ارسال هوایی انواع بار به تمامی کشورهای اروپایی

  • فریت بار یا حمل بار هوایی به اروپا

چند سالی هست که موج مهاجرت از ایران روند افزایشی پیدا کرده است؛ به همین خاطر سرویسی چون  “ارسال بار به اروپا” یا حمل هوایی  برای لوازم شخصی و یا بار مسافری و یا لوازم منزل بسیار مورد توجه  قرار گرفته است. سرویس “ارسال هوایی بار به آلمان” مزایایی دارد که آنرا از دیگر سرویس های حمل و نقل بین المللی متمایز می سازد.  حمل بی‌کم و کاست و عدم آسیب به لوازم در حین حمل از جمله این مزیت هاست. در این مطلب نکات مهم مربوط به “حمل بار هوایی به اروپا” را برای شما توضیح می دهیم. ( Moving & working in Europe )

  •  فرمول محاسبه وزن حجمی

برای مثال در لوازم منزل ملاک اندازه‌گیری وزن حجمی وسایل است نه وزن جرمی. وزن حجمی به این ترتیب محاسبه می‌شود:

  1. طولX  عرض x  ارتفاع تقسیم بر 6000 = وزن حجمی
  2. 1 متر مکعب حجم = 167 کیلوگرم

همه خطوط هواپیمایی معمولاً به ازای یک مترمکعب وزن حجمی به میزان حداقل 167 کیلوگرم شما را شارژ می‌کنند. بنابراین شما نباید وزن معمول وسایل منزل را وزن نهایی حساب کنید چرا که این وزن خالص است. وزن نهایی پس از لفاف و بسته‌بندی مشخص می‌گردد. ملاک محاسبه در فریت بار همین وزن نهایی است. شرکت تهران فریت ایر  با سابقه‌ای طولانی در فریت بار و حمل بار هوایی  می‌تواند از صفر تا صد کار شما را انجام دهد.

با استفاده از خدمات این مجموعه ، محموله شما صحیح و سالم و با رعایت تمامی استانداردهای حمل بین‌الملل به کشور مقصد شما می‌رسد. می‌توانید روی ما حساب کنید،  از خدمات پیکاپ و حمل کالا به ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی گرفته تا تشریفات گمرکی در فرودگاه مبدا و تحویل بار در گمرک شهر مقصد. همچنین دراین مجموعه، سایر خدمات فریت بار مانند صدور بارنامه هوایی نیز با هزینه مناسب انجام می شود.

بیشتر بدانید:  نحوه محاسبه هزینه فریت بار

نحوه ارسال بار به اروپا از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی

 

برای ارسال بار مسافری و ارسال بار تجاری از طریق هوایی از ایران به کشورهای اروپایی باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله اینکه فریت بار یک پروسه پیچیده بوده که با ارسال بار به صورت زمینی از یک شهر به شهر دیگر خیلی متفاوت است ، اولین نکته اینکه زمانی که شما می خواهید اضافه بار مسافری یا لوازم منزل خود را به صورت هوایی ارسال نمایید باید دقت داشته باشید که بار شما شامل کالاهای ممنوعه ارسال بار به صورت هوایی نباشد. مورد تایید قوانین گمرکی کشور ایران و قوانین گمرکی اتحادیه اروپا باشد و از دستورالعمل های امنیتی شرکت هواپیمایی حمل کننده بار شما تخطی ننماید.

دوم اینکه بار شما باید به صورت کاملا تخصصی برای ارسال به صورت هوایی بسته بندی شود. مجموعه تهران ایرفریت از صفر تا صد خدمات ارسال هوایی بار به اروپا  و دیگر کشور های دنیا را برای شما انجام می دهد:

  • پیک آپ بار از درب منزل شما تا فرودگاه امام خمینی
  • بسته بندی تخصصی تمامی وسایل و بار
  • انجام خدمات گمرکی
  • تهیه مدارک لازم تا صدور بارنامه جهت آماده سازی و تحویل به ایرلاین جهت ارسال هوایی بار

بیشتر بدانید: راهنمای گام به گام ارسال بار از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از کشور

بسته بندی محولات جهت ارسال هوایی بار به اروپا

بسته بندی تخصصی یکی از ویژگی‌های سرویس فریت بار است که باعث سلامت و حفظ امنیت بار تا انتهای رسیدن به مقصد می‌شود . بار شما باید براساس نوع و حجم آن با جعبه چوبی مناسب بسته بندی شود.

اگر بار شما شکستنی باشد، باید بصورت تخصصی بسته‌بندی شود. بستگی به میزانی که بخواهید هزینه کنید، اقلام شکستنی در جعبه‌های چوبی قرار می‌گیرد و بعد در روی پالت‌های مخصوص قرار می‌گیرد. در صورتی که جعبه چوبی بگذاریم، احتمال اینکه بار شما حجمی حساب شود بیشتر می‌شود، اما در عوض با ضریب اطمینان بیشتری حمل می‌شود

بیشتر بدانید: بسته بندی تخصصی فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

مدارک لازم برای ارسال هوایی بار به اروپا

جهت انجام تشریفات گمرکی برای  ارسال هوایی بار به اروپا  لازم است مدارک زیر را آماده داشته باشید. لازم به ذکر است مدارک مورد نیاز هر بار برحسب مورد توسط کارشناسان ما به شما اعلام می‌گردد. اما بطور معمول برای بارهای تجاری که جنبه صادراتی دارند مدارک زیر مورد نیاز است: :

  • معرفی نامه به گمرک فرودگاه
  • فاکتور فروش Invoice
  • فهرست بسته‌بندی Packing List
  • برگه استاندارد برحسب نوع بار
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت نباتی

برای صادرات انواع کالاها و اغلب مواد غذایی اخذ مجوز از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران لازم است. همچنین گواهی بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گواهی های دیگر حسب مورد درخواست مراجع قانونی کشور مقصد لازم است.

نکات مهم در مورد حمل بار هوایی به اروپا

  • اگر شما قصد مسافرت و یا مهاجرت را دارید برای ارسال هوایی بار به اروپا نیاز به مدارکی مانند پاسپورت و اقامت و بلیط شما نیز هست.
  • اگر قصد شما از فریت بار ارسال برای یکی از آشنایان و یا سوغات و هدیه است دیگر نیازی به بلیط و ویزا نیست.
  • بار شما پس از رسیدن به مقصد حداکثر 48 ساعت به صورت رایگان در انبار فرودگاه مقصد نگهداری می شود فلذا با دادن اطلاعات تماس صحیح در مقصد نست به دریافت آن اقدام نمایید.
  • اگر قصد ارسال بار تجاری دارید شما باید از طریق کارت بازرگانی معتبر و دانستن قوانین گمرک کشور مقصد نسبت به صادرات بار خود یا فریت بار تجای اقدام نمایید.

ارسال هوایی بار به کشورهای اروپایی