیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل بار هوایی به استرالیا با کارشناسان مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل نمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام