فهرست عناوین

اگر قصد دارید لوازم منزل و بار‌ تجاری خود را به آمریکا ارسال کنید بهترین مسیر برای شما “ارسال بار به آمریکا” از طریق مسیر هوایی می‌‌باشد. مجموعه تهران ایر فریت با سال‌ها سابقه در حمل و نقل هوایی و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه “حمل بار هوایی به آمریکا” و سایر کشور های دنیا آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد، این خدمات شامل مشاوره رایگان، پیک آپ و بسته بندی تخصصی محصولات هوایی، انجام تشریفات گمرکی و صدور نامه هوایی است.

ارسال بار به آمریکا

مناسب ترین قیمت ارسال بار به آمریکا از فرودگاه امام

شما می‌توانید بار تجاری و لوازم منزل خود را از طریق مسیر هوایی با ارزان ترین قیمت به آمریکا ارسال کنید، این مجموعه با داشتن کادری متخصص و ارائه خدماتی همچون بازدید بار در منزل و محل کار شما، بسته بندی تخصصی بار، انتقال بار از مبدا تا پایانه هوشمند فرودگاه امام، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت “ارسال هوایی بار به آمریکا”  را با کمترین هزینه امکان پذیر کرده است.

 

بیشتر بدانید: ارسال ارزان اضافه بار مسافری

 

نحوه ارسال کالا به آمریکا، ارسال بسته از ایران به آمریکا

با توجه به سیل عظیم مهاجرت در چند سال اخیر و ایجاد فاصله بین اقوام و دوستان ممکن است قصد ارسال بسته به آمریکا و  فرستادن هدیه برای آشنایان خود را داشته باشید. اما یکی از موانع ارسال بسته از طریق پست محدودیت های شرکت پست و عدم وجود سرویس هایی مانند پست پیشتاز به آمریکا است که برای همین ارسال بسته از ایران به آمریکا را کمی سخت تر کرده است.

مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال بسته های کوچک به وزن ۴۵ کیلوگرم را که حاوی هدیه، سوغات و… را از طریق مسیر فریت بار به آمریکا امکان پذیر کرده است‌. ارسال خرده بار به آمریکا از طریق فریت بار بسیار مقرون به صرفه بوده، ارسال بسته شما به شهرهای نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، هیوستن، فینیکس و…. امکان پذیر است.

ارسال هوایی بار به امریکا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

کدام شرکت های هواپیمایی فعال در ایران از فرودگاه امام به آمریکا بار ارسال می‌کنند‌؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در فرودگاه امام فعال هستند و از پایانه هوشمند فرودگاه امام اقدام به ارسال بار به آمریکا می‌کنند. این شرکتهای هواپیمایی سالانه هزاران تن بار از ترمینال بار فرودگاه امام به شهرهای مختلف آمریکا از جمله نیویورک، واشنگتن، سانفرانسیسکو و… ارسال می‌کنند.  این شرکت‌های هواپیمایی شامل:

  •  کارگو هواپیمایی امارات
  •  کارگو هواپیمایی قطر
  •  هواپیمایی لوفتهانزا
  •  هواپیمایی ایروفلوت

نرخ مصوب ارسال هوایی بار به آمریکا

برای کسب اطلاع از قیمت فریت بار به آمریکا و هزینه های شرکت های هواپیمایی مختلف و رزرو جا جهت ارسال بار خود به آمریکا، می‌توانید با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید. این مجموعه با داشتن مشاوران متخصص که سابقه کار در شرکت های هواپیمایی مختلف را دارا می‌باشند در خدمت شما تجار، مسافران و مهاجرانی هستند که قصد ارسال بار از طریق مسیر هوایی به آمریکا را دارید.

 

بیشتر بدانید: اضافه بار مسافری را ارزانتر بفرستیم

 

خدمات قابل استفاده در مجموعه تهران ایر فریت در حمل بار هوایی به آمریکا

  • ارسال پرسرعت اضافه‌ بار مسافری به آمریکا

یکی از دغدغه های مهم مسافران با توجه به محدودیت های ایرلاین ها حمل بار خود از مبدا به مقصد است. زیرا هر مسافر به میزان محدودی امکان حمل بار به آمریکا را دارد که اگر بخواهد بیش از آن مقدار با خود حمل کند مجبور به پرداخت هزینه گزافی به ایرلاین می‌باشد که در اکثر مواقع قرون به صرفه نمی‌باشد، تنها مسیر پیش رو برای مسافران ارسال بار از طریق فریت بار هوایی به آمریکا است زیرا این مسیر سریعترین مسیر و ارزان ترین مسیر ممکن می‌باشد.

  • ارسال ایمن لوازم منزل به آمریکا

در صورتی که مهاجر هستید و قصد ارسال تمام لوازم منزل خود را به آمریکا دارید، سریع‌ترین مسیر و مقرون به صرفه ترین و امن‌ترین مسیر برای شما ارسال با از طریق فریت بار هوایی به آمریکا است.

( What is the process to move my used household goods and personal effects into the United States )

  • ارسال و حمل مبلمان، تخت و پیانو به آمریکا

تمام لوازم مستعمل خود را مانند مبل، تخت، گنجه، پیانو و…. را می‌توانید از طریق ارسال هوایی بار به آمریکا ارسال کنید.

  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش های نفیس به آمریکا

فرش ایرانی به دلیل نوع بافت و نقش نگار هنرمندانه آن شهرت جهانی دارد به همین دلیل در سراسر دنیا خواهان زیادی دارید و در طول سالیانه دراز مهم ترین کالای صادراتی کشور بوده است.
آمریکا مهد هنر جهان است بنابراین از فرش ایرانی در این کشور استقبال بی‌نظیر می‌شود.
اگر شما نیز قصد ارسال فرش به آمریکا را دارید پیشنهاد ما به شما جهت ارسال فرش خود به آمریکا مسیر فریت بار هوایی می‌باشد زیرا امن ترین و سریع‌ترین مسیر پیش رو شماست.
مجموعه تهران ایر فریت با بسته‌بندی تخصصی فرش و تابلو فرش شما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که محموله شما با کمترین آسیبی به آمریکا ارسال می‌شود.

  • ارسال و حمل صنایع دستی ارزشمند به آمریکا

صادرات صنایع دستی یعنی ارسال بخشی از فرهنگ کشور به سایر نقاط دنیا.
اگر شما صادرکننده صنایع دستی به آمریکا هستید و در حال تلاش برای حفظ و ترویج بخش بزرگی از فرهنگ کشورتان هستید می دانید که صنایع دستی بسیار حساس هستند بنابراین برای ارسال نیاز به مراقبت و محافظ دارند، باید بدانید ارسال بار صادراتی شما از طریق ارسال بار هوایی فرودگاه امام خمینی بهترین مسیر می‌باشد زیرا سرعت ارسال بار افزایش پیدا می‌کند. همچنین شما می‌توانید به کمک نیروی متخصص مجموعه تهران ایر فریت بار خود را با اطمینان کامل بسته بندی کنید.

  • ارسال و صادرات میوه و سبزیجات تازه به آمریکا

شما مجاز هستید میوه، سبزیجات و خشکبار به آمریکا صادر کنید. ولی با توجه به حساسیت این محصولات ارسال سریع و بسته‌بندی صحیح از اهمیت زیادی برخوردار است، شما می‌توانید در جهت مشاوره رایگان با مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرماید.این مجموعه با داشتن نیروی مجرب و متخصص می‌تواند بهترین خدمات را در اختیار شما بگذارد.

  • ارسال زعفران، طلای سرخ، به آمریکا

زعفران گران ترین ادویه جهان است و به علت عطر و طعم بی‌نظیرش شهرت جهانی دارد خاستگاه این گیاه ایران است همچنین ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده زعفران در دنیاست. اگر شما صادر کننده زعفران هستید و قصد ارسال بار خود را از طریق مسیر هوایی به آمریکا دارید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس بگیرید تا شما را با بهترین مسیر برای ارسال هوایی بار به آمریکا راهنمایی کنند.

  • ارسال لوازم و تجهیزات آشپزخانه به آمریکا

اگر شما تولید کنند لوازم رستوران هستید و قصد ارسال این تجهیزات را به آمریکا دارید یا صاحب رستورانی در آمریکا می‌باشد و قصد تهیه لوازم رستوران خود را همچون کباب پز، کباب زن و…. را از ایران دارید. می‌توانید این محصولات را با بسته بندی صحیح از طریق مسیر هوایی به آمریکا ارسال کنید.

  • ارسال بار تجاری و غیر تجاری به آمریکا

اگر مهاجر یا تاجر هستید و قصد ارسال بار به آمریکا را دارید قبل از هر چیزی باید بدانید شما به عنوان ارسال کننده بار به آمریکا با توجه قوانین گمرکی آمریکا باید قبل از ارسال بار با گمرکی آمریکا تماس بگیرید و از قوانین آن کشور آگاه شوید در غیر این صورت هر مشکل پیش آید شما مشمول پرداخت هزینه و غرامت خواهید بود. بهترین راه برای شما گرفتن مشاوره از یکی از شرکت های باربری مستقر در فرودگاه امام خمینی است.

  • ارسال بار نمایشگاهی و صنعتی به آمریکا

قصد شرکت در نمایشگاه های آمریکا را دارید ولی نمی‌دانید چگونه محصولات خود را به آمریکا ارسال کنید، پیشنهاد ما به شما تماس با مجموعه تهران ایر فریت است زیرا با دادن مشاوره رایگان و داشتن کارشناسان متخصص در این زمینه می‌تواند شما را جهت ارسال بار به آمریکا راهنمایی کنند.

  • ارسال هر نوع ظروف چینی و فلزی به آمریکا

اساسا جا به جایی ظروف چینی بسیار سخت و دشوار است زیرا با کوچکترین اشتباهی ممکن است خسارت جدی ببیند. بنابراین بسته بندی صحیح و جا به جایی این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است . ارسال بار با هواپیما به آمریکا بهترین مسیر ممکن است زیرا با توجه به سرعت ارسال، مدت زمان کمتری کالا در جریان جا به جایی قرار می‌گیرد.

حمل بار هوایی به امریکا

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

توضیح مرحله به مرحله ارسال بار به آمریکا

هیچ محدودیتی جهت ارسال بار شما از طریق مسیر فریت بار وجود ندارد به این صورت شما اگر تاجر هستید می توانید بار تجاری خود را از طریق فریت بار به آمریکا ارسال کنید و اگر مسافرید قادر به ارسال چمدان ها و سایر لوازم خود به آمریکا هستید، همچنین مهاجران می‌توانند تمامی لوازم مستعمل خود را به آمریکا ارسال کنند، دانشجویان و هنرمندان از این قاعده مستثنا نیستند و می توانند آثار هنری و لوازم شخصی خود را از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به آمریکا ارسال کنند.

  • مشاوره کاملا رایگان برای فریت بار هوایی به آمریکا

شرکت های باربری مستقر در فرودگاه امام به عنوان نمایندگان ایرلاین‌ها و نهاد‌های نظارتی وظیفه دارند با مشاوره رایگان به تجار ، مسافران و مهاجران تمام اطلاعات و قوانین و دستورالعمل های نهاد دولتی، حراستی ،گمرکی و قوانین ایرلاین ها را در اختیار آنها بگذارند. همچنین نسبت به بسته بندی اصولی و تخصصی بار و پذیرش آن اقدامات لازم را به عمل آورند.

  • بسته‌‌بندی تخصصی و حرفه ای لوازم منزل و کالای تجاری

بسته بندی تخصصی کالا از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت بسته بندی اشتباه ممکن است کالا دچار آسیب شود. مجموعه تهران ایر فریت با داشتن کادری مجرب و متخصص در محل سکونت یا محل کار شما حاضر شده و با بسته بندی تخصصی کالا و پالت بندی صحیح خیال شما را از بابت بسته بندی صحیح آسوده می‌کند تا کالای شما از هر گونه آسیبی حفظ شود و با سلامت کامل ارسال بار به آمریکا صورت گیرد.

 

بیشتر بدانید: بسته بندی محمولات هوایی در ترمینال بار فرودگاه امام

 

  • انجام امور گمرکی در پایانه فرودگاه امام جهت ارسال بار به آمریکا

تشریفات گمرکی شامل وزن کردن بار، تهیه مدارک لازم برای خروج بار به صورت رسمی و قانونی از مرز هوایی فرودگاه امام، ارزیابی بار توسط افسر است. شما تمام لوازم منزل و کالای تجاری خود را به جز کالاهای ممنوع می‌توانید به تمام شهرهای آمریکا ارسال کنید.

جهت ارسال لوازم منزل و لوازم شخصی از طریق پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی به آمریکا مدارک زیر لازم است.

  • لیست بسته‌بندی بار
  • اصل کارت ملی فرستنده
  • اصل پاسپورت فرستنده
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده
  • شماره پستی گیرنده
  • شماره تماس گیرنده

جهت ارسال بار صادراتی و انواع کارگو به آمریکا از فرودگاه امام خمینی ارائه مدارک زیر الزامی است.

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم
  • لیست بسته‌بندی
  • فاکتور فروش
  • صدور سریع بارنامه هوایی جهت ارسال بار به آمریکا

بعد از انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز قانونی خروج بار، بارنامه هوایی، بار به آمریکا صادر می شود. همچنین با پرداخت صورت حساب توسط فرستنده و رزرو و ارسال بار توسط پرسنل مجموعه تهران ایر فریت بار به فرستنده تحویل داده می‌شود، پس از آن است که بار ارسالی به شرکت هواپیمایی جهت ارسال بار به آمریکا تحویل داده خواهد شد.

  • پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته توسط مجموعه تهران ایر فریت

شما می‌توانید بعد از ارسال بار به آمریکا به‌‌صورت آنلاین و با داشتن کد رهگیری بار از وضعیت و شرایط بار خود آگاه باشید علاوه بر این کارشناسان ما در مجموعه تهران ایر فریت به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و مشاوره به شما در دسترس هستند. بعد از رسیدن بار شما به مقصد، پرسنل شرکت هواپیمایی در آمریکا با گیرنده بار جهت ترخیص و دریافت بار تماس می‌گیرند.

برای ترخیص بار باید به مدت ۴۸ ساعت اقدام کنید، در غیر این صورت بعد از ۴۸ ساعت بار شما به انبار فرودگاه منتقل شده و شما مجبور به پرداخت هزینه انبارداری خواهید بود.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام

انتقال بار به صورت هوایی به شهر های آمریکا

ارسال بار به واشینگتن دی.سی.

  • ارسال کارگو به واشینگتن دی.سی.

مرکز قدرت سیاسی آمریکا با ساختمان های مدرن و مهم خود همواره تیتر اول شهرهای جهان بوده و هست. واشنگتن شهری پر از نورهای رنگارنگ و انعکاس است که فرصت‌ها و امکان‌ها را به مخاطبانش یادآور می‌شود. مهاجران و مسافران به این شهر همواره نیازمند بردن وسایلی بیش‌تر جهت اقامت خواهند بود. امکان ارسال بار به ساده‌ترین شکل و هزینه ای به‌صرفه  از طریق فرستادن بار با هواپیما برای شما از سوی مجموعه تهران ایر فریت فراهم آمده است.

ارسال بار به نیویورک

  • حمل هوایی بار به نیویورک

نیویورک و شب‌هایش در کنار میدان تایمز، نیویورک و مترو هایش و ورودی متروپلیتن، نیویورک و دانشگاه‌های مطرح و همزیستی مسالمت آمیز آن همه انسان متفاوت. در این شهر میل به بردن وسایل دو چندان است. از این رو اگر تصمیم به شخصی‌سازی محل اقامت خود دارید ارسال کارگو خود را به تهران ایر فریت بسپارید.

ارسال بار به بوستون

  • فرستادن بار با هواپیما به بوستون

بیست و سومین شهر بزرگ و جزء قدیمی‌ترین شهرهای آمریکا با آکواریوم دیدنی نیواگلند هر مهاجر یا مسافری را مشتاق سیاحت میکند. اگر پس از رزرو بلیط هواپیما متوجه اضافه‌بار خود شدید، کافیست با ما برای حمل هوایی بار خود به بوستون تماس بگیرید.

ارسال بار به شیکاگو

  • فریت بار به شیکاگو

ویندی سیتی یا همان شیکاگو با آن آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده و تجلی غروری که از ساختن یک شهر مدرن در چشمان مردمانش مشهود است همواره مقصدی جذاب بوده. سومین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا با خط ساحلی طولانی و چشم‌اندازهای منحصر به فردش در افق‌هایی فراموش نشدنی ممکن هست هر بار شما را مجاب به ماندن بیش‌تر از زمان برنامه‌ریزی شده سوق دهد. اگر در حین تماشای فواره باکینگهام به فکر داشتن هرگونه وسایل منزل یا وسایل شخصیتان در کنار خود بودید. در کم‌ترین زمان ممکن از سوی تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار به آمریکا از طریق فرودگاه شهر شیکاگو برای شما مهیاست.

ارسال بار به هیوستون

  • ارسال بار به هیوستون

شهری که شرق آن دارای آب و هوایی شرجی و غرب آن خشک و بیابانی است قطعا جزء شهرهای توریستی مهم به حساب می‌آید. البته که هیوستون چهارمین شهر پرجمعیت آمریکا، میتواند گواه میل افراد به اقامت در این شهر پر از جشنواره‌های گوناگون باشد. اگر برای مسافرت به این شهر آماده شده‌اید ممکن است میل به مهاجرت به هیوستون شما را وسوسه کند.

برای شرکت در رویدادها و جشنواره‌های تفریحی هیوستون به جای خرید وسایل شاید بهتر است برخی وسایل را همراه با خود به هیوستون ببرید. ارسال تمامی وسایل خود به هیوستون از طریق حمل بار هوایی به آمریکا  را با خیالی آسوده و هزینه‌ای به‌صرفه به ما بسپارید.

ارسال بار به لس آنجلس

  • حمل هوایی بار به لس آنجلس

آب و هوای مدیترانه‌ای لس‌آنجلس، این شهر را به شهر فرشتگان و پایتخت سرگرمی جهان در آمریکا مشهور ساخته. علاقه‌مندان به هنر، تاریخ، سرگرمی‌های متنوع و ورزش همواره در صف اول این شهر که به عبارت عامیانه به آن ال ای گفته میشود ایستاده‌اند. مجموعه تهران ایر فریت امکان ارسال هوایی بار به آمریکا از طریق فرودگاه شهر  لس آنجلس را فراهم نموده است.

ارسال بار به سانفرانسیسکو

  • حمل هوایی کارگو به سانفرانسیسکو

وقتی نام سانفرانسیسکو به میان می‌آید ناخودآگاه صدای ساز نوابغ موسیقی شهری و اتمسفر پیاده رو های این شهر مدرن در ذهن تداعی می‌شود. دسترسی به جزایر زیبای ساحل اقیانوس آرام  نظیر جزیره آلکاتراز یا پل معلق گلدن گیت همچنان این شهر را دچار استحکام زیبایی بصری کرده. میخواهید وسایل منزل یا اضافه‌بار خود را به این شهر پر از تراکم جمعیت ارسال کنید؟ آن هم از طریق حمل بار هوایی به آمریکا؟ تهران ایر فریت منتظر همکاری با شماست.

محاسبه و عوامل موثر در هزینه ارسال بار به آمریکا

جهت دریافت اطلاعات کامل در مورد هزینه‌های پرداختی برای ارسال بار به آمریکا می‌توانید با مشاوره‌های مجموعه تماس حاصل فرماید تا شما را در جریان ریز هزینه ها قرار دهند. هزینه ارسال بار به آمریکا به وزن بار شما بستگی دارد هر چه وزن بار بیشتر باشد هزینه پرداختی شما بیشتر می‌شود، همچنین این هزینه به اینکه شما بار خود را به کدام شهر آمریکا ارسالی می‌کنید و ایرلاین انتخابی شما جهت ارسال بار کدام است بستگی دارد زیرا فاصله زمان مبدا به مقصد موثر بوده علاوه بر این هزینه ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت است.

شیوه ترخیص کالا در گمرک آمریکا

پس از اتمام پروسه حمل بار هوایی به آمریکا، بارهای مسافرتی و لوازم منزل مستعمل مهاجران با تشخیص افسر گمرک آمریکا مشمول دریافت عوارض گمرکی نمی‌باشد، ولی کالاهای که به قصد تجاری وارد آمریکا می‌شود باید بررسی شوند و عوارض گمرکی آنها باید قبل از خروج بار از فرودگاه پرداخت شود. همانطور که قبلا ذکر شد بار شما چه تجاری باشد چه شخصی باید بعد از ۴۸ ساعت از فرودگاه‌های آمریکا ترخیص شود.

بررسی اطلاعات گمرک آمریکا جهت ترخیص بار

  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بارهای مسافری در آمریکا:

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی
  • اسناد مورد نیاز برای ترخیص بار تجاری در آمریکا:

  • اصل، کپی یا عکس بارنامه
  • لیست کالاهای ارسالی
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

در این مقاله سعی شد روند ارسال بار به آمریکا برای شما شرح داده شود در صورت کافی نبودن مطالب و داشتن سوالات بیشتر در مورد حمل بار هوایی به آمریکا می‌توانید با مشاوران ما در مجموعه تهران ایر فریت تماس حاصل فرمایید.

تلفن دفتر فریت بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام